Okee, maar het toestel is niet nieuwer... de 6630 komt uit december/janurarie... maar ik denk dat de 6630 wel wat geavanceerder is...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Remzz het volgende:
Tja dan zou ik voor de 6630 gaan. Nokia's zijn vaak sneller dan SE nu hebt ik ze allebei nog niet in de handen gehad dus zou ik het van deze 2 niet kunnen zeggen. Wat natuurlijk wel een voordeel is wat jij ook al opnoemd is dat de 6630 op Symbian draait. Je kunt dus idd applications installeren. Bovendien is de 6630 een wat nieuwer toestel(dacht ik).
Dit is een foto gemaakt met de macro-fuctie (van een halfdood plantje).quote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
Valt me nog niet eens tegen
Beter dan alle andere mobiele-foon-filmpjes die ik tot nu toe heb gezien
Zijn de foto's die je maakt verder ook goed scherp?
Ziet er goed uit, voor een telefoon-camera. Toch merk je al snel dat optische zoom en een fatsoenlijke (glazen) lens een vereiste is om scherpe foto's te maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef Frasier het volgende:
Dit is een foto gemaakt met de macro-fuctie (van een halfdood plantje).
[afbeelding]
De 6630 is al een tijd uit, sterker nog: Die zal binnenkort niet meer worden verkocht. Eerste Nokia-UMTS toestel, zware flop kan ik je zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef spenky het volgende:
[..]
Okee, maar het toestel is niet nieuwer... de 6630 komt uit december/janurarie... maar ik denk dat de 6630 wel wat geavanceerder is...
ohkee... ik heb hem zelf nooit in me handen gehad... maar welk toestel zou jij dan aanraden...? (denk dattik nou een beetje off topic ga....) waneer komt trouwens die w800...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De 6630 is al een tijd uit, sterker nog: Die zal binnenkort niet meer worden verkocht. Eerste Nokia-UMTS toestel, zware flop kan ik je zeggen.
Ik moet eigenlijk Nokia zeggen, maar ik denk dat jouw keuze voor de K750i een goede keuze isquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ohkee... ik heb hem zelf nooit in me handen gehad... maar welk toestel zou jij dan aanraden...? (denk dattik nou een beetje off topic ga....) waneer komt trouwens die w800...
er is nog geen exacte datum...?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Remzz het volgende:
De W800i komt in het 3e kwartaal.
Over welke heb je het nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef spenky het volgende:
alleen het nadeel is dat die telefoon nog niet leverbaar is... bij vodafone....
Precies... die wilde ik eigenlijk hebben, maar dat vond ik te lang wachten, dus uiteindelijk heb ik de k750i maar besteld (en die komt morgen binnen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
De w800i komt pas in Q3 2005.
Wat betaal je voor zo'n Stick Pro Duo dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies... die wilde ik eigenlijk hebben, maar dat vond ik te lang wachten, dus uiteindelijk heb ik de k750i maar besteld (en die komt morgen binnen!)
Er is gewoon amper verschil tussen die twee en eigenlijk vind ik de k750i nog wat stijlvoller in dat zwart. Grotere Memory Stick Pro Duo's kan ik altijd nog online bestellen (ik weet waar ze goedkoop zijn). Eingelijk wil ik nog dat SE een converter-plugje uitbrengt met een mini-jackplug zodat ik m'n (fatsoenlijke) koptelefoon kan gebruiken.
die komt er ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eingelijk wil ik nog dat SE een converter-plugje uitbrengt met een mini-jackplug zodat ik m'n (fatsoenlijke) koptelefoon kan gebruiken.
Hier heb je een Memory Stick Pro Duo van 512MB van SanDisk, voor maar ¤ 56.96 (incl). En dat terwijl datzelfde stickje ook op de SE-site staat voor ¤149,- !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Skv het volgende:
Wat betaal je voor zo'n Stick Pro Duo dan?
En waar?
Na een tijdje wel denk ik. Maar SE is met de komst van de k750i, w800i, d750, z800, enz. met een nieuwe standaard connector gekomen, dus het duurt wel effe voordat de lokale plugjesboer zo'n converter heeft, denk ik.quote:En zo'n plugje kan je vast wel bij de lokale plugjesboer kopen, toch?
Was er iig wel voor de Siemens *heel oud model*.
Mooi! Dat moet ook eigenlijk wel... maar ik heb 'm alleen nog niet gezien. SE heeft al wel een converter met aan de andere kant twee tulp-stekkertjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |