Hmmm... ik dacht precies andersom.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog even de w800i af, en neem dan zo'n 1-jaar abo van 30 euri per maand, met studentenkorting
En daarna lekker prepaid verder
Ik vind de w800i mooier, en ik bel niet veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik dacht precies andersom.Ik koop nu de k750i los, maak nog even gebruik van m'n prepaid simkaart en als ik weer wat vaker ga bellen (als ik weer op kamers woon), dan neem ik wel een goedkoop sim-only abonement.
Wat dat betreft zijn sim-only abonementen véél goedkoper dan prepaid.
Toen ik op kamers ging (2001) kocht ik m'n eerste mobiele telefoon. Omdat ik dacht dat ik toch niet zoveel zou bellen en al die verschillende providers en abonnementsvormen maar ingewikkeld vond, had ik maar een prepaid telefoon genomen. Iets wat ik nóóit had moeten doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Skv het volgende:
Ik vind de w800i mooier, en ik bel niet veel.
Smsen wel redelijk wat.. Abo is voor mij zowiezo te duur. Kan ik m'n bier niet meer betalen.
Enne ik woon nog thuis, dus kan altijd de thuistelefoon gebruiken
nee ik heb het over de K750i, Dit toestel is nog niet leverbaar bij vodafone zelf...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Over welke heb je het nou?
De w800i komt pas in Q3 2005.
Je moet 'm ook niet halen bij Vodafone zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:09 schreef spenky het volgende:
nee ik heb het over de K750i, Dit toestel is nog niet leverbaar bij vodafone zelf...
ja dat klopt ook wel... het enige is geloof ik met die mp3 ringtones... en een vodafone skin... maar ik kan niet anders dan bij vodafone zelf halen... want daar loopt mijn abbonement en daar moettik hem verlengen... kan ook niet naar belcompany gaan ofzo want het staat op de zaak van me pa en daar kannik niet vanaf....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet halen bij Vodafone zelf.Het schijnt zelfs zo te zijn dat je bij Vodafone een aangepaste firmware krijgt, met een aantal beperkingen ten opzichte van de standaard firmware.
En volgens mij zit er zelfs een simlock op!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:22 schreef spenky het volgende:
ja dat klopt ook wel... het enige is geloof ik met die mp3 ringtones... en een vodafone skin... maar ik kan niet anders dan bij vodafone zelf halen... want daar loopt mijn abbonement en daar moettik hem verlengen... kan ook niet naar belcompany gaan ofzo want het staat op de zaak van me pa en daar kannik niet vanaf....
jaah vind het altijd wel vervelend dat het daar zo lang duurt... dan is bijv weer een andere uit denkje neem die moet je weer een maand langer wachten... zo blijf je aan de gang...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En volgens mij zit er zelfs een simlock op!Maargoed, als je toch bij Vodafone blijft, maakt dat niet uit natuurlijk. Ik denk dat 'ie binnen nu en een maand wel leverbaar is bij Vodafone.
Ik weet niet wat jij precies fout doet maar ik weet dat er gemiddeld binnen een week een goedkeuring is. Misschien hou jij het niet elke dag in de gaten wat de status is van je aanvragen of geef je de gegevens niet meteen zo volledig en juist mogelijk door...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Prepaid is het probleem dan ook niet. En met een abbo krijgen wij pas heel laat de goedkeuring
Yep!quote:
Wanneer krijgen de klanten een brief thuis? Als de nummerbehoud erdoor is toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies fout doet maar ik weet dat er gemiddeld binnen een week een goedkeuring is. Misschien hou jij het niet elke dag in de gaten wat de status is van je aanvragen of geef je de gegevens niet meteen zo volledig en juist mogelijk door...
Ik heb vandaag ook nog wat lopen experimenteren met de camera. En zonlicht-foto's zijn duidelijk véél beter dan binnen-foto's. Op de hoogste resolutie en op de fijnste kwaliteit maakt 'ie best aardige foto'squote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef Sport_Life het volgende:
Hier wat foto's genomen met de K750i, aangezien het een donkere zaal was zijn er veel mislukt, zitten enkele bij die wel gaan. Maar buiten foto's maken is natuurlijk stukken beter.
Open dir:
http://www.climbclub.net/3dd/
Met mn digicam gaat het echt niet beter hoorquote:
stel dat de gegevens hoe jij ze hebt doorgegeven aan andere provider niet 100% matchen met gegevens die bekend zijn bij de andere provider dan krijg je een bounce dat het niet klopt of dat er iets ontbreekt qua gegevens ofzo.. en dan vul je die zsm aan zodat er geen vertraging optreedt. Dan heeft klant al snel brief in huis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer krijgen de klanten een brief thuis? Als de nummerbehoud erdoor is toch?
Ik denk dat dat het is... Er wordt nauwelijks gechecked. Het gaat dan ook nooit foutquote:Op donderdag 9 juni 2005 05:17 schreef spooky1234 het volgende:
stel dat de gegevens hoe jij ze hebt doorgegeven aan andere provider niet 100% matchen met gegevens die bekend zijn bij de andere provider dan krijg je een bounce dat het niet klopt of dat er iets ontbreekt qua gegevens ofzo.. en dan vul je die zsm aan zodat er geen vertraging optreedt. Dan heeft klant al snel brief in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |