abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:27:14 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_27776500
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef Dluvan het volgende:
op deze site kun je toestellen Vergelijken : http://www.nieuwemobiel.nl/
We hebben er ook de laatste nieuwe toestellen op staan met zoveel mogelijk informatie & eigen gemaakte foto's van de telefoons. Daarnaast proberen we iedere week een populaire telefoon aan uitgebreide test te onderwerpen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_27782118
mischien een domme vraag, maar ik heb nu een samsung telefoon, de E800, kan ik dan vie de computer mijn hele adresboek overzetten naar de SE k750i? ik heb echt geen zin om handmatig te doen namelijk....

ze staan overigens allemaal op de telefoon zelf, niet op de sim kaart, en van de telefoon naar de sim kaart kopieren gaat volgens mij niet....
pi_27793796
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef steve2003 het volgende:
mischien een domme vraag, maar ik heb nu een samsung telefoon, de E800, kan ik dan vie de computer mijn hele adresboek overzetten naar de SE k750i? ik heb echt geen zin om handmatig te doen namelijk....
Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.

via de pc kun je ook sychroniseren geloof ik
pi_27798536
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.

via de pc kun je ook sychroniseren geloof ik
maar ik heb het dus opgeslagen op me computer door middel van een programma die je bij samsung down kan loaden.... ik denk dat het niet gaat omdat het waarschijnlijk een ander formaat is, maar wie weet weet iemand hier een oplossing voor, ik heb echt geen zin om 300 + adressen handmatig over te moeten zetten....
pi_27798577
Kun je ze niet naar Outlook gooien? Van Outlook kun je ze naar de telefoon importeren.
pi_27798893
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je ze niet naar Outlook gooien? Van Outlook kun je ze naar de telefoon importeren.
ik heb geen outlook, ik heb al die zooi die je bij windows krijgt er af gegooid.... maar ik ga een dezer dagen mijn compute ropnieu installeren en dan wordt outlook er vast weer bijgedaan, dus dan probeer ik het ff
pi_27883897
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een mp3 als ringtone in te stellen, terwijl dat toch mogelijk moet zijn. Ik krijg steeds de melding dat de optie niet beschikbaar is. Iemand een idee?
pi_27886646
als je je telefoon van vodafone hebt heb je kanbs dat ze dat gebklokt hebben, ha dik ergens gehoord, zoek ff op tweakers, daar ha dik volges mnij vandaan, en daar hebben ze ook een tolltje om dat te omzeilen geloof ik....
pi_27889311
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef steve2003 het volgende:
als je je telefoon van vodafone hebt heb je kanbs dat ze dat gebklokt hebben, ha dik ergens gehoord, zoek ff op tweakers, daar ha dik volges mnij vandaan, en daar hebben ze ook een tolltje om dat te omzeilen geloof ik....
Dat tooltje het SETool2 en kost klauwuh met geld!
Blokkade is dat je geen firmware upgrade kunt doen mbv DSS25 stand
homo sapiens non urinat in ventum
pi_27899247
Mooi kut dus. Er is geen andere manier?
pi_27903579
De eerste Firmware upgrade is beschikbaar!

Klik hier voor de update op Sonyericsson.com
pi_27905772
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:
De eerste Firmware upgrade is beschikbaar!

Klik hier voor de update op Sonyericsson.com
Hij wil alleen nog niet echt werken...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:22:00 #288
60456 Gesloten
Niet open
pi_27916513
Misschien moet je de Nederlandse versie wel gebruiken.
pi_27916715
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Gesloten het volgende:
Misschien moet je de Nederlandse versie wel gebruiken.
Inderdaad! Die doet het wel! Die stond er gisterenavond alleen nog niet.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:30:30 #290
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_27916796
maakt deze update nog enig merkbaar verschil?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:45:41 #291
60456 Gesloten
Niet open
pi_27917299
+ Sneller in vele menu's.
+ De maand wordt nu in het nederlands aangegeven.
+ MP3's en radio worden nu even hard afgespeelt.
+ Spraakbesturing verbeterd, er komt nu ook een toon waarna je in kan spreken.
+ Luidsprekervolume tijdens bellen is iets harder.
+ Standby crash is zeer waarschijnlijk gefixed.
+ Foto wordt nu tegelijk met het foto geluidje gemaakt, dus niet een halve seconde later.
+ Stereo ontvangst beter bij gebruik van radio.

- Ander focus geluidje.
- Filmpje voordat je de telefoon uit zet.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:54:49 #292
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_27917612
thanx
klinkt als een aantal behoorlijke verbeteringen
ga ik straks thuis ook even erop zetten
pi_27917658
hey dat is handig zal er thuis ook is naar kijken.
Heb mijn K750i pas een paar dagen dus ken hem nog niet van binnen en van buiten, dus zal dit topic is in de gaten gaan houden!
I am the Alpha and the Omega
pi_27920636
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog even de w800i af, en neem dan zo'n 1-jaar abo van 30 euri per maand, met studentenkorting
En daarna lekker prepaid verder
waar krijg jij studentenkorting dan?
I got soul, but I'm not a soldier
pi_27920831
Zo... mijn update is dan eindelijk gelukt. Het duurt opzich niet eens zo héél erg lang, maar het is wel belangrijk dat je de instructies goed opvolgt en dat je naast de USB-drivers ook de USB-service-update-drivers geïnstalleerd hebt staan!

Opzich nog geen echt opmerkbare verschillen, maar de gedachte dat je apparaat weer helemaal up to date is, is altijd fijn!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:00:13 #296
67670 Skv
Cynist.
pi_27921682
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

waar krijg jij studentenkorting dan?
Orange shop ofzo.
Had iemand in dit topic (of het w800i topic) het over.
Moest zn OV laten zien, en kreeg korting, oid.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:37:17 #297
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_27924566
hmmm ik krijg die update niet geïnstalleerd..
ik heb die PC Suite geïnstalleerd
daarna mn telefoon met de USB kabel aan mn computer gehangen
alle drivers geïnstalleerd waar hij om vroeg
daarna al die stappen doorlopen
en nu blijft hij hangen in de SE Update Service 1.47
Schijnbaar moet je je telefoon loskoppelen, uitzetten en dan weer aan de USB koppelen terwijl je de 'c' toets ingedrukt houdt, maar als ik dat doe gebeurt er niks.. de telefoon gaat aan, ik kan mn pin code invoeren en daarna niks.. er staat wel 'bezig met het updaten van toestel' maar de progress bar blijft op 0% staan...

iemand enig idee wat ik fout doe?
pi_27924761
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:37 schreef L3viathan het volgende:
hmmm ik krijg die update niet geïnstalleerd..
ik heb die PC Suite geïnstalleerd
daarna mn telefoon met de USB kabel aan mn computer gehangen
alle drivers geïnstalleerd waar hij om vroeg
daarna al die stappen doorlopen
en nu blijft hij hangen in de SE Update Service 1.47
Schijnbaar moet je je telefoon loskoppelen, uitzetten en dan weer aan de USB koppelen terwijl je de 'c' toets ingedrukt houdt, maar als ik dat doe gebeurt er niks.. de telefoon gaat aan, ik kan mn pin code invoeren en daarna niks.. er staat wel 'bezig met het updaten van toestel' maar de progress bar blijft op 0% staan...

iemand enig idee wat ik fout doe?
Dat had ik ook! Zodra 'ie vraagt of je de USB-kabel los wilt koppelen, je telefoon uit wilt doen, de "c-knop" in wilt drukken en vervolgens je USB-kabel er weer in wilt steken... dàn herkent je pc nieuwe hardware ("USB Flash" als het goed is) en dan moet je de USB-service-update-drivers installeren.

Een heel gedoe en als ik eerlijk moet zijn is dat me niet gelukt op de pc waar ik nu achter zit, omdat ik zodra 'ie nieuwe hardware had ontdekt op "volgende" heb geklikt, zonder de USB-service-update-drivers te installeren. Dus heb ik het opnieuw gedaan op een andere PC die hier staat. Toen lukte het wel.

Ik heb ook geen idee hoe je die USB-service-update-drivers anders moet installeren. Maar als het eenmaal gelukt is, dan gaat je telefoon dus niet meer aan zodra je de "c-knop" indrukt en de USB-kabel erin prikt. Dan blijft 'ie uit (althans... het scherm gaat niet aan) en gaat 'ie automatisch updaten.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:15:29 #299
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_27925530
ah ja inderdaad!
het is me dan ook eindelijk gelukt!
camera getest, werkt nu inderdaad beter!
pi_27925816
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef L3viathan het volgende:
ah ja inderdaad!
het is me dan ook eindelijk gelukt!
camera getest, werkt nu inderdaad beter!
Mooizo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')