We hebben er ook de laatste nieuwe toestellen op staan met zoveel mogelijk informatie & eigen gemaakte foto's van de telefoons. Daarnaast proberen we iedere week een populaire telefoon aan uitgebreide test te onderwerpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef Dluvan het volgende:
op deze site kun je toestellen Vergelijken : http://www.nieuwemobiel.nl/
Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef steve2003 het volgende:
mischien een domme vraag, maar ik heb nu een samsung telefoon, de E800, kan ik dan vie de computer mijn hele adresboek overzetten naar de SE k750i? ik heb echt geen zin om handmatig te doen namelijk....
maar ik heb het dus opgeslagen op me computer door middel van een programma die je bij samsung down kan loaden.... ik denk dat het niet gaat omdat het waarschijnlijk een ander formaat is, maar wie weet weet iemand hier een oplossing voor, ik heb echt geen zin om 300 + adressen handmatig over te moeten zetten....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.
via de pc kun je ook sychroniseren geloof ik
ik heb geen outlook,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je ze niet naar Outlook gooien? Van Outlook kun je ze naar de telefoon importeren.
Dat tooltje het SETool2 en kost klauwuh met geld!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef steve2003 het volgende:
als je je telefoon van vodafone hebt heb je kanbs dat ze dat gebklokt hebben, ha dik ergens gehoord, zoek ff op tweakers, daar ha dik volges mnij vandaan, en daar hebben ze ook een tolltje om dat te omzeilen geloof ik....
Hij wil alleen nog niet echt werken...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:
De eerste Firmware upgrade is beschikbaar!
Klik hier voor de update op Sonyericsson.com
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Gesloten het volgende:
Misschien moet je de Nederlandse versie wel gebruiken.
waar krijg jij studentenkorting dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog even de w800i af, en neem dan zo'n 1-jaar abo van 30 euri per maand, met studentenkorting
En daarna lekker prepaid verder
Orange shop ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
waar krijg jij studentenkorting dan?
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:37 schreef L3viathan het volgende:
hmmm ik krijg die update niet geïnstalleerd..
ik heb die PC Suite geïnstalleerd
daarna mn telefoon met de USB kabel aan mn computer gehangen
alle drivers geïnstalleerd waar hij om vroeg
daarna al die stappen doorlopen
en nu blijft hij hangen in de SE Update Service 1.47
Schijnbaar moet je je telefoon loskoppelen, uitzetten en dan weer aan de USB koppelen terwijl je de 'c' toets ingedrukt houdt, maar als ik dat doe gebeurt er niks.. de telefoon gaat aan, ik kan mn pin code invoeren en daarna niks.. er staat wel 'bezig met het updaten van toestel' maar de progress bar blijft op 0% staan...
iemand enig idee wat ik fout doe?
Mooizo!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef L3viathan het volgende:
ah ja inderdaad!
het is me dan ook eindelijk gelukt!
camera getest, werkt nu inderdaad beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |