Daar staat alleen wat over bashen. Aangezien we hier kritiek leveren en niet bashen, ben je me nog wat argumenten schuldig. Vooral omdat je beweert dat wij die niet geven. Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:56 schreef Takkesteeg het volgende:
Val niet graag in herhaling maar lees even terug...
(en zo gaat maar al te vaak een Topic naar de klote wegens onderling onzinnig geblaat...)
Neem aan dat dat je zelf ook kunt lezen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar staat alleen wat over bashen. Aangezien we hier kritiek leveren en niet bashen, ben je me nog wat argumenten schuldig. Vooral omdat je beweert dat wij die niet geven. Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ik neem aan dat je het ook over de posts van Sjun en Lucida had.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:14 schreef Takkesteeg het volgende:
Neem aan dat dat je zelf ook kunt lezen?
En hoezo ben jij opeens wij?
Dat mag jij aannemen, helaas doel ik daar juist niet op...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het ook over de posts van Sjun en Lucida had.
Het is iig wel duidelijk dat je wel klaagt over het gebrek aan inhoud, maar die zelf niet kunt leveren.
Gebrek aan zelf argumenteren bedoel je? Je doet daar users mee tekort. In de tweede plaats is dat niet aan dit topic af te lezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef Takkesteeg het volgende:
Dat mag jij aannemen, helaas doel ik daar juist niet op...
't is meer de zooi er omheen, zelfs jij had dat kunnen opmerken, klaarblijkelijk schat ik je toch te hoog in...
Afgaande op jouw eigen vele reacties zeker?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gebrek aan zelf argumenteren bedoel je? Je doet daar users mee tekort. In de tweede plaats is dat niet aan dit topic af te lezen.
Ook op het PvdA forum in Rotterdam is discriminatie een hot item. het topic heet "Snel discriminatie aanpakken".quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef Landmass het volgende:
[..]
daar woed op dit moment een uitgebreide wat is racisme discussie
wel fijn om te weten idd aangezien dat het criterium is waarop sidekick laat banen
M.b.t. 1e: snoepreisjes: 2001 project van NV WerkMee o.l.v. toenmalig directeur Paul Verhey [PvdA]quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:37 schreef lucida het volgende:
[..]
De oostindische doofheid van het "luisterend" oor?!
gepost op: zaterdag 5 maart 2005 - 15:35:33
1e: AUTOCHTOON, hou nou toch eens op met het organiseren van snoepreisjes en laat die stumpers nou gewoon eens zo als het hoort de handen uit de mouwen steken. Laat ze werken voor dit soort multiculturele uitstapjes, en stop met het rondpompen van gemeenschapsgeld in een schier bodemloze put.
2e: Staar je niet langer blind op je (vermeende) rechten, maar heb vooral ook eens oog voor je (maatschappelijke) plichten. Laat je niet langer ringeloren (lees: "Cohennen") door die zalvende "multiculturele samenhorigheidspreekjes" van de linkse kerk, maar sla je (eigen) vleugels uit, en gooi de politiek correct aangeprate afhankelijkheid met als gevolg de door jouw zo warm gekoesterde etnische slachtofferrol over boord, want dat zijn slechts joodse tweederangs sentimenten.
3e Met groeten aan Paul Scheffer.
M.b.t. 1 Daar heb ik maanden geleden ook al eens over gepost op Fok. Voormalig wethouder Oudkerk bestond het zelfs een convenant te sluiten waardoor A.W.B.Z. gelden aangewend worden voor heropvoedingsprojecten t.b.v. Marokkaanse "lastpakjes". Terwijl ouderen die in verpleeghuizen verblijven meer en meer verwaarloosd worden, omdat er zogezegd geen geld voor is, wordt gemeenschapsgeld op oneigenlijke gronden wel aan dit soort projecten te grabbel gegooid. Het is typisch genoeg de bestuurlijke gewoonte van de sociaal democraat om mooi weer te spelen met geld van anderen.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:28 schreef Sater het volgende:
[..]
M.b.t. 1e: snoepreisjes: 2001 project van NV WerkMee o.l.v. toenmalig directeur Paul Verhey [PvdA]
Jonge kansarme werklozen Marokkanen gaan in Marokko huizen bouwen. Doel: hen [nog] beter geschikt maken om de Nederlandse arbeidsmarkt te betreden. Jonge Nederlandse kansarme werklozen konden het schudden. Ander voorbeeld: 2002, het RIAGG besluit dat psychisch gestoorde Marokkaanse vacantiegangers hun begeleider mogen meenemen. Nederlandse patiënten mochten het zélf uitzoeken. Tja, toentertijd was de politieke correctheid paars gekleurd.
Bron: het Parool
M.b.t. 2e: ga mee met je oproep aan allochtonen aangaande rechten en plichten. Kon overigens in je post geen onderbouwing vinden voor je opvattingen: door allochtone gekoesterde slachtofferrol is geworteld in tweederangs joodse sentimenten. Hoezo joods? Hoezo tweederangs?
M.b.t. 3e: Groet je Paul Scheffer omdat je post op zijn column is gebaseerd?
Hoezo slachtofferrol geworteld in de religie? Vanaf den beginne immers beschouwt Jahweh het volk Israels als Zijn volk heersend over de naties. De moraal [b]lijkt te zijn [veronderstelde] uitverkorenheid van het joodse volk. Of doel je hier op? Door eeuwenlange [rabiate] vervolging werd het joodse volk de slachtofferrol opgedrongen. Een rol die, naar opvatting van kinderen Israels als Job Cohen c.s., ook de moslimbroeders - zusters past.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat heeft met de wortels en moraal van de joodse religie te maken. De gedachte erachter is dat het slachtoffer altijd op meer sympatie kan rekenen.
En ja hoor!quote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef lucida het volgende:
[..]
Ook op het PvdA forum in Rotterdam is discriminatie een hot item. het topic heet "Snel discriminatie aanpakken".
Om een beetje in lijn te blijven met de OP , hoe niet welgevallige reacties worden weggezuiverd en de kans dat dit met onderstaande reactie ook weer gebeurt lijkt me deze post wel van toepassing.
![]()
Deerniswekkend. Zeker ook als je leest wat ze wel laten staan http://www.pvdarotterdam.nl/nieuwsbericht/1500quote:
Deerniswekkend?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Deerniswekkend. Zeker ook als je leest wat ze wel laten staan http://www.pvdarotterdam.nl/nieuwsbericht/1500![]()
reacties lucida verwijderd.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:41 schreef opa het volgende:
[..]
En ja hoor!
Hij is weg gehaald![]()
Wellicht kunnen de exegeten hier van de redactie van het PvdA-forum, zoals Kozzmic en Sidekick aan de hand van de post van Lucida vertellen waarom de webredactie van de PvdA - Rotterdam de bijdrage van Lucida zou kunnen hebben verwijderd.
Op zaterdag 5 maart 2005 14:37 schreef Sidekick, als exegeet, het volgende:
Het beleid op het PvdA-forum werd volgens mij aangepast nadat vele blatende racisten niet de eigen verantwoordelijkheid aankonden om een fatsoenlijke discussie te houden. Dat heeft niets meer met een scherp debat te maken, en is het voor een goede maatschappelijke discussie noodzakelijk om dat soort zaken te verwijderen. Daarbij blijft het altijd een lastig afwegingsproces over waar vervuiling begint en vrijheid eindigt. Maar ik begrijp dat sjun nu met voorbeelden gaat komen om zijn stelling te onderbouwen, want, sjun kennende, zou hij niet via dergelijke sentimentalisering inhoudsloos willen blijven.
Staat er nu. Wat een losers, Als zij niet lezen wat ze graag willen snoeren ze de goegemeente de mond. @lucida: Andere nick gebruiken, en achter webwarper gaan zitten : http://www.webwarper.net Maakt het voor hun onmogelijk om te achterhalen wie je bent.quote:forum
Het forum is tijdelijk gesloten vanwege aanhoudende provocaties van een aantal forumdeelnemers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:24 schreef opa het volgende:
Toelichting:De afgelopen dagen hebben zowel Petra als Lucida de site onder zitten kladden met hun eigen teksten.
HAD JE MAAR ANDERMANS TEKSTEN MOETEN KLADDEN, LUCIDA
Ryan kwam er vanmorgen achter dat hij vorige week een weekban heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:18 schreef lucida het volgende:
Ryan3 schreef:
De Grote Lucidashow.
Waar lucida het afgelopen jaar zijn gal heeft kunnen spuien op een - min of meer bekende - jongerensite, zie ik dat hij nu het ruime sop heeft gekozen op de site van de PvdA. Voor de PvdA is het m.i. zeer leerzaam om eens notitie te nemen van wat er in de onderhuidse gangen en krochten van het internet werkelijk leeft onder bepaalde segmenten van de bevolking. Ofschoon ook zijn epistels niet ontbloot zijn (zie ook die jongerensite) van retoriek en samenzweringsdenken is Lucida hiervan slechts de meer eloquentere exponent. Mijn kritiek op de PvdA - dit ondanks de hoge notering in de polls - is dat ze niet op de hoogte lijkt te zijn van het feit dat de door haar gekoesterde idealen niet meer aansluiten op de belevingswereld van een groot deel van de jongeren. Het enige echte kritiekpunt van Lucida, dat de sociaal democratie in Nederland gedoemd is ten onder te gaan, onderschrijf ik hier zodoende mee.
Nu je een tijdelijke ban hebt op de door jou genoemde jongerensite probeer je voor de afwisseling hier http://www.pvdarotterdam.nl/nieuwsbericht/1500 je heil te zoeken. Zoals je overigens terecht opmerkt in jouw reactie, moet men zich daar vooral niet te veel van voorstellen.
Kijk ik ben nog nooit op een site gebanned, maar de webredactie van R'dam heeft kennelijk een stok gevonden waarmee ze kritiek op haar webpolicy, alsmede op het pvda-beleid dood denkt te mogen knuppelen.
Ze gaan hun goddelijke gang maar - de methode die ze daartoe hanteren wordt er echter niet minder heilloos door. Zoals menigeen hier op deze site heeft kunnen lezen en zelfs beaamt, is er geen reden waarom ik voor schelden of getroll gewaarschuwd dien te worden.
Het blijft een volstrekt raadsel wat de webredactie bezielt. I.p.v. steeds maar kinderachtig hetzelfde riedeltje af te draaien had de webredactie wel eens met argumenten mogen komen die op feiten berusten. Maar niets van dat alles. Als PvdA-er zou ik me plaatsvervangend schamen voor zoveel getergd onbenul.
Ps. Goed dat jij ook een wat ruimer sop hebt gekozen, maar let er wel op dat wat als een grote oceaan gloort, in feite niet veel anders kan zijn dan vervaarlijk drijfzand!...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |