Wie schreef songs als 'Ramallah', 'Fatah Guerilla' en 'United States Of Islam'?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lul, is verdomme nog goed ook!
Met tegenzin +1 voor de moslimterrorist bukgeit
Allah akhbarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:47 schreef bukgeit het volgende:
Ik ga de schaduw ook maar eens opzoeken. Grüss Gotti
Muslimgauze.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:41 schreef bukgeit het volgende:
Vraag uit het vorige topic:
[..]
Wie schreef songs als 'Ramallah', 'Fatah Guerilla' en 'United States Of Islam'?
Het is niet Propagandhi.
iets korterquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
The Complicated Teenage Girl Under a Thick Layer of Make-Up Tour???
tevens tvp
Niet bewust, maar ik heb een poosje last gehad van rsi-achtige klachtern waardoor ik m'n fok-tijd toen heb geminimaliseerd en toen ook alleen in MUZ trivia keek. Na die tijd vind ik het lastig weer aan te haklen, ik kijk er soms wel maar de vragen zijn totaal niet mijn stijl lijkt het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef dolle_hond het volgende:
offtopic: ranja, ben je gestopt met FMT?
hmmquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet bewust, maar ik heb een poosje last gehad van rsi-achtige klachtern waardoor ik m'n fok-tijd toen heb geminimaliseerd en toen ook alleen in MUZ trivia keek. Na die tijd vind ik het lastig weer aan te haklen, ik kijk er soms wel maar de vragen zijn totaal niet mijn stijl lijkt het wel.
Eh, nee, lees de OP eens door.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:53 schreef Hansz het volgende:
Hai! Komen er nog wat vragen bij?
Op goed geluk!
die komt dicht bijquote:
probeer het nog es?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:27 schreef Ascaroth het volgende:
de "Shut me up"-tour?
"Shut Avril Lavigne Up"-tour?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:41 schreef ranja het volgende:
probeer het nog es?
Dat is 'mquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:13 schreef lubje25 het volgende:
'Try To Shut Me Up' Tour
Krèk!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moby Grape
Vind ik niet. AMG wordt hier niet gebruikt om een antwoord op te zoeken, maar als een middel om het snelst de beste prestatie te leveren. Daarvoor heb je kennis van zaken nodig. Systematisch alle mogelijkheden aflopen zal je immers de overwinning niet brengen, tenzij bij puur toeval.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:20 schreef ranja het volgende:
dit gaat dus wel tegen alle regels van Trivia in he
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jimi Hendrix > The Who > David Bowie > Brian Eno > Kraftwerk
Ik sluit me hier voorlopig bij aan. Maar ik wil 't graag weten als anderen ook bezwaar hebben, ik snap ook wel dat het om een beetje een alternatieve vorm van de regels interpreteren gaat....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Vind ik niet. AMG wordt hier niet gebruikt om een antwoord op te zoeken, maar als een middel om het snelst de beste prestatie te leveren. Daarvoor heb je kennis van zaken nodig. Systematisch alle mogelijkheden aflopen zal je immers de overwinning niet brengen, tenzij bij puur toeval.
Captain Redbeard+1quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jimi Hendrix > The Who > David Bowie > Brian Eno > Kraftwerk
Nou ja, in het verleden hebben we dit soort vragen wel er uit gegooid als het te vaak gebeurde. Je moet mensen niet gaan motiveren om via amg een antwoord te vinden, dat doen er uit zichzelf al teveelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:46 schreef Jobbel het volgende:
allez beetje vreemde reactie vind ik.
ha! een gok! nope, deze man is Russisch en stierft zo'n 120 jaar geleden. Deze foto is een portret gemaakt vlak voordat hij door zware dronkenschap en krankzinnigheid zo arm als de luizen stierf. Wat dat betreft een echte rockster avant-la-lettre.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:15 schreef bigshadow het volgende:
Is dat niet Ian anderson van Jethro Tull? (aqualung style?)
Aha, een wat meer klassieker gokje dan maar: Tchaikovskyquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ha! een gok! nope, deze man is Russisch en stierft zo'n 120 jaar geleden. Deze foto is een portret gemaakt vlak voordat hij door zware dronkenschap en krankzinnigheid zo arm als de luizen stierf. Wat dat betreft een echte rockster avant-la-lettre.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:30 schreef GLO het volgende:
Mussorgsky
quote:This is one of the seminal documents of the progressive rock era, a record that made its way into the collections of millions of high-school kids who never heard of Mussorgsky and knew nothing of Russia's nationalist "Five." It does some violence to Mussorgsky, but it is also the most energetic and well-realized live release in the trio's catalog, and it makes a fairly compelling case for adapting classical pieces in this way. At the time, it introduced "classical rock" to millions of listeners, including the classical community, most of whose members regarded this record as something akin to an armed assault.
Met 'ks'...quote:
quote:were progressive rock's first supergroup. Greeted by the rock press and the public as something akin to conquering heroes, they succeeded in broadening the audience for progressive rock from hundreds of thousands into tens of millions of listeners, creating a major radio phenomenon as well. Their flamboyance on record and in the studio echoed the best work of the heavy metal bands of the era, proving that classical rockers could compete for that arena-scale audience. Over and above their own commercial success, the trio also paved the way for the success of such bands as Yes, who would become their chief rivals for much of the 1970s.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:33 schreef outtayourleague het volgende:
Emerson, Lake & Palmer
Helemaal goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:47 schreef GLO het volgende:
Pink Floyd - Astronomy Dominé
Is dolle_hond bezig met het verzinnen van een héél erg moeilijke opgave of lukt het hem niet 28657 en 46368 bij elkaar op te tellen???quote:
Heeft Prins Charles wel eens een plaat opgenomen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:06 schreef belsen het volgende:
Ik zal wel een nieuwe doen.
Welke zanger stapt er naar verluid in april in het huwelijksbootje?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Justin Timberlake ??
Onorthodoxe zanger: Marilyn Manson???quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is een heerschap van wie je het helemaal niet zou verwachten. Ik vraag me ook af voor wie van de partners de jurk is.
quote:
Haha, wilde gok. Kan me er overigens niets bij voorstellen...quote:
Ik begrijp je gok, maar hij is niet goed. Hint: twee jaar later (in 1997 dus) duidde de titel van zijn nieuwe album erop dat hij weer wist wie/wat hij was...quote:
en peil evenminquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:39 schreef ve4443 het volgende:
Er is blijkbaar geen pijl op te trekken.....
We have a first prize winner!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef GLO het volgende:
David Bowie?
En zijn naam veranderd. Al gebeurde dat wel heel vroeg in zijn carrière. Dat was wat verwarrend. Dat zoon Zowie dat ook heeft gedaan klopte wel. Maar het was idd de schildershint die de doorslag gaf.quote:
Wil je die laatste zin ook ff bold maken svp? Anders ziet de Grote Puntenteller 'm straks over het hoofd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:48 schreef ve4443 het volgende:
[..]
We have a first prize winner!!!
Punt & volgende vraag voor GLO.
At your servicequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:48 schreef ve4443 het volgende:
[..]
We have a first prize winner!!!
Punt & volgende vraag voor GLO.
En voor de duidelijkheid: GLO + 1
Nee, die van hun heet Odeur De Clochard en is al uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:15 schreef belsen het volgende:
Dan is 2 Relax, en drie, eh...
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef GLO het volgende:
omdat hij bij het openen van een bierflesje de dop in zijn oog kreeg
Het is dat Hazes niet meer leeft.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef GLO het volgende:
De andere twee liggen minder voor de hand.
Hints:
2. brengt op 21 maart een nieuw album uit, 'Last Rudy Standing' geheten
3. was een jaar of tien geleden een tijd uit de running omdat hij bij het openen van een bierflesje de dop in zijn oog kreeg
2. was al geraden (Beef), maar 3. doe je goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:22 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Het is dat Hazes niet meer leeft.....
2: Hind
3: Thé Lau
![]()
Met [ b] en [ /b] tags, maar dan zonder de spaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:27 schreef Hansz het volgende:
hoe kan je het ook alweer 'bold' krijgen?
1 | [b]Deze tekst staat nu in bold.[/b] |
Ik zal met 10 vingers gaan typen, dan hou ik het allemaal nog een beetje bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:25 schreef GLO het volgende:
[..]
2. was al geraden (Beef), maar 3. doe je goed
Ergo: ve4443 +1
In principe voor jou, want jij hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:31 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Nieuwe vraag voor belsen of voor ve4443?
OK, rij voorzichtig !quote:Doe maar belsen, want ik ben klaar met werken en rij naar huis. Pak de draar daar wel weer op...
Dat zou kunnen, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:40 schreef GLO het volgende:
Lijkt Polly wel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:46 schreef GLO het volgende:
Is het die nieuwe band van Neil Hagerty soms, The Howling Hex?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Ah. De nieuwe van The Kills?
Jij hoeft geen brilquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
David Bowie bespeelt met zijn tanden de gitaar van Mick Ronson, tenzij hij hem eeh pijpt.
Ik denk The Spiders (From Mars), maar ik kan het net zo min lezen als jij...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:24 schreef ve4443 het volgende:
Wat staat er toch op dat drumstel? The Spaces?
Jazeker, de hypotheker!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:41 schreef bukgeit het volgende:
God, dit is zo'n bekende foto, maar ik weet het niet meer... de Stones?
Ik was ook al op zoek naar een band met 4 blanke en 1 zwarte man(nen).quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Toch wel dus! Gelukkig.
Wat is Mick Jagger hier bruin. Dat vergrootte de twijfel.
Vast de schaduw van zijn pruikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Toch wel dus! Gelukkig.
Wat is Mick Jagger hier bruin. Dat vergrootte de twijfel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:19 schreef GLO het volgende:
In een zwembad, schiwet me ineens te binnen. Met snorkels op. Ik zie zo de begeleidende foto voor me.
zou het? eng...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Ook nog versterkt, meen ik mij te herinneren.
quote:Bad Company (hardrock + drum ‘n’ bass)
Busted (punkpop + rock)
Charlatans (madchester + westcoast)
Embrace (emocore + britpop)
Isis (alt.rock + alt.metal)
Nirvana (psychedelica + grunge)
Rapture (postpunk + dark metal)
Shoes (beat + powerpop)
Nee, een big is een jong varken, een boom is een grote plantensoort en een band zit op je fiets... Nederlandse zelfstandige naamwoorden in een Engelse bandnaam dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:55 schreef ve4443 het volgende:
Maar ik besef dat ik een Engelse bandnaam noem die bestaat uit 3 Nederlandse zelfstandige naamwoorden.....
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:57 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad, die reken ik niet goed GLO.
Gewoon bij de natuur gebleven, toen kwam het vanzelfquote:
Geef mij de Sinatra eens aan?quote:Ik had Crash Test Dummies, Squirrel Nut Zippers en -dubieus- Trash Can Sinatras.
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:06 schreef bukgeit het volgende:
Mother Love Bone had ook nog gekund.
Een persoonsnaam is geen zelfstandig naamwoord, bij mijn wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef bukgeit het volgende:
Het was gisteren weer een dolle boel bij de Sinatraatjes
Ik weet niet of je Sinatraatjes in deze zin wel een zelfst. nmwrd mag noemen.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef bukgeit het volgende:
Het was gisteren weer een dolle boel bij de Sinatraatjes
Enfin, daag ons uit...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:04 schreef bukgeit het volgende:
Prima
GLO +1
Ik had Crash Test Dummies, Squirrel Nut Zippers en -dubieus- Trash Can Sinatras.
Kan ik je echt niet porren voor nog 10 minuten? Anders is bukgeit nu al klaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:35 schreef ve4443 het volgende:
Die is voor de ochtendploeg, ik moet er strax om 06h30 weer uit, zucht...![]()
...maar wens jullie nog veel plezier!
Geen idee of meer dan de helft haalbaar is. Kom zelf niet verder dan twaalf. Ik vind dat je het punt dus toch wel hebt verdiend. Wel jammer van het gebrek aan competitie, maar ja, had ik de vraag maar meteen goed moeten stellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:46 schreef bukgeit het volgende:
Minder dan de helft, da's geen punt waard, maar ik weet er geen meer.
ZZ Top nog wel even vervangen door ZZ & De Maskers.
Darn... te laatquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Johnny Winter
Nou nee. Ik vroeg om een losse dubbele lettercombi.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:47 schreef dolle_hond het volgende:
DDE was vast goed geweest
net als EELS
Shit, dat heb ik op de kalender staan. Maar daar mag ik zeker niet kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:24 schreef Doc het volgende:
Ik ga straks naar The Dwarves - wie spelen daar in het voorprogramma?
Ik geef meteen een zootje hints mee:
" De talloze singles, ep’s, de kilometers en shows die vooraf gingen aan het officiële debuut uit ‘Trash Deluxe!’, maaktentot de beste, wildste, sexy’ste en swingendste ‘ragrock & roll met Motown soul’ band van het land!"
Foto:
[afbeelding]
Dan is het nu in elk geval rock & roll!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gister in Waterfront was het voorprogramma The Drugs
Zonder eind-'e', maar de intentie is goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Men2be
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:53 schreef belsen het volgende:
Leftfiled.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:59 schreef GLO het volgende:
Of zijn het soms Tik & Tok?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dat is Frontline Assembly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |