Gaat over een geluidsman die door een regisseur wordt gevraagd naar Lissabon te komen. Verhaaltje van niks, mooie beelden, mooie muziekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:27 schreef bukgeit het volgende:
De film ken ik niet, trouwens.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:34 schreef thaleia het volgende:
Easter Bunny?
Kip Hanrahan (zonder baard)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Hmm. Zijn nieuwe CD heet![]()
& His Mysterious Production Of Eggs, en daarin ligt ook de hint besloten.
Nee, een keertje nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Bloc Party?
Lul, is verdomme nog goed ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Ga in jezelf snijden, huilebalk.
Interpol?
Ik zag het later pas. Maar ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:18 schreef bigshadow het volgende:
En GLO, ik had voor de plaatjes al het goede antwoord gepost blijkbaar lezen jullie mijn posts niet eens meer![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lul, is verdomme nog goed ook!
Met tegenzin +1 voor de moslimterrorist bukgeit
Nee hoor, mis je niets aan, tenzij je van smaakvol georchestreerde popsongs houdt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zag het later pas. Maar ik zie het probleem niet
Anyway, mijn post ("mis ik wat aan Andrew Bird?" ) is blijkbaar ook ondergesneeuwd...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:26 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee hoor, mis je niets aan, tenzij je van smaakvol georchestreerde popsongs houdt.
Dat zou te veel eer zijn, en Weird Al Yankovic is het ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:27 schreef bigshadow het volgende:
Jij? Of anders een gokje op Weird al yankovic
Nou, ik had het je wel gegund hoor, ik heb nog nooit van de band gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat zou te veel eer zijn, en Weird Al Yankovic is het ook niet.
Tuurlijk, hoe kom je anders aan punten in deze quiz?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:35 schreef bukgeit het volgende:
Ah, opgezocht dus, deze muzikale moslimterrorist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |