quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Ah. De nieuwe van The Kills?
Jij hoeft geen brilquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
David Bowie bespeelt met zijn tanden de gitaar van Mick Ronson, tenzij hij hem eeh pijpt.
Ik denk The Spiders (From Mars), maar ik kan het net zo min lezen als jij...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:24 schreef ve4443 het volgende:
Wat staat er toch op dat drumstel? The Spaces?
Jazeker, de hypotheker!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:41 schreef bukgeit het volgende:
God, dit is zo'n bekende foto, maar ik weet het niet meer... de Stones?
Ik was ook al op zoek naar een band met 4 blanke en 1 zwarte man(nen).quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Toch wel dus! Gelukkig.
Wat is Mick Jagger hier bruin. Dat vergrootte de twijfel.
Vast de schaduw van zijn pruikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Toch wel dus! Gelukkig.
Wat is Mick Jagger hier bruin. Dat vergrootte de twijfel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:19 schreef GLO het volgende:
In een zwembad, schiwet me ineens te binnen. Met snorkels op. Ik zie zo de begeleidende foto voor me.
zou het? eng...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Ook nog versterkt, meen ik mij te herinneren.
quote:Bad Company (hardrock + drum ‘n’ bass)
Busted (punkpop + rock)
Charlatans (madchester + westcoast)
Embrace (emocore + britpop)
Isis (alt.rock + alt.metal)
Nirvana (psychedelica + grunge)
Rapture (postpunk + dark metal)
Shoes (beat + powerpop)
Nee, een big is een jong varken, een boom is een grote plantensoort en een band zit op je fiets... Nederlandse zelfstandige naamwoorden in een Engelse bandnaam dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:55 schreef ve4443 het volgende:
Maar ik besef dat ik een Engelse bandnaam noem die bestaat uit 3 Nederlandse zelfstandige naamwoorden.....
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:57 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad, die reken ik niet goed GLO.
Gewoon bij de natuur gebleven, toen kwam het vanzelfquote:
Geef mij de Sinatra eens aan?quote:Ik had Crash Test Dummies, Squirrel Nut Zippers en -dubieus- Trash Can Sinatras.
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:06 schreef bukgeit het volgende:
Mother Love Bone had ook nog gekund.
Een persoonsnaam is geen zelfstandig naamwoord, bij mijn wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef bukgeit het volgende:
Het was gisteren weer een dolle boel bij de Sinatraatjes
Ik weet niet of je Sinatraatjes in deze zin wel een zelfst. nmwrd mag noemen.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef bukgeit het volgende:
Het was gisteren weer een dolle boel bij de Sinatraatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |