Enfin, daag ons uit...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:04 schreef bukgeit het volgende:
Prima
GLO +1
Ik had Crash Test Dummies, Squirrel Nut Zippers en -dubieus- Trash Can Sinatras.
Kan ik je echt niet porren voor nog 10 minuten? Anders is bukgeit nu al klaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:35 schreef ve4443 het volgende:
Die is voor de ochtendploeg, ik moet er strax om 06h30 weer uit, zucht...![]()
...maar wens jullie nog veel plezier!
Geen idee of meer dan de helft haalbaar is. Kom zelf niet verder dan twaalf. Ik vind dat je het punt dus toch wel hebt verdiend. Wel jammer van het gebrek aan competitie, maar ja, had ik de vraag maar meteen goed moeten stellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:46 schreef bukgeit het volgende:
Minder dan de helft, da's geen punt waard, maar ik weet er geen meer.
ZZ Top nog wel even vervangen door ZZ & De Maskers.
Darn... te laatquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Johnny Winter
Nou nee. Ik vroeg om een losse dubbele lettercombi.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:47 schreef dolle_hond het volgende:
DDE was vast goed geweest
net als EELS
Shit, dat heb ik op de kalender staan. Maar daar mag ik zeker niet kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:24 schreef Doc het volgende:
Ik ga straks naar The Dwarves - wie spelen daar in het voorprogramma?
Ik geef meteen een zootje hints mee:
" De talloze singles, ep’s, de kilometers en shows die vooraf gingen aan het officiële debuut uit ‘Trash Deluxe!’, maaktentot de beste, wildste, sexy’ste en swingendste ‘ragrock & roll met Motown soul’ band van het land!"
Foto:
[afbeelding]
Dan is het nu in elk geval rock & roll!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gister in Waterfront was het voorprogramma The Drugs
Zonder eind-'e', maar de intentie is goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Men2be
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:53 schreef belsen het volgende:
Leftfiled.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:59 schreef GLO het volgende:
Of zijn het soms Tik & Tok?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dat is Frontline Assembly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |