En dan ga je een al bestaand column van je insturen, nee bedankt. En eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik je columns niet zoveel soeps vond.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:22 schreef Insomaniac het volgende:
Mag crew ook meedoen?
Dat laatste lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Crew mag ook doen, reeds geplaatste columns uiteraard niet![]()
De meerwaarde is dat ik ze dan wellicht ook ga lezen...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:51 schreef kastanova het volgende:
Mijn columns komen sowieso wel op de FP, dus ik zie de meerwaarde niet.
That's it? Geen doosje Havana's? of een lekker wijntje?quote:
Dat vind ik nou echt niks.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
Maak het dan nog leuker: Voer in als extra spelregel dat de column over een andere user moet gaan
Dat lijkt mij nou juist moeilijker eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 maart 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
Een column over een andere user is alleen voor mensen die niet kunnen schrijven interessant...
Ik zal het in beraad nemenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, cultheld, doe mee, dan zien we het vanzelf!
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:16 schreef -Angel- het volgende:
Mag het ook gaan over een nieuw gestart initiatief? Een oproep aan anderen.
OMFG (!!!)quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Daarom
En als je dat al eng vond, moet je dit lezen. Ubertriest, maar wel heel erg grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |