Daarom zet hij er 2 op de tribunequote:Op zondag 27 maart 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig denkt MvB daar heel anders over..
Winnende coach heeft altijd gelijk?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, blije puber, dat is heel fijn, maar die discussie over de selectie van Maduro staat daar los van.
Ben ik het niet mee eens. Zolang v Basten wint mag hij van mij doen wat hij wil, voor mijn part selecteert hij het hele gezelligheidsteam van FC Bal Op Dak 8.quote:
Rare opvatting van het Nederlands Elftal en ik geloof je ook niet. Waar komt dat team vandaan eik?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zolang v Basten wint mag hij van mij doen wat hij wil, voor mijn part selecteert hij het hele gezelligheidsteam van FC Bal Op Dak 8.
Winnen.
Jij hebt de rare opvatting dat er zoiets is al een "rechtvaardige" selectie.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Rare opvatting van het Nederlands Elftal en ik geloof je ook niet. Waar komt dat team vandaan eik?
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij hebt de rare opvatting dat er zoiets is al een "rechtvaardige" selectie.
Tussen de regels door. Van Basten kiest gewoon het, in zijn ogen, beste elftal, en niet de beste elf spelers, zoals een eerdere bondscoach.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Waar zeg ik dat?
Van Basten heeft een voorkeur voor Ajacieden omdat hij of met ze gewerkt heeft of omdat ze van Ajax komen. In het beste elftal horen momenteel geen Heitinga, Van der Vaart en Maduro thuis - dat is objectief vast te stellen. Hij kiest voor eigen parochie, dat is ook wel te merken aan de reacties. Alhoewel er ook realistische ajacieden zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:20 schreef keeper het volgende:
[..]
Tussen de regels door. Van Basten kiest gewoon het, in zijn ogen, beste elftal, en niet de beste elf spelers, zoals een eerdere bondscoach.
Geef hem eens ongelijk. Dan weet hij tenminste wat hij aan die speler heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Van Basten heeft een voorkeur voor Ajacieden omdat hij of met ze gewerkt heeft of omdat ze van Ajax komen.
Volgens mij stonden die geen van allen in de basis zaterdag.quote:In het beste elftal horen momenteel geen Heitinga, Van der Vaart en Maduro thuis
Dat is natuurlijk onzinquote:dat is objectief vast te stellen.
Ah, mensen die jou ongelijk geven zijn per definitie onrealistisch. Je bent dus net zo star als dat je MvB verwijt te zijnquote:Alhoewel er ook realistische ajacieden zijn.
Tuurlijk heeft hij daarin ongelijk. Een bondscoach hoort niet een voorkeur voor een club te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Dan weet hij tenminste wat hij aan die speler heeft.
Sterker nog, 2 ervan zaten op de tribune. Waarom selecteert ie hen in vredesnaam?quote:Volgens mij stonden die geen van allen in de basis zaterdag.
Altijd een sterk argument.quote:Dat is natuurlijk onzin
Nee hoor, het valt alleen op dat het nu ook nogal wat Ajacieden echt wat te gortig wordt en ze gaan zich lichtelijk schamen. Een ontieglijk slecht draaiend Ajax als tophofleverancier is kolderiek, kolderesk en kolderant.quote:Ah, mensen die jou ongelijk geven zijn per definitie onrealistisch. Je bent dus net zo star als dat je MvB verwijt te zijn.
Heeft hij ook niet, wel een voorkeur voor spelers.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:36 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk heeft hij daarin ongelijk. Een bondscoach hoort niet een voorkeur voor een club te hebben.
Om de keus te hebben, om met ze te kunnen werken, om ze te stimuleren, etc.quote:Sterker nog, 2 ervan zaten op de tribune. Waarom selecteert ie hen in vredesnaam?
Het beoordelen van spelers is per definitie niet objectief natuurlijk.quote:Altijd een sterk argument.
Spelers van Ajaxquote:Op maandag 28 maart 2005 20:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet, wel een voorkeur voor spelers.
Toevallig weer Ajax-spelers zeg.quote:Om de keus te hebben, om met ze te kunnen werken, om ze te stimuleren, etc.
Onzin.quote:Het beoordelen van spelers is per definitie niet objectief natuurlijk.
Ja, omdat hij daar toevallig gewerkt heeft ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
Spelers van Ajax
Wel spelers die onder Advocaat al mee gingen naar het EK en die dus gewoon vaste waarde zijn als international. Dat geldt misschien ook voor andere spelers, die hij dan niet oproept, maar dat zijn spelers met weinig toekomst.quote:Toevallig weer Ajax-spelers zeg.
Toevallig zegt iequote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, omdat hij daar toevallig gewerkt heeft ja.
Heitinga en Van der Vaart horen geen vaste waarde te zijn. Maduro is een hilarische keuze.quote:Wel spelers die onder Advocaat al mee gingen naar het EK en die dus gewoon vaste waarde zijn als international. Dat geldt misschien ook voor andere spelers, die hij dan niet oproept, maar dat zijn spelers met weinig toekomst.
Het Nederlands elftal speelt nog net zo kut als onder Advocaat. Ze hebben een gemakkelijke poule dus het valt niet zo op.quote:Ik ben benieuwd waarop jij MvB wil beoordelen, behalve dan de resultaten die hij boekt.
quote:
Flauwekul natuurlijk, Ajax is oververtegenwoordigd. Maar als hij nu 2 spelers gaat selecteren die 5 wedstrijden voor NEC hebben gespeeld, heb je een punt.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Ondanks dat ik de keuze voor Maduro en Babel niet terecht vind, ben ik toch ook totaal met je oneens.
Dat hele Ajax-geneuzel is onzin. Hij heeft de halve eredivisie al gehad.
Waar gaat het dan om? Waar maak jij je anders druk om de selectie van jeugdige Ajacieden? Is het de angst om te verliezen? Of wat dan?quote:
So what?!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Basten heeft een voorkeur voor Ajacieden omdat hij of met ze gewerkt heeft of omdat ze van Ajax komen. In het beste elftal horen momenteel geen Heitinga, Van der Vaart en Maduro thuis - dat is objectief vast te stellen. Hij kiest voor eigen parochie, dat is ook wel te merken aan de reacties. Alhoewel er ook realistische ajacieden zijn.
Kul.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Het Nederlands elftal speelt nog net zo kut als onder Advocaat. Ze hebben een gemakkelijke poule dus het valt niet zo op.
Bestrijd ik zijn recht? Ik ben het er gewoon niet mee eens en ik doe niet mee aan de heiliigverklaring van Marco. Dat is mijn rechtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:20 schreef Doc het volgende:
[..]
So what?!
Da's zijn recht. Hij is bondscoach - jij niet. Waarom je er druk over maken als het niet tegen je gevoel van rechtvaardigheid in gaat?
tuurlijk joh, en als klaasje ook een kans van Marco had gehad zat je nu zijn kont te kussenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Bestrijd ik zijn recht? Ik ben het er gewoon niet mee eens en ik doe niet mee aan de heiliigverklaring van Marco. Dat is mijn recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |