Brazilie is inderdaad inferieur en Azie ach ja, de nummer 4 van het wk maar en er wordt getrokken aan de Koreaanse spelers momenteel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
PSV is in inferieure voetbalgebieden inderdaad wat bekender.
Oud sentiment dat zeg ik. PSV is stukken bekender tegenwoordig als ploeg van nu, dat moet je toegeven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Kijk zelf maar rond op de BBC site: de CLUB Ajax versus de CLUB PSV ....
Kom zeg, je volgt pas 3 jaar voetbal. In 3 jaar kan je niet een hele voetbalcultuur doorgronden. Dat is je reinste onzin. Je spreekt wsl niet eens Spaans of Portugees, dus hoe wil je dat dan doorgronden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet denk ik nét ff wat meer van de Braz. competitie en cultuur dan jij![]()
Hij moet welhaast een ajacied zijn, bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat snobistische kankertoontje van je is dan ook niets meer dan bluf, me dunkt..
Cultheld is erger dan alle ajacieden op dit forum bij elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij moet welhaast een ajacied zijn, bedoel je?![]()
Dat is waar. Ajacieden zijn uiteindelijk best lief, alleen moeten ze bestreden wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Cultheld is erger dan alle ajacieden op dit forum bij elkaar.
Ik zou zeggen, kijk eens op buitenlandse sites ... PSV wordt genoemd als een uitzondering, die club die vele malen op rij de eerste ronde niet haalde en nu toevallig in de kwartfinale staat. Knap maar telkens de eerste kandidaat om de komende ronde niet te overleven. Niet dat ik dat specifiek vind, maar zo wordt er wel over gesproken.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Oud sentiment dat zeg ik. PSV is stukken bekender tegenwoordig als ploeg van nu, dat moet je toegeven.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet denk ik nét ff wat meer van de Braz. competitie en cultuur dan jijPSV is daar samen met Barcelona, Real Madrid, Inter, Juve, Porto en AC Milan een topclub.
Kijk gewoon naar het aantal verkochte shirtjes. Het is maar welke criteria je hanteert. Heeft Ajax al een website in China?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk eens op buitenlandse sites ... PSV wordt genoemd als een uitzondering, die club die vele malen op rij de eerste ronde niet haalde en nu toevallig in de kwartfinale staat. Knap maar telkens de eerste kandidaat om de komende ronde niet te overleven. Niet dat ik dat specifiek vind, maar zo wordt er wel over gesproken.
dan moeten we eerst een aziaat importeren.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar het aantal verkochte shirtjes. Het is maar welke criteria je hanteert. Heeft Ajax al een website in China?
het is de reden waarom ajax populair is in ZA.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moeten we eerst een aziaat importeren.
Dat Zuid-Korea 4e werd had niet voor 100 % met voetbal te maken natuurlijk, SCH. Net zoals Argentinië in '78 ook alleen wereldkampioen werd omdat het moest.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Brazilie is inderdaad inferieur en Azie ach ja, de nummer 4 van het wk maar en er wordt getrokken aan de Koreaanse spelers momenteel.
Ik vond Maduro anders wel een van de twee ajacieden (samen met Trabelsi) die wel goed speelde vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor Oranje gezien:
V Bommel 4 - Maduro 0
Ok.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zullen we zondag zien, wanneer Maduro ene van Bommel helemaal uit de wedstrijd zal spelen
Knap he, van de NOS?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de samenvatting was ie totaal onzichtbaar.
was een van de betere ajacieden op het veld.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de samenvatting was ie totaal onzichtbaar.
Zegt dat wat over hem of over de restquote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
was een van de betere ajacieden op het veld.
beide. vooral over de rest denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zegt dat wat over hem of over de rest?
En Cocu is ook niet alles meer, kijk maar naar het afgelopen EK.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Druk kan ook positief werken. Kijk naar Robben of andere jeugdvedettes. Ik mag trouwens hopen dat hij beter dan Vogel wordt, die vind ik persoonlijk middelmatig.
belachelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Hedje zal vermoedelijk niet spelen nee.
ik hoop het toch maar !quote:Op zondag 20 maart 2005 21:35 schreef PJORourke het volgende:
Ach, hij zit toch op de bank. Mag gewoon een paar daagjes meetrainen.
Niemand is geinteresseerd in Koreaanse spelers, behalve de Koreanen zelf. In Korea boeit voetbal niemand ene kont, het nationaal belang, eer en trots, dat vinden ze belangrijk. PSV interesseert ze in Korea helemaal niets. Guus Hiddink, dat wel, maar PSV? Nee helaas.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:48 schreef SCH het volgende:
Brazilie is inderdaad inferieur en Azie ach ja, de nummer 4 van het wk maar en er wordt getrokken aan de Koreaanse spelers momenteel.
Er is veel belangstelling voor Park en Lee hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef Stpan het volgende:
[..]
Niemand is geinteresseerd in Koreaanse spelers, behalve de Koreanen zelf.
Toch wel, en hij deed het prima.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Hedje zal vermoedelijk niet spelen nee.
Fijn - neemt niet weg, dat hij natuurlijk niet geselecteerd had moeten worden. Straks speelt hij 3 wedstrijden kut bij Ajax en mag ie van Marco weer niet mee doen. Oh nee, shit, Ajax- dan is die regel weer andersquote:
Ja, vandaar dat Heitinga, Sneijder, Maduro, Babel EN VdV in de basis stonden, toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Fijn - neemt niet weg, dat hij natuurlijk niet geselecteerd had moeten worden. Straks speelt hij 3 wedstrijden kut bij Ajax en mag ie van Marco weer niet mee doen. Oh nee, shit, Ajax- dan is die regel weer anders
Tuurlijk, blije puber, dat is heel fijn, maar die discussie over de selectie van Maduro staat daar los van.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee ouwe zuurpruim, we hebben gewonnen...
Daar ging het toch om?
Vier van de vijf hadden niks te zoeken in de selectiequote:Op zondag 27 maart 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat Heitinga, Sneijder, Maduro, Babel EN VdV in de basis stonden, toch?.
Gelukkig denkt MvB daar heel anders over.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vier van de vijf hadden niks te zoeken in de selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |