en om die 2e quote is het marco allemaal te doenquote:
Jep, nog een paar niveautjes lager en ik kan bondscoach worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtig, dom hoopje mens zeg.
Jammer alleen dat je je frustratie uit als een hersendode josti.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Jep, nog een paar niveautjes lager en ik kan bondscoach worden.
dat weet ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:37 schreef Staanplaats het volgende:
Hoor vandaag pas voor het eerst van die gozer?
Het zou ECHT een goeie grap zijn als-ie wel bij de selectie zitquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:48 schreef Naggelwauz het volgende:
Ach, niet getreurd mensen hij zit toch niet bij de definitieve selectie.
Seedorf heeft al meer dan genoeg kansen gehad.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:19 schreef Yeahinho het volgende:
En als je het dan vergelijkt met Seedorf - die er dus níet bijzit - dan is het helemaal een lachertje.
Adriaanse werkt met zijn spelers bij zn ploegen. Van Basten kan bij Oranje niks doen voor Maduro behalve hem ervaring gunnen wat nonsens is aangezien die ervaring beter kan gaan naar iemand die een reeele kans heeft om Oranje te helpen binnenkort. Dat zie ik Maduro nog niet doen. Van Basten mag zn contract alweer inleveren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk doet Marco inmiddels hetzelfde als Adriaanse. Hij vertrouwt op spelers waar hij mee gewerkt heeft. Co haalt al die Tilburgers, Marco selecteert (Jong) Ajax.
Dat is ie ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:38 schreef twi het volgende:
Topvoetballer, hoort thuis in Oranje. Real Madrid zit achter 'm aan, omdat de Koninklijke van Bommel te min vindt
Goed gezein XAVIquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef XAVI het volgende:
Met Van Bastens selectiebeleid speeld hij volgende week in oranje
Zelfs Takak heeft meer laten zien dan Maduroquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ach, het is vreemd dat Davids ontbreekt, maar erg veel betere spelers dan Maduro heeft Marco niet laten schieten op die plaats.
Takak is geen goede speler.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs Takak heeft meer laten zien dan Maduro
Dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:23 schreef JeroenV het volgende:
En dat geloof je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |