who you gonna call?quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:01 schreef bukgeit het volgende:
Ja dat is Aereogramme
Hee, mooi, vooral omdat de meeste a's in Amanda Marshall anders klinken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:25 schreef belsen het volgende:Bananarama Amanda Marshall
Best simpel eigenlijk.
ik zat met Klaas van Haas ofzo... tot die niet-hint van Schotlandquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik kwam niet verder dan amanda lear
Ze mag ik ook nog eens meespelen tijdens mijn welverdiende vakantie.quote:
Haar ken ik wel: Miriam Makeba, of Myriam Makeba.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:31 schreef ranja het volgende:
ach ja, bedoelde jij Maryam Makaba? de y is geen klinker hadden we nog zo gezegd laatst
Sorry voor het dwaalspoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zat met Klaas van Haas ofzo... tot die niet-hint van Schotland
Hm okquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:35 schreef bukgeit het volgende:
Haar ken ik wel: Miriam Makeba, of Myriam Makeba.
Maar het was juist geen dwaalspoor voor mijquote:
Heel goed, Ranja!quote:
Prachtig Ranja!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:07 schreef ranja het volgende:
Ron Brandsteder
Precies dolle_hond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:12 schreef dolle_hond het volgende:
arno hintjes
Goed zo, Ranja!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:22 schreef ranja het volgende:
orkest
Inderdaad, Bukgeit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef bukgeit het volgende:
Uitmarkt
Het is Miriam Makeba en die komt uit Zuid-Afrika. Maar je hebt ook nog Mariam Doumbia uit Mali.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Haar ken ik wel: Miriam Makeba, of Myriam Makeba.
Ik weet dat hij Little Barrie geproduceerd heeft. En die cd is net uit. Maar of-ie leuk is weet ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:19 schreef Doc het volgende:
Afgelopen weekend voorlopig de leukste CD van 2005 gekocht. Welke door Edwyn Collins geproduceerde CD is dat?
+1 GLOquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik weet dat hij Little Barrie geproduceerd heeft. En die cd is net uit. Maar of-ie leuk is weet ik niet
Haal dat vraagteken maar weg.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:49 schreef belsen het volgende:
Aretha Franklin?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:06 schreef GLO het volgende:
O, op die fiets. Ehm, Saturday Night Live?
quote:While the termhas often been used somewhat interchangeably with death metal, the two started out as very different, albeit similarly extreme, forms of music, despite becoming more alike over the years. When it first appeared in the mid-'80s,
in its purest form consisted of short, apocalyptic blasts of noise played on standard heavy metal instrumentation (distorted guitar, bass, drums). Although
wasn't just randomly improvised, it certainly didn't follow conventional structure, either; while riffs could sometimes be picked out, pure
never featured verses, choruses, or even melodies.
vocals sounded torturous, ranging from high-pitched shrieks to low, throat-shredding growls and barks; although the lyrics were usually quite verbose, they were very rarely intelligible.
's jaw-dropping aggression was so over the top that pointing to its roots in thrash metal and hardcore punk hardly gives an idea of what it actually sounds like.
Denk ik ook, maar laat ik ook maar gokken op metalcore danquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Grindcore?
Rrrright!quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Grindcore?
Finland, Finland, Finland,quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het zijn beide Finnen. De 2 meest populaire Finse zangers van het moment wel denk ik...
Naast ABBA toch wel één van de beste Finse bands.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
Sakerhets en Tandstickor, van het bekende finse schreeuwkoor 'Mieskuoro Huutajat'
[afbeelding]
...fuck...'t is nog waar ook..quote:MIESKUORO HUUTAJAT (Men's Choir Shouters) was formed in 1987 in Oulu, Finland, by a group of young men who clearly had nothing better to do. The idea was to dress ca. 20 men in black suits, white shirts and black rubber ties, and train them to shout some of the most beloved songs in the Finnish song heritage.
Voor het lokale radiostation waar ik destijds werkte heb ik het voltallige koor een jingle in laten schreeuwen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
Sakerhets en Tandstickor, van het bekende finse schreeuwkoor 'Mieskuoro Huutajat'
[afbeelding]
Ik ken dat koor ook wel. Hebben die niet ook ooit eens in Kopspijkers opgetreden?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Voor het lokale radiostation waar ik destijds werkte heb ik het voltallige koor een jingle in laten schreeuwen.
Al 3 goedquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:29 schreef Ascaroth het volgende:
1. Pulp Fiction
..
..
..
..
6. Donnie Darko
..
8. Requiem for a Dream
..
..
Aimee Mann en Doors zijn andere filmsquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:30 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij is het steeds een andere film
Dick Dale vermoedelijk uit Pulp Fiction, Aimee Mann uit Romeo & Juliet, Doors uit de film The Doors?
yep.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:33 schreef placebeau het volgende:
3 is van Natural Born Killers
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:35 schreef belsen het volgende:
The Doors is volgens mij Apocalyps now.
Achja!quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:35 schreef belsen het volgende:
The Doors is volgens mij Apocalyps now.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:17 schreef Neleos het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe vraag.
10 liedjes uit films. Hoe heet de film
1 Dick Dale & His Del-Tones – Misirlou --> Pulp Fiction
2 Aimee Mann – One --> Magnolia
3 Leonard Cohen – The Future
4 The Dust Brothers – Homework --> Trainspotting
5 The Doors – The End --> Apocalypse Now
6 Michael Andrews & Gary Jules – Mad World --> Donnie Darko
7 Hans Zimmer – You’re So Cool
8 Clint Mansell & Kronos Quartet - Lux Aeterna
9 Dooley Wilson – As Time Goes By --> Cold Mountain?
10 Bob Dylan – The Man in Me
10. Bijna Goedquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:06 schreef GLO het volgende:
4. Se7en?
7. een willekeurige Scott-film: Top Gun?
10 O Brother Where Art Thou? ?
Oh shit: True Romance !quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:15 schreef Neleos het volgende:
Alleen nr. 7 nog
Deze spelen o.a. mee in de film: Christian Slater, Patricia Arquette en Dennis Hopper
Ahem... ik wel dus blijkbaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:17 schreef Neleos het volgende:
Als je de film 1 keer hebt gezien, vergeet je het thema nummer nooit meer.
Ohja, ik zag hem voor een jaartje of 3,4 voor het eerst en die tune van Hans Zimmer blijft sindsdien maar door mijn hoofd sporenquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Ahem... ik wel dus blijkbaar
Maar 't is dan ook 11 jaar geleden dat ik 'm zag...
Ik vind het een chinezig logo, maar d'r gaat nog geen lampje branden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:46 schreef GLO het volgende:
Geen sjoege over het logo?
quote:is een organisatie die zich inzet voor de ontwikkeling en kwaliteit van de Nederlandse popmuziek. Hierbij gaat het om alle soorten popmuziek: van pop en rock tot hiphop, urban, dance, crossover en wereldmuziek.
is opgericht in 1975 en wordt sinds 1977 gesubsidieerd door de rijksoverheid.
Het is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:08 schreef Neleos het volgende:
nationaal popinstituut bedoel ik
quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:22 schreef Neleos het volgende:
Uit welke landen komen de volgende artiesten?
A Silver Mount Zion --> Canada
Crowded House --> Nieuw-Zeeland
Darude --> Finland
Dead Can Dance --> Australië
DJ Bobo --> Zwitserland
Fennesz --> UK?
Gary Moore --> Ierland
Nusrat Fateh Ali Khan --> Pakistan
Outlandish --> Frankrijk
Wyclef Jean --> VS (maar oorspronkelijk Haïti?)
Helemaal Goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:44 schreef GLO het volgende:
Mijn god, echt uit een Outland...
Ehm... Denemarken?
Ja toch? methodmich + 1quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Die knul van The Rasmus en die van Him toch?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Voor het lokale radiostation waar ik destijds werkte heb ik het voltallige koor een jingle in laten schreeuwen.
Inderdaad Pyl, en het lijken nog allemaal top 10 hits te worden ook.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:14 schreef pyl het volgende:
Elvis?
Heel knap Berkery!quote:
Lees eerst effe de spelregels!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Is het Billy Idol??
Je mag alleen een antwoord geven als je de vraag goed beantwoord hebt!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Is het Billy Idol??
Heel goed Berkery!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:27 schreef Berkery het volgende:
NOFX
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Trouble.
Billy Idol zou wel kunnen ja gezien die blonde sprieten
quote:1. BG
2. I
3. LYTD
4. BMD
5. GM
6. RD (CM)
7. MGG
8. DWM
9. BFF
10. IPOB
11. CG
12. TGLOTPTROVBTCFOTUTOE
13. WM (IZP)
14. H
15. O
Sorry, vanaf nu zal ik altijd eerst de vraag lezen voor ik begin te posten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:48 schreef pyl het volgende:
Een traantje voor deze aflevering van het leukste spelletje van Fok!MuziekTrivia.
Één troost: vermoedelijk zou Billy Idol sowieso snel (op hetzelfde moment als nu) zijn geraden.
Belsen:![]()
Ik weet de band, maar hoe heet dat album ookalweer. Nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dag Lucille!![]()
Erg leuke vragen Belsen!
Ik heb een bizarre (track 12???), doch redelijk bekende, tracklist voor jullie. Welk album?
quote:
quote:Ik ben iets na middernacht op straat gegaan
Vroeger heb ik dat zo graag gedaan
En nodig heb ik jou niet
Ik zit aan de toog en neem nog een bier
Vroeger was het nog gezellig hier
Maar dat doet mij, dat doet me niets
De H op een ander plekje.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:32 schreef Z het volgende:
Mattias Rheim (of hoe je dat ook schrijft ...)
ik hoorde deze flard van de week, bij mij duurde het toen een half uur voor ik de titel weer wistquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet volgens mij wel de band, maar niet de titel van 't nummer
voor zoiets moet ik iig de muziek afzettenquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik hoorde deze flard van de week, bij mij duurde het toen een half uur voor ik de titel weer wist
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:53 schreef dolle_hond het volgende:
golden earring - long blonde animal
Ben weer een halfuurtje weg.quote:Avontuurlijke alternatieve rockband opgericht in het Amstelveense Uilenstede. De muziek valt op door het gebruik van samples en dance-elementen die worden verweven in liedjes met een grillige structuur.
Onnodig maar toch ff nagezocht, kloptquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt me Zea.
Ik gok voor de vorm "naakt" om vervolgens te gaan slapen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Tanks, GP.
Op welke wijze presenteerde Jeroen van Inkel woensdag het eerste uur van zijn radipoprogramma op Veronica?
Zja, zgoedquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt me Zea.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Via z'n gsm vanuit de file. Heeft ie een prent voor gehad
Die sukkel woont dan ook in Almere, die staat iedere dag in de file denk ik.quote:
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Fout getypt, maar ik bedoel natuurlijk Madredeus.
Gaat over een geluidsman die door een regisseur wordt gevraagd naar Lissabon te komen. Verhaaltje van niks, mooie beelden, mooie muziekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:27 schreef bukgeit het volgende:
De film ken ik niet, trouwens.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:34 schreef thaleia het volgende:
Easter Bunny?
Kip Hanrahan (zonder baard)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Hmm. Zijn nieuwe CD heet![]()
& His Mysterious Production Of Eggs, en daarin ligt ook de hint besloten.
Nee, een keertje nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Bloc Party?
Lul, is verdomme nog goed ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Ga in jezelf snijden, huilebalk.
Interpol?
Ik zag het later pas. Maar ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:18 schreef bigshadow het volgende:
En GLO, ik had voor de plaatjes al het goede antwoord gepost blijkbaar lezen jullie mijn posts niet eens meer![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lul, is verdomme nog goed ook!
Met tegenzin +1 voor de moslimterrorist bukgeit
Nee hoor, mis je niets aan, tenzij je van smaakvol georchestreerde popsongs houdt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zag het later pas. Maar ik zie het probleem niet
Anyway, mijn post ("mis ik wat aan Andrew Bird?" ) is blijkbaar ook ondergesneeuwd...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:26 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee hoor, mis je niets aan, tenzij je van smaakvol georchestreerde popsongs houdt.
Dat zou te veel eer zijn, en Weird Al Yankovic is het ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:27 schreef bigshadow het volgende:
Jij? Of anders een gokje op Weird al yankovic
Nou, ik had het je wel gegund hoor, ik heb nog nooit van de band gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat zou te veel eer zijn, en Weird Al Yankovic is het ook niet.
Tuurlijk, hoe kom je anders aan punten in deze quiz?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:35 schreef bukgeit het volgende:
Ah, opgezocht dus, deze muzikale moslimterrorist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |