Sorry, vanaf nu zal ik altijd eerst de vraag lezen voor ik begin te posten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:48 schreef pyl het volgende:
Een traantje voor deze aflevering van het leukste spelletje van Fok!MuziekTrivia.
Één troost: vermoedelijk zou Billy Idol sowieso snel (op hetzelfde moment als nu) zijn geraden.
Belsen:![]()
Ik weet de band, maar hoe heet dat album ookalweer. Nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dag Lucille!![]()
Erg leuke vragen Belsen!
Ik heb een bizarre (track 12???), doch redelijk bekende, tracklist voor jullie. Welk album?
quote:
quote:Ik ben iets na middernacht op straat gegaan
Vroeger heb ik dat zo graag gedaan
En nodig heb ik jou niet
Ik zit aan de toog en neem nog een bier
Vroeger was het nog gezellig hier
Maar dat doet mij, dat doet me niets
De H op een ander plekje.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:32 schreef Z het volgende:
Mattias Rheim (of hoe je dat ook schrijft ...)
ik hoorde deze flard van de week, bij mij duurde het toen een half uur voor ik de titel weer wistquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet volgens mij wel de band, maar niet de titel van 't nummer
voor zoiets moet ik iig de muziek afzettenquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik hoorde deze flard van de week, bij mij duurde het toen een half uur voor ik de titel weer wist
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:53 schreef dolle_hond het volgende:
golden earring - long blonde animal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |