abonnement Unibet Coolblue
pi_25310965


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Deze openingspost
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25311237
WoW nog steeds down bij jullie? Hier wel.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:46:35 #3
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25311323
Ja nog steeds down/
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:48:05 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25311342
For the Horde
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25311405
Een dagje vrij en... WoW ligt plat..... mopperdemopper.......

Naja, dan maar wat forums lezen, helaas niet die van wow-europe, die ligt er ook uit.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:54:55 #6
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25311430
TVP

ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima... wow-europe alswel de game it self
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:56:09 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25311448
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP

ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima... wow-europe alswel de game it self
same here
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:09:21 #8
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25311661
Ik kan hier gewoon op de forums komen, ik snap het niet.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:10:37 #9
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_25311681
Hier doet ie het ook niet.. heb je net een dag vrij.

Wil ik eindelijk verder met m'n lvl 11 paladin, om hem wat sterker te maken, ligt de hele shitzooi eruit!!

Schiet op Blizzard, ik wil spelen
De storthoop heeft gesproken...
pi_25311749
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP

ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima... wow-europe alswel de game it self
Hrm, hier al de hele dag niet.. 2x heel even ingelogd geweest, maar zag geen spelers en geen van de commando's werkte.
Misschien ligt het aan mijn provider (planet), of de regio... DNS probs ofzo...
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:20:25 #11
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_25311802
belde net met m'n neefje, die aan de grens met Duitsland woont. daar doet ie het nog wel...

Jammer
De storthoop heeft gesproken...
pi_25311850
Hoe komen jullie allemaal aan een credit card.. of kan je ook op een andere manier betalen?
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_25311895
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:22 schreef pur33 het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een credit card.. of kan je ook op een andere manier betalen?
van je bank??

maar je kan het ook invullen met allemaal x-jes voor je gratis 1e maand.........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25311971
hier doet ie het ook niet, ik heb echter het vermoeden dat het aan mn provider ligt. Ik kan namelijk ook niet naar diverse "buiten-europese-sites" toe, DNS probleempjes?
Spiritual lovemachine
pi_25312074
Ze moeten die EU servers heeeel gauw gaan upgraden in ieder geval, vind het eigenlijk gewoon schandalig dat er queues zijn op drukke realms, en dat LAG en framedrops ook met de dag erger worden....

En Blizzard reageert heel wijselijk alleen op problemen als : ''hoe werkt deze spreuk ?'' etc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25312239
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze moeten die EU servers heeeel gauw gaan upgraden in ieder geval, vind het eigenlijk gewoon schandalig dat er queues zijn op drukke realms, en dat LAG en framedrops ook met de dag erger worden....

En Blizzard reageert heel wijselijk alleen op problemen als : ''hoe werkt deze spreuk ?'' etc.
vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population heb

Maar idd...... je zou mogen verwachten dat elke server ok is....... ook al is hij vol dan moeten ze maar zorgen dat er minder op 1 server kunnen aanmelden zodat iedereen normaal kan spelen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25312303
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:48 schreef Tim_G het volgende:

[..]

vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population heb

Maar idd...... je zou mogen verwachten dat elke server ok is....... ook al is hij vol dan moeten ze maar zorgen dat er minder op 1 server kunnen aanmelden zodat iedereen normaal kan spelen.
Niet iedereen heeft er last van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25312313
Blizzard heeft gewoon een blunder gemaakt in de VS met WoW. Ze hadden namelijk verwacht rond de 300.000 spelers na een jaar te hebben, er werden er echter al zoveel in de eerste week behaald. Daardoor werd het spel te populair en moest men er elke 3 tellen weer een nieuw realm bijzetten. Men heeft dit nog steeds niet kunnen oplossen, en had de release in europa naar voren gehaald (om samen te vallen met City of Heroes). Nu heeft men dus de chaos in de VS en de groeiende markt hier, nu hopen dat ze beide problemen op kunnen lossen.

Ps. In de VS gaan ze het oplossen door account gewoon op een ander realm te zetten.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:04:37 #19
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25312506
Blunders of niet, het is gewoon een heerlijk spel
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25313217
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:28 schreef The-Sorcerer het volgende:
ik kom eventjes patsen

Character screen
M'n wolfje
Da's nou een leuk axe
netjes!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25314456
Ik ga hem ook maar ff online bestellen, lijkt me wel een toffe game
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_25314568
Fuck. Heb ik 'm vandaag gekocht, kan ik geen account creeëren omdat WoW Europe er uit ligt
pi_25314821
Ook even een TVP.

Gisteren met een groot gedeelte van de guild de Deadmines gedaan.
Voor mij (als laagste level) was het een paradijs daar met allemaal items die handig waren voor m'n warlockje. Geloof dat ik er kwa armor zo'n 50-60 op vooruit ben gegaan. Daarbij bij het collecten van de quest (van cleef) naar lvl 20 gegaan waardoor ik weer een hoop nieuwe spells kon kopen.
Ik was dan ook zeer blij dat ik mee mocht als laag lvl
......
pi_25314980
Ik ga binnenkort ook maar het spel bestellen.

Hoe kun je trouwens aan die 10 dagen trial accountjes komen?
pi_25315045
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:57 schreef DaForZz het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar het spel bestellen.

Hoe kun je trouwens aan die 10 dagen trial accountjes komen?
Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25315097
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.
Iemand met de CE die mij gelukkig kan maken?

edit: e-mail: daforzz aapje hotmail punt com

[ Bericht 7% gewijzigd door DaForZz op 01-03-2005 18:42:41 ]
pi_25315260
quote:
Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?

Maarre, laten we hopen dat ze een emergency patch aan het installeren zijn, die voor stabielere FPS zorgt....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25315378
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:42 schreef Slomy het volgende:
Ook even een TVP.

Gisteren met een groot gedeelte van de guild de Deadmines gedaan.
Voor mij (als laagste level) was het een paradijs daar met allemaal items die handig waren voor m'n warlockje. Geloof dat ik er kwa armor zo'n 50-60 op vooruit ben gegaan. Daarbij bij het collecten van de quest (van cleef) naar lvl 20 gegaan waardoor ik weer een hoop nieuwe spells kon kopen.
Ik was dan ook zeer blij dat ik mee mocht als laag lvl
Ik was dus met de andere groep, maar het was pittig. Heb wel allemaal mooie items gekregen
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:38:16 #31
65516 gieling
Live from NYC
pi_25315458
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:40:31 #32
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25315484
TVP

m'n warlock is trouwens net lvl 10 geworden.. zo ff die quest afronden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_25315532
ZO.. heb vanochtend vroeg nog wel wat kunnen spelen, ff snel 2 quest's volbracht, ben nu lkkr lvl 12 gnome warrior.. alleen het geld wil nog niet heb telkens maar 2 a 3 silver.. maybe met minen maar eens wat copper bars gaan verkopen..
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:49:26 #34
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25315617
?.. m'n dwarf warrior heeft op lvl 11 al 20 silver..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:06:06 #35
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25315895
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:43 schreef wc-eend het volgende:
ZO.. heb vanochtend vroeg nog wel wat kunnen spelen, ff snel 2 quest's volbracht, ben nu lkkr lvl 12 gnome warrior.. alleen het geld wil nog niet heb telkens maar 2 a 3 silver.. maybe met minen maar eens wat copper bars gaan verkopen..
Je kunt dan beter ook even gaan blacksmithen en items maken van die copperbars, dan verdien je er tenminste ook echt wat mee. Alleen copper bars zetten geen zoden aan de dijk. Hooguit misschien in het AH, maar niet bij de NPC vendors.
pi_25316018
Ik kan dus niet op www.wow-europe.com komen om mijn account te registreren. Is die site nog steeds plat?
pi_25316026
Jah ga denk maar gwn ff wat ore farmen en dan veel maken
pi_25316091
Kan ik ook een account maken op worldofwarcraft.com? Of maakt het geen zak uit of je nou op wow-europe.com of worldofwarcraft.com een account aanmaakt?
pi_25316219
Kan alleen een account maken voor US met US versie en EU met EU versie..
pi_25316448
Goeie TT
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25316465
TT??
pi_25316868
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:46 schreef wc-eend het volgende:
TT??
TopicTitel

USA ook down
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25316960
Ik lees op de Forums dat er tussen 6AM en 10AM PST onderhoud is in iig US.. die zouden dus net ca. 20 minuten klaar moeten zijn. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat EU platligt? Ik wil ook registreren .
Din jävla kuk!
pi_25316996
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:19 schreef ehqo het volgende:
Ik lees op de Forums dat er tussen 6AM en 10AM PST onderhoud is in iig US.. die zouden dus net ca. 20 minuten klaar moeten zijn. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat EU platligt? Ik wil ook registreren .
Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
pi_25317082
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
Inmiddels wel weer ja, tot 7 uur waren er onderhoudswerkzaamheden
Din jävla kuk!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:34:07 #46
62182 Georges
That's the shit
pi_25317149
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:17 schreef Disorder het volgende:
Fuck. Heb ik 'm vandaag gekocht, kan ik geen account creeëren omdat WoW Europe er uit ligt
Waar heb je 'm gekocht? Hier in de omgeving Zuidholland is ie overal uitverkocht.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25317207
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
Nu weer wel idd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:08:47 #48
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25317579
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount ).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
pi_25317768
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?

Maarre, laten we hopen dat ze een emergency patch aan het installeren zijn, die voor stabielere FPS zorgt....
Ze zijn nu allemaal weer up, alleen nu is er geen enkele server meer de spelersdichtheid "low".

My God
pi_25318041
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Bacow het volgende:
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount ).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
Van een gnome weet ik niet, maar als NE kan ik een tijger, een ram (dwarf) of paard (human), geen Vogel. Volgends mij is het hetzelfde als human
pi_25318044
filmpje <--- Hoe kan dit ?

[ Bericht 2% gewijzigd door DaForZz op 01-03-2005 20:44:53 ]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:49:57 #52
65516 gieling
Live from NYC
pi_25318316
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:34 schreef DaForZz het volgende:
filmpje <--- Hoe kan dit ?
wtf gebeurt daar echt?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:11:27 #53
62182 Georges
That's the shit
pi_25318684
Die nummer 1, is dat een cheater of een GM?

http://www.wowrankings.com/rankings_manager.htm?orderby=health
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25318696
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Bacow het volgende:
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount ).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
Je kunt als alliance geen horde mounts krijgen en andersom ook niet. Je kunt wel andere rassen hun mounts krijgen, echter moet je hier voor boven exhaulted zitten met je reputation en dat is haast onmogelijk.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:54:09 #55
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25319544
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:34 schreef DaForZz het volgende:
filmpje <--- Hoe kan dit ?
In de Molten Core instance zit een beest dat Curse of Doom op je pet legt. De warlock dismisste z'n Felhunter voordat ie tot explosie kwam, maar alle effects blijven op je pet zitten (zelfs fear, mijn succubus begon te rennen de eerste 2 seconden toen ik d'r summonde, was vaag). Gevolg: BOOM, 3200 damage.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_25321724
Om een mount van een ander race te nemen moet je Exalted reputation met ze hebben.

En het gaat dus zo:

Friendly
Honored
Revered
Exalted

om van Honored naar Revered te gaan heb je 2x zoveel reputation nodig dan van Friendly naar Honored.
om van Revered naar Exalted te gaan heb je 4x zoveel reputation nodig dan van Friendly naar Honored.

Je moet dus nadat je van Friendly naar Honored bent gegaan nog eens zes keer diezelfde hoeveelheid reputation krijgen om Exalted te krijgen, alleen mogelijk met repeatable quests, of later de reputation rewardws voor pvp, denk ik.

zo een beetje duidelijk?

Gebruik trouwens deze ontiegelijk goede reputation plugin: http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=1395

[ Bericht 15% gewijzigd door The-Sorcerer op 01-03-2005 23:32:31 ]
pi_25321925
Vanavond gelukkig een ruim een uur zonder framerate problemen kunnen spelen, en samen met wat Zweden de Wailing Caverns gedaan.

Mooie Crescent Staff en Deep Fathom Ring aan overgehouden.

Jammer alleen dat bijna aan het eind van die Caverns de framerate problemen weer kwamen, en het wederom onspeelbaar werd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:59:02 #58
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25322627
Absoluut geen last van framerate-problemen, of iets dergelijks. Alleen die queues zijn wat vervelend; edoch een goed excuus om nog een half uurtje wat anders te doen
pi_25322672
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:59 schreef Leshy het volgende:
Absoluut geen last van framerate-problemen, of iets dergelijks. Alleen die queues zijn wat vervelend; edoch een goed excuus om nog een half uurtje wat anders te doen
Hoeveel MB RAM geheugen heb jij in je computer?
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:04:54 #60
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25322812
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoeveel MB RAM geheugen heb jij in je computer?
512.

Heeft echter zo te zien weinig te maken met de genoemde framerate-problemen. WoW wordt vrij traag wanneer er veel spelers bij elkaar komen, omdat er nogal wat character profiles en items ingeladen moeten worden, en dergelijke, en volgens een poster hierboven heeft hij er last van in een instance - met dus slechts vier andere mensen, en op een aparte instance-server
pi_25322872
pi_25323308
Ik heb maar 1x last van framerate problemen gehad en dat was met een bepaalde schijtplugin die ik dus ook heb verwijderd. (QuestHistory)

(ik heb een 3.3ghz P4 met X800XT PE en 1gb ram)

Probeer niet schijt als Cosmos ofzo te installeren vind ik want er zitten zoveel dingen in die je niet geburikt, ga gewoon eventjes zelf op zoek naar goede UI's en installeer die, werkt veel en veel beter.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:34:23 #63
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25323523
Ik gebruik zowel Cosmos als QuestHistory, nooit problemen mee gehad
pi_25323563
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:34 schreef Leshy het volgende:
Ik gebruik zowel Cosmos als QuestHistory, nooit problemen mee gehad
The Same
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:50:19 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25323861
Vanavond met 3 gasten (2 warriors , 1 mage en een warlock) naar Shadowfang keep gegaan , been een zwaard , een paar laarzen , een paar handschoen en een bracer (quest) rijker , en Arugal verslagen zonder priest/healer
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:05:29 #66
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25324131
Helemaal niet slecht, wat voor levels waren jullie? De enige keren dat ik zonder priest/healer bij Arugal was, gingen we er nogal hard aan, alhoewel ik toen ook wel de enige warrior was, dus dat ging ook niet echt hard.

SFK

Weet iemand trouwens waar die hendel in Arugal's kamer voor dient? Ik dacht mogelijk voor het hek naar de courtyard vlak achter de ingang, maar die blijkt niet open te kunnen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:26:15 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25324416
lvls waren 24 - 29.
Die hendel zegt me niks , ik hoop morgen weer naar Shadowfang keep te gaan (leuke zone) , ik zal dan eens kijken
Ik ben inmiddels overleden
pi_25327252
Iemand met computerverstand misschien een verklaring waarom ik na opstarten PC een uurtje WoW zonder problemen kan spelen, maar daarna niet meer ?

(als ik dan mijn PC opnieuw opstart, kan ik wederom ong. een uurtje zonder problemen spelen, zelfs op medium settings !)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:27:15 #69
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25327329
Temperatuurproblemen? Misschien in de geval de videokaart die te warm wordt (controleer of alle fans goed draaien, etc)

Dit is iig het eerste waar ik aan denk
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25327402
is het niet dat je bij temperatuurproblemen gewoon helemaal niet meer kan werken?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:39:57 #71
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25327536
Hoeft op zich niet
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25327566
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:39 schreef Killjoy het volgende:
Hoeft op zich niet
dus hij gaat dus gewoon door met daarmee het risico dat er onderdelen doorbranden?? Mijn systeem hield er dus gewoon mee op als hij te warm werd
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25327570
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand met computerverstand misschien een verklaring waarom ik na opstarten PC een uurtje WoW zonder problemen kan spelen, maar daarna niet meer ?

(als ik dan mijn PC opnieuw opstart, kan ik wederom ong. een uurtje zonder problemen spelen, zelfs op medium settings !)
Probeer eens een geheugen test zoals memtest86 te draaien, lijkt wel heel erg op een memory leak en als dat niks uitmaakt je drivers updaten of zelfs downgraden. Of deze volgorde andersom doen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:42:40 #74
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25327571
Ik ben alweer leveltje 31 met mijn Night Elf Druid. Heerlijk om zo nu en dan n00bs te helpen nu

Heb overigens ook het eerste huwelijk voltrokken in WoW
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:45:37 #75
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25327629
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Killjoy het volgende:
Temperatuurproblemen? Misschien in de geval de videokaart die te warm wordt (controleer of alle fans goed draaien, etc)

Dit is iig het eerste waar ik aan denk
Daar denk ik ook aan. Als een P4 CPU te heet wordt gaat ie extreem langzaam draaien voor zover ik weet. Een vriend van me heeft er met z'n laptop ook last van. Zo traag als stront, maar hij blijft draaien.

Er zijn wel progjes die lezen hoe warm je CPU wordt, maar je bios is betrouwbaarder
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25327631
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Probeer eens een geheugen test zoals memtest86 te draaien, lijkt wel heel erg op een memory leak en als dat niks uitmaakt je drivers updaten of zelfs downgraden. Of deze volgorde andersom doen
Drivers e.d. zijn zo up-to-date als maar kan, zal vanavond eerst die memtest eens proberen, daarna maar mijn nvidia drivers downgraden eventueel...

Bedankt voor de tips iig. !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:56:15 #77
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25327816
Succes PBateman
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25328021
Nou, mijn char is dus lvl 41 nu.
NE Huntress Cyndane voor diegene die het vergeten waren
Leuke was, ik kwam Geddoe (WoWFanboy, waar is ie? hehe) laatst tegen toen ik lvl 39 was en rondliep zonder pet. Hij was dus lvl 40 rogue, ik mark hem maar hij rent er vandoor.
Daar gaat ie dan met z'n grote mond. Was wel grappig.

Ik kan nu mail dragen en heb nog 18g nodig om een Mount te kopen. Dat is allemaal wel okay, ook onze Guild is echt super. Ik ben het Defias armor setje aan het sparen en heb de gloves van Fliep gekregen. Woohooo! Nu nog 2 delen en het is compleet.
En ja, dat ligt beneden mijn niveau, maar gaat om de looks en om uit te vinden of je iets speciaals krijgt als je het compleet hebt.

Maar het aller vervelendste van mijn wow carriere tot nu toe.
Nadat ik "Artisan Leatherworking" had gekocht in Darnassus (City of Cities ) was ik nog steeds Expert Leatherworker met mijn skill capped op 225.
Na 2,5 dag komt er eindelijk een GM.
Die legt mij het volgende voor.
Je kan het zo laten en wachten tot Development het voor je fixt. Maar wanneer dat dan zou zijn, geen idee.
Die GM fixt het voor mij, maar dan zou ik wel al mijn leatherworking patterns verliezen.
Alhoewel optie twee best een k*t optie is, heb ik die toch gekozen, want ik had mijn skill gemaxed en ik moest gewoon nieuwe patterns hebben.
Zo gezegd zo gedaan. Ik unlearn Leatherworking en hij zou het re-learnen en mijn skill op 225/300 zetten ipv 225/225.
Na 3 kwartier komt hij aankakken dat het niet kan.
Oh, hij heeft in mijn spellbook een slot gevuld met "Artisan Leatherworking" maar dat had net zo goed een leeg slot kunnen zijn, want ik klik erop en het doet niks. Leatherworking is geen skill die ik bezit meer. Seriously fucked up!
Heel zuur, heb daar veel tijd en veel geld in gestoken om die skill te masteren en dan wordt dat zo weggegooid. En krijg geen vergoeding whatsoever.
Kut Blizzard!
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:33:54 #79
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25328464
Tja, zoals ik ingame ook al zei, het is gewoon absurd dat ze je character verneuken en je niet eens iets ter compensatie aanbieden. Je hebt er inderdaad veel tijd en (ingame) geld in gestoken om die skill zo hoog te krijgen en dat wordt vervolgens weg gehaald door zo'n n00b GM. Gewoon zonde van alle energie.

Maar nu heb je nog steeds optie 1, toch? Hopen dat die developer wel weet wat-ie doet...
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat voor tool zo'n GM tot z'n beschikking heeft. Ik weet dat je in een Persistent World op basis van Neverwinter Nights als DM een hele toolset ter beschikking hebt, waaronder items spawnen en complete verkoper NPCs te maken. Maar waarschijnlijk vertrouwt Blizzard z'n eigen GMs niet genoeg om ze zo'n tool te geven.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:39:42 #80
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25328551
Mooi kutje. Het spel is zo hier en daar toch wel flink buggie, aan de andere kant vind ik dat voor zo'n enorm spel er weer weinig bugs inzitten. Een andere mooie glitch is die bij de q in de highlands, waar je een ammokar moet opblazen. Mocht je nog eens willen zweven, ga dan op de kar zitten terwijl ie wordt opgeblazen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25329361
Weet iemand waar dit spel nog te koop is online of in Arnhem?
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:33:55 #82
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25329539
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25329580
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:33 schreef Killjoy het volgende:
www.gcshop.nl
quote:
www.gcshop.nl:
Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 29 april is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie. Wees op tijd met reserveren voor de volgende levering!
pi_25329688
De enige winkel die ik ken die ze nog heeft is de makro ( maandag nog vollop)
-
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:44:06 #86
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25329722
ah sorry, dat wist ik niet *schaamt zich*
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25329808
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:42 schreef the_Da het volgende:
De enige winkel die ik ken die ze nog heeft is de makro ( maandag nog vollop)
In Duiven?

edit: Uitverkocht

[ Bericht 15% gewijzigd door DaForZz op 02-03-2005 12:03:19 ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:53:06 #88
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_25329889
Is er nog plek in de Fok! guild voor een lvl 4 Human Priest?

Ben voor de 3e keer opnieuw begonnen. Heb een lvl 18 NE Druid en een lvl 14 Tauren Shaman. En nu.. tja, Priest. Priests zijn gewoon tof.
Of toch niet?
pi_25330358
Weet iemand waar nog copy'en verkrijgbaar zijn van WOW?

(omgeving Amsterdam/Hilversum/Utrecht)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2005 12:28:17 ]
pi_25330534
Ow en als ie bagger traag is, kan een memory leak idd het probleem veroorzaken deze los ik op met tooltjes als cacheman verkrijgbaar voor niets op www.outertech.com.
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:40:17 #91
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25330677
Kijk Aneurism, daar hebben we wat aan, thx
Die ga ik thuis ff bekijken
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25330988
www.comcol.nl <--- Ze hebben WoW op voorraad, net besteld
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:04:43 #93
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25331005
Ik ben al 2 dagen niet naar school gegaan dankzij dit stomme rotspel .
Zeg tegen mij dat ik niet de enige ben.
pi_25331172
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:04 schreef Bacow het volgende:
Ik ben al 2 dagen niet naar school gegaan dankzij dit stomme rotspel .
Zeg tegen mij dat ik niet de enige ben.
mmmmmmm mag het hopen dat je de enige bent! Anders is het maar slecht gesteld met de toekomst van nederland?!

wtf je hoeft maar een paar uurtjes per dag naar school?! en dan blijf je thuis voor een spel?? wat voor ouders heb je??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25331325
Gelukkig heb ik maar gemiddeld 3 lesuur per dag (VWO5)
pi_25331886
Is de FOK! Guild op Bloodscalp Horde of Alliance? En hoe zit het met de queue's op Bloodscalp?
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:33:22 #97
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25332299
Bloodscalp is een van de drukste realms, dus ik raad je aan om naar Shatterd Hand te gaan. Zitten ook wat Fokkers! op en heeft een toffe guild
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25332346
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:33 schreef HomerJ het volgende:
Bloodscalp is een van de drukste realms, dus ik raad je aan om naar Shatterd Hand te gaan. Zitten ook wat Fokkers! op en heeft een toffe guild
Horde of Alliance ? En hoe heet die guild ?
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:06:15 #99
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_25332556
Inmiddels ben ik een level 20 Tauren Druid (Cat form ) . Maar ik heb een groter probleem:
namelijk dat er om de zoveel tijd (soms 1 keer in het uur dan weer 2 keer in 10 min) een critical error krijg met als reden van de error:

The instruction at "0x0071E6A0" referenced memory at "0x18A1EBF0".
The memory could not be "read".

Hier wordt ik dus strontziek van omdat elke keer WoW wordt afgesloten en dan moet ik em weer opnieuw opstarten en zeker als je dan een instance doet is dit om gek van te worden.
Inmiddels heb ik CachemanXP geinstalleerd hopelijk helpt dit maar daar ben ik lang niet zeker van.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_25332891
Die gasten op de wow-europe fora, daar wordt je pas ziek van.

Allemaal bijdehandjes die zeggen dat ik niet moet janken maar gewoon ff 512 MB extra geheugen moet kopen.

En dat terwijl er op de f*cking doos staat dat je aan 256MB geheugen genoeg zou moeten hebben om te kunnen spelen....

Bedankt Aneurism voor die link, die ga ik vanavond ff bekijken, heb ook een tip gehad om eem RAM-Cleaner te gebruiken, die dan als mijn RAM op 90% gebruik zit automatisch gaat cleanen ofzo.

Hopelijk werkt 1 van deze dingen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:42:55 #101
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25332947
Ik zal vanavond ook even mijn geheugengebruik in de gaten houden (ik heb dan wel 1Gb, maar toch)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25333695
Je moet cacheman wel instellen op elke 15 minuten cleanen en dan cleanen op wanneer je geheugen op 50% van je eigen geheugen komt. Dus als je 256mb hebt: If memory is below 128mb etc. Dit kan je in RAM tab instellen.

Ik speel EVE welke in het begin een mega memory leak had, wat hier op lijkt, en zo werd het probleem minder, bij Lineage 2 werd het ook iets minder maar als je naar de newbie plaatsen ging waar makkelijk 100 man in je scherm kwam crashde Lineage 2 ook wel eens.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:34:57 #103
62182 Georges
That's the shit
pi_25334663
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:02 schreef DaForZz het volgende:
www.comcol.nl <--- Ze hebben WoW op voorraad, net besteld
Weet jij wat de levertijd is toevallig? Kan het niet vinden op de site.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25335184
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:34 schreef Georges het volgende:

[..]

Weet jij wat de levertijd is toevallig? Kan het niet vinden op de site.
Stond volgens mij 1 a 2 dagen. Las net een mailtje van hun met de vraag of het onder rembours kon worden verstuurd op hun kosten. Natuurlijk ga ik daarmee akkoord alleen heb ik dat mailtje net pas terug gestuurd zodat het pakketje morgen pas op de bus kan (want die stond al klaar).

Dus als je besteld zet er gelijk bij dat je akkoord gaat met remboursverzenden, het kan je een dag schelen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:14:26 #105
62182 Georges
That's the shit
pi_25335228
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:11 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Stond volgens mij 1 a 2 dagen. Las net een mailtje van hun met de vraag of het onder rembours kon worden verstuurd op hun kosten. Natuurlijk ga ik daarmee akkoord alleen heb ik dat mailtje net pas terug gestuurd zodat het pakketje morgen pas op de bus kan (want die stond al klaar).

Dus als je besteld zet er gelijk bij dat je akkoord gaat met remboursverzenden, het kan je een dag schelen.
Ik heb net besteld, maar die vraag heb ik niet gehad in de bevestigingsmail. Hoop 'm vrijdag te hebben.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25335312
2 werkdagen kreeg ik te zien toen ik hem bestelde.
pi_25336449
Hmmm, bijna 2 uur probleemloos kunnen spelen, tot ineens de FPS weer zakte naar <10 FPS.

Even gekeken wat CachemanXP aangaf :

100% CPU Usage, 402/512mbytes RAM usage.

Vreemde is dat WoW zo'n 180mb gebruikt, allerlei andere shit zo'n 50 bij elkaar, dus waar is dan de rest (170mb) gebleven ???

Ik snap er niets meer van...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25340111
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

van je bank??

maar je kan het ook invullen met allemaal x-jes voor je gratis 1e maand.........
Ik heb 1234567890 ingevuld, zou ik daar problemen mee krijgen? Want ik kan de betaalmethode niet meer aanpassen op die site.
Comfortably numb
pi_25340359
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:33 schreef HomerJ het volgende:
Bloodscalp is een van de drukste realms, dus ik raad je aan om naar Shatterd Hand te gaan. Zitten ook wat Fokkers! op en heeft een toffe guild
vind dit dus behoorlijk meevallen, heb in hele tijd op bloodscalp nog maar 1 keer queue gehad, en toen waren het er 18 ofzow

voor de rest altijd meteen joinen
hardcoholic
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:50:24 #110
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25340542
Shadow Moon heeft vrijwel altijd queues. In de avond normaliter 300-400+. Maar het is het waard

Net nog met mijn level 26 warrior een human level 28 mage geslacht. En een level 25 NE Hunter die dacht dat ik 2 minuten lang zo'n dansende rode pijl boven mijn hoofd niet irritant zou vinden
pi_25340832
Wat ik trouwens wel slecht vind uitgewerkt is dat van Lvl20 -> 30 je maar weinig quests krijgt en zodra je 30/32 bent, heb je der ontzettend veel.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 3 maart 2005 @ 01:17:51 #112
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25340941
Valt best mee. Als Horde heb je voor die levels de Southern Barrens, Stonetalon Mountains, Ashenvale en Hillsbrad. Daar zijn meer dan genoeg quests te vinden om je een flinke tijd bezig te houden
pi_25341649
ik vond juist dat ik op lvl 37-39 weinig quests had, alleen maar elites of hogere lvl reqs :p

nu ik 41 ben heb ik wel weer veel quests
hardcoholic
pi_25342252
Zo, gisteren lvl 32 geworden, en dat maar even gevierd door een stukje de Arathi Highlands in te gaan. Kwam onderweg een UD warrior tegen. Nu ik een enorme bloedhekel heb aan UD, besloot ik hem aan te vallen met niet helemaal volle (95 %) HP. (Hij had dus niet helemaal volle HP)

25 seconden later was hij dood door een Frost Bolt, Fireball, Frost Bolt, Blink en ARcane Missiles. Dat ie ook nog een creep activeerde was alleen maar leuk.

Ik loop dus een tijdje door, loop wat te skinnen, en na een gevecht komt ie weer langs, met 2/3 balk. Deze keer was het was closer, maar ik won toch door een fatsoenlijk gebruik van een Healing potion en Frost Spreuken.

Voordat ie weer langskwam maar snel Refuge Point ingevlucht. 3 keer een lvl 31 UD Warrior vermoorden is me te veel van het goede, zeker aangezien de Spirit Healer niet al te ver weg is, en mijn manabar op 10 % stond.

Oh ja, nog 1 ding. Iedereen die World Defense aan heeft staan, ziet dat Stormwind enorm vaak under attack is. Dat is niet, en ik herhaal, dat is niet, omdat er Horde is. Het is de Alliance die dat triggert.

Je krijgt namelijk in de Deadmines van VanCleef een niet verzonden brief, die een quest start. Het einde van die quest zorgt ervoor dat je de Local Def aanzet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik geef toe, de Horde is heel wat agressiever als het om het PvP aspect gaat. Al kon Cyn er ook wat van na zijn ongelukje. (Wat was het nu, 20 horde? ) Maar hoewel ze agressiever zijn, zijn ze ook enorm ouderwets Hollands asociaal.

Kent iemand de user 'kaasje'? Die heeft op dinsdag half Elwynn en Lakeshire afgemoord. (lvl 48 UD Rogue, no surprises there.) Die kwam ik dus tegen in Ashenvale gisteren, 2 keer dood. En ik was niet bepaald de enige.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25342266
Migwi, als ik had gezien dat jij het was, had ik je wel aangevallen,.. zat ik niet toevallig op mn mount ofzo? misschien moest ik ergens snel heen, en had ik er geen erg in?

[ Bericht 2% gewijzigd door WoWFanboy op 03-03-2005 08:30:25 ]
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25342273
Kaasje? die zit in mn guild. lvl 50 onderhand.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25342353
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:23 schreef WoWFanboy het volgende:
Kaasje? die zit in mn guild. lvl 50 onderhand.
Ja, ik heb geen Cosmos, dus ik ga uit van de laatste view die ik heb gezien. Dat was dinsdag in Lakeshire. (Zo hoorde ik van anderen, Caela bijv.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25342373
Haha, daar was ik ook bij, eerst heel rebel camp gesloopt daarna lakeshire.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25342385
Overigens, Blizzard weet wel hoe je een storyplot in elkaar moet zetten, halleluja.

(De uitkomst van de 'the missing diplomat' quest voor Alliance is een perfect voorbeeld.) En gisteren kwam ik ook weer een naam tegen die ik eerder had gelezen. (Scythe of Elune.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25342389
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:40 schreef WoWFanboy het volgende:
Haha, daar was ik ook bij, eerst heel rebel camp gesloopt daarna lakeshire.
Nog bedankt dat je m'n WorldDef liet flippen.

Ten tijde van dat incidentje zat ik veilig en wel in Duskwood, dus tja.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:36:35 #121
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25342923
Gisteren met Caela, Burakin, Thiona en Nalar naar Blackfathom Deeps geweest. Toen we er aankwamen, liep er net een groepje Horde rond, waaronder een UD Priest, UD Mage, Orc Warrior, allemaal zo rond lvl 20-30. Wij er meteen tegenaan met als eindresultaat: 3 doden aan hun kant, geen aan de onze (/cheer). Toen we vlak bij de instance ingang kwamen en bezig waren met beestjes slachten, kwamen ze wraak nemen... Probleem voor hen was alleen dat er ook nog een andere groep Alliance chars aanwezig was, dus we hebben ze maar weer op de vlucht gejaagd.

Vervolgens gezellig rondgewandeld in BFD, waar we uiteindelijk twee keer gestorven zijn op het laatste stukje en het toen maar opgegeven hebben. Op de terugweg kwamen we een lvl 35 Tauren Druid tegen, die het gevecht echter niet zag zitten en de instance in vluchtte. Ten slotte buiten nog een lvl 24 Orc Warrior in de pan gehakt.

Al met al had de Horde geen goeie dag in Ashenvale dankzij ons . Het valt me trouwens wel op dat het redelijke lafbekken zijn bij de Horde. De meesten in ons guild vechten zich liever dood, dan op de vlucht te slaan (ook omdat het meestal toch niet lukt om te vluchten ). Verder ganken de Horde meer. Ook bij het gevecht gisteren voor de ingang nam ieder van ons z'n eigen Horde vijand onder handen, terwijl de Horde eerst probeerden de zwakkeren te killen. Nou ja, da's ook een tactiek natuurlijk
pi_25343020
Dat werkt natuurlijk wel, eerst de zwakkeren onder handen nemen. Ik kan dan ook niet wachten tot ik IceBarrier heb.

Daar moet ik echter wel lvl 47 voor zijn.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25343072
Ik heb het een beetje gehad met WoW, ga m vanavond opnieuw installeren, helpt dat ook niet, dan heb ik een 2 maanden gamecard te koop eind deze week....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25343207
Gister naar booty bay gegaan, en daar de boot genomen met 2 hordes. Wij stonden heel aardig te doen, te flirten en dansen, kom ik aan de andere kant aan, staan er 5 hordes op de kade . Dus ik loop de kade op, dood Gingen alle hordes op de kade huilen en excuses aanbieden omdat ze me gedood hadden Aardige lui die horde
pi_25343759
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met WoW, ga m vanavond opnieuw installeren, helpt dat ook niet, dan heb ik een 2 maanden gamecard te koop eind deze week....
Waar ik opzich wel interesse in heb, dus laat maar iets weten hier tegen die tijd.

Al hoop ik natuurlijk voor je dat je het weer allemaal goed aan de gang krijgt, want het is (zonder die problemen die jij hebt) echt een super vet spel.
......
pi_25343899
Ehm, over dat dat horde mietjes ofzo zijn alliance is dat net zo erg, nog erger zelfs, ik kan me geen Alliance herrinneren die gewoon 1 tegen 1 bleef vechten, allemaal renden ze wel of hun stad in of naar hun groepje of ze waren met zn 5en,.. en die er dan bleven staan waren ook wel 5 tot 10 levels hoger.

Alliance zijn mietjes =p.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25343922
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:39 schreef Slomy het volgende:

[..]

Waar ik opzich wel interesse in heb, dus laat maar iets weten hier tegen die tijd.

Al hoop ik natuurlijk voor je dat je het weer allemaal goed aan de gang krijgt, want het is (zonder die problemen die jij hebt) echt een super vet spel.
Ik laat het wel weten dan, al hoop ik ook dat ie het gewoon weer gaat doen.

Zit maar te denken waar het aan kan liggen, en ineens bedacht ik me dat ik deze problemen NA die patch van vorige week vrijdag pas heb....

ik wil zonder problemen WoWen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:58:29 #128
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25344019
Ik heb m'n weblog een WoW sausje gegeven, ook omdat ik voornamelijk m'n avonturen in WoW beschrijf tegenwoordig... http://www.faerun.nl/ Het is nog niet af, maar de homepage is bijgewerkt.
pi_25344032
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:50 schreef WoWFanboy het volgende:
Ehm, over dat dat horde mietjes ofzo zijn alliance is dat net zo erg, nog erger zelfs, ik kan me geen Alliance herrinneren die gewoon 1 tegen 1 bleef vechten, allemaal renden ze wel of hun stad in of naar hun groepje of ze waren met zn 5en,.. en die er dan bleven staan waren ook wel 5 tot 10 levels hoger.

Alliance zijn mietjes =p.
Ik blijf altijd staan al denk ik dat het meer komt omdat ik erge lag krijg als ik hordes tegenkom
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:04:09 #130
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25344112
Ik blijf ook staan. Als ze hogere level zijn, overleef ik het toch niet, ook al ren ik weg
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:37:22 #131
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25345582
ik ben van de week maar es opnieuw begonnen nu als human priest (lvl 17) .. Ik heb me ook maar eens iets meer op de economie gestort en dat werkt redelijk , ik heb nu bijna 3 goud.
Goede tip voor mensen die copper willen mijnen.... ga naar ironforge en loop van daar richting loch modan. Maak een zigzag patroon langs de bergen aan elke kant van de weg. Je kunt hier echt super veel copper vinden. Ik heb op die manier in een half uur tijd 50 stuks copper ore gemined.

Als priest kan ik ook mooi mijn diensten aanbieden aan mensen die moeite hebben met een quest, ik vraag daar dan een stapeltje linen of wol voor
Verder voor iedereen een beetje tassen maken en die ruilen voor stacks linen cloth en wool cloth (mijn tailoring is nu over de 100)

Wat zijn trouwens de prijzen op de veiling voor grondstoffen idioot hoog!!!! een stapeltje brons leverde mij bijna 1 goud op daar
Trying is the first step towards failure
pi_25347190
tjah, en soms zet een idioot er 20copper voor 5 silver op :p

(zo heb ik voor 20silver mn engineer skill met 40 omhoog gekregen)
pi_25347404
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:50 schreef WoWFanboy het volgende:
Ehm, over dat dat horde mietjes ofzo zijn alliance is dat net zo erg, nog erger zelfs, ik kan me geen Alliance herrinneren die gewoon 1 tegen 1 bleef vechten, allemaal renden ze wel of hun stad in of naar hun groepje of ze waren met zn 5en,.. en die er dan bleven staan waren ook wel 5 tot 10 levels hoger.

Alliance zijn mietjes =p.
Ik zal dat onthouden als ik de volgende keer de schedel van een orc insla.
pi_25347436
Ik heb overigens al 10 gold verdient en ik ben (nog maar) level 22. Ik ga nu even levelen. Hopelijk gaat dat even snel als het verdienen van Gold.
pi_25347672
Ik heb net mn 2e char aangemaakt op Al'Akir, een Night Elf Warrior. Lekker foute combo, gewoon heerlijk!
Ik ga hem echt alleen maar bouwen op PvP/Battlegrounds gericht, straks goed de horde tegen de grond werken!
pi_25348069
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik laat het wel weten dan, al hoop ik ook dat ie het gewoon weer gaat doen.

Zit maar te denken waar het aan kan liggen, en ineens bedacht ik me dat ik deze problemen NA die patch van vorige week vrijdag pas heb....

ik wil zonder problemen WoWen....
Ik heb precies het zelfde...mijn computer begint ook te rommelen als een ik weet niet wat soms. Vooral in IronForge dan kan ik niet eens lopen maar happert ie alleen maar, doe ik 20 min om van het ene stuk naar het andere stuk te komen. Bij de monsters enzo heb ik er minder last van maar soms wel weer', maarja wat wil je met een 192MB RAM dinges (waar binnekort hopelijk 512 bij komt )
Correct en tevens juist...
pi_25351075
heb nog nooit l;ast gehad van ram stoornissen oid, heb 768 mb ram nooit iets van germerkt dat ie sloom loopt oid
ook alt tab doen in game ofzow gaat super snel allemaal

wow neemt iets van 300 ram in bij mij
hardcoholic
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:48:23 #138
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25351536
TVP, 220 Tailoring en bijna geen nut meer voor Silk
pi_25352650
Morgen een extended maintenance. Van 7.00 tot 15.00 :S

En dat gvd weer net op de dag dat ik vrij heb.
Snap ook niet dat ze zo'n maintenance niet ergens 's nachts doen, heeft tenminste bijna niemand er last van.
......
pi_25352986
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Slomy het volgende:
Morgen een extended maintenance. Van 7.00 tot 15.00 :S

En dat gvd weer net op de dag dat ik vrij heb.
Snap ook niet dat ze zo'n maintenance niet ergens 's nachts doen, heeft tenminste bijna niemand er last van.
tja...die enorme hoeveelheid mensen die tussen 7:00 en 15:00 spelen ..verveelde studenten zeker...de rest werkt, studeert of zit op school.

Wat zijn trouwens de extremen van iedereeen t.a.v. het 's nachts "nog even" doorspelen?
pi_25353040
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Max_Dark het volgende:
TVP, 220 Tailoring en bijna geen nut meer voor Silk
Dat heb ik met skinning . Artisan kost 4,5g en dan kan ik lvl50+ beesten skinnen, maar ja dat ben ik nog lang niet.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:29:30 #142
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25353535
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Slomy het volgende:
Morgen een extended maintenance. Van 7.00 tot 15.00 :S

En dat gvd weer net op de dag dat ik vrij heb.
Snap ook niet dat ze zo'n maintenance niet ergens 's nachts doen, heeft tenminste bijna niemand er last van.
Omdat de medewerkers liever ook willen slapen s'nachts

Ik ben nu level 23 Hunter
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25354196
Net met een groep van lvl 22 priest, lvl 22 rogue, lvl 23 shaman, lvl 25 warlock en lvl 27 hunter shadowfang keep gedaan. Erg lastig (lvl 26-27 elite quests), maar wel erg leuk om te doen. Ik heb er ook nog wel een leuke ring aan overgehouden.
pi_25354242
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef mooiegek het volgende:

[..]

tja...die enorme hoeveelheid mensen die tussen 7:00 en 15:00 spelen ..verveelde studenten zeker...de rest werkt, studeert of zit op school.

Wat zijn trouwens de extremen van iedereeen t.a.v. het 's nachts "nog even" doorspelen?
2 1/2 dag. Iedereen in mijn Guild (the Lordz mijn excuses voor de n00bzooi) vond het vrij ziek.
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:19:31 #145
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25354774
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Omdat de medewerkers liever ook willen slapen s'nachts
Tja als klant betaal ik niet voor downtime, dus doe dat maar als ik er geen last van heb. In het holst van de nacht
pi_25355057
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef mooiegek het volgende:

[..]

Wat zijn trouwens de extremen van iedereeen t.a.v. het 's nachts "nog even" doorspelen?
Ik woon nog thuis dus tegen twaalven begint mn moeder te zeuren dat de computer uit moet .

Iemand trouwens enig idee hoe ik van CC (ingevuld) moet overschakelen op cards (werkelijke doel van betaling).
Comfortably numb
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:04:15 #147
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25355714
Bel-len

Ow, en nogmaals. Fokkers Guild op Bloodscalp, voor alle Alliance bikkels Spreek me maar aan als je mee wilt doen (/t engessa Ik wil er ook bij!) Ik begin trouwens een beetje achter te lopen, ben nog maar lvl 27
pi_25356951
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:04 schreef engessa het volgende:
Bel-len
Moet ik dan blizzard bellen? kan ik ze niet gewoon netjes een mailtje sturen ofzo?
Comfortably numb
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:33:08 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25357481
Ik heb vandaag een geweldige borstplaat geloot in Hillbrand hills

http://www.lov-wow.com/wow/parser/char.php?name=Magere&server=Azjol-Nerub

klik voor profiel ^^^^^^^
Ik ben inmiddels overleden
pi_25358659
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:21 schreef WoWFanboy het volgende:
Migwi, als ik had gezien dat jij het was, had ik je wel aangevallen,.. zat ik niet toevallig op mn mount ofzo? misschien moest ik ergens snel heen, en had ik er geen erg in?
Nee nee, je liep gewoon rustig net van de brug af. Ik had Cheetah aspect aan en geen pet (was dood) dus ik liep stukje door, toen schoot me te binnen. Hey, Geddoe! KILL! Mark je, gooi monkey erop, draai me om, maar weg was je..
Saai hoor

Enne, Omen
Het waren 26 kills binnen och, een half uurtje. Hillsbrad was even niet meer veilig, maar was dan ook zo erg over de zeik. Noh steeds, mijn leatherworking skill had gewoon 240 kunnen zijn nu met al dat leer. Heb net maar een riedeltje in het AH gezet tegen spotgoedkope prijzen, m'n bank zit vol en m'n bags ook.

Verder, ik heb ook onwijs last van het laden van gebieden. Zelfs als ik van Southshore naar Tarren Mill ga gaat 't soms al helemaal fout. Ik hoop niet dat dat aan mijn pc ligt, want ik ben echt een n00b op dat gebied en kan dat dus never nooit niet fixen.

Het is trouwens echt ontzettend grappig om door Tarren Mill te rijden, al die trage Guards achter je aan. Ook leuk om de weaponsmith daar te killen. Die staat lekker strategisch opgesteld aan de rand van Tarren Mill..
Aimed Shot, Conc shot, Serpent Sting.. Nog 1-2 shots erop, wegrennen, want Guards komen eraan =) Cheetah erop dus, en tijdens het rennen springen, draaien, schieten, dood

Of in shadowmeld mode bij Tarren Mill gaan staan en dan nietsvermoedende voorbijgangers met Aimed shot pijn doen en dan weer hetzelfde riedeltje. Altijd leuk als je crit met Aimed Shot, 700+ dmg op een clothwearer.. Ouch

Nog 10k exp en ik ga King Bangalash tamen, morgenavond dus. Mooie witte tijger voor mij.
En dan ga ik morgenochtend eens uitzoeken hoe ik screens kan posten en dan gooi ik hier een zooi neer.
Als iemand ff uitlegt hoe je linkt en re-sized
Moet me zelf wel lukken om ze op die gratis site te zetten lijkt me en dan kunnen jullie mijn WoW pics een beetje zien. Nothing spectaculair though

Nuja, welterusten.
Cyndane is moe
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2005 @ 07:34:49 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25358994
ik ben nu vuurmage lvl 24 dus de vuurbal kan weer omhoog
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25359591
lol ik ga elke avond naar hillsbrad die fields bij south shore.. lopen al die horde noobs te trainen... die doen er dus alles aan om weg te komen ,lijkt wel of de pots gratis zijn...

als ze runnen ga ik gewoon op me mount ze achter na maar na een tijdje komen wel een paar hoge lvl horde ze helpen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:14:16 #153
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25359614
Ben ermee gestopt. Kost gewoon teveel tijd, kan het niet combineren met zaken als vriendin en werk. Verder begonnen de quests wel erg repetitief te worden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:14:56 #154
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25360390
RIP Strolie's karakters Mogen zij rusten in digitale vrede
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:22:36 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25360500
Wat is een goed gebied voor een lvl 30+ heb alle Q in duskwood en wetlands gedaan
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:28:10 #156
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25360584
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is een goed gebied voor een lvl 30+ heb alle Q in duskwood en wetlands gedaan
Desolace.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:36:34 #157
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25360707
Gisteravond laat heel eventjes gespeeld, al mijn talents unlearned voor 1G, en gelachen om het feit dat er zo'n 20-30 high lvl chars midden in Orgrimmar een beetje stonden te patsen met hun mounts e.d.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25360778
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:28 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Desolace.
Yep
Hillsbrad wil ook wel lukken denk ik trouwens.
Oh en in STV kun je ook al wel aan de slag voor een paar Q's. De eerste twee delen van de Tiger/Panther/Raptor Mastery Q's iig. Die je verkrijgt in het tentenkamp (Nesingway's Expedition ofzo) ten weste van de weg als je de tweede brug oversteekt als je vanuit Duskwood komt.
Ah joh, gewoon beetje rondlopen. Heb ik ook gedaan (had gelukkig wel Cheetah vanaf lvl 20, scheelt echt) en kwam vanzelf goede Q's tegen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:49:26 #159
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25360942
Hehe, m'n vriendin (Thiona voor de bekenden) zit hier steen en been te klagen dat ze niet kan spelen ... Wordt tijd dat dat server onderhoud afgerond wordt
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:03:42 #160
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25361209
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:49 schreef Chevalric het volgende:
Hehe, m'n vriendin (Thiona voor de bekenden) zit hier steen en been te klagen dat ze niet kan spelen ... Wordt tijd dat dat server onderhoud afgerond wordt
Dat duurt tot 3 uur, doe dr de groeten
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:03:48 #161
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25361213
Stomme Server onderhoud
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:11:42 #162
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25361359
Ik ben dus een hunter en heb nu al een tijdje een raptor wel goed beest als pet
Maar zou graag een andere pet willen.
Wat raden jullie aan, moet wel veel dps geven en cool uitzien
is er trouwens een site met een overzicht van pets dat je kunt nemen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:19:34 #163
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25361516
Een ijsbeer ziet er wel cool uit.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_25361570
Fuck. Heb ik nog heel even tijd om te spelen voor ik een weekendje weg ga. Hebben ze server onderhoud. Fuck. Een heel weekend zonder. Het is lang geleden dat ik een game ook echt zal missen.
pi_25361703
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat duurt tot 3 uur, doe dr de groeten
inderdaad
Afzien Thio! lol

Anyway, misschien fixen ze mijn geliefde char nu wel!!!!!!


Maar waarschijnlijk niet
pi_25361784
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:11 schreef OreO het volgende:
lol ik ga elke avond naar hillsbrad die fields bij south shore.. lopen al die horde noobs te trainen... die doen er dus alles aan om weg te komen ,lijkt wel of de pots gratis zijn...

als ze runnen ga ik gewoon op me mount ze achter na maar na een tijdje komen wel een paar hoge lvl horde ze helpen
triest, zo verpest je het spel voor anderen. Erg knap hoor
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
pi_25361800
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben dus een hunter en heb nu al een tijdje een raptor wel goed beest als pet
Maar zou graag een andere pet willen.
Wat raden jullie aan, moet wel veel dps geven en cool uitzien
is er trouwens een site met een overzicht van pets dat je kunt nemen
Wat voor race ben je?
Ik ben een NE Hunter en loop nog steeds rond met mijn Moon Limper (aka Moon Stalker) gewoon omdat dat er het 'beste' uitziet. Geen idee wat z'n dps is, waar vind ik dat eigenlijk?
Gaat me meer om de looks, ik heb een zwarte Tiger gekocht en probeer zo donker mogelijke kleding te gebruiken. Wat straks in leuk contrast staat met King B die ik over 10k exp ga tamen
Mocht je het niet weten, King Bangalash (sp?) is een lvl 43 Elite witte tijger.
pi_25361856
Hoeveel abonnees zijn er nu eigenlijk op WoW EU (misschien zelf NL)? Heb het idee dat echt iedereen dit spel speelt! Ben benieuwd hoeveel er nog over zijn over een maand of 2.
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:45:10 #169
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25361906
bloodscalp is online
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:46:41 #170
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25361924
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben dus een hunter en heb nu al een tijdje een raptor wel goed beest als pet
Maar zou graag een andere pet willen.
Wat raden jullie aan, moet wel veel dps geven en cool uitzien
is er trouwens een site met een overzicht van pets dat je kunt nemen
Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)
Echt sterk en cool beest Alleen hij is wat langzaam, als ik door ren loopt hij zo 20 meter achter me
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:48:56 #171
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25361980
* PBateman1978 houdt van zijn Void Walker en Succubus
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:50:50 #172
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25362020
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:45 schreef Fliepke het volgende:
bloodscalp is online
Leugenaar
Op de realms pagina staat inderdaad dat Bloodscalp online is, maar je kunt nog niet inloggen?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:54:27 #173
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25362088
Ik heb een kleine kitten, Silver Tabby
Leuk beestje, alleen nutteloos, het is een wandelende eierstok op pootjes als decoratie
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:54:46 #174
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25362096
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ermee gestopt. Kost gewoon teveel tijd, kan het niet combineren met zaken als vriendin en werk. Verder begonnen de quests wel erg repetitief te worden.
Zou je nog even 5 minuten in je alliance char willen steken en al je items verpatsen en dan het geld naar mij willen sturen

Bloodscalp is weer down trouwens
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:59:51 #175
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25362178
Heb je eens een keer een dag vrij omdat de treinen je niet naar je universiteit willen brengen...
pi_25362232
Is er al iets bekend om de betaalwijze te veranderen? Want vandaag zouden de gamecards te koop zijn...
Correct en tevens juist...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:37:01 #177
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25362331
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:07 schreef bar_rel het volgende:
Is er al iets bekend om de betaalwijze te veranderen? Want vandaag zouden de gamecards te koop zijn...
Is al weken bekend....

(betaalwijze kan online aangepast worden VOOR de free month voorbij is.)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:43:09 #178
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25362398
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:37 schreef kalli het volgende:

[..]

triest, zo verpest je het spel voor anderen. Erg knap hoor
Eensch. Hopen dat 't honor systeem snel wordt ingevoerd, zijn we van dit soort praktijken verlost.

Nou moet ik zeggen dat ik weinig van dit soort dingen tegenkom, maar als ik 't tegenkom is 't voornamelijk in hillsbrad...
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_25362621
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is al weken bekend....

(betaalwijze kan online aangepast worden VOOR de free month voorbij is.)
''VOOR" is dat 1 dag voor je lidmaatschap voorbij is of een week van te voren?
Correct en tevens juist...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:12:47 #180
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25362762
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:46 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)
Echt sterk en cool beest Alleen hij is wat langzaam, als ik door ren loopt hij zo 20 meter achter me
Ik heb gewoon een succubus. Zeurt nooit om eten, is nooit ontevreden, doet altijd d'r werk, en zeer goed...en over een paar levels gaat ze mij nog veel mana verschaffen. (Nog 4 levels, dan heb ik Dark Pact.)
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:27:18 #181
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25362929
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:43 schreef Tedkees het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik weinig van dit soort dingen tegenkom, maar als ik 't tegenkom is 't voornamelijk in hillsbrad...
Zowel Hillsbrad als Ashenvale zijn Gank City Central.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:43:21 #182
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25363102
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Zowel Hillsbrad als Ashenvale zijn Gank City Central.
Maar je kent de rules of engagement daar toch wel?
Only attack your foe when:
1. You outlevel them by at least 5 levels, preferably more.
2. You outnumber them by at least 5.
3. Your foe is fighting an NPC already and is having a hard time.
4. You're close to high level guard NPCs who will back you up the moment you engage.
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_25363115
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:46 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)
Echt sterk en cool beest Alleen hij is wat langzaam, als ik door ren loopt hij zo 20 meter achter me
Daar heeft elke Hunter last van
Die pokke bug moet echt snel gefixt worden.
Ook de bug dat mijn pet opeens net zo snel als een slak is moet gefixt worden en de stable bug mag er uit. Al heb ik die niet meer gehad, gelukkig.
pi_25363169
Ik heb een Scorpid uit Durotar als pet, die hebben flinke armor, dus die stuur ik een groepje vijanden in en dan sta ik van een afstandje met m'n boog
Comfortably numb
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:55:37 #185
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25363233
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:12 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een succubus. Zeurt nooit om eten, is nooit ontevreden, doet altijd d'r werk, en zeer goed...en over een paar levels gaat ze mij nog veel mana verschaffen. (Nog 4 levels, dan heb ik Dark Pact.)
Void Walker >> Succubus

(op mijn lvl dan.... (22) )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25363572
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:51 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb een Scorpid uit Durotar als pet, die hebben flinke armor, dus die stuur ik een groepje vijanden in en dan sta ik van een afstandje met m'n boog
Dan zijn het ook maar een stelletje n00bs.
Als een Hunter mij aanvalt ga ik dus op de Hunter af, die pet die klauwt en bijt maar een eind weg. Dat boeit me niet, hun meestal ook niet, want mijn pet wordt ook genegeerd (of ze zijn echt stom) en dan is het dus gewoon een kwestie van wie er het sterkste is of het slimste met abilities.
Maar ik vecht nooit met Hunters eigenlijk, niet solo althans. Hunters don't do Hunters
pi_25363631
Ik doe geen PvP, en als ik die vijanden dan beschiet komen ze soms wel naar me toe, maar mn pet heeft growl, dus dan is de kans vele malen groter dat ze hem aanvallen, anders heb ik altijd nog mn flinke 2handed axe
Comfortably numb
pi_25363705
Bloodscalp nog steeds down
......
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:39:56 #189
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25363848
Migwi...kan je wel Named temmen? Heb nl. ook nog ooit een lvl 48 Named Elite spin gezien..huge mofo vulde het hele scherm . Weet niet waar, was op wat screenshots. Zou wel een gave pet maken, moet nog steeds groot zijn nadat ie krimpt door Tamen. BLOODSCALP MOET OMHOOG!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:01:56 #190
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25364156
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:39 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi...kan je wel Named temmen? Heb nl. ook nog ooit een lvl 48 Named Elite spin gezien..huge mofo vulde het hele scherm . Weet niet waar, was op wat screenshots. Zou wel een gave pet maken, moet nog steeds groot zijn nadat ie krimpt door Tamen. BLOODSCALP MOET OMHOOG!
In de beta had iemand echyakee getemd, da's een named leeuw voor een quest van de barrens. Dus ik neem aan dat 't kan

Ik weet niet hoe 't met elites zit?
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_25364307
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Weet iemand waar nog copy'en verkrijgbaar zijn van WOW?

(omgeving Amsterdam/Hilversum/Utrecht)
hdgames.nl misschien
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
pi_25364951
Tot 15:00 is niet tot 16:00 lijkt me.
Alle servers die al online zijn zitten trouwens wel ontiegelijk vol, iedereen maakt daar characters aan, bij het beginpunt zijn tientallen mensen aan het battlen met lvl 1 characters
Comfortably numb
pi_25365275
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:43 schreef Tedkees het volgende:

[..]

Maar je kent de rules of engagement daar toch wel?
Only attack your foe when:
1. You outlevel them by at least 5 levels, preferably more.
2. You outnumber them by at least 5.
3. Your foe is fighting an NPC already and is having a hard time.
4. You're close to high level guard NPCs who will back you up the moment you engage.
HAHA, na net een paar uur op de wow-europe forums doorgebracht te hebben, slaat dit antwoord goed in!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:22:33 #194
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25365379
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef Denni5 het volgende:
Tot 15:00 is niet tot 16:00 lijkt me.
Alle servers die al online zijn zitten trouwens wel ontiegelijk vol, iedereen maakt daar characters aan, bij het beginpunt zijn tientallen mensen aan het battlen met lvl 1 characters
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje sip al die lui die op allerlei fora klagen dat ze nog niet kunnen spelen.

Doe in ieder geval net alsof je een leven hebt ofzo...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25365662
pi_25371053
forum is echt fantastisch een goed alternatief voor service onderhoud, zodat je toch niet verder hoeft te gaan met het echte leven.... hier ff een quote.

List of signs of WoW addiction.

1. You greet your friends by jumping and waving both your arms.
2. Who needs furniture? You eat jerky, sitting on the floor.
3. Why don't H&M sell copper mail pants?
4. You pick flowers and try to sell them to your friends.
5. All trolls aren't bad, you tell your kids.
6. You stop your car to skin roadkill and later offer skins to convenience stores.
7. At workplace meetings you look for the guy with the yellow questionmark over his head.
8. You click strangers on the street to see which level they might be.
9. Why take a college degree when you can just buy skills from a trainer?
10. You accuse your spouse of falling out of character.
11. While in the city you get bored, so you take all your cloths of and start dancing in the middle of the square.
12. You slap your friends and challenge them to duels
13. You look out on the news on INVASIONS by the enem in your local area,reported by police officials.
14. You find most problems can be avoided by running away a bit and sitting down for a while. (Actually May Work).
15. When walking through the park you try to club the dogs to death and skin them
16. When planning to pick a bunch of flowers you make sure to kill all the animals in the area first.
17. You're desperately searching the "Weapons" category at eBay.
18. You run around asking random people for quests.
19. You tell your teacher you can't give him/her your homework cos it's soulbound.

mm vergat bijna de leukste....

20. You find money on the street bend down to pick them up, and when you try to rise up again you cant.

[ Bericht 2% gewijzigd door chinaski op 04-03-2005 23:05:21 ]
pi_25371548
Ja, die Amerikanen daar zijn echt geniaal in het bedenken van dat soort belachelijke opsommingen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:07:06 #198
65516 gieling
Live from NYC
pi_25371567
pi_25371611
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje sip al die lui die op allerlei fora klagen dat ze nog niet kunnen spelen.

Doe in ieder geval net alsof je een leven hebt ofzo...
Zat helemaal klaar met iemand die ik World of Warcraft zou laten zien, en toen was alles offline, maar verder heb ik er ook nog wel een leven naast hoor
Comfortably numb
pi_25372075
hoe kun je btw zien hoeveel uur je al in je character gestoken hebt? ik denk trouwens niet dat ik daar echt blij van wordt maar goed....
pi_25372472
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:31 schreef chinaski het volgende:
hoe kun je btw zien hoeveel uur je al in je character gestoken hebt? ik denk trouwens niet dat ik daar echt blij van wordt maar goed....
/played
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25373666
Een mailtje terug gehad van Blizzard tech support n.a.v. mijn framerateproblemen, en ik vraag me af of die gasten uberhaupt mijn dxdiag.txt wel bekeken hebben...

Ze zeggen dat ik niet de nieuwste drivers voor mijn Geforce 3 zou hebben, maar 6.14.0010.6693 is toch echt de nieuwste versie die ik kan vinden op het internet, en die heb ik dus al....

Verder allerlei oplossingen die ook al in die FAQs staan van ze, dus het zal wel gewoon een automated antwoord geweest zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 08:38:02 #203
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25376531
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Een mailtje terug gehad van Blizzard tech support n.a.v. mijn framerateproblemen, en ik vraag me af of die gasten uberhaupt mijn dxdiag.txt wel bekeken hebben...

Ze zeggen dat ik niet de nieuwste drivers voor mijn Geforce 3 zou hebben, maar 6.14.0010.6693 is toch echt de nieuwste versie die ik kan vinden op het internet, en die heb ik dus al....

Verder allerlei oplossingen die ook al in die FAQs staan van ze, dus het zal wel gewoon een automated antwoord geweest zijn.
Ik heb er niet veel verstand van maar een upgrade van je interne geheugen ? Zou dat wat oplossen ? Bij een kennis van mij wel namelijk !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:20:06 #204
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25378519
Ik heb me account gecancelled waarom? omdat ik te sjikke/dronken was om nog fatsoenlijk na te denken!! Wilde mijn payment method veranderen aahhaha wat ben ik ook een eikel Heb nog tot 11 maart de tijd , heb al gebeld met BLZ en uiteraard er niet doorkomen en dus geen antwoord en via mail wacht je tot je een ons weegt.... DAMN DAMN

ma goed als het niet lukt dan maar overnieuw beginnen
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:23:54 #205
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25378570
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:03:20 #206
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25379045
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:23 schreef Denni5 het volgende:
Ik doe geen PvP, en als ik die vijanden dan beschiet komen ze soms wel naar me toe, maar mn pet heeft growl, dus dan is de kans vele malen groter dat ze hem aanvallen, anders heb ik altijd nog mn flinke 2handed axe
OMFG. Als je geen PvP doet is er echt nul reden om het spel te spelen. PvE is echt suf. Als je elkaar niet kan neerhakken (of neergehakt worden) is het spel dus echt geen ene zak aan imo.

En als je klaar bent met de quests is de game ook over.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25379119
Growl is niet altijd even effectief. Het zegt meer over jouw char dat jouw pet meer aggro trekt dan jij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25379135
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:03 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

OMFG. Als je geen PvP doet is er echt nul reden om het spel te spelen. PvE is echt suf. Als je elkaar niet kan neerhakken (of neergehakt worden) is het spel dus echt geen ene zak aan imo.

En als je klaar bent met de quests is de game ook over.
Dat valt reuze mee. Met het levelen en het zoeken naar uberitems en verschillende soorten characters en builds maken kan je een heel lange tijd bezig zijn...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:17:29 #209
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25379213
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:11 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Met het levelen en het zoeken naar uberitems en verschillende soorten characters en builds maken kan je een heel lange tijd bezig zijn...
Ja, maar je kan er niks mee. Uiteindelijk is het juist aan PvP zo mooi dat je je items kan gebruiken om die klote horde of alliance te buttkicken.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:20:15 #210
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25379252
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:09 schreef existenz het volgende:
Growl is niet altijd even effectief. Het zegt meer over jouw char dat jouw pet meer aggro trekt dan jij
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom niet. Als hij even wacht totdat z´n pet genoeg aggro heeft blijft dat ook wel zo, zeker tegen de npc beesies. Daarbij kan het prima zijn dat zijn pet meer dmg dealt dan zijn boog. Uiteindelijk is dat natuurlijk het sterkste punt van de hunter, dat die de pet het werk kan laten doen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:40:19 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25379516
Hoe doet iedereen het hier met de questen... ga je ze allemaal af of reis je een beetje van provincie naar provincie op zoek naar leuke quests (die uiteraard bij je huidige level passen) Soms abandon ik wat quests omdat ze me a. niet leuk lijken of b. me niet naar een cool stuk brengt.

Jammer dat je sommige quests niet kan sharen omdat het vervolg quests zijn. De ander moet dan eerst de intro quest doen om het zo maar te zeggen. Ik reis zelf een beetje van provincie naar provincie afhankelijk of ik er wel een beetje veilig kan lopen, want om nou na 1 klap te sterven is ook niks.

Ben begonnen in Durotar, ging naar The Barrens en zit nu in Stonetalon Mountains.... heerlijk gaat het. Ga hierna naar Ashenvale Forrest...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25379689
Ik wil het spel kopen, maar hij is overal uitverkocht. Wanneer kan ik hem kopen ?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:27:36 #213
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25380152
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doet iedereen het hier met de questen... ga je ze allemaal af of reis je een beetje van provincie naar provincie op zoek naar leuke quests (die uiteraard bij je huidige level passen) Soms abandon ik wat quests omdat ze me a. niet leuk lijken of b. me niet naar een cool stuk brengt.

Jammer dat je sommige quests niet kan sharen omdat het vervolg quests zijn. De ander moet dan eerst de intro quest doen om het zo maar te zeggen. Ik reis zelf een beetje van provincie naar provincie afhankelijk of ik er wel een beetje veilig kan lopen, want om nou na 1 klap te sterven is ook niks.

Ben begonnen in Durotar, ging naar The Barrens en zit nu in Stonetalon Mountains.... heerlijk gaat het. Ga hierna naar Ashenvale Forrest...
Ik maak een gebied meestal wel "af", oftewel, ik doe alle q´s en ga dan pas verder. Overigens is het handig vervolg quests helemaal af te maken: vaak leveren ze aan het eind een sloot xp op.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25380348
Nog een tip voor mensen die van het AH houden:

Bekijk ongeveer ALLE items die er te koop zijn, vooral trade goods, koop alles wat je denkt/weet wat goedkoop is en verkoop het door.

Ik heb net 8g verdient met alleen maar doorhandelen, voornamelijk heavy leather kopen voor 2s per stuk en dan Heavy armor kit maken en verkopen voor 20-25s per stuk

En dat 40x
pi_25380668
Mijn 60 day game card is trouwens binnen sinds vanmorgen.

En mijn leatherworking skill is nog steeds niet terug
En ook nog geen reply van Blizzard gehad
Ik wil echt een vergoeding ingame voor het verlies!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:16:37 #216
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25380732
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:11 schreef Migwi het volgende:
Ik wil echt een vergoeding ingame voor het verlies!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25380801
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ja, maar je kan er niks mee. Uiteindelijk is het juist aan PvP zo mooi dat je je items kan gebruiken om die klote horde of alliance te buttkicken.
Is het nodig om er iets mee te kunnen? Ik neem maar even Diablo II als voorbeeld, na een uurtje of 2 a 3 was je ook al door het hele quests gebeuren heen, maar het levelen, charactersbuilds en itemhunten zorgden ervoor dat het heel erg lang speelbaar bleef (om maar even een understatement te gebruiken).
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:22:45 #218
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25380815
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waarom nou weer die trieste smiley? Hij heeft er een hoop tijd in gestoken om de skill zo hoog te krijgen en door een blunder van een Blizzard medewerker is hij alles kwijt dat met die skill te maken heeft (skill points, patterns). Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat ze dat compenseren. Dat heet klantvriendelijkheid, maar da's een term die een hoop Nederlanders allang niet meer begrijpen (tenzij ze het zelf nodig hebben).
pi_25381206
Ik kan dit weekend niet spelen, en als ik na het weekend terug kom zijn alle mensen van het guild al 10 levels hoger dan me, ik hal ze nooit meer bij
pi_25381266
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:22 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Waarom nou weer die trieste smiley? Hij heeft er een hoop tijd in gestoken om de skill zo hoog te krijgen en door een blunder van een Blizzard medewerker is hij alles kwijt dat met die skill te maken heeft (skill points, patterns). Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat ze dat compenseren. Dat heet klantvriendelijkheid, maar da's een term die een hoop Nederlanders allang niet meer begrijpen (tenzij ze het zelf nodig hebben).
Thanks.
Chocobo begrijpt waarschijnlijk niet hoeveel tijd en geld je in professions steekt om ze zo hoog te krijgen, anders had hij wel anders gereageerd. Die dag dat het gebeurde heb ik zelfs nog 2-3 uur leather staan farmen en nieuwe dure patterns gekocht om mijn skill van 219 tot 225 te brengen.

En Ancient, je haalt ze wel in. Bij lvl 60
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:27:57 #221
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25381749
Zo net een timecard gehaald en ik kan tot 11 Mei igg online
Waarom moet er eingelijk een DVD-hoesje omheen? Je kan toch ook gewoon een simpel kaartje kopen, scheelt volgens mij wel in de kosten want een Hoesje kost zo'n 3 euro schat ik
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2005 @ 17:07:12 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25382349
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:27 schreef HomerJ het volgende:
Zo net een timecard gehaald en ik kan tot 11 Mei igg online
Waarom moet er eingelijk een DVD-hoesje omheen? Je kan toch ook gewoon een simpel kaartje kopen, scheelt volgens mij wel in de kosten want een Hoesje kost zo'n 3 euro schat ik
CMI ( count me in) oftewel bij mij ook

tja.. tis nie anders zel zonde..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25384642
Nog wat mooie screenshots:

Behind enemy lines


Mijn pet, wat doe je


Cursus erotisch dansen in Orgrimmar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25387330
Wat heb ik nou weer gedaan. Heb ik een gamekaart gehad en alles goed ingevoerd. Ik zag dat me datum tot 11 mei was enzo. Maar toen wou ik me subscription veranderen maar toen lukt dat niet, toen heb ik maar cancel subscription( met creditcard) gedaan. Maar toen zag ik dat expire date 11 mei ook weg was. Heb ik nu geen dagen meer over ofzo?
Correct en tevens juist...
pi_25391069
waar hebben julli e dei timecard gekocht? op internet of erger in een winkel?
hardcoholic
  zondag 6 maart 2005 @ 10:27:44 #226
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25392877
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:56 schreef Migwi het volgende:

[..]

Thanks.
Chocobo begrijpt waarschijnlijk niet hoeveel tijd en geld je in professions steekt om ze zo hoog te krijgen, anders had hij wel anders gereageerd. Die dag dat het gebeurde heb ik zelfs nog 2-3 uur leather staan farmen en nieuwe dure patterns gekocht om mijn skill van 219 tot 225 te brengen.

En Ancient, je haalt ze wel in. Bij lvl 60
Nee dat is het totaal niet. Het is gewoon prachtig om te lezen hoe iedereen bezig is met dit spel. En ja ik weet wel hoeveel tijd professions in beslag nemen. De smilie is meer van 'vergeet het maar' vanuit Blizzards kant. Misschien helpen ze je maar ik denk zelf van niet.... een vergoeding ook... vond het gewoon grappig om te lezen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 6 maart 2005 @ 10:39:30 #227
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25392956
quote:
Op zondag 6 maart 2005 02:25 schreef Ferdii het volgende:
waar hebben julli e dei timecard gekocht? op internet of erger in een winkel?
Ik bij Dixons,

Mooie foto's existenz
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25393256
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:03 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

OMFG. Als je geen PvP doet is er echt nul reden om het spel te spelen. PvE is echt suf. Als je elkaar niet kan neerhakken (of neergehakt worden) is het spel dus echt geen ene zak aan imo.

En als je klaar bent met de quests is de game ook over.
We meet again Rodie83

Nee, ik wil gewoon eerst mijn mannetje op een goed level krijgen, voordat ik PvP en raids ga doen enzo.
Ik liep rond Crossroads toen daar een raid van de Alliance aankwam, dus ik dacht mooi, ga ik even helpen verdedigen, en elke keer kwam er zo'n kutgnome die me met een tik al dood had, dus die lol was daar zo vanaf.

Ik vermaak me nu wel met een paar ingame-bekenden door quests en elitequests af te gaan, eindelijk een spel dat ik niet binnen een maand uit heb
Comfortably numb
pi_25394338
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:53 schreef Logitik het volgende:
Ik wil het spel kopen, maar hij is overal uitverkocht. Wanneer kan ik hem kopen ?
ze mogen niet meer verkocht worden, vanwege overbelasting van de servers...
Ik heb rondgebelt en het blijkt dat ze overal op een andere datum weer in de winkels komen.
De een zegt 29 April, de ander 18 Maart, weer een ander eind Maart.
Het is mij nog onduidelijk waneer het spel nou echt uitkomt. Reserveren op sites kan wel maar ik zou niet weten waar, want de datums zijn echt overal anders en je weet nooit waar de het eerst uit gaat komen.
w00t
pi_25394363
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:14 schreef Denni5 het volgende:

[..]

We meet again Rodie83

Nee, ik wil gewoon eerst mijn mannetje op een goed level krijgen, voordat ik PvP en raids ga doen enzo.
Ik liep rond Crossroads toen daar een raid van de Alliance aankwam, dus ik dacht mooi, ga ik even helpen verdedigen, en elke keer kwam er zo'n kutgnome die me met een tik al dood had, dus die lol was daar zo vanaf.


Ik vermaak me nu wel met een paar ingame-bekenden door quests en elitequests af te gaan, eindelijk een spel dat ik niet binnen een maand uit heb
was die raid gisteravond laat? zo ja...daar zat ik bij

[ Bericht 2% gewijzigd door Axel16 op 06-03-2005 12:47:07 ]
w00t
  zondag 6 maart 2005 @ 13:06:57 #231
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25394849
Gisteren zowaar een aantal uurtjes zonder problemen kunnen spelen, ben wat quests gaan doen in Stonetalon Mountains in mijn eentje, kwam ik daar ineens 2 Alliance pipoos tegen die een level of 6 hoger waren dan mij, die het helaas nodig vonden om mij af te maken....

Ging daarna als geest terug om te ressen, die 2 lui waren gelukkig niet meer in de buurt, loopt er ineens een lvl 24 NE Hunter in zijn eentje voorbij.

3 DOT spells gecast op 'm, daarna achter m aan gerend, tot ie zag dat zijn health best hard achteruit ging en ie moest stoppen om er iets aan te doen.

1 x Shadowburn, en 2 schoten van een Orc Hunter die schijnbaar ook in de buurt was, en toen was die NE Hunter dood.

Daarna was ik in Crossroads om wat spullen te verkopen, stond er een Orc in zijn nakie op de mailbx te dansen, ik ff voor de grap wat Rains of Fire gecast voor de show, stonden er ineens een stuk of 15 man ''lol'' te roepen de hele tijd, en al dat virtuele gelach werkte zo aanstekelijk, dat ik met tranen in mijn ogen van het lachen achter de PC zat.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25398190
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:34 schreef Axel16 het volgende:

[..]

was die raid gisteravond laat? zo ja...daar zat ik bij
Nee, dat was vorige week, maar bijna iedereen hier zit toch op een Blood-nogwat server?
Ik zit op Terenas, mocht je daar een Orc Hunter genaamd Wonce tegenkomen, dan is dat ondergetekende
Comfortably numb
pi_25398721
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:33 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Nee, dat was vorige week, maar bijna iedereen hier zit toch op een Blood-nogwat server?
Ik zit op Terenas, mocht je daar een Orc Hunter genaamd Wonce tegenkomen, dan is dat ondergetekende
hehe maarjah..die raid van gisteravond was geen succes...
w00t
  zondag 6 maart 2005 @ 18:38:28 #234
17061 mvt
blame Canada
pi_25399583
Engessa en ik willen vanavond weer Gnomeregan in, nog meer mensen zin?? Uurtje of 8 denk ik.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 6 maart 2005 @ 19:04:53 #235
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25399949
hmmm ik moet nog een flink stuk programmeren, dus count me out
  zondag 6 maart 2005 @ 19:08:39 #236
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25400001
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:38 schreef mvt het volgende:
Engessa en ik willen vanavond weer Gnomeregan in, nog meer mensen zin?? Uurtje of 8 denk ik.
Mooi XP trekken daar he

heb daar alle q's al gedaan
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 6 maart 2005 @ 20:42:20 #237
65516 gieling
Live from NYC
pi_25401165
quote:
Lijkt wel de hulk
  zondag 6 maart 2005 @ 23:03:33 #238
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25403430
Vanavond werd Crossroads aangevallen door een grote groep Alliance spelers.





Toen de aanval was verhinderd zijn we met een stuk of 30-40 man een counterattack op Stonetalon Peak gaan doen.



Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 maart 2005 @ 08:36:37 #239
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25407594
Heerlijk, na lang werken heb ik eindelijk Artisan Skinning. Nu nog mijn leatherworking naar expert/artisan opwerken, maar dan moet ik voor die training naar Darnassus.

Misschien vanavond de van Cleef quest weer eens proberen, zou nu wel moeten lukken denk ik

lvl 24
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 7 maart 2005 @ 09:11:27 #240
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25407887
Hoe werkt dat eigenlijk met skinning and leatherworking ? Ik skin me een ongeluk en zit op het 3e level daarvan. Maar vaak kan ik bij Leaterworking trainers geen reet doen? Mis ik items of de zogenaamde recepten om iets te maken? Weet ff niet hoe dat leatherworking werkt !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 7 maart 2005 @ 09:35:12 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25408169
iemand hier misschien nog tips voor een winkel die nog pre-paid cards heeft ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 maart 2005 @ 09:55:49 #242
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25408422
@Pbateman1978,
Kijk gewoon bij winkels waar je hem ook hebt gekocht. Ik heb hem gekocht bij Dixons, maar ik zag hem ook liggen bij Free Record Shop & Intertoys.

@Chocobo
Probeer vooral veel dieren te skinnen met een hoog level. Als je hele tijd level 2 gaat skinnen gaat het (nauwlijks) omhoog.

@Killjoy
De Van Cleef quest is erg kut, ik heb hem gister gedaan met een party. WE deden er bijna 2 uur(!) over. Tip: Als je bovenop de boot bent en je ziet Van Cleef, gewoon allemaal concentreren op Van Cleef, als hij dood is snel looten, van de boot afspringen en rennen!!!!! Probeer de eventuele Pets en Minions aan te vallen zodat je weg kan rennen. Bij ons hadden maar 3 van de 5 het gehaald. . DIe konden Van Cleef daarna niet meer looten. Erg lullig, werk je 2 uur achter elkaar mee in de Deadmines en dan ga ja aan het einde dood. Doe hem wel met een party!

Hoe heb je trouwens Leatherworking zo hoog gekregen? Skinning zit ik al over de 200 maar bij Leatherworking nog maar op 76.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 7 maart 2005 @ 10:00:52 #243
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25408493
Gister had de Mediamarkt in r'dam-Alexander er nog 3, maar die heeft eenmaat vamme meegenomen. Bel er een paar zou ik zeggen.
Anders misschien hier en daar een Dynabyte winkel

Chocobo, des te hoger je skinning skill wordt, des te hoger lvl creatures je moet beuken om te skinnen om nog vooruitgang te boeken.
Leatherworking zit in je spellbook, maar ik ga er van uit dat je dat al wist, zo niet, open die en start leatherworking. Je moet veel maken om die skill omhoog te werken. Let wel op dat je aan de hand van de kleur van het item ziet of je skill er van omhoog (kan) gaan.
Grijs: te makkelijk
Groen: soms wat skill improvement
Geel: Vaak wat skill improvement
Oranje/Bruin: Altijd skill improvement

Ik heb zelf wat skinning betreft af en toe geluk dat ik een slachtveld van beesten tegenkom van +/- lvl 26 en dan verdien ik toch altijd veel leather
Gister had ik na een stapel wolven afgeslacht te hebben in totaal 103 light leather, die heb ik gebruikt om mijn leatherworking flink op te waarderen Ook nog wat geld aan verdient.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 7 maart 2005 @ 10:04:17 #244
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25408539
Mijn party is op dit moment:
lvl 26 mage
lvl 25 paladin
lvl 24 paladin (ikke)
lvl 23 mage

Ik zoek dan wel voor VC een extra warrior of paladin voor het betere beukwerk.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 7 maart 2005 @ 10:37:33 #245
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25408996
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:55 schreef HomerJ het volgende:


@Killjoy
De Van Cleef quest is erg kut, ik heb hem gister gedaan met een party. WE deden er bijna 2 uur(!) over. Tip: Als je bovenop de boot bent en je ziet Van Cleef, gewoon allemaal concentreren op Van Cleef, als hij dood is snel looten, van de boot afspringen en rennen!!!!! Probeer de eventuele Pets en Minions aan te vallen zodat je weg kan rennen. Bij ons hadden maar 3 van de 5 het gehaald. . DIe konden Van Cleef daarna niet meer looten. Erg lullig, werk je 2 uur achter elkaar mee in de Deadmines en dan ga ja aan het einde dood. Doe hem wel met een party!
VC valt best mee ik heb hem als lvl 18 priest met een lvl 29 mage een 23 hunter en een 18 palladin gedaan we hebben het allemaal gehaald aan het einde..
de truuk die bij ons erg goed werkte is dat we de pet van de hunter (bear) op VC zetten zodat we EERST de guards af konden maken. Het enigste waar je voor moet zorgen is dat je als priest ook de pet in leven houd (koste flink wat moeite) maar die bear heeft wel VC een minuut lang 'getanked'
Trying is the first step towards failure
pi_25409404
Lvl 38 nu, 20G, ziet ernaar uit dat ik mijn mount op 40 wel kan gaan vergeten. Of ik moet uren low lvl mobs gaan slaan. Helaas verkopen potjes (alchemy) en herbs niet echt lekker op mijn server, beide skills al ver boven de 200 gekregen (even uit mijn hoofd.. herb 267, alch 220)
Ik heb zelfs trains laten schieten, nu alleen maar de Quests doen die geld of eq opleveren. Even geen tijgers en andere beasts killen, te kleine kans op geld/eq.

Gister trouwens heel leuk een rogue gevonden en om zeep geholpen. Stealth is cool, maar als je zo dom bent om je pet achter je te laten lopen (in dit geval een papegaai van Booty Bay), dan maak je het wel erg makkelijk

Ik denk dat ik vanaf maar eens flink in stonetalon mountain ga meppen, ff die harpies voor silk en cash pakken (en niet teveel xp). En natuurlijk de lower lvl hordies helpen die daar vaak geslacht worden door Alliance gankers.....
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  maandag 7 maart 2005 @ 11:56:03 #247
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25410280
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:55 schreef HomerJ het volgende:
@Killjoy
De Van Cleef quest is erg kut, ik heb hem gister gedaan met een party. WE deden er bijna 2 uur(!) over. Tip: Als je bovenop de boot bent en je ziet Van Cleef, gewoon allemaal concentreren op Van Cleef, als hij dood is snel looten, van de boot afspringen en rennen!!!!! Probeer de eventuele Pets en Minions aan te vallen zodat je weg kan rennen. Bij ons hadden maar 3 van de 5 het gehaald. . DIe konden Van Cleef daarna niet meer looten. Erg lullig, werk je 2 uur achter elkaar mee in de Deadmines en dan ga ja aan het einde dood. Doe hem wel met een party!

Hoe heb je trouwens Leatherworking zo hoog gekregen? Skinning zit ik al over de 200 maar bij Leatherworking nog maar op 76.
Van Cleef valt op zich wel mee, maar hij duurt wel lang. Verder zit er nog een bug in, dat wanneer je met z'n alleen VC probeert te looten, je het hoofd niet krijgt en je dus 2 uur voor niks bezig bent geweest. De tactiek die voor mij 3x goed heeft gewerkt, is om degene die de meeste damage doet op VC te zetten, terwijl de rest de bodyguards killt. Tegen de tijd dat die dood zijn, is het een kwestie van met z'n allen op VC en dan een voor een looten .
pi_25410423
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:55 schreef HomerJ het volgende:
Hoe heb je trouwens Leatherworking zo hoog gekregen? Skinning zit ik al over de 200 maar bij Leatherworking nog maar op 76.
Met mijn level 22 druid zit ik nu op bijna 100 leatherworking, je moet echt alleen spullen gaan maken waar het naampje van rood is in je leatherworking tooltje anders gaat het bijna niet omhoog
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:05:16 #249
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25410444
mijn skinning is 273 geloof ik en leatherworking 216
ben bijna level 37 en ik heb iets van 22g, die mount kan ik dus ook op mijn buik schrijven,
tis echt te irritant die mensen op mijn server, alles wat ik wil verkopen voor een prijs met niet al te veel winst willen ze niet, Het kost je maar 20s om te maken dus 40s is wel erg duur zeggen ze dan....
zijn bijvoorbeeld de barbaric shoulder pads met ik dacht 76 armour en 2 bonussen erop , ik vraag er 50s voor, vinden ze te duur omdat het in de auction voor 40 staat, maar de buy out in de action is wel 1g ofzo , echt gierig die mensen....handelen heeft geen nut....

wat ik nog het ergste vind is dat de paladin zijn mount gratis krijgt, die paladin is al overpowerd en krijgt ook nog eens 60g kado.
van de warlock vind ik het niet zo erg die zijn moeilijk te bespelen en die verdienen het wel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 7 maart 2005 @ 12:57:51 #250
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25411049
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:05 schreef Gamedemon het volgende:
wat ik nog het ergste vind is dat de paladin zijn mount gratis krijgt, die paladin is al overpowerd en krijgt ook nog eens 60g kado.
60g cadeau? dat heb ik niet gekregen

Wel een mooie gratis mount
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 7 maart 2005 @ 13:04:16 #251
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25411120
Paladin is echt niet overpowered, ik snap niet dat iedereen dat roept. Dat je moeilijk kan winnen van een speler die goed met z'n paladin overweg kan, daar kan ik inkomen, maar dat is de speler, niet de class. Paladins zijn gewoon een beetje het manusje-van-alles, ze kunnen vechten (maar niet zo goed als een warrior), ze kunnen healen (maar niet zo goed als een priest), ze kunnen spells casten (maar niet zo goed als een mage/warlock).

Daarbij zijn de Pally spells tot level 40 opgeteld zo'n 70g duurder dan de spells van andere classes, dus echt gratis is z'n mount ook weer niet.

Maar goed, vertel mij maar eens wat er zo enorm overpowered is aan de paladin, want ik zie het niet. Ik kan met moeite in m'n eentje een mob van een level hoger killen en ik word vaak genoeg gePKt. Dus leg mij eens uit wat het probleem is, of roep je alleen maar anderen na?
  maandag 7 maart 2005 @ 13:10:52 #252
17061 mvt
blame Canada
pi_25411207
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Met mijn level 22 druid zit ik nu op bijna 100 leatherworking, je moet echt alleen spullen gaan maken waar het naampje van rood is in je leatherworking tooltje anders gaat het bijna niet omhoog
geel en/of oranje is ook wel te doen.
Ik ga meestal voor de gele dingen omdat je dan bijna altijd een lvl omhoog gaat en je niet teveel materiaal er aan kwijt bent.
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 7 maart 2005 @ 13:35:34 #253
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25411524
Thanks iedereen voor de skinning and leatherworking tips
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 7 maart 2005 @ 13:38:50 #254
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25411564
Graag gedaan hoor, zeker voor iemand met zo'n coole avatar icon
Serial Experiments Lain?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 7 maart 2005 @ 13:52:42 #255
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25411745
Is het geen idee om van iedere regelmatige poster in de komende OP hun char-names + servers te zetten ??
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 maart 2005 @ 14:16:02 #256
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25412047
Kan makkelijk

Ikke ben

Pim de Paladin op Silvermoon
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 7 maart 2005 @ 14:48:20 #257
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25412433
een mount hebben is zo cool

Kan je als paladin zijnde naast die gratis mount ook een gewone hebben?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25412517
is het nu al duidelijk hoe dat gaat met PrePaid cards? mijn maand is bijna over, en ik wil mn character niet kwijtraken.. en hoe gaat het precies als je een maandje niet wil spelen, of vergeet te betalen, is je character dan direct weg of heb je nog een paar maandjes de tijd?
  maandag 7 maart 2005 @ 15:08:35 #259
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25412742
Weet iemand waar je die prepaidcards kan krijgen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 7 maart 2005 @ 15:23:35 #260
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25412980
Weet je wat grappig is? Een Lvl 40 Gnome Warlock.

Lijkt net alsof dat paard gewoon solo rondrent
  maandag 7 maart 2005 @ 17:11:45 #261
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25413739
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Met mijn level 22 druid zit ik nu op bijna 100 leatherworking, je moet echt alleen spullen gaan maken waar het naampje van rood is in je leatherworking tooltje anders gaat het bijna niet omhoog
Damn, nooit opgevallen
Ik wou dat ik dat eerder wist, had een hoop leather bespaard
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 7 maart 2005 @ 17:28:25 #262
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25413931
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Damn, nooit opgevallen
Ik wou dat ik dat eerder wist, had een hoop leather bespaard

Ik ben bijna artisan Blacksmithing, ik ga een weaponsmith worden daarna
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25414090
Paladins zijn idd niet meer overpowered sinds de patch van een tijdje terug en wie wil er nou zo'n kut mount van 60g, als je betere hebt van 100g
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25414276
ik ga denk een priest maken, heb nu ook lvl 13 warrior, wat is goede prof voor een priest? en ik ga human..
  maandag 7 maart 2005 @ 18:01:17 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25414378
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het geen idee om van iedere regelmatige poster in de komende OP hun char-names + servers te zetten ??
Top idee,...... mijn info staat in mijn sig.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 7 maart 2005 @ 18:24:08 #266
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25414674
als je nog wow wilt ren dan nu naar mediamarkt alexandirum in rotterdam. Vanochtend om 11:30 hadden ze er nog zo een 10 stuks.

Ik ben nu bezig met een roque. Welke primary professions zijn hierbij aan te raden?
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_25414700
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het geen idee om van iedere regelmatige poster in de komende OP hun char-names + servers te zetten ??
Goed idee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 7 maart 2005 @ 18:49:01 #268
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25415045
Als iedereen het dan ff neerzet hier, heb er nu pas 3 nml.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25415163
Ratchu - Ligthning's Blade (USA)

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25415167
Ik --> Oompa, Gnome Warrior(main) en Gordo, Human Priest beide deathwing server
  maandag 7 maart 2005 @ 19:01:00 #271
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25415197
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:04 schreef Chevalric het volgende:
Maar goed, vertel mij maar eens wat er zo enorm overpowered is aan de paladin
Die skill genaamd "Immortality".

Tegen elke melee class heb je gewoon 3 health bars, en tegen casters heb je er twee. Je kunt alle wapens in het spel dragen, je kunt de zwaarste armor aan, je hebt skills om een tegenstander mee te immobiliseren, je kunt healen en je kunt resurrecten. Als je als Paladin vaak ge-PK'd wordt, doe je echt iets ongelofelijk fout.
  maandag 7 maart 2005 @ 19:28:14 #272
65516 gieling
Live from NYC
pi_25415518
Gieling - lvl 15 warrior dwarf - Bloodsculp
  maandag 7 maart 2005 @ 19:28:22 #273
65516 gieling
Live from NYC
pi_25415522
Gieling - lvl 15 warrior dwarf - Bloodscalp
pi_25415741
Hallo allemaal,

Ik ben nu alweer 3 weken bezig met World of Warcraft. Heb een level 20 paladin genaamd Sparco op de deathwing server. Helaas kan ik alleen in het weekend spelen. Moet zeggen het spel bevalt me enorm heb vandaag dan ook me eerste 60 dagen gamecard geregisteerd.

Ik ben ook een blog begonnen na een blog gezien te hebben uit amerika. In deze blog behandel ik het wel en we van Sparco. Zijn hier misschien meer mensen met het idee?

Blog is.
http://rickbrands.blogspot.com/
  maandag 7 maart 2005 @ 20:27:03 #275
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25416138
Eglas - lvl 25 Night Elf Hunter - Shatterd Hand
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 7 maart 2005 @ 20:54:01 #276
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25416503
Gisteren dachten de mietjes van de alliance ff de Xroads in te kunnen nemen
Geen schijn van kans hadden ze.
Heb zelf nog een lvl 21 druid en een 33 pally afgemaakt.
Jammer dat ik daarna door een 36 druid en een 43 rogue genadig hard aangepakt werd
Daarna ff 5 minuen gewacht tot dat PvP weer disabled was en kon ik rustig verder gaan met m'n quest ondanks dat er nog wat alliance mietjes rondliepen.
Ben blij dat ik PvE gekozen heb en niet PvP
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 7 maart 2005 @ 21:14:40 #277
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25416787
Sunar - lvl 41 Human Paladin - Stormrage
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 7 maart 2005 @ 22:02:50 #278
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25417150
Lvl 34 dwarf hunter

Sins gister is de lag bij mij als maar erger geworden
Iemand een idee hoe ik dit zo veel mogelijk kan voorkomen
heb een p4 2,66 ghz
512 ddr ram
en 40 gb waar nog 20 van over is
oja een ati radeon 9600 pro
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25417755
Name: Cyndane
Race: Night Elf
Class: Huntress
Level: 44
Server: Bloodscalp
Professions: Skinning en Leatherworking

nee, m'n leatherworking is nog STEEDS niet gefixt

Vandaag maar weer eens wezen questen voor de verandering. lvl 44 gehaald. Ben nu geld aan 't verdienen om Silwyth (Max_Dark) 13g terug te betalen en wat te lenen zodat hij binnenkort ook z'n Tiger kan kopen.
Jammergenoeg projectweek en tentamens over 2 weken dus kan weinig spelen. Jammer, want mensen die ik in-game heb leren kennen (Boro en Sweetness) levelen wel lekker door en aangezien we graag met z'n drieën in het weekend gaan questen is dat wel vervelend dat ik achter ga lopen.
Ook vervelend dat het ONWIJS leuk is met hun en ze mij graag in hun Guild willen hebben, maar ja, ik wil niet weg uit de onze, want die is super..
Dilemma dus..
Ach ja...
pi_25417865
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Als iedereen het dan ff neerzet hier, heb er nu pas 3 nml.
Ik had eerst zo'n lijstje in de op, maar sinds die op was ie opeens verdwenen
Nou ja, erg veel post ik niet meer, te veel bezig met WoW
Ik heb een 36 Human Warlock, Recca, met Tailoring en Enchanting.
pi_25417872
Ik ben dan niet zo actief hier, maar ik zal m'n gegevens toch maar eens posten:

Naam: Antagon
Race: Night Elf
Class: Priest
Server: Skullcrusher
Guild: Saints and Sinners
Professions: Herbalism/alchemy

Ik zag op de europese forums ook dat de patch notes voor de komende patch online zijn geplaatst: http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-07-03-2005.html
  maandag 7 maart 2005 @ 23:09:55 #282
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25418095
Naam: Magere
Race: Undead
Class: Warrior
Server: Azjol Nerub
Guild: Legions of Valhalla
Professions: Herbalism & Alchemy
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 7 maart 2005 @ 23:26:04 #283
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25418406
Okee dan, dat zijn er al een stuk meer. (veel Alliance scum hiero trouwens... )

Ik heb vanavond Shadowfang Keep bezocht, daardoor weer een lvl hoger geworden, en wat goeie items gekregen :

Odo's Ley Staff
http://www.thottbot.com/?i=3459

Robes of Arugal
http://www.thottbot.com/?i=3457
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 maart 2005 @ 23:27:01 #284
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25418433
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:44 schreef Migwi het volgende:
Name: Cyndane
Race: Night Elf
Class: Huntress
Level: 44
Server: Bloodscalp
Professions: Skinning en Leatherworking

nee, m'n leatherworking is nog STEEDS niet gefixt

Vandaag maar weer eens wezen questen voor de verandering. lvl 44 gehaald. Ben nu geld aan 't verdienen om Silwyth (Max_Dark) 13g terug te betalen en wat te lenen zodat hij binnenkort ook z'n Tiger kan kopen.
Jammergenoeg projectweek en tentamens over 2 weken dus kan weinig spelen. Jammer, want mensen die ik in-game heb leren kennen (Boro en Sweetness) levelen wel lekker door en aangezien we graag met z'n drieën in het weekend gaan questen is dat wel vervelend dat ik achter ga lopen.
Ook vervelend dat het ONWIJS leuk is met hun en ze mij graag in hun Guild willen hebben, maar ja, ik wil niet weg uit de onze, want die is super..
Dilemma dus..
Ach ja...
Willen zij dan niet bij ons komen
  maandag 7 maart 2005 @ 23:42:05 #285
17061 mvt
blame Canada
pi_25418704
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:55 schreef kipknots het volgende:
Ik zag op de europese forums ook dat de patch notes voor de komende patch online zijn geplaatst: http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-07-03-2005.html
quote:
A new engineering recipe is available in Blackrock Depths for a repair robot. This robot acts as a repair vendor for 10 minutes and will repair and purchase items for normal cost. This will allow dungeon groups and raids to get items repaired and sold without returning to town.
This is soooooo cool

Oja,
Mvt.
lvl 28Warrior op Bloodscalp
Mining + blacksmithing
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 7 maart 2005 @ 23:56:57 #286
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25418969
Silwyth
39 Priest (Morgen 40!)
Bloodscalp
Tailor(226) en Skinner(225).
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:30:42 #287
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25419735
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:52 schreef RickBrands het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nu alweer 3 weken bezig met World of Warcraft. Heb een level 20 paladin genaamd Sparco op de deathwing server. Helaas kan ik alleen in het weekend spelen. Moet zeggen het spel bevalt me enorm heb vandaag dan ook me eerste 60 dagen gamecard geregisteerd.

Ik ben ook een blog begonnen na een blog gezien te hebben uit amerika. In deze blog behandel ik het wel en we van Sparco. Zijn hier misschien meer mensen met het idee?

Blog is.
http://rickbrands.blogspot.com/
Zie mijn homepage Toevallig ook geinspireerd door frostbolt.com?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:37:03 #288
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25419877
Ik speel Nerrick (undead rogue) en Tedtkez (troll priest) op Skullcrusher, voor in de OP
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  dinsdag 8 maart 2005 @ 07:58:40 #289
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25422335
Meer een lurker dan een poster

Name: Skooma
Race: Dwarf
Class: Paladin
Level:28
Server:Bloodscalp
Professions: Mining & Blacksmithing

Gisteren lekker lopen questen in Duskwood, schiet nu weer een beetje op met levelen,thanks Caela
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:11:15 #290
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25422391
Anunnaki
36 mage (gnome)
Bloodscalp
Tailor(194) en enchanter (5 )
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:46:48 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25422607
Name: Nyxlath
Race: Troll
Class: Warrior
Level: 28
Server: Shadow Moon
Professions: Mining - Blacksmithing

Ik heb meer tijd nodig, ik ben echt de laagste van m'n guild
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:16:52 #292
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25422834
Ik ben
Franciscus
LVL 23 Priest
Server: Doomhammer

in de content patch staat trouwens dit:
"You can no longer accept a warlock summoning while you are in combat"
wat houd dat in?
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:19:45 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25422868
Hmmm... die txt file staat thuis op mijn computer, en ik zit voorlopig nog op mijn werk.

Als deze straks vol is open ik wel weer een nieuwe, dan kan ik later iedereen toevoegen aan de OP.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:26:28 #294
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25422955
Ik zal 't wel even aanpassen, de textfile staat tenslotte op m'n site
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:33:56 #295
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25423036
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:26 schreef Chevalric het volgende:
Ik zal 't wel even aanpassen, de textfile staat tenslotte op m'n site
edit :

Je bedoelt dat je iedereen ff in je OP zet en ik die txt file thuis kan deleten ?

Nog beter
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25423083
Baruch op Zenedar, lvl17 Human Warrior
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:43:32 #297
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25423133
Ik heb de openingspost aangepast, het volgende lijstje staat er nu in:
Ik mis nog wat info, dus als Chocobo en Broodjevlees die ook even willen doorgeven, dan maak ik 't compleet

Fokkers in World of Warcraft
1Fok!Naam      | WoW Naam   | Ras       | Class    | Server

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Chevalric    | Daenal     | Dwarf     | Paladin  | Bloodscalp
Migwi        | Cyndane    | Night elf | Huntress | Bloodscalp
Engessa      | Engessa    | Gnome     | Mage     | Bloodscalp
Mvt          | Mvt        | Night elf | Warrior  | Bloodscalp
Ancient      | Caela      | Night elf | Huntress | Bloodscalp
Fliepke      | Fliepke    | Night elf | Druid    | Bloodscalp
Gieling      | Gieling    | Dwarf     | Warrior  | Bloodscalp
Max_Dark     | Silwyth    | Night elf | Priest   | Bloodscalp
Black-hole   | Skooma     | Dwarf     | Paladin  | Bloodscalp
Chocobo      | Varuna     | ???       | ???      | Bladefist
Existenz     | Ratchu     | Orc       | Hunter   | Lightning's Blade
WC-Eend      | Oompa      | Gnome     | Warrior  | Deathwing
HomerJ       | Eglas      | Night elf | Hunter   | Shattered Hand
Rahl         | Sunar      | Human     | Paladin  | Stormrage
MisterJ.Lo   | ???        | Dwarf     | Hunter   | ???
DjNivek      | Recca      | Human     | Warlock  | ???
kipknots     | Antagon    | Night elf | Priest   | Skullcrusher
Enchanter    | Magere     | Undead    | Warrior  | Azjol Nerub
Tedkees      | Nerrick    | Undead    | Rogue    | Skullcrusher
Tedkees      | Tedtkez    | Troll     | Priest   | Skullcrusher
Bacow        | Annunaki   | Gnome     | Mage     | Bloodscalp
Leshy        | Nyxlath    | Troll     | Warrior  | Shadow Moon
Broodjevlees | Franciscus | ???       | Priest   | Doomhammer

Deze openingspost

P.S.: Het lijstje is wat ik tot nu had, als mensen nieuwe info aanvoeren, vul ik die meteen in. Ik zal even kijken of ik snel zoiets kan maken als we in het Xbox topic hebben voor de Xbox Live namen
pi_25423143
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:27 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Willen zij dan niet bij ons komen
Jammergenoeg niet Fliep..
Jammer genoeg niet.
Zou heel fijn, lvl 45 NE Druid en lvl 47 (of alweer 48) Human Warrior, fijn samen questen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:46:12 #299
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25423172
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:11 schreef Bacow het volgende:
Anunnaki
36 mage (gnome)
Bloodscalp
Tailor(194) en enchanter (5 )
Heb je al een guild? Het Fokkers guild kan altijd nieuwe mensen gebruiken
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:56:11 #300
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25423284
Chevalric, je vergeet mij ! (zie sig....)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:11:52 #301
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25423448
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb de openingspost aangepast, het volgende lijstje staat er nu in:
Ik mis nog wat info, dus als Chocobo en Broodjevlees die ook even willen doorgeven, dan maak ik 't compleet

Fokkers in World of Warcraft
[ code verwijderd ]


[ code verwijderd ]

Deze openingspost

P.S.: Het lijstje is wat ik tot nu had, als mensen nieuwe info aanvoeren, vul ik die meteen in. Ik zal even kijken of ik snel zoiets kan maken als we in het Xbox topic hebben voor de Xbox Live namen
Cool

Ik ben een Troll Rogue Level lijkt me niet belangrijk want dan ben je elke dag aan het aanpassen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')