Desolace.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is een goed gebied voor een lvl 30+ heb alle Q in duskwood en wetlands gedaan
Yepquote:
Dat duurt tot 3 uur, doe dr de groetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:49 schreef Chevalric het volgende:
Hehe, m'n vriendin (Thiona voor de bekenden) zit hier steen en been te klagen dat ze niet kan spelen... Wordt tijd dat dat server onderhoud afgerond wordt
inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat duurt tot 3 uur, doe dr de groeten
triest, zo verpest je het spel voor anderen. Erg knap hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:11 schreef OreO het volgende:
lol ik ga elke avond naar hillsbrad die fields bij south shore.. lopen al die horde noobs te trainen... die doen er dus alles aan om weg te komen ,lijkt wel of de pots gratis zijn...
als ze runnen ga ik gewoon op me mount ze achter namaar na een tijdje komen wel een paar hoge lvl horde ze helpen
Wat voor race ben je?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben dus een hunter en heb nu al een tijdje een raptor wel goed beest als pet![]()
Maar zou graag een andere pet willen.
Wat raden jullie aan, moet wel veel dps geven en cool uitzien
is er trouwens een site met een overzicht van pets dat je kunt nemen
Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben dus een hunter en heb nu al een tijdje een raptor wel goed beest als pet![]()
Maar zou graag een andere pet willen.
Wat raden jullie aan, moet wel veel dps geven en cool uitzien
is er trouwens een site met een overzicht van pets dat je kunt nemen
Leugenaarquote:
Zou je nog even 5 minuten in je alliance char willen steken en al je items verpatsen en dan het geld naar mij willen sturenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ermee gestopt. Kost gewoon teveel tijd, kan het niet combineren met zaken als vriendin en werk.Verder begonnen de quests wel erg repetitief te worden.
Is al weken bekend....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:07 schreef bar_rel het volgende:
Is er al iets bekend om de betaalwijze te veranderen? Want vandaag zouden de gamecards te koop zijn...![]()
Eensch. Hopen dat 't honor systeem snel wordt ingevoerd, zijn we van dit soort praktijken verlost.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:37 schreef kalli het volgende:
[..]
triest, zo verpest je het spel voor anderen. Erg knap hoor
''VOOR" is dat 1 dag voor je lidmaatschap voorbij is of een week van te voren?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is al weken bekend....
(betaalwijze kan online aangepast worden VOOR de free month voorbij is.)
Ik heb gewoon een succubus.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)
Echt sterk en cool beestAlleen hij is wat langzaam, als ik door ren loopt hij zo 20 meter achter me
Zowel Hillsbrad als Ashenvale zijn Gank City Central.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:43 schreef Tedkees het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik weinig van dit soort dingen tegenkom, maar als ik 't tegenkom is 't voornamelijk in hillsbrad...
Maar je kent de rules of engagement daar toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:27 schreef Leshy het volgende:
[..]
Zowel Hillsbrad als Ashenvale zijn Gank City Central.
Daar heeft elke Hunter last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een ghostpaw Runner(aka Wolf)
Echt sterk en cool beestAlleen hij is wat langzaam, als ik door ren loopt hij zo 20 meter achter me
Void Walker >> Succubusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een succubus.Zeurt nooit om eten, is nooit ontevreden, doet altijd d'r werk, en zeer goed...en over een paar levels gaat ze mij nog veel mana verschaffen. (Nog 4 levels, dan heb ik Dark Pact.)
Dan zijn het ook maar een stelletje n00bs.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:51 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb een Scorpid uit Durotar als pet, die hebben flinke armor, dus die stuur ik een groepje vijanden in en dan sta ik van een afstandje met m'n boog
In de beta had iemand echyakee getemd, da's een named leeuw voor een quest van de barrens. Dus ik neem aan dat 't kanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:39 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi...kan je wel Named temmen? Heb nl. ook nog ooit een lvl 48 Named Elite spin gezien..huge mofo vulde het hele scherm. Weet niet waar, was op wat screenshots. Zou wel een gave pet maken, moet nog steeds groot zijn nadat ie krimpt door Tamen. BLOODSCALP MOET OMHOOG!
hdgames.nl misschienquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Weet iemand waar nog copy'en verkrijgbaar zijn van WOW?
(omgeving Amsterdam/Hilversum/Utrecht)
HAHA, na net een paar uur op de wow-europe forums doorgebracht te hebben, slaat dit antwoord goed in!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:43 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Maar je kent de rules of engagement daar toch wel?
Only attack your foe when:
1. You outlevel them by at least 5 levels, preferably more.
2. You outnumber them by at least 5.
3. Your foe is fighting an NPC already and is having a hard time.
4. You're close to high level guard NPCs who will back you up the moment you engage.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje sip al die lui die op allerlei fora klagen dat ze nog niet kunnen spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef Denni5 het volgende:
Tot 15:00 is niet tot 16:00 lijkt me.
Alle servers die al online zijn zitten trouwens wel ontiegelijk vol, iedereen maakt daar characters aan, bij het beginpunt zijn tientallen mensen aan het battlen met lvl 1 characters
Zat helemaal klaar met iemand die ik World of Warcraft zou laten zien, en toen was alles offline, maar verder heb ik er ook nog wel een leven naast hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje sip al die lui die op allerlei fora klagen dat ze nog niet kunnen spelen.
Doe in ieder geval net alsof je een leven hebt ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |