Ik laat het wel weten dan, al hoop ik ook dat ie het gewoon weer gaat doen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:39 schreef Slomy het volgende:
[..]
Waar ik opzich wel interesse in heb, dus laat maar iets weten hier tegen die tijd.
Al hoop ik natuurlijk voor je dat je het weer allemaal goed aan de gang krijgt, want het is (zonder die problemen die jij hebt) echt een super vet spel.
Ik blijf altijd staanquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:50 schreef WoWFanboy het volgende:
Ehm, over dat dat horde mietjes ofzo zijn alliance is dat net zo erg, nog erger zelfs, ik kan me geen Alliance herrinneren die gewoon 1 tegen 1 bleef vechten, allemaal renden ze wel of hun stad in of naar hun groepje of ze waren met zn 5en,.. en die er dan bleven staan waren ook wel 5 tot 10 levels hoger.
Alliance zijn mietjes =p.![]()
Ik zal dat onthouden als ik de volgende keer de schedel van een orc insla.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:50 schreef WoWFanboy het volgende:
Ehm, over dat dat horde mietjes ofzo zijn alliance is dat net zo erg, nog erger zelfs, ik kan me geen Alliance herrinneren die gewoon 1 tegen 1 bleef vechten, allemaal renden ze wel of hun stad in of naar hun groepje of ze waren met zn 5en,.. en die er dan bleven staan waren ook wel 5 tot 10 levels hoger.
Alliance zijn mietjes =p.![]()
Ik heb precies het zelfde...mijn computer begint ook te rommelen als een ik weet niet wat soms. Vooral in IronForge dan kan ik niet eens lopen maar happert ie alleen maar, doe ik 20 min om van het ene stuk naar het andere stuk te komen. Bij de monsters enzo heb ik er minder last van maar soms wel weer', maarja wat wil je met een 192MB RAM dinges (waar binnekort hopelijk 512 bij komtquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten dan, al hoop ik ook dat ie het gewoon weer gaat doen.
Zit maar te denken waar het aan kan liggen, en ineens bedacht ik me dat ik deze problemen NA die patch van vorige week vrijdag pas heb....ik wil zonder problemen WoWen....
tja...die enorme hoeveelheid mensen die tussen 7:00 en 15:00 spelenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Slomy het volgende:
Morgen een extended maintenance. Van 7.00 tot 15.00 :S
En dat gvd weer net op de dag dat ik vrij heb.
Snap ook niet dat ze zo'n maintenance niet ergens 's nachts doen, heeft tenminste bijna niemand er last van.
Dat heb ik met skinningquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Max_Dark het volgende:
TVP, 220 Tailoring en bijna geen nut meer voor Silk
Omdat de medewerkers liever ook willen slapen s'nachtsquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Slomy het volgende:
Morgen een extended maintenance. Van 7.00 tot 15.00 :S
En dat gvd weer net op de dag dat ik vrij heb.
Snap ook niet dat ze zo'n maintenance niet ergens 's nachts doen, heeft tenminste bijna niemand er last van.
2 1/2 dag. Iedereen in mijn Guild (the Lordz mijn excuses voor de n00bzooi) vond het vrij ziek.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
tja...die enorme hoeveelheid mensen die tussen 7:00 en 15:00 spelen..verveelde studenten zeker...de rest werkt, studeert of zit op school.
Wat zijn trouwens de extremen van iedereeen t.a.v. het 's nachts "nog even" doorspelen?
Tja als klant betaal ik niet voor downtime, dus doe dat maar als ik er geen last van heb. In het holst van de nachtquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Omdat de medewerkers liever ook willen slapen s'nachts
Ik woon nog thuis dus tegen twaalven begint mn moeder te zeuren dat de computer uit moetquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef mooiegek het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens de extremen van iedereeen t.a.v. het 's nachts "nog even" doorspelen?
Moet ik dan blizzard bellen? kan ik ze niet gewoon netjes een mailtje sturen ofzo?quote:
Nee nee, je liep gewoon rustig net van de brug af. Ik had Cheetah aspect aan en geen pet (was dood) dus ik liep stukje door, toen schoot me te binnen. Hey, Geddoe! KILL! Mark je, gooi monkey erop, draai me om, maar weg was je..quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:21 schreef WoWFanboy het volgende:
Migwi, als ik had gezien dat jij het was, had ik je wel aangevallen,.. zat ik niet toevallig op mn mount ofzo? misschien moest ik ergens snel heen, en had ik er geen erg in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |