abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_25310965
registreer om deze reclame te verbergen

HET OFFICILE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Deze openingspost
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25311237
WoW nog steeds down bij jullie? Hier wel.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:46:35 #3
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25311323
Ja nog steeds down/
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:48:05 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25311342
For the Horde
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25311405
Een dagje vrij en... WoW ligt plat..... mopperdemopper.......

Naja, dan maar wat forums lezen, helaas niet die van wow-europe, die ligt er ook uit.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:54:55 #6
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25311430
TVP

ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima... wow-europe alswel de game it self
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:56:09 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25311448
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP

ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima... wow-europe alswel de game it self
same here
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:09:21 #8
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25311661
Ik kan hier gewoon op de forums komen, ik snap het niet.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:10:37 #9
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_25311681
Hier doet ie het ook niet.. heb je net een dag vrij.

Wil ik eindelijk verder met m'n lvl 11 paladin, om hem wat sterker te maken, ligt de hele shitzooi eruit!!

Schiet op Blizzard, ik wil spelen
De storthoop heeft gesproken...
pi_25311749
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP

Hrm, hier al de hele dag niet.. 2x heel even ingelogd geweest, maar zag geen spelers en geen van de commando's werkte.
Misschien ligt het aan mijn provider (planet), of de regio... DNS probs ofzo...
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:20:25 #11
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_25311802
belde net met m'n neefje, die aan de grens met Duitsland woont. daar doet ie het nog wel...

Jammer
De storthoop heeft gesproken...
pi_25311850
Hoe komen jullie allemaal aan een credit card.. of kan je ook op een andere manier betalen?
Liever n kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_25311895
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:22 schreef pur33 het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een credit card.. of kan je ook op een andere manier betalen?
van je bank??

maar je kan het ook invullen met allemaal x-jes voor je gratis 1e maand.........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25311971
hier doet ie het ook niet, ik heb echter het vermoeden dat het aan mn provider ligt. Ik kan namelijk ook niet naar diverse "buiten-europese-sites" toe, DNS probleempjes?
Spiritual lovemachine
pi_25312074
Ze moeten die EU servers heeeel gauw gaan upgraden in ieder geval, vind het eigenlijk gewoon schandalig dat er queues zijn op drukke realms, en dat LAG en framedrops ook met de dag erger worden....

En Blizzard reageert heel wijselijk alleen op problemen als : ''hoe werkt deze spreuk ?'' etc.
pi_25312239
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze moeten die EU servers heeeel gauw gaan upgraden in ieder geval, vind het eigenlijk gewoon schandalig dat er queues zijn op drukke realms, en dat LAG en framedrops ook met de dag erger worden....

En Blizzard reageert heel wijselijk alleen op problemen als : ''hoe werkt deze spreuk ?'' etc.
vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population heb

Maar idd...... je zou mogen verwachten dat elke server ok is....... ook al is hij vol dan moeten ze maar zorgen dat er minder op 1 server kunnen aanmelden zodat iedereen normaal kan spelen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25312303
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:48 schreef Tim_G het volgende:

[..]

vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population heb

Maar idd...... je zou mogen verwachten dat elke server ok is....... ook al is hij vol dan moeten ze maar zorgen dat er minder op 1 server kunnen aanmelden zodat iedereen normaal kan spelen.
Niet iedereen heeft er last van.
pi_25312313
Blizzard heeft gewoon een blunder gemaakt in de VS met WoW. Ze hadden namelijk verwacht rond de 300.000 spelers na een jaar te hebben, er werden er echter al zoveel in de eerste week behaald. Daardoor werd het spel te populair en moest men er elke 3 tellen weer een nieuw realm bijzetten. Men heeft dit nog steeds niet kunnen oplossen, en had de release in europa naar voren gehaald (om samen te vallen met City of Heroes). Nu heeft men dus de chaos in de VS en de groeiende markt hier, nu hopen dat ze beide problemen op kunnen lossen.

Ps. In de VS gaan ze het oplossen door account gewoon op een ander realm te zetten.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:04:37 #19
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25312506
Blunders of niet, het is gewoon een heerlijk spel
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25313217
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:28 schreef The-Sorcerer het volgende:
ik kom eventjes patsen

Character screen
M'n wolfje
Da's nou een leuk axe
netjes!
pi_25314456
Ik ga hem ook maar ff online bestellen, lijkt me wel een toffe game
Liever n kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_25314568
Fuck. Heb ik 'm vandaag gekocht, kan ik geen account creeren omdat WoW Europe er uit ligt
pi_25314821
Ook even een TVP.

Gisteren met een groot gedeelte van de guild de Deadmines gedaan.
Voor mij (als laagste level) was het een paradijs daar met allemaal items die handig waren voor m'n warlockje. Geloof dat ik er kwa armor zo'n 50-60 op vooruit ben gegaan. Daarbij bij het collecten van de quest (van cleef) naar lvl 20 gegaan waardoor ik weer een hoop nieuwe spells kon kopen.
Ik was dan ook zeer blij dat ik mee mocht als laag lvl
......
pi_25314980
Ik ga binnenkort ook maar het spel bestellen.

Hoe kun je trouwens aan die 10 dagen trial accountjes komen?
pi_25315045
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:57 schreef DaForZz het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar het spel bestellen.

Hoe kun je trouwens aan die 10 dagen trial accountjes komen?
Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.
pi_25315097
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.
Iemand met de CE die mij gelukkig kan maken?

edit: e-mail: daforzz aapje hotmail punt com

[ Bericht 7% gewijzigd door DaForZz op 01-03-2005 18:42:41 ]
pi_25315260
quote:
Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?

Maarre, laten we hopen dat ze een emergency patch aan het installeren zijn, die voor stabielere FPS zorgt....
pi_25315378
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:42 schreef Slomy het volgende:
Ook even een TVP.

Gisteren met een groot gedeelte van de guild de Deadmines gedaan.
Voor mij (als laagste level) was het een paradijs daar met allemaal items die handig waren voor m'n warlockje. Geloof dat ik er kwa armor zo'n 50-60 op vooruit ben gegaan. Daarbij bij het collecten van de quest (van cleef) naar lvl 20 gegaan waardoor ik weer een hoop nieuwe spells kon kopen.
Ik was dan ook zeer blij dat ik mee mocht als laag lvl
Ik was dus met de andere groep, maar het was pittig. Heb wel allemaal mooie items gekregen
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:38:16 #31
65516 gieling
Live from NYC
pi_25315458
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:40:31 #32
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25315484
TVP

m'n warlock is trouwens net lvl 10 geworden.. zo ff die quest afronden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_25315532
ZO.. heb vanochtend vroeg nog wel wat kunnen spelen, ff snel 2 quest's volbracht, ben nu lkkr lvl 12 gnome warrior.. alleen het geld wil nog niet heb telkens maar 2 a 3 silver.. maybe met minen maar eens wat copper bars gaan verkopen..
Ach ja...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:49:26 #34
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25315617
?.. m'n dwarf warrior heeft op lvl 11 al 20 silver..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:06:06 #35
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25315895
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:43 schreef wc-eend het volgende:
ZO.. heb vanochtend vroeg nog wel wat kunnen spelen, ff snel 2 quest's volbracht, ben nu lkkr lvl 12 gnome warrior.. alleen het geld wil nog niet heb telkens maar 2 a 3 silver.. maybe met minen maar eens wat copper bars gaan verkopen..
Je kunt dan beter ook even gaan blacksmithen en items maken van die copperbars, dan verdien je er tenminste ook echt wat mee. Alleen copper bars zetten geen zoden aan de dijk. Hooguit misschien in het AH, maar niet bij de NPC vendors.
pi_25316018
Ik kan dus niet op www.wow-europe.com komen om mijn account te registreren. Is die site nog steeds plat?
pi_25316026
Jah ga denk maar gwn ff wat ore farmen en dan veel maken
Ach ja...
pi_25316091
Kan ik ook een account maken op worldofwarcraft.com? Of maakt het geen zak uit of je nou op wow-europe.com of worldofwarcraft.com een account aanmaakt?
pi_25316219
Kan alleen een account maken voor US met US versie en EU met EU versie..
Ach ja...
pi_25316448
Goeie TT
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25316465
TT??
Ach ja...
pi_25316868
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:46 schreef wc-eend het volgende:
TT??
TopicTitel

USA ook down
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25316960
Ik lees op de Forums dat er tussen 6AM en 10AM PST onderhoud is in iig US.. die zouden dus net ca. 20 minuten klaar moeten zijn. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat EU platligt? Ik wil ook registreren .
Din jvla kuk!
pi_25316996
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:19 schreef ehqo het volgende:
Ik lees op de Forums dat er tussen 6AM en 10AM PST onderhoud is in iig US.. die zouden dus net ca. 20 minuten klaar moeten zijn. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat EU platligt? Ik wil ook registreren .
Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
pi_25317082
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Inmiddels wel weer ja, tot 7 uur waren er onderhoudswerkzaamheden
Din jvla kuk!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:34:07 #46
62182 Georges
That's the shit
pi_25317149
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:17 schreef Disorder het volgende:
Fuck. Heb ik 'm vandaag gekocht, kan ik geen account creeren omdat WoW Europe er uit ligt
Waar heb je 'm gekocht? Hier in de omgeving Zuidholland is ie overal uitverkocht.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25317207
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Nu weer wel idd.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:08:47 #48
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25317579
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount ).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
pi_25317768
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?

Maarre, laten we hopen dat ze een emergency patch aan het installeren zijn, die voor stabielere FPS zorgt....
Ze zijn nu allemaal weer up, alleen nu is er geen enkele server meer de spelersdichtheid "low".

My God
pi_25318041
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Bacow het volgende:
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount ).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
Van een gnome weet ik niet, maar als NE kan ik een tijger, een ram (dwarf) of paard (human), geen Vogel. Volgends mij is het hetzelfde als human
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')