same herequote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP
ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima...wow-europe alswel de game it self
Hrm, hier al de hele dag niet.. 2x heel even ingelogd geweest, maar zag geen spelers en geen van de commando's werkte.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:54 schreef Broodjevlees het volgende:
TVP
ik weet niet wat jullie te momperen hebben want bij mij werkt alles prima...wow-europe alswel de game it self
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:22 schreef pur33 het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een credit card.. of kan je ook op een andere manier betalen?
vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population hebquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze moeten die EU servers heeeel gauw gaan upgraden in ieder geval, vind het eigenlijk gewoon schandalig dat er queues zijn op drukke realms, en dat LAG en framedrops ook met de dag erger worden....
En Blizzard reageert heel wijselijk alleen op problemen als : ''hoe werkt deze spreuk ?'' etc.
Niet iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
vreemd........ als ik speel dan is dat doordeweeks tussen 6 en 12 uur ergens...... 0,0 problemen met LAG en framedrops gehad?? Komt ook omdat ik een weekje later ben begonnen en een server met low population heb![]()
Maar idd...... je zou mogen verwachten dat elke server ok is....... ook al is hij vol dan moeten ze maar zorgen dat er minder op 1 server kunnen aanmelden zodat iedereen normaal kan spelen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:28 schreef The-Sorcerer het volgende:
ik kom eventjes patsen
Character screen
M'n wolfje
Da's nou een leuk axe
Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:57 schreef DaForZz het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar het spel bestellen.
Hoe kun je trouwens aan die 10 dagen trial accountjes komen?
Iemand met de CE die mij gelukkig kan maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kun je alleen krijgen van iemand met de CE, daar zit ie in.
Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:12 schreef Disorder het volgende:
http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/
Ik was dus met de andere groep, maar het was pittig. Heb wel allemaal mooie items gekregenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:42 schreef Slomy het volgende:
Ook even een TVP.
Gisteren met een groot gedeelte van de guild de Deadmines gedaan.
Voor mij (als laagste level) was het een paradijs daar met allemaal items die handig waren voor m'n warlockje. Geloof dat ik er kwa armor zo'n 50-60 op vooruit ben gegaan. Daarbij bij het collecten van de quest (van cleef) naar lvl 20 gegaan waardoor ik weer een hoop nieuwe spells kon kopen.
Ik was dan ook zeer blij dat ik mee mocht als laag lvl
Je kunt dan beter ook even gaan blacksmithen en items maken van die copperbars, dan verdien je er tenminste ook echt wat mee. Alleen copper bars zetten geen zoden aan de dijk. Hooguit misschien in het AH, maar niet bij de NPC vendors.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:43 schreef wc-eend het volgende:
ZO.. heb vanochtend vroeg nog wel wat kunnen spelen, ff snel 2 quest's volbracht, ben nu lkkr lvl 12 gnome warrior.. alleen het geld wil nog nietheb telkens maar 2 a 3 silver.. maybe met minen maar eens wat copper bars gaan verkopen..
Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:19 schreef ehqo het volgende:
Ik lees op de Forums dat er tussen 6AM en 10AM PST onderhoud is in iig US.. die zouden dus net ca. 20 minuten klaar moeten zijn. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat EU platligt? Ik wil ook registreren.
Inmiddels wel weer ja, tot 7 uur waren er onderhoudswerkzaamhedenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
Waar heb je 'm gekocht? Hier in de omgeving Zuidholland is ie overal uitverkocht.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:17 schreef Disorder het volgende:
Fuck. Heb ik 'm vandaag gekocht, kan ik geen account creeëren omdat WoW Europe er uit ligt
Nu weer wel idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Volgens mijn ligt het aan bepaalde Benelux providers. US is gewoon Up btw.
Ze zijn nu allemaal weer up, alleen nu is er geen enkele server meer de spelersdichtheid "low".quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn de US servers, die liggen dus allemaal plat ?
Maarre, laten we hopen dat ze een emergency patch aan het installeren zijn, die voor stabielere FPS zorgt....
Van een gnome weet ik niet, maar als NE kan ik een tijger, een ram (dwarf) of paard (human), geen Vogel. Volgends mij is het hetzelfde als humanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Bacow het volgende:
Ben ik als Gnome gebonden aan mijn 'vogel-machine mount'?
Kan ik bijv ook een tijger mount (NE) nemen? (of Undead Horse mount).
Alhoewel ik als Gnome natuurlijk ook prima zou passen op een Tauren mount .
Keuzes, keuzes.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |