Hehehe..ik doe ipv een hamburger er kip op...ook lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:28 schreef dutchdevil het volgende:
kaiserbroodje (duits broodje) met hamburger, sla, tauge, pindasaus, gebakken uitjes en pinda's (gezouten). Het lijkt weinig maar na 2 van deze broodjes zit je goed vol !
Broodje, boter, hagelslag, boter, hagelslag, boter, hagelslag, boter, hagelslag...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:45 schreef TerrorFront het volgende:
broodje hagelslag
En de volgende dag zeker vet oorlog in de toiletpotquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:12 schreef Tombert het volgende:
broodje bali
broodje met ham, ananas,kaas, pindasaus en taugé
VET gruwlijk
Iemand een servet voor me, ik zit hier te kwijlen...quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Zo'n voorgesneden stokbrood met kruidenboter bijvoorbeeld.
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
wit pistoletje met filet americain, salami, ei & mayonaise. uiteraard met veels te veel peper & zout
wit pistoletje met hete kipkerrysalade met ei en mayonaise en wederom veels te veel peper en zout.
dmn.
ga gelijk smeren. hehehe
Dit hoort niet hier thuis, want, waar is het broodje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
gisteren heerlijke wienerschnitzels gemaakt. Naturel gekocht, groter en dunner geslagen, gedompelt in bloem, daarna in ei en vervolgens paneermeel en bakken maar.
Mijn sausje was helemaal top. Die bestond uit mayo, fijn gesneden rode uit, olijfolie en een milde dunne chilisaus. Nog nooit zo'n lekkere saus gemaakt of geproefd.
nou ik had die schnitzels met de saus op een zacht wit puntje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit hoort niet hier thuis, want, waar is het broodje?
Post het even hier :
[Wat eten/drinken we vandaag] nieuwe stijl # 6
Ik maak altijd een kaiserbroodje met salami, ananas (die ringen uit blik zijn ervoor gemaakt, piest precas), kaas en pesto. (Van onder naar boven opgenoemd.) Alles op elkaar, en dan het broodje afbakken in de oven.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:00 schreef Feetje het volgende:
Kaiserbroodje met salamie en brie uit de oven ook een zeer smakelijk hapje.
Kaiserbroodjes afbakken op gewone manier, doormidden snijden, plakjes salami en brie er op en dan de belegde delen nog even in de oven verwarmen tot de brie gaat smelten.
Bakken in een magnetron? Mogelijk dat het eindresultaat in de buurt komt maar ik bak mijn spek liever uit in een pannetjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:14 schreef Oblivion het volgende:
B.L.T.
Bacon of spek bakken in magnetron, op een keukenpapiertje hup zo een aantal minuten de magnetron in. Wit of bruin brood toasten, mayo, frietsaus of hellman's erop smeren, ijsbergsla, plakjes tomaat en daarop de spek.
En als je hier ook nog gerookte kip tussen legt heb je een clubsandwich...![]()
vlamtosti: " het heetste sneetje "quote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef cybermichel het volgende:
Overheerlijke Pittige tosti:
boterham beleggen met salami met daarover ketchup + zwarte peper!Dan een dikke plak kaas erover
die kaas besprenkel je met tabasco
Met daarover plakjes tomaat en oregano dan boterham erop en in het tosti apparaat. En je hebt een heerlijke tosti die nog gezond is ook
![]()
die ga ik proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:57 schreef vbmot het volgende:
Zon gedroogde tomaten willen het ook vaak goed doen op broodjes. En uiteraard mag een flinke scheut tabasco ook niet ontbreken.![]()
Dan moet je even kijken in Broodjes gezondquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef McCarthy het volgende:
we hadden dacht ik ook een broodjes gezond topic, staat daar niks nuttigs in?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef cybermichel het volgende:
Overheerlijke Pittige tosti:
boterham beleggen met salami met daarover ketchup + zwarte peper!Dan een dikke plak kaas erover
die kaas besprenkel je met tabasco
Met daarover plakjes tomaat en oregano dan boterham erop en in het tosti apparaat. En je hebt een heerlijke tosti die nog gezond is ook
![]()
echt ongezond lijkt t me ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:22 schreef Marble het volgende:
[..]. In welk opzicht is het gezond dan. Door dat kleine beetje tomaat dat je erop kwakt? Hou jezelf toch niet voor de gek.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef Fokkedop het volgende:
... Ik ben dus op zoek naar goed belegde broodjes-ideeën. Alleen een broodje kaas of een broodje jam om mee te nemen, komt na tig jaar ook wel zo'n beetje m'n neus uit.
Vandaag was ik al begonnen met het expirimenteren, namelijk:
Broodje ingesmeerd met mayo () dan een soort bladsla, dan kaas, dan tomaat, klein beetje pesto....
![]()
Wie heeft er nog meer van deze heerlijke combinaties die mijn lunch kunnen verbeteren?
Lijkt me erg nattig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat pizzabroodjes hier nog niet genoemd zijn!
Zo simpel. Broodje besmeren met ketchup of tomatenpuree, plakjes salami, uien en groente (courgette, tomaat). Plakje kaas en wat Italiaanse kruiden eroverheen en even in de oven, klaar.In theorie zou het ook lekker moeten zijn als je een gat in een broodje maakt en alles erin propt, dan heb je een soort calzone. Moet ik toch nog eens proberen.
Ik heb ooit in Zwitserland een uitsmijter gegeten waarbij het brood "dreef" in een bord gesmolten kaasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:09 schreef Fokkedop het volgende:
Ik heb in Zwitserland een heel apart broodje gegeten. Nou ja.. aparte, dat dacht ik, maar het is echt heel erg lekker, namelijk:
Stokbrood (of pistoletje) ingesmeerd met cocktailsaus en dan stukjes schnitzel erop. Nog wat sla erbij en smullen. Erg lekker!
Vergeet de uitjes nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:09 schreef Taurus het volgende:
Oh en natuurlijk, zullen al voorbij zijn gegaan misschien, of gewoon al bekend zijn, pistoletje met filet americain, beetje pesto er overheen smeren (zelf doen, niet filet met pesto inbegrepen) hard gekookt eitje er over heen, beetje zout beetje peper![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:15 schreef SuperGrovert het volgende:
Hulde aan deze lekkernij:
De Super KaasspekPita !
De Wat
De Super KaasspekPita , Luister dan stom hoerenkind
Hoe ziet zn Super KaasspekPita eruit dan
Nou , Zo dus:
Das lekker,, Hoe maak je dat ?
Je opent je tosti ijzer , flikkert dr een pita broodje in , flikkert dr kaas op , daarna spek , dan weer kaas en nog een pita bovenakntje , tosti ijzer dicht en even laten zitten todat t lekker warm is en de kaas voledig gesmolten is
Ik vind het niet lekker , Wat nu ?
Je muil dicht houden en op de rails gaan spelen of gewoon in een hoekje gaan zitten janken en krassen!
Ik vind um super lekker , Wat nu ?
Maak dt nog 1 en herhaal dit totdat je kots misselijk bent.
Daarna adoreer je um in dit topic !
Wat is dat rode op je bord ?
Ketchup ! Das lekker bij de Super KaasspekPita
Enjoy !![]()
(ik moest um hier posten van gripper :$)
Ik was de pijnboompitjes vergeten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef Ole het volgende:
Turks brood, beleggen met Mozarella, tomaat, ui, pesto. Even in de oven
Jaaaa, kaas met fruitquote:Op maandag 6 november 2006 17:04 schreef VinoTinto het volgende:
Ik heb dus net dit gegeten:
[afbeelding]
Croissant met perzik en brie! Mjammie![]()
En niet te vergeten: druiven.quote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jaaaa, kaas met fruitheerlijk! Brie met appel is ook lekker, of abrikoosjes. Of geitenkaas met perzik of appel. Of gewone kaas met ananas, of oude kaas met mandarijntjes en appel
hmm.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:12 schreef lordhelmet het volgende:
Stokbrood open snijden, dressing van creme fraiche, honing, zout en peper er overheen. Vervolgens eikenbladsla, gehalveerde blauwe druiven, verbrokkelde walnoot en goed veel blauwe schimmelkaas!![]()
Goeie combi!quote:Op maandag 6 november 2006 17:04 schreef VinoTinto het volgende:
Ik heb dus net dit gegeten:
[ afbeelding ]
Croissant met perzik en brie! Mjammie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |