Ik heb ooit in Zwitserland een uitsmijter gegeten waarbij het brood "dreef" in een bord gesmolten kaasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:09 schreef Fokkedop het volgende:
Ik heb in Zwitserland een heel apart broodje gegeten. Nou ja.. aparte, dat dacht ik, maar het is echt heel erg lekker, namelijk:
Stokbrood (of pistoletje) ingesmeerd met cocktailsaus en dan stukjes schnitzel erop. Nog wat sla erbij en smullen. Erg lekker!
Vergeet de uitjes nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:09 schreef Taurus het volgende:
Oh en natuurlijk, zullen al voorbij zijn gegaan misschien, of gewoon al bekend zijn, pistoletje met filet americain, beetje pesto er overheen smeren (zelf doen, niet filet met pesto inbegrepen) hard gekookt eitje er over heen, beetje zout beetje peper![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:15 schreef SuperGrovert het volgende:
Hulde aan deze lekkernij:
De Super KaasspekPita !
De Wat
De Super KaasspekPita , Luister dan stom hoerenkind
Hoe ziet zn Super KaasspekPita eruit dan
Nou , Zo dus:
Das lekker,, Hoe maak je dat ?
Je opent je tosti ijzer , flikkert dr een pita broodje in , flikkert dr kaas op , daarna spek , dan weer kaas en nog een pita bovenakntje , tosti ijzer dicht en even laten zitten todat t lekker warm is en de kaas voledig gesmolten is
Ik vind het niet lekker , Wat nu ?
Je muil dicht houden en op de rails gaan spelen of gewoon in een hoekje gaan zitten janken en krassen!
Ik vind um super lekker , Wat nu ?
Maak dt nog 1 en herhaal dit totdat je kots misselijk bent.
Daarna adoreer je um in dit topic !
Wat is dat rode op je bord ?
Ketchup ! Das lekker bij de Super KaasspekPita
Enjoy !![]()
(ik moest um hier posten van gripper :$)
Ik was de pijnboompitjes vergeten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef Ole het volgende:
Turks brood, beleggen met Mozarella, tomaat, ui, pesto. Even in de oven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |