Sjeen, hoe maak je die frambozencoulis?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:42 schreef Sjeen het volgende:
Bij de gerookte eendenborst (deze keer gewoon vacuüm van de Ah) hebben we de dressing van frambozenazijn en walnotenolie gemaakt en een frambozencoulis om het af te maken.
Verders is het hele dineetje goed in de smaak gevallen, onze gasten blijken grote liefhebbers van creme caramel te zijn![]()
Mooi zo, zijn de bokkedoorns niks, hebben we in ieder geval te eten bij jouquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:35 schreef Oblivion het volgende:
Zo, het voorbereiden van het eten is geschiedt!![]()
Zal mij benieuwen...
Kip in een marinade van honing uitjes en soja.
En dan braden in de oven.
Zo lekker, in mijn eentje thuis, met het hondje en de katten, en dan lekker mutsen in de keuken.![]()
HA!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, zijn de bokkedoorns niks, hebben we in ieder geval te eten bij jou
Is een kip dan niet een beetje veel in je eentje Oblivion?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:35 schreef Oblivion het volgende:
Zo, het voorbereiden van het eten is geschiedt!![]()
Zal mij benieuwen...
Kip in een marinade van honing uitjes en soja.
En dan braden in de oven.
Zo lekker, in mijn eentje thuis, met het hondje en de katten, en dan lekker mutsen in de keuken.![]()
* Pietverdriet schilt een aardappeltje extra, haalt nog een flesje chianti uit de kelder, en denkt na over een toetjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
HA!![]()
Heeft u gereserveerd?![]()
Zo niet, dan mag u aanschuiven bij Piet...![]()
Heb ik niet gezeg probeerde er gewoon achter te komen of je alleen at. Want die kip klinkt erg lekker misschien kun je het precieze recept hier eens posten Kip Receptenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:15 schreef Oblivion het volgende:
Wie zegt dat ik alleen eet?![]()
De mannen zijn weg, en die komen zo met honger thuis!![]()
FOOD ON THE TABLE, WOMAN!![]()
Dank je Oblivion. Ga volgende week zeker kippen poten kopen!!!quote:
6 Kippenpoten? Hoe groot waren die poten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:57 schreef Oblivion het volgende:
Nou, ik had 'm voor mezelf klaargemaakt met kipfilet, en dan bakken in koekenpan, maar mwoah. vond het maar zo zo....![]()
Mijn vriend vond het heel erg lekker, heeft 6 kippenpoten en de rest van mijn portie nog opgegeten, heb ik het nog niet over de gebakken aardappelsin schil...![]()
Vreetzakje!![]()
Maar je kunt het dus ook met kipfilet maken?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:33 schreef Oblivion het volgende:
Gewone kippenpoten, grote drumsticks zeg maar.
Ik had in de mijne ook nog een rood pepertje gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar je kunt het dus ook met kipfilet maken?
Smaakt het dan net zo goed?
Oke ga ik zeker proberen.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik had in de mijne ook nog een rood pepertje gedaan.
De saus was erg lekker, vanuit de koekenpan dus.![]()
Gelukkig wel, want anders had ik nu nog huilend in bed gelegen.quote:
Nee, dat was alweer vorige weekquote:Op zondag 6 maart 2005 19:42 schreef Oblivion het volgende:
Toerskieen?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Had je vrijdag dat etentje? Teveel gedronken?![]()
quote:
quote:Vrijdag gewoon met wat mensen op een niet nader te noemen lokatie heel hard gedronken, van 5 uur in de middag tot 8 in de ochtend, toen werd het licht en ging mijn licht uit...
Klinkt leuk, als je van skieeen houdt...quote:Oh, toerskien is met ski's de berg omhoog lopen en dan weer naar beneden skien. Op die manier kun je op plekken komen waar verder niemand komt en dan slaap je een beetje in berghutten. ERg vermoeiend, maar erg lekker om een week lang niks aan je hoofd te hebben...
Nee, muts, ik bedoel je hebt een licht katertje nog...quote:Op zondag 6 maart 2005 19:53 schreef Drive-r het volgende:
Ik dus :
"Vrijdag gewoon met wat mensen op een niet nader te noemen lokatie heel hard gedronken, van 5 uur in de middag tot 8 in de ochtend, toen werd het licht en ging mijn licht uit..."
Zulke avonden moet je gewoon zo nu en dan hebben. Niks doen, alleen hard drinken, beetje happen en lol maken...
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:04 schreef Drive-r het volgende:
Haha, vandaar... Ik dacht dat je volgende keer mee wilde....
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:44 schreef Jackal_Omega het volgende:
Gisteren bij Sizzling wezen eten in Eindhoven
Echt lekker en goed voor dat geld. Aanrader voor wie in de buurt is
Klink goed!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb de chocoladetaart uit de allerhande gemaakt.
en hij is echt onwijs lekker
maar niet naar de calorieen kijken![]()
Niks maar gewoon even een melding aan aanleiding van deze quotequote:Op zondag 6 maart 2005 21:53 schreef Oblivion het volgende:
Tja Martijn wat is daarmee dan?
Was een onzin topic...![]()
In dit topic Zoete aardappels (Yams), lekker!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef Oblivion het volgende:
Van Life naar CUL.Martijn, ouwe topickickerd!
![]()
Recepten met lekkere yams graag!![]()
Nee, oke niet dat ik straks als uw sentimentele man te boek sta omdat ik allemaal topics van vroeger omhoog kick...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:01 schreef Oblivion het volgende:
Nee, vind het juist leuk en goedd als oude topics omhoog worden gehaald, mits voor het goede doel.
En dat deed je....![]()
So thumbs up!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |