ik was m al kwijtquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:15 schreef Oblivion het volgende:
Ovenschotels!!!
Heb ik laten mergen, missymiriam.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
TVP's kun je toch heeeeeeeeeel makkelijk deleten??
Ppfff 20 kilometer? Damn girl...quote:Overigens was mijn prutje met behulp van een aantal willekeurige kruiden die ik er doorheen had gegooid vandaag beter te eten dan gisteren.
Misschien scheelt het dat ik voor het eten 20 km had gefietst door de sneeuw!
Doe je dat eigenlijk vaak een TVP deleten Oblivion?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Jawel, maar zou wel willen dat mensen dat weten, snap je, je mag een tvp zetten, zolang ik ze maar mag deleten.
Ik ga toch voor een portje Oblivion....quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Laat de fanta maar zitten, gaan we weer aan de wijn?![]()
*plop oh, hij is al open...![]()
Dat snap ik wel, maar zou liever zien dat iedereen dat ook wist.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn tvp in t ovenschotel topique mag je wel weghalen hoor
dan blijft hij alsnog in MYAT staan
kaas is altijd okay
He Oblivion ik ben er nog hem je nog iets leuks te melden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij is iedereen naar bed...![]()
*druipt ook af....
Van in de sneeuw spelen word je moe.
Morgen weer een dag, woops, zonder brood.![]()
Ook nog halen...![]()
*blij is met bakker op de hoek.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He Oblivionik ben er nog hem je nog iets leuks te melden?
quote:Wat heb je eignelijk in de sneeuw gedaan hier hadden wij vandaag eingelijk helemaal geen sneeuw
Niet echt maar in schenken en typen is eigenlijk niet te combineren.quote:
* Pietverdriet wil graag een lekker wijntjequote:Op woensdag 2 maart 2005 23:08 schreef Oblivion het volgende:
*portje voor Martijn inschenkt.![]()
*slobberwijn voor spin.
Piet wat wil jij?
Liejannuh ligt volgens mij al te tukken.![]()
Als je een post delete, dan staat het topic idd nog in je active topics. Erg handig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jawel, maar zou wel willen dat mensen dat weten, snap je, je mag een tvp zetten, zolang ik ze maar mag deleten.
Want dan staat ie toch ook in je active's? Alleen ja, als het hier weer mag moet het natuurlijk overal.
CUL is makkelijk te beheren, en makkelijk om bij te houden, zo hier en daar een tvp weghalen terwijl je het leest, kan wel, in mijn ogen. Maar ja ik weet niet wat de FA's er van vinden...![]()
Maar eens vragen.
Vooral koude voeten. Je handen blijven wel warm bij het fietsen, maar je voeten worden echt ijsklontjes!quote:[..]
Ppfff 20 kilometer? Damn girl...![]()
Kouden handen en voeten?
Hmmm, dat ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:51 schreef zeeuwse het volgende:
-knip-
En wat is een zesteus? Dat ding wat kreupelhout heeft gekocht of weer wat anders?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:52 schreef karper het volgende:
een zesteus is zeer handig voor citroen even 2 keer je mes er door heen en klaar.
trouwens zit nog op school ik ga zo maar eens naar huis
Is het al zo bekend dat ik een Port liefhebber ben?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Martijn!
*Glaasje port inschenkt*
Voor wat voor Port heb jij een voorkeur?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Dat, of ik heb gewoon een goed geheugen........
*Ook graag port lust*
Gewoon een b merk van de supermarkt of een B merk van de slijter?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Ruby, meestal een b-merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |