vandaag op school gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:14 schreef Oblivion het volgende:
Heb je dat vandaag gedaan op school, karper?
Lijkt me toch wel wat, lekker leren in de praktijk.
koolvis is polak een wivis soort goedkoper en iets anders van structuurquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef Oblivion het volgende:
Tuurlijk moet dat serieus!![]()
Is een vak apart! Leuk lijkt het me, maar niet als een job uiteindelijk.![]()
Ik heb nooit koken gehad op school...![]()
Koolvis? Is dat zoiets als kabeljauw?
Ah, ik neem vaak de japanse vis, de talapitha ofzoiets..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:27 schreef karper het volgende:
[..]
koolvis is polak een wivis soort goedkoper en iets anders van structuur
Hmmm, doe je er een beetje nootmuskaat en zeezout bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Koken is leuk, maar niet als ik om 7 uur s ochtends wegga en om half 8 s avonds thuis kom.
Dus vandaag was het boerenkool met aardappelpuree.
En het was niet eens lekker!![]()
![]()
Morgen zal ik het restantje maar even voorzien van een berg kruiden, kijken of het ook lekker kan!
Nootmuskaat op boerenkool?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, doe je er een beetje nootmuskaat en zeezout bij?
Scheelt altijd zo'n hoop...![]()
Talapia? Volgens mij schrijf je het nog andersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Talapia Obli
Oh en die koolvis was niet erg lekker hoor, ik had beter kabeljauw kunnen nemen.
Ja, oke is idd wel geschikt om puree mee op smaak te brengen had het stuk over de puree gemist....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
@Martijn, kan toch ze heeft toch aardappelpuree?
Ik heb hier zo'n groot verpakking nootmuskaat staan, is dus geen pure maar meer op smaak nootmuskaat, die kan zelfs de meest smerige aardappelpuree lekker maken...![]()
Over welk topic heb je het?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Oblivion het volgende:
Bluezz? Dat is een leuk begin voor een nieuw topic voor jou en golfer!![]()
Nog 2 posts en hij zit vol...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |