Volgens mij om 0:00.. aangezien radio 1 om 00:02 begint met verslag te doen ervanquote:Op zondag 27 februari 2005 23:23 schreef Againzender het volgende:
Om hoe laat, Nederlandse tijd, begint het eigenlijk?
Amerika ligt 6 uur op ons achter. De show begint om half 3 (onze tijd). De rode loper is on 2 uur.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Volgens mij om 0:00.. aangezien radio 1 om 00:02 begint met verslag te doen ervan
Is er toevallig niet 1 van die zenders ( die duitsers of een andere die het uitzend ergens ter wereld) die een live streaming heeft ?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:53 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat ik sinds 24 februari Pro7 op de kabel heb. Ik kan dus tog kijken
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:20 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Is er toevallig niet 1 van die zenders ( die duitsers of een andere die het uitzend ergens ter wereld) die een live streaming heeft ?
Ik ben al van al die tv stations die op die lijst staan internet site's aan het zoeken maar nog niks gevonden en bij de helft begrijp ik er geen zak van![]()
Inderdaad. Vorig jaar heb ik het op de BBC gekeken, maar die zenden het ook niet meer uitquote:Op maandag 28 februari 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn....
Ik baal echt dat ik het voor het eerst in 10 jaar moet missen..
Ja dat lijkt mij ook , als iedereen nou even mee helpt met zoekenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn....
Ik baal echt dat ik het voor het eerst in 10 jaar moet missen..
Ik ben al lang bezig.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:25 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook , als iedereen nou even mij helpt om te zoeken![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 februari 2005 00:24 schreef Lamon het volgende:
In deze tijd moet het verdomme toch mogelijk zijn om zo'n uitzending te zien als je wilt..
als dit een topic over de live utizending is dat wordt toch al snel SCquote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in dit topic (mijn eigen schuld, had ik het topic maar wat later moeten openen). Misschien kan Gorro of een andere mod straks de sc verwijderen?
Dat is 't hele idee van de Fok!Oscarnacht.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in dit topic (mijn eigen schuld, had ik het topic maar wat later moeten openen). Misschien kan Gorro of een andere mod straks de sc verwijderen?
Klopt. Het zal niet veel anders worden gedurende de nacht.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is 't hele idee van de Fok!Oscarnacht.
Rene zit bij Noordzee als ik het goed heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef Stranger het volgende:
Weet iemand welke radiozender ik het beste op kan zetten? Het liefst met zo min mogelijk gezwets van Rene Mioch erdoorheen.
gewoon dichtmikken die handel en om 5 uur de uitslag postenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef Mike het volgende:
Klopt. Het zal niet veel anders worden gedurende de nacht.
Ik vond het tot nu toe eigenlijk best interessant.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:32 schreef Toad het volgende:
tvp
Dat gesprek op Radio1 is trouwens zwaar
Wat wil je dan in dit soort topics zien?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Het is leuk om ervaringen te horen van Nederlanders. Maar ik zal toch wel wat meer live verslag willen horen. Wellicht kan ik dan beter mijn heil gaan zoeken bij Noordzee.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het tot nu toe eigenlijk best interessant.
Het kan nooit op tegen beelden, maar ja.
Het begint pas om 3 uur.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang Der Untergang maar een oscar krijgt. De rest geloof ik wel
Is het trouwens al begonnen? Waarom wordt het niet op de Nederlandse tv uitgezonden
Het begint voorlopig nog niet he? De aankomst van de sterren is toch alleen maar leuk als je het kan zien...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is leuk om ervaringen te horen van Nederlanders. Maar ik zal toch wel wat meer live verslag willen horen. Wellicht kan ik dan beter mijn heil gaan zoeken bij Noordzee.Maar die draaien te veel muziek naar mijn mening op dit moment.
Zit wat in ja... ach, het maakt mij ook niet uitquote:Op maandag 28 februari 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat wil je dan in dit soort topics zien?
Of moeten we er nog een apart 'wie nachtbraken er mee met de oscars'-topic bijmaken?
Jay-Z in een smokingquote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
Beyonce is al gearriveerd.
[afbeelding]
En de foto van Beyonce dan hierboven? Trouwens waar kan je die actuele foto's vinden?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Het begint voorlopig nog niet he? De aankomst van de sterren is toch alleen maar leuk als je het kan zien...
Als je een schotel hebt heb je het zeker. Als je digitale tv hebt zou het kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Pro 7, geen idee of ik dat hier heb
Dat is ook mijn verwachting.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Nog even een paar klachten bij voorbaat.
Jamie Foxx zal best actor wel winnen, ik had liever Don Cheadle gezien.
Kate Winslet zal wel niet winnen, Hilary Swank waarschijnlijk wel. Geen verkeerde keuze, maar toch liever Kate Winslet.
Die moet je ook nemen om de filmsquote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Cinenova zou t kanaal moeten openstellen zonder codering, dan kijken de echte filmfans en blijven er wel wat plakken bij Cinenova. Niemand neemt alleen Cinenova om de oscars.
Klopt zit ik nu ook te kijken, maar het is eigenlijk je zelf lekker maken voor niks.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef eborn het volgende:
De red carpet stream op oscar.com doet het nu overigens wel.
En tis gratis.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef eborn het volgende:
De red carpet stream op oscar.com doet het nu overigens wel.
idd zou dat haar 2de oscar wordenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Als Hilary Swank weer wint, is dat haar tweede oscar al als beste actrice. Dat is niet slecht voor een toch relatief onopvallende actrice.
"Boys don't cry", waarin ze een meisje/jongen speeldequote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
idd zou dat haar 2de oscar worden
Voor welke film heeft ze nog meer een oscar gekregen dan?
Ow die heb ik weleens op tv gezien. goeie film!quote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wat ze vanavond draagt trouwens. Hilary wil nog wel eens iets leuks aandoen
[afbeelding]
[..]
"Boys don't cry", waarin ze een meisje/jongen speelde
Oh die film ken ik nietquote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wat ze vanavond draagt trouwens. Hilary wil nog wel eens iets leuks aandoen
[afbeelding]
[..]
Die tieten lijken zo een stuk groter. Doet die Chad Lowe trouwens nog iets bijzonders de laatste tijd?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210quote:Op maandag 28 februari 2005 00:56 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ow die heb ik weleens op tv gezien. goeie film!
![]()
Was zij trouwens vroeger niet een van de power rangers ?![]()
Niemand haalt zijn prijs meer op. Oscars nieuwe stijl: de prijzen worden gebracht in de zaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
Maar met zo'n outfit mag ze vast niet haar prijs komen ophalen
Ja dat zag ik net ook op imdb ... wist ik niet eensquote:Op maandag 28 februari 2005 00:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210
Haar man speelde de vriend van Becca in Life Goes On. Hij had aids.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, ze zat wel in Beverly Hills 90210
Heb je een cap van die rape-scene?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zag ze eruit in Boys don't cry
smeerpoetsquote:Op maandag 28 februari 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je een cap van die rape-scene?
Ze heeft ook wel de juiste harde gelaatstrekken om voor een jongen door te kunnen gaan.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zag Hilary eruit in Boys don't cry
[afbeelding]
Ja dat kijkt toch wel lekkerder dan zo'n klein streaming venstertjequote:Op maandag 28 februari 2005 01:02 schreef achterop23 het volgende:
op cnn is nu ook de red carpet
Als er ooit een Oscar terecht is uitgedeeld was 't toen iig wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zag Hilary eruit in Boys don't cry
[afbeelding]
Nice hips.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Catalina Sandino Moreno
[afbeelding]
Streaming? Waar??quote:Op maandag 28 februari 2005 01:04 schreef Tramhalte het volgende:
Ja dat kijkt toch wel lekkerder dan zo'n klein streaming venstertje![]()
De meest ontrechte Oscar ging naar Halle Berry voor haar werk in die draak van een film Monsters Ball. Bah, wat een prul is dat.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als er ooit een Oscar terecht is uitgedeeld was 't toen iig wel.
Star Jones.quote:
haha daar dacht ik ook al aan maar helaasquote:Op maandag 28 februari 2005 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Is het nergens te zien op een Mozaiek-beeldje?
Ik vond de film best okee, maar haar acteerwerk was zeker niet speciaal genoeg voor een oscar, nee.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De meest ontrechte Oscar ging naar Halle Berry voor haar werk in die draak van een film Monsters Ball. Bah, wat een prul is dat.
Beyonce treedt op blijkbaar.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet Beyonce eigenlijk bij een film-awardshow? Om haar rol in Austin Powers tachtig jaar terug?
zoals onder één van de foto's staat: 'Performing Tonight'.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet Beyonce eigenlijk bij een film-awardshow? Om haar rol in Austin Powers tachtig jaar terug?
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beyonce treedt op blijkbaar.
quote:Beyoncé zingt op Oscar-uitreiking
Veronica
Tijdens de komende Oscar-uitreiking zal Destiny's Child Beyoncé een duet zingen met Josh Groban. Ze zullen samen het nummer 'Believe' ten gehore brengen, welke de titelsong is van de animatiefilm The Polar Express.
Het was denk ik tijd dat een donkere actrice de prijs wonquote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond de film best okee, maar haar acteerwerk was zeker niet speciaal genoeg voor een oscar, nee.
Ze hadden Denzel dat jaar toch al, voor hun 'black-quota'?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Het was denk ik tijd dat een denkere actrice de prijs won
Mooi he... Ik heb ook van haar genoten in Werewolf en in Beatrice.quote:
Rol was wel okee. Goeie film.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:06 schreef SunChaser het volgende:
De meest ontrechte Oscar ging naar Halle Berry voor haar werk in die draak van een film Monsters Ball. Bah, wat een prul is dat.
Verder niks, zeker.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:07 schreef robster16 het volgende:
oscars.com kun je de red carpet live streamen...
Fotosoep zeker?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Net ook op de red carpet, de Olson Twins:
[afbeelding]
(beetje fake, maar wel leuk
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:12 schreef Lamon het volgende:
Ze hadden Denzel dat jaar toch al, voor hun 'black-quota'?
Shit, nou wil ik 'm toch nog wel ff zien!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Catwoman won ook Slechtste Film, Slechtste Regisseur en Slechtste Scenario.
Vader en zoon neuken zelfde hoer in het zelfde standjequote:
Yep, heel erg fake... maar vond het wel grappig... Moet kunnen zo in de nachtquote:
nope, die show zelf daar worden alleen de rechten van verkocht aan pay-tv kanalen, zo lijkt wel. Nu de BBC ook al niet meer de show heeft is er geen enkele zender in het standaard tv-pakket van zenders dat de show zelf uitzendt, en online vind je geen stream van de hele show. wat toch wel ronduit belachelijk is eigenlijk....quote:
Het was toch uit?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Zorro nu op de red carpet, met vrouw Melanie
Heb je caps van Melanie in Boudy Double?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... Knipperlicht affaire.
Dit dusquote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep, heel erg fake... maar vond het wel grappig... Moet kunnen zo in de nacht
Bagatelliseer hier films helemaal de grond in!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Vader en zoon neuken zelfde hoer in het zelfde standje
Man zit jarenlang in deathrow = vrouw en bewaker herkennen elkaar niet
Vrouw vindt brief waaruit blijkt dat bewaker haar man heeft vermoord in gaskamer
ze praten er even over op de verranda
einde film
![]()
Yep.. maar daar zijn weer andere topics voor.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je caps van Melanie in Boudy Double?
Of het is een reden wakker te blijvenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep.. maar daar zijn weer andere topics voor.
Wat een stoer wijf is dat toch.quote:
De credits gaan niet naar mij. Iemand anders heeft die fake gemaakt. Wel erg goed jaquote:Op maandag 28 februari 2005 01:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Het zag er wel verdomd echt uit!
In the Next Karate Kid was ze ook stoer.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een stoer wijf is dat toch.
Vooral in MDB, dus.
Niet gezien, geloof 't gelijk.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
In the Next Karate Kid was ze ook stoer.
Officiele uitreiking om 2:30 volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé, hoe laat begint het eigenlijk?
Ik zie in het voorspel topic trouwens dat wij weer op een aantal zaken verschillen.quote:
Of je leest even.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat begint het?
Ja, zelfs veel Oscars voorspéllen voor The Aviator vind ik niet leuk en dat terwijl ik 'm niet eens gezien heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:22 schreef Lamon het volgende:
Ik zie in het voorspel topic trouwens dat wij weer op een aantal zaken verschillen.
Ik schijn wat meer vertrouwen te hebben in de Academie om the Aviator teveel onterechte Oscars toe te kennen.
Heeft ie geen Duitse familie of zo? Zoiets meen ik ooit eens gehoord te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Die Duitse dame op Pro7 wil graag met Leonardo praten
Hij kan nog Duits ook
Ik heb um ook niet gezien toch verwacht ik veel oscars. Zie je laaste jaren veel..dat een bepaalde film helemaal word overladen met oscars...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zelfs veel Oscars voorspéllen voor The Aviator vind ik niet leuk en dat terwijl ik 'm niet eens gezien heb.
We'll see. Oh, wacht, toch niet. Wij niet, wij mogen 't niet zien.
Nee..quote:Op maandag 28 februari 2005 01:26 schreef robster16 het volgende:
really, goed duits ook?
Ik wilde net zeggen... van mijn part zetten ze mioch boven op me tv..zolang ik het maar kan zienquote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef DJJoris het volgende:
Op E! zijn ze nu lekker bezig met The Red Carpet, om 02:00 gaat het kastje om naar de Oscars, kan nu al niet meer wachten. Soms en ik wel blij dat ik hier UPC Digital met Cinenova heb. Wel balen dat de BBC het niet meer uitzendt want dat was wel beters. :-) Nu zit ik met Cinenova met Rene Mioch die zijn mond niet kan houden.
Daarentegen, moet me gelukkig prijzen dat ik het heb
Dan ga je keertje nietquote:Op maandag 28 februari 2005 01:27 schreef Stranger het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ga luisteren of niet, ik moet al voor het einde weer richting school.
Dat heb jij goed begrepenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:28 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Maar er is dus alleen een live stream van the red carpet walk maar niet van de oscars zelf begrijp ik?
ja, precies, ik heb niks, ik moet t doen met online berichtjes, beste acteur is die en die. en dan morgen hopelijk ergens de acceptance speech kijken, ingekort, ge-edit en achterhaald! Toch maar eens informeren naar dat digitale tv pakket, hoewel ik het belachelijk vind dat de publieken weet ik veel hoeveel geld over de balk gooien voor baggerprogramma's en dan zoiets niet mee pakken. Ik hooooooop echt op John De Mol in de toekomst! DAT is de enige hoop, want de kans dat de BBC de rechten terug krijgt is ook minimaal!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef DJJoris het volgende:
Op E! zijn ze nu lekker bezig met The Red Carpet, om 02:00 gaat het kastje om naar de Oscars, kan nu al niet meer wachten. Soms en ik wel blij dat ik hier UPC Digital met Cinenova heb. Wel balen dat de BBC het niet meer uitzendt want dat was wel beters. :-) Nu zit ik met Cinenova met Rene Mioch die zijn mond niet kan houden.
Daarentegen, moet me gelukkig prijzen dat ik het heb
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het pratenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hilary is nu in beeld (pfff, die is toch echt alles behalve mooi). Maar acteren kan ze wel
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :Squote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, precies, ik heb niks, ik moet t doen met online berichtjes, beste acteur is die en die. en dan morgen hopelijk ergens de acceptance speech kijken, ingekort, ge-edit en achterhaald! Toch maar eens informeren naar dat digitale tv pakket, hoewel ik het belachelijk vind dat de publieken weet ik veel hoeveel geld over de balk gooien voor baggerprogramma's en dan zoiets niet mee pakken. Ik hooooooop echt op John De Mol in de toekomst! DAT is de enige hoop, want de kans dat de BBC de rechten terug krijgt is ook minimaal!
Ik kijk op Pro7... die zijn daar met een eigen presentatricequote:Op maandag 28 februari 2005 01:30 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het praten![]()
Volgens mij heeft een andere engelse zender gewoon meer geboden.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:31 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :S
Echt?quote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:31 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :S
Ja, maar stoer is ze wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hilary is nu in beeld (pfff, die is toch echt alles behalve mooi).
Dat zeker.quote:Maar acteren kan ze wel
Dan zit jij dus ook naar E! te kijken, die zenden helaas de oscars zelf niet uitquote:Op maandag 28 februari 2005 01:30 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het praten![]()
ja, t is gewoon n geldkwestie volgens mij! Wie t meeste bied mag t hebben en dan zeuren ze bij de Academy Awards over lage kijkcijfers, ja, nogal logisch als er landen zijn waar t niet wordt uitgezonden!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een andere engelse zender gewoon meer geboden.
Ja, echt. Ik baal er gewoon van dat ik 't niet kan zien. Volgens mij kunnen ze in gevangenissen zelfs kijken.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Echt?
He bah, dan geef ik het ook maar op voor de hele nacht.
Als ik geen smart meer kan delen.
Ik denk dat ik het even vol blijf houden tot de eerste paar resultaten, en daarna maar naar bed.
Het blijft idioterie dat zelfs dat ene avondje per jaar teveel moeite is om even normaal uit te zenden. Klotezenders.![]()
Kathy Griffin, heeel irritante doos, zat vroeger in suddenly susan met Brooke Shieldsquote:Op maandag 28 februari 2005 01:33 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Dan zit jij dus ook naar E! te kijken, die zenden helaas de oscars zelf niet uit
Hoe heet trouwens die roodharige komiek die steeds in beeld komt daar :S
En voor de mensen die daar een hekel aan hebben: Ik hááááááát trailers!!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Voor demensen die een trailer of wat dan ook willen zien:
http://www.apple.com/trailers/wb/million_dollar_baby/
Niet lezen maar wel posten. Knap.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of je houdt rekening met mensen die daartoe niet in staat zijn...![]()
ohw ik vind haar wel grappig, vooral dat "telefoongesprek" met Clive Owen was erg grappig mits je dan Closer hebt gezien.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef robster16 het volgende:
[..]
Kathy Griffin, heeel irritante doos, zat vroeger in suddenly susan met Brooke Shields
Ja, die mensen zijn er ook...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet lezen maar wel posten. Knap..
Ik niet. Ik vind trailers vaak een klein kunstwerkje opzich, mits goed gedaan natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik vroeger meerdere videobanden vol had met alleen maar trailersquote:Op maandag 28 februari 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En voor de mensen die daar een hekel aan hebben: Ik hááááááát trailers!!
Ja, maar dan wel graag nádat ik de film gezien heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet. Ik vind trailers vaak een klein kunstwerkje opzich, mits goed gedaan natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik vroeger meerdere videobanden vol had met alleen maar trailers
Oe, Scarly.quote:Scarlett nu op Pro7 .. nice
Bedankt...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef robster16 het volgende:
20 minuten te gaan totdat de show begint
1, hij is hetero,quote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef Tramhalte het volgende:
Ow god ze hebben die poot van live and cooking als kok bij de oscars. Voor dat dinnee daarna
Die kan blijkbaar hele lekkere toetjes maken in de vorm van wat dan ook. Daarvoor is hij nu dus ook aangenomen daar. Toch wel weer geweldige promotie voor NLquote:Op maandag 28 februari 2005 01:37 schreef Tramhalte het volgende:
Ow god ze hebben die poot van live and cooking als kok bij de oscars. Voor dat dinnee daarna
Terecht overgeslagen vind ikquote:Op maandag 28 februari 2005 01:39 schreef KWAKje het volgende:
thank you
[afbeelding]
troy ook genomineerd?
Oke sorry sorry .quote:Op maandag 28 februari 2005 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
1, hij is hetero,
2, dat heet homo,
3, hij doet alleen t toetje
![]()
Klopt alleen niet.... zoals ik al schreef op jouw eerdere vraag begint het om half 3quote:
yup, en volgende week laat ie in live and cooking zien hoe! Op zich wel n eer om daar als nederlander bij zo'n event voor gevraagd te worden natuurlijk. Hij zal wel n heel team tot zijn beschikking hebben en van tevoren een heel deel klaar kunnen maken en dan de vriezer in mikken ofzo...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Oke sorry sorry .
![]()
Ja ik hoorde het ook net ja ..hij heb wel erg veel chocolade oscars moeten maken![]()
Jaaaaa.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Nu ook Drew B. in beeld ... hmmm... leuke dame
Daar ben ik al de hele avond naar op zoek maar kan echt niks vindenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het moet toch via internet te zien zijn, desnoods illegaal...
45quote:Op maandag 28 februari 2005 01:44 schreef robster16 het volgende:
nog 35 minuten nu
Is volgens mij wat afgevallen, maar nog altijd erg goed.quote:
Yep... Pro7 streamt het op mijn tv..quote:
Half 3 is geen schappelijke tijd toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt alleen niet.... zoals ik al schreef op jouw eerdere vraag begint het om half 3
Dat neem je terug!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Yep... Pro7 streamt het op mijn tv..
Dat is dus half 9 in Amerika. Lijkt me vrij schappelijk.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Half 3 is geen schappelijke tijd toch?
zangerquote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef Price het volgende:
Wie is Josh Groban?
Amerika...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus half 9 in Amerika. Lijkt me vrij schappelijk.
Ja, ik wil je niet vals voorlichten natuurlijkquote:
Je zal morgen maar weer naar de Havo moeten. Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga mijn bedje in en ze mogen het maar bekijken met die Oscars
quote:
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:51 schreef achterop23 het volgende:
Die kate winslet is ook weer een paar pondjes kwijt
Hou nou o-hop...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé maar de BBC is wel lekker bezig nu, waarom zouden ze die uitreiking niet uitzenden?
Omdat het niet in de tv-gids staat?
Volgens mij zendt de BBC het gewoon uit... hoop ik
Die vind ik echt geweldig. Mooie meid die gelukkig niet de anorexia kant opgaat. En een zéér goed actrice in zo ongevere iedere rol die ze speelt. Wordt hoog tijd dat ze een oscar wint.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:51 schreef achterop23 het volgende:
Helaas.. maar das mijn meningquote:Op maandag 28 februari 2005 01:51 schreef achterop23 het volgende:
Amen!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Die vind ik echt geweldig. Mooie meid die gelukkig niet de anorexia kant opgaat. En een zéér goed actrice in zo ongevere iedere rol die ze speelt. Wordt hoog tijd dat ze een oscar wint.
Ja, met zijn free speech was ie daar wel op z'n plek geweest....quote:Op maandag 28 februari 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Theo van Gogh wou emigreren naar Amerika, dat zegt toch eigenlijk al genoeg?
Met te suggereren dat 't toch nog ergens wordt uitgezonden.quote:
Ok, ik ging er ook vanuit dat de BBC het zou uitzenden...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met te suggereren dat 't toch nog ergens wordt uitgezonden.
Tja, ook Theo had zijn fouten, dat blijkt wel weerquote:Op maandag 28 februari 2005 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens Theo was/ is Amerika het beste land om te wonen...
Nee.quote:
Who can blame himquote:Op maandag 28 februari 2005 01:58 schreef Price het volgende:
Clint kwam niet. Hij schrok waarschijnlijk van "this is german television"
Dan ben je waarschijnlijk niet de enigstequote:Op maandag 28 februari 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben gewoon gefrustreerd dat ik 't niet kan zien.
Trusten! Jammer dat het niet anders is dit jaar.quote:
quote:
Trustenquote:
Okee, ik ga al.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:00 schreef Tramhalte het volgende:
En nu niet meer zeuren dat we het niet kunnen zien. Het is nou eenmaal zo
En we hebben een Lquote:Op maandag 28 februari 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik schakel nu even over naar Cinenova
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Welterusten...
Ik schakel nu even over naar Cinenova
Sorry..quote:Op maandag 28 februari 2005 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En we hebben een L
En we hebben een U
En we hebben een Lscanman01
quote:
Beetje respect voor deze miljonair...quote:Op maandag 28 februari 2005 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En we hebben een L
En we hebben een U
Trusten.quote:
Waar kijk je naar dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
* kijkt
LOL... was het maar waar. Ik heb Cinenova gratis een paar maand. Daarna kan ik het ook niet meer betalen.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze miljonair...![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... was het naar waar. Ik heb Cinenova gratis een paar maand. Daarna kan ik het ook niet meer betalen.
En we hebben een Cquote:Op maandag 28 februari 2005 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En we hebben een L
En we hebben een U
Lol... waarom zou ik miljonair zijn danquote:Op maandag 28 februari 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ga je nu ineens ontkennen dat je miljonair bent?
Ja, zo ken ik je weer, blijf maar ontkennen...quote:Op maandag 28 februari 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... waarom zou ik miljonair zijn dan
Betalen voor Cinenova? Nergens voor nodig toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... was het maar waar. Ik heb Cinenova gratis een paar maand. Daarna kan ik het ook niet meer betalen.
Mja blijkbaar wie er het meeste voor betaald.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ging er gewoon vanuit dat we alles live konden volgen, geel en goud domineert...
Dat mag je me dan even uitleggen.. per email ofzo..quote:Op maandag 28 februari 2005 02:10 schreef lament het volgende:
[..]
Betalen voor Cinenova? Nergens voor nodig toch?![]()
Veel plezier voor de rest, ik laat de HD recorder wel lopen...
Ik stuur morgen wel even wat info.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag je me dan even uitleggen.. per email ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |