Tssk. Dr. Strangelove. Al dat oorlogsgezeik, dat was misschien ooit actueel. Nu is niet meer. In de prullenbak ermee. En Barry Lyndon? Ik heb wel iets beters te doen dan drie uur lang naar wat kaarsjes te kijken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dr Strangelove bijvoorbeeld, om bij Kubrick te blijven, Barry Lyndon.
Tampopo, Ran ,der totmacher, Schtonk, Nuovo cinema Paradiso, Fiorile, La Salaire de la peur, Akira, 8 1/2, Roma, Kaos, L´Armée des ombres, Le Samouraï,
Goeie trolquote:Op zondag 18 april 2004 13:30 schreef Wepeel2 het volgende:
Amadeus.
Oh kom op, laten we een film maken over een man die een paar honderd jaar geleden een paar riedeltjes op papier heeft gezet. Erg interessant. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in de Top40 en dat is wat telt uiteindelijk
Tegenwoordig hebben we veel betere muziek. Als ze dan toch een goede biopic willen maken kies dan iemand die echt invloed heeft gehad op de muziekgeschiedenis. Andre Hazes ofzo. Of Avril Lavigne. Dat zijn artiesten die relevant zijn. Maar nee, we graven iemand op van 200 jaar oud, zetten hem een roze pruik op en kijk eens hoe artistiek we zijn.
De man zette wat muziek op papier en liet het dan door anderen uitvoeren. Ja, zo kan ik het ook. Fake artiest! Belachelijk dat Hollywood daar geld aan spendeert.
quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Passion de Jeanne d'Arc
Gooi die trut gewoon op de brandstapel, ik hoef echt geen 2 uur durende close-up van haar gejank te zien. Je hebt het verdiend, doe normaal.
The Usual Suspects
Woohoo. Wat losers worden afgemaakt door één of andere vage gangster. Like, who cares? Slecht script, allemaal veel te onduidelijk.
Waking Life
Stom tekenfilmpje. En als ik wat filisofie voor beginners wil, kijk ik wel naar The Matrix, daar wordt tenminste in geschoten.
BlaatschaaP:quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gooi die trut gewoon op de brandstapel, ik hoef echt geen 2 uur durende close-up van haar gejank te zien. Je hebt het verdiend, doe normaal.
je lijkt wel serieus...quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Usual Suspects
Woohoo. Wat losers worden afgemaakt door één of andere vage gangster. Like, who cares? Slecht script, allemaal veel te onduidelijk.
Waking Life
Stom tekenfilmpje. En als ik wat filosofie voor beginners wil, kijk ik wel naar The Matrix, daar wordt tenminste in geschoten.
...quote:Op zondag 18 april 2004 13:46 schreef ErikT het volgende:
Fightclub:
Loser met mps richt een club op om zich helemaal de tyfus in te laten slaan zodat hij zich beter voelt.
Wil je mijn reactie niet bagataliseren.quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Goeie trol
Hee ik vind t ook een goede film, maar daar gaat het hier niet om.quote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef California het volgende:
[..]
...
Oi.
quote:Op zondag 18 april 2004 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Findig Nemo: Een stel vissen, hallooooo.
Het begrip welquote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ken je het begrip humor?
Omdat het over films gaat.quote:Op zondag 18 april 2004 14:29 schreef DarkElf het volgende:
aha en dit topic hoort hier omdat? het zo serieus is en dus niet in onz kan?
zeg ik dat?quote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat het over films gaat.
Mag je alleen in ONZ lachen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |