Jup.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:42 schreef RayMania het volgende:
Elche toch wel verrassend verloren vandaag (eerste thuisverlies?).
Dit is een algemeen topic waarin we proberen objectief te zijn. Ga in het Barca topic rotzooien joh!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
Hup Barça.
Aha, een algemeen topic over de PD, waarin we dat geneuzel over Cadiz en co dus ook niet hoeven te lezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is een algemeen topic waarin we proberen objectief te zijn. Ga in het Barca topic rotzooien joh!![]()
![]()
Wat maakt het ook uit. Ik heb liever dat Eto'o ze maakt tegen Chelsea. Barcelona wordt toch wel landskampioen. En ik heb liever Espanyol als tweede dan Real, dus dat puntje mogen ze hebben van mij. Zou me niet verbazen als Real Madrid ook punten laat liggen morgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:56 schreef Skwish het volgende:
gvd, eto'o wat een kansen heeft ie wel niet gehad
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt hij na de heisa wel eens opgesteld door Luxemburgo?
Gast, sorry dat ik je ballon lek prik, maar het kampioenschap is praktisch al beslist. Iedereen weet dat Barcelona toch wel kampioen wordt. Ik ben nog eerder bang dat we concurrentie krijgen van Sevilla of Espanyol. Real Madrid stelt niets voor, ze spelen wisselvallig, slordig, slecht en laten daardoor veel punten liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:29 schreef jojomen4 het volgende:
0-0 Lijkt me een mooie uitslag zodat alle Catelanen tevreden huiswaards zijn gekeerd.Barca voor het eerst dit seizoen 2 wedstrijden achter elkaar puntverlies. Hopelijk een signaal dat ze niet in vorm zijn en komende weken meer punten gaat laten liggen. Over 40 dagen de topper tegen Real waarin beslist gaat worden wie er kampioen wordt (of het moet al eerder beslist zijn en Real heeft afgehaakt).
[afbeelding]
Dat je zegt dat je Sevilla en Español als grotere concurrenten beschouwd is voor mij voldoende om je post niet serieus te nemen. Herhaal deze post nog maar eens als de prijzen verdeelt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast, sorry dat ik je ballon lek prik, maar het kampioenschap is praktisch al beslist. Iedereen weet dat Barcelona toch wel kampioen wordt. Ik ben nog eerder bang dat we concurrentie krijgen van Sevilla of Espanyol. Real Madrid stelt niets voor, ze spelen wisselvallig, slordig, slecht en laten daardoor veel punten liggen.
Die wilt waarschijnlijk weg bij Realquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:57 schreef mitt het volgende:
hup Ronaldo.
Beste ronde voor Real.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Zag net dat Sevilla en Valencia tegen elkaar spelen. Das dus de top6 tegen elkaar deze ronde.. Eens kijken wie de grote winnaar wordt.
Dat was het deze keer ook niet lees ik. Aankomende zondag Valencia nog en dan hebben we 3 weken lang mindere tegenstanders in de competitie en moet Barca vol aan de bak. Als we zondag winnen ziet het er goed uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede overwinning vanavond van Real Madrid, Betis opzij zetten is vaak niet eenvoudig.
141 km/hquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die goal van Roberto Carlos
Ik was als speler van Betis echt niet in die muur gaan staan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
Rainieri kreeg 9 miljoen als afkoopsom van Valencia,kreeg ie bij Chelsea ook niet zoiets?
Vanaf 1 maart opgezegdquote:
gaat wel,gaat gelijk op.quote:
Ze zeggen bij C+ dat dat hun beste commentator is voor het Spaanse voetbal en hoewel ik graag naar hem luister ben ik het kwa dit niet met hem eens. Afgelopen week tegen Betis is Ronaldo flink uitgefloten door het publiek. Misschien dat z'n ego een beetje gekrenkt is maar voor de rest is er helemaal niks aan de hand.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
gaat wel,gaat gelijk op.
Commentator zei dat Ronaldo zich niet echt meer happy voelt in Madrid en het publiek hem een beetje beu is,klopt dit?
Dat is erg opvallend ja.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:36 schreef RayMania het volgende:
Atletico is ook raar bezig.
Winst - Gelijk/Verlies - Winst - Gelijk/Verlies - Winst - Gelijk/Verlies - Winst - Gelijk/Verlies.
Mja dat wel maar sommige zijn zo goed dat ze niet gezien werden. Hij heeft niet voor niets op de Portugees Instituut voor Schwalbes een opleiding genoten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef mitt het volgende:
Deco heeft toch wel meer dan 9 schwalbes gemaakt
Fck! 1-0 Deco.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef mitt het volgende:
Deco heeft toch wel meer dan 9 schwalbes gemaakt
Zeker weten? Man ik zei al 3 weken geleden dat Barcelona kampioen wordt. Maar goed, Real-aanhangers zijn net als de spelers niet de snelstequote:Op zondag 13 maart 2005 19:47 schreef jojomen4 het volgende:
Het is nu wel over met de Liga.In 1 week weer het hele seizoen verpest.
Cádiz ook verloren van een degradant terwijl de hele top 6 wint.
In het begin redelijk wat. Won toen 7 wedstrijden op rij ofzo, maar dat was tegen teams zoals Numancia, Osasuna, Zaragoza, Mallorca.. En toen hadden ze in die uitwedstrijden nog eens ongelofelijk veel geluk. Zoals op Osasuna, konden ze bij de rust 4-0 achterstaan, maar winnen ze op't einde wel 1-2quote:Op maandag 14 maart 2005 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel punten heeft Luxemburgo tot nu toe gehaald?
waarom? ik ben geeneens voor Realquote:Op maandag 14 maart 2005 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zwaai ook effe naar Damch![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer ja, zo verlies je hele belangrijke punten voor het Europese voetbal. Win je dan doe je nog mee, nu moeten de Basken nog ff wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef DAMH het volgende:
Kut, Bilbao verlorenthuis van Getafe nog wel .... Thnx btw DG
1ste 3 gaan gelijk door. En iid, laatste paar weken teveel punten laten liggen. Het enige positieve is dat we bovenin nog gewoon goed mee doen en als we dit weekend winnen hele goeie zaken doen. Het kloterige is dat als we gewoon meer punten hadden gepakt we nu 1ste zouden staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:33 schreef superjoden het volgende:
Cadiz heeft de laatste paar weken wat punten laten liggen he jojomen en dan nu proberen punten te halen bij de nr. 1 Celta. Hoeveel promoveren er eigenlijk?
Best goed kwa namen. Kwa spel krijgen jullie jaarlijks keiharde klop van Cádiz. Vorig jaar mocht ik er nog bij zijn. 4-1 met een sublieme Olí!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Nee, ik vrees het ook niet.. Terwijl de ploeg toch best aardig is nu. Maar goed, blijven dromen kan altijd he.
.
Beste van engeland...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Shreyas het volgende:
Nou het tweede duel van de moeilijke reeks voor het treffen met Real is ook al gewonnen door Barcelona. Met tien man zelfs. Verder zal het me niets verbazen als Real morgen weer punten laten liggen, sterker nog, het verbaast me eerder als ze morgen winnen.
Eigenlijk snap ik nogsteeds niet dat een club met zulke fantastische wereldspelers, de beste speler van Frankrijk (samen met Henry), de 2 beste van Engeland, de beste van Brazilie (met Ronaldinho), de beste van Spanje, de beste van Portugal, etc. nogsteeds zoveel punten laat liggen. Zulke grote namen, zulke fantastische voetballers verliezen gewoon van ploegen als Gestafe, hoe kan dat eigenlijk. Het ligt vast niet aan de trainer, want er zijn er al veel geweest en geen van allen liet de ploeg indrukwekken spelen.
Verbeter jij iemands spelling??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Cádiz, maar daar gaat alleen het uitschot heen wat niet welkom is in de rest van Andalucia
quote:
Oh.....11 puntjes maar. Nou dat halen ze nog wel in hoor, in de 9 wedstrijden die nog te spelen zijn. Ze worden dit seizoen vast nog wel kampioenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef jojomen4 het volgende:
Van de top 8 hebben alleen Cádiz en Alaves weten te winnen. De rest heeft puntverlies geleden
Real wint met 1-0 en houd het verschil op 11 punten.
Beetje domme gedacht lijkt je niet? Met 11 punten is het al beslist, dat was het vorige week al.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh.....11 puntjes maar. Nou dat halen ze nog wel in hoor, in de 9 wedstrijden die nog te spelen zijn. Ze worden dit seizoen vast nog wel kampioen![]()
En het schijnt weer een dramatisch slechte wedstrijd geweest te zijn van Real.. Met vooral Ronaldo die weer uitgefloten werdquote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef jojomen4 het volgende:
Real wint met 1-0 en houd het verschil op 11 punten.
Dan waarom die smiley?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Beetje domme gedacht lijkt je niet? Met 11 punten is het al beslist, dat was het vorige week al.
Mja dat schijnt. Mooi kut want als het zo door gaat ben ik bang voor 10 apr.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:23 schreef Saviola het volgende:
[..]
En het schijnt weer een dramatisch slechte wedstrijd geweest te zijn van Real.. Met vooral Ronaldo die weer uitgefloten werd
Gaat lekker daar in MadridIk verheug me al op 10 april
![]()
Inderdaad..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie die foto's al gezien van Juan Arango? (De aanvaller van Mallorca was het slachtoffer van een harde botsing met Javi Navarro) Verschrikkelijk. Gelukkig verkeert hij in een stabiele toestand.
quote:Gruwelijk incident bepaalt Mallorca-Sevilla
Sevilla won met 1-0 bij Real Mallorca maar alle aandacht ging na afloop van het treffen in Son Moix uit naar Juan Arango. De aanvaller van Mallorca was het slachtoffer van een harde botsing met Javi Navarro, met gruwelijke gevolgen.
Arango stortte vlak voor rust ter aarde nadat hij met zijn hoofd in onzachte aanraking kwam met de elleboog van Javi Navarro. De Venezolaan lag brakend, hevig trillend en buiten bewustzijn op het veld. Dankzij kordaat ingrijpen van de eerste hulp, die een slangetje in zijn mond aanbracht om zijn luchtwegen vrij te houden, bleef de schade nog enigszins beperkt.
In het ziekenhuis bleek dat Arango er niet best aan toe was. 'De speler heeft een hersenschudding, is buiten westen geweest en ademde tijdelijk niet. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij zijn jukbeen heeft gebroken. Gelukkig is er geen hersenbeschadiging geconstateerd. Maar we blijven hem verdoven en beademen. Hij is er ernstig aan toe maar zijn toestand is stabiel', liet arts Joan Pericás weten.
De zeer aangeslagen dader Javi Navarro, die geel kreeg voor de actie, spoedde zich na afloop naar het ziekenhuis om te vernemen hoe Arango het maakte. 'Ik probeerde me te beschermen. Hij kwam met zijn gezicht vooruit in en we botsten. Meer kan ik me niet herinneren maar ik betreur ontzettend wat er is gebeurd.'
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:42 schreef VoreG het volgende:
Niks van gehoort of gezien maar dat klinkt niet echt lekker
quote:Arango weet niets meer van brute botsing
Juan Arango is weer bij zijn positieven en maakt het gezien het trauma dat hij in het duel tussen Real Mallorca en Sevilla opliep 'redelijk goed'. De Venezolaanse spits van Mallorca ligt nog op de intensive care maar lijkt binnen enkele dagen te kunnen worden overgedragen aan de normale zorg in het ziekenhuis Mirimar.
'De speler was licht gedesoriënteerd, wist niet waar hij was of wat er was gebeurd. Maar hij is op de weg terug. Er is geen reden om hersenbescha-digingen te vermoeden of alarm te slaan', lichtte Fernando Barturen, hoofd van de intensive care toe.
Arango is een paar minuten voor en na het incident kwijt. 'Maar hij heeft inmiddels wel de beelden gezien op de televisie', aldus Barturen. Arango kwam vlak voor rust keihard in botsing met de elleboog van Javi Navarro, waarna hij in elkaar stortte en hevig trillend en bewusteloos op het veld lag.
De schade bleek een hersenschudding, een gebroken jukbeen en een wond in zijn bovenlip te zijn. Bij Arango moest een slang worden ingebracht om hem te kunnen beademen. 'Ja, hij was in levensgevaar vlak na het incident', bekende de arts. 'Vanaf nu zal de verdoving worden afgebouwd.'
Wanneer Arango zich weer op voetballen mag gaan richten, wilden de medici nog niet zeggen. 'Op het moment is dat wel het laatste waar we aan denken. Alles staat nu in het teken van een volledig herstel.'
De tuchtcommissie van de Spaanse voetbalbond is bij elkaar gekomen om te zien of het Javi Navarro nog gaat vervolgen buiten de gele kaart die hij kreeg voor de overtreding. De speler zelf, die direct na het duel zijn gekwetste collega bezocht, maakt zich geen zorgen over strafvervolging. Van opzet was geen sprake, meent hij.
Vi.nl
O, dan weet ik niet wie er dan staat.quote:Op zondag 3 april 2005 17:38 schreef Saviola het volgende:
Op de site van FCB staat dat Marquez geschorst is
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllll Joáquin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking?quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 18:44 schreef superjoden het volgende:
wederom door een penalty. Dan valt die 3-3 ook nog wel in de laatste 5 minuten
Lijkt me beter ja, dan kan dit topic gewoon schoon blijven met PD nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
Wordt niet eens tijd om een topic te maken voor de Segunda?
Over paar 2 maanden spelen we Primera...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
Wordt niet eens tijd om een topic te maken voor de Segunda?
Een nieuw topic kun je er wel over openen lijkt me. Ik vind je posts wel aandoenlijk, hoe begaan je bent over Cadiz enzo, maar 't boeit mij een stuk minder dan de PD. Niks persoonlijks natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef jojomen4 het volgende:
Oki, zal hier niks meer over de segunda posten.
Armando, Velázquez, De Quintana, Varela, Paz, Suárez, Fleurquin, Dani Navarrete, Pavoni, Sesma, Oli.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Nog 1 post over Cadiz graag
Wat is de sterkste opstelling indien iedereen kan spelen?.
En bij Depor - Villareal is het 1-1 5 minuten voor tijd. Keeper van Depor zag er bij de 1-1 niet fantastisch uitquote:10/4/2005 Getafe Albacete 1-0
10/4/2005 Valencia Málaga 2-2
10/4/2005 Real Betis Sevilla Levante 2-2
10/4/2005 Osasuna Racing Santander 1-0
10/4/2005 Espanyol Sevilla 1-3
10/4/2005 Real Madrid Barcelona 4-2
10/4/2005 Real Mallorca Real Zaragoza 0-2
9/4/2005 Numancia Atlético Madrid 1-0
9/4/2005 Athletic de Bilbao Real Sociedad 3-0
Vergeet de pech niet die Rijkaard heeft sinds hij trainer is. Hij won nog nooit een prijs, terwijl zijn ploeg in 2000 wel de beste was op het EK en dit seizoen ook de beste was in de CL.quote:Op zondag 17 april 2005 22:22 schreef okee6 het volgende:
Zes wedstrijden, zes punten achterstand, dat wordt pittig voor Real
Vind ik niet. Als twee verschillende spelers in de reguliere speeltijd 2 keer een penalty missen en bergkamp na een goede actie op de paal schiet, kun je daar als trainer niets aan doen. Verder moet gemeld worden dat Italie in die halve finale geen kans heeft gekregen. Dus naar mij idee had de uitschakeling na, jawel strafschoppen, alles te maken met vette pech.quote:Op zondag 17 april 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
Euro 2000 was onkunde,had niets met pech te maken
De beste trainer ter wereld kan van een club met slechte spelers en vooral met een slechte mentaliteit geen winning team maken. De enige fout die Rijkaard maakte was het aangaan van die uitdaging, die man had nooit naar Sparta moeten gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Sparta was het ook al onkunde
Die gekke wissels....quote:Op zondag 17 april 2005 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als twee verschillende spelers in de reguliere speeltijd 2 keer een penalty missen en bergkamp na een goede actie op de paal schiet, kun je daar als trainer niets aan doen. Verder moet gemeld worden dat Italie in die halve finale geen kans heeft gekregen. Dus naar mij idee had de uitschakeling na, jawel strafschoppen, alles te maken met vette pech.
Vorige week mocht ie al even invallen, mooi inderdaad. Zo wordt de ploeg in de breedte ook weer sterker, want dat was een beetje het probleem.quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef Saviola het volgende:
De titel komt dichterbij..
En Giuly bewijst nog maar eens z'n waarde. Belangrijk ook: Thiago Motta is eindelijk terug uit blessure
Klopt, ik heb inderdaad iets overdreven met mij tijden, maar het blijft jammer dat Real op het laatst toch nog de 3 punten paktquote:Op zondag 1 mei 2005 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
dit is toch niet te geloven...
82 ste en 88 ste minuut staat er op site van de lfp...
ronaldo
Je vergeet de eeuwige pech die Rijkaard heeft als trainer (heb ik al eerder uitgelegd) en daar komt ook nog het toenemende geluk bij van Real.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Dat houdt toch de spanning er lekker in juist? Als Barcelona gewoon normaal doorvoetbalt, winnen ze echt de titel wel hoor.
We will see...........quote:Op zondag 1 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Wat een bijgeloof zeg...
De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, goede overwinning. Dit team verdiend het gewoon en wordt kampioen!
Voordeel: van de 4 wedstrijden moeten er maar 2 gewonnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning van Barcelona, ze hadden maar liefst 75% balbezit![]()
De titel komt nu wel erg dichtbij, nu maar hopen dat Barcelona (eigenlijk Rijkaard) niet getroffen word door de eeuwige pech (of Real voortgetrokken wordt door hun ongekende geluk).
Komt vooral door dat extreme verdedigen van Albacete. Op die manier is voetbal inderdaad niet leuk meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.
Tegen ?quote:
Ow kut , volgende week weer een uitwedstrijd, tegen Levantequote:
Superieur aan alle ploegen in de Primera Division (dus ook aan Real Madrid)quote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef F1Bas het volgende:
Barca is suprieur aan Valencia.
Waarom scoort Barcelona ineens niet meer, het had al 0-4 moeten staanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Skwish het volgende:
Eto'o had de 3-0 moeten maken...
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan.quote:
Dat bedoelde ik niet. Het beeld en deels het geluid viel weg. Ik hoorde nog de commentator zeggen van: Eto'o eto' eto'...!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:25 schreef Butra het volgende:
Deco bijna invalide geschopt en Marchena mag alvast gaan douchen.
Carlos heeft echt een schroefje los.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:25 schreef Butra het volgende:
Deco bijna invalide geschopt en Marchena mag alvast gaan douchen.
Die file doet het voor geen meterquote:
Slechte verliezer voor velen, voor sommigen desondanks een held. Kortweg, een hommage aan Barca!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helguera terecht rood voor een uitermate schandalige overtreding van achter. Donker, donkerrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |