De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, goede overwinning. Dit team verdiend het gewoon en wordt kampioen!
Voordeel: van de 4 wedstrijden moeten er maar 2 gewonnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning van Barcelona, ze hadden maar liefst 75% balbezit![]()
De titel komt nu wel erg dichtbij, nu maar hopen dat Barcelona (eigenlijk Rijkaard) niet getroffen word door de eeuwige pech (of Real voortgetrokken wordt door hun ongekende geluk).
Komt vooral door dat extreme verdedigen van Albacete. Op die manier is voetbal inderdaad niet leuk meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.
Tegen ?quote:
Ow kut , volgende week weer een uitwedstrijd, tegen Levantequote:
Superieur aan alle ploegen in de Primera Division (dus ook aan Real Madrid)quote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef F1Bas het volgende:
Barca is suprieur aan Valencia.
Waarom scoort Barcelona ineens niet meer, het had al 0-4 moeten staanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Skwish het volgende:
Eto'o had de 3-0 moeten maken...
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan.quote:
Dat bedoelde ik niet. Het beeld en deels het geluid viel weg. Ik hoorde nog de commentator zeggen van: Eto'o eto' eto'...!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Het staat nogsteeds 0-2, maar gelet op het aantal kansen had Barca al 0-4 voor moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |