Jup.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:42 schreef RayMania het volgende:
Elche toch wel verrassend verloren vandaag (eerste thuisverlies?).
Dit is een algemeen topic waarin we proberen objectief te zijn. Ga in het Barca topic rotzooien joh!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
Hup Barça.
Aha, een algemeen topic over de PD, waarin we dat geneuzel over Cadiz en co dus ook niet hoeven te lezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is een algemeen topic waarin we proberen objectief te zijn. Ga in het Barca topic rotzooien joh!![]()
![]()
Wat maakt het ook uit. Ik heb liever dat Eto'o ze maakt tegen Chelsea. Barcelona wordt toch wel landskampioen. En ik heb liever Espanyol als tweede dan Real, dus dat puntje mogen ze hebben van mij. Zou me niet verbazen als Real Madrid ook punten laat liggen morgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:56 schreef Skwish het volgende:
gvd, eto'o wat een kansen heeft ie wel niet gehad
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt hij na de heisa wel eens opgesteld door Luxemburgo?
Gast, sorry dat ik je ballon lek prik, maar het kampioenschap is praktisch al beslist. Iedereen weet dat Barcelona toch wel kampioen wordt. Ik ben nog eerder bang dat we concurrentie krijgen van Sevilla of Espanyol. Real Madrid stelt niets voor, ze spelen wisselvallig, slordig, slecht en laten daardoor veel punten liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:29 schreef jojomen4 het volgende:
0-0 Lijkt me een mooie uitslag zodat alle Catelanen tevreden huiswaards zijn gekeerd.Barca voor het eerst dit seizoen 2 wedstrijden achter elkaar puntverlies. Hopelijk een signaal dat ze niet in vorm zijn en komende weken meer punten gaat laten liggen. Over 40 dagen de topper tegen Real waarin beslist gaat worden wie er kampioen wordt (of het moet al eerder beslist zijn en Real heeft afgehaakt).
[afbeelding]
Dat je zegt dat je Sevilla en Español als grotere concurrenten beschouwd is voor mij voldoende om je post niet serieus te nemen. Herhaal deze post nog maar eens als de prijzen verdeelt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast, sorry dat ik je ballon lek prik, maar het kampioenschap is praktisch al beslist. Iedereen weet dat Barcelona toch wel kampioen wordt. Ik ben nog eerder bang dat we concurrentie krijgen van Sevilla of Espanyol. Real Madrid stelt niets voor, ze spelen wisselvallig, slordig, slecht en laten daardoor veel punten liggen.
Die wilt waarschijnlijk weg bij Realquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:57 schreef mitt het volgende:
hup Ronaldo.
Beste ronde voor Real.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Zag net dat Sevilla en Valencia tegen elkaar spelen. Das dus de top6 tegen elkaar deze ronde.. Eens kijken wie de grote winnaar wordt.
Dat was het deze keer ook niet lees ik. Aankomende zondag Valencia nog en dan hebben we 3 weken lang mindere tegenstanders in de competitie en moet Barca vol aan de bak. Als we zondag winnen ziet het er goed uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede overwinning vanavond van Real Madrid, Betis opzij zetten is vaak niet eenvoudig.
141 km/hquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die goal van Roberto Carlos
Ik was als speler van Betis echt niet in die muur gaan staan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
Rainieri kreeg 9 miljoen als afkoopsom van Valencia,kreeg ie bij Chelsea ook niet zoiets?
Vanaf 1 maart opgezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |