waarom? ik ben geeneens voor Realquote:Op maandag 14 maart 2005 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zwaai ook effe naar Damch![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer ja, zo verlies je hele belangrijke punten voor het Europese voetbal. Win je dan doe je nog mee, nu moeten de Basken nog ff wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef DAMH het volgende:
Kut, Bilbao verlorenthuis van Getafe nog wel .... Thnx btw DG
1ste 3 gaan gelijk door. En iid, laatste paar weken teveel punten laten liggen. Het enige positieve is dat we bovenin nog gewoon goed mee doen en als we dit weekend winnen hele goeie zaken doen. Het kloterige is dat als we gewoon meer punten hadden gepakt we nu 1ste zouden staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:33 schreef superjoden het volgende:
Cadiz heeft de laatste paar weken wat punten laten liggen he jojomen en dan nu proberen punten te halen bij de nr. 1 Celta. Hoeveel promoveren er eigenlijk?
Best goed kwa namen. Kwa spel krijgen jullie jaarlijks keiharde klop van Cádiz. Vorig jaar mocht ik er nog bij zijn. 4-1 met een sublieme Olí!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Nee, ik vrees het ook niet.. Terwijl de ploeg toch best aardig is nu. Maar goed, blijven dromen kan altijd he.
.
Beste van engeland...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Shreyas het volgende:
Nou het tweede duel van de moeilijke reeks voor het treffen met Real is ook al gewonnen door Barcelona. Met tien man zelfs. Verder zal het me niets verbazen als Real morgen weer punten laten liggen, sterker nog, het verbaast me eerder als ze morgen winnen.
Eigenlijk snap ik nogsteeds niet dat een club met zulke fantastische wereldspelers, de beste speler van Frankrijk (samen met Henry), de 2 beste van Engeland, de beste van Brazilie (met Ronaldinho), de beste van Spanje, de beste van Portugal, etc. nogsteeds zoveel punten laat liggen. Zulke grote namen, zulke fantastische voetballers verliezen gewoon van ploegen als Gestafe, hoe kan dat eigenlijk. Het ligt vast niet aan de trainer, want er zijn er al veel geweest en geen van allen liet de ploeg indrukwekken spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |