quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
gaat wel,gaat gelijk op.
Commentator zei dat Ronaldo zich niet echt meer happy voelt in Madrid en het publiek hem een beetje beu is,klopt dit?
Ze zeggen bij C+ dat dat hun beste commentator is voor het Spaanse voetbal en hoewel ik graag naar hem luister ben ik het kwa dit niet met hem eens. Afgelopen week tegen Betis is Ronaldo flink uitgefloten door het publiek. Misschien dat z'n ego een beetje gekrenkt is maar voor de rest is er helemaal niks aan de hand.
Hij stond 50 dagen droog en normaal gesproken kunnen we niet zeggen dat Ronaldo hard werkt (al stond er in alle kranten dat dit tegen Betis niet het geval was en dus was het beetje onterecht dat ie uitgefloten werd). De trainer nam het ook voor hem op enzo.
Hij zal op dit moment misschien een lastige periode mee maken maar dat wil niet zeggen dat ie ongelukkig is. En voor het publiek is het een van de lievelingen
![]()
Maar hij moet wel regelmatig scoren (en dan heb ik het niet persé over elke week).
Owja, het is ook allemaal precies in de periode dat ie is "getrouwd" en toen kwam die daar ook nog eens geblesseerd van terug en raakte alle andere spitsen geblesseerd. Dan krijg je dat gemor.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano