Ik heb een 20 gig maar ga nog wel een shuffle kopen, voor t fitnessen. Die mini is daar te groot voor.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Het uitbrengen van nieuwe modellen vlak na de release van de iPod shuffle vind ik ook een beetje ondoordacht, het is zelfs een overkill voor de shuffle.
Want wie gaat er nu nog een shuffle van 1GB kopen als je voor 20 euro meer een vernieuwde iPod Mini met 4GB en max. 18 uur batterijduur kunt halen?
Dat is een domme zet van Apple geweest, want nu moeten ze óf de iPod Shuffle gewoon uit de markt halen, want geen idioot die hem nu nog zal kopen óf ze moeten de iPod Shuffle drastisch
in prijs verlagen wat hen ook financieël nadelig gaat uitwerken, maar uiteraard wordt dat grotendeels gecompenseerd door het uitbrengen van de nieuwe modellen maar toch is
het niet erg slim geweest want ze hadden er veel meer voor kunnen vangen.
Ik zou sowieso geen MP3 harddisk speler kopen om te fitnessen. Daar zijn die apparaten veel te gevoelig voor. Maar zo'n shuffle is daar ideaal voor.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb een 20 gig maar ga nog wel een shuffle kopen, voor t fitnessen. Die mini is daar te groot voor.
Dat is dan toch 20 euro meer?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef rainmaker2k het volgende:
Het is trouwens zo dat niet de vernieuwde mini voor 20 euro meer te verkrijgen is. De vernieuwde is 200 euro terwijl de oude 180 is.
Dat is idd 20 euro verschil. Maar in het verhaal hierboven bedoelt hij dat het verschil tussen de Ipod shuffle 1GB en de mini 20 euro verschil is. En dat klopt dus niet. Dat moet dus 50 euro zijn.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef Spider_NL het volgende:
Waar is de 6gig mini voor 200 te halen dan? Ik zie alleen 4gig 179 en 6 gig 249.
Ik heb hetzelfde en ben er ook bang voor....quote:Op maandag 28 februari 2005 01:16 schreef Wepeel2 het volgende:
18 uur.
6 gig muziek....
Ik heb mijn ipod mini pas 4 maanden of zo, maar ik vrees met grote vrees dat ik deze verleidingen niet kan weerstaan.
Welke versie heb je gekocht?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:57 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag een mini gekocht, zwaar okay
Ik denk dat hij bedoelt de nieuwe of de oude versie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Thetallguy het volgende:
4GB Silver
hij bedoelt waarschijnlijk.. de nieuwe versie of de oude... (dus met 18 uur batterijduur of met 8)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Thetallguy het volgende:
4GB Silver
En toen? Heb je de benen van je broertje gebroken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:42 schreef Jett het volgende:
mijne is doodik had er 2, en bij de 1 heeft mn broertje het beeldscherm gebroken en de ander heb ik verkocht, en van dat geld kleren gekocht
ik had mini en een normale
maar ik mis mn mini
En toen heb je ze omgewisseld, een briefje met je telefoonnummer er op achter gelaten en nu heb je een date?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:43 schreef QyRoZ het volgende:
Je ziet ze steeds meer, is ook leuk. Zat maandag in de trein naast een meisje met precies dezelfde mini silver als ik heb.![]()
ouwe, dan maar wat vaker opladenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:54 schreef superheist het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk.. de nieuwe versie of de oude... (dus met 18 uur batterijduur of met 8)
Die kan je zo bestellen via de apple site.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:31 schreef monipony het volgende:
iemand enig idee wanneer die nieuwe 30 gi iPod Photo in de winkels ligt?
Je maar leveren ze hem ook meteen, of moet ik nog twee weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Die kan je zo bestellen via de apple site.
Dan was ik mn muziek kwijtgeweest mên.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef Maaark het volgende:
[..]
En toen heb je ze omgewisseld, een briefje met je telefoonnummer er op achter gelaten en nu heb je een date?
Volgens de website leveren ze binnen 24 uur na betaling. Ik zou niet weten of dit waar is, omdat ik zelf daar nog nooit besteld heb. En dan is het ook nog eens gratis om hem te laten verzenden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:56 schreef monipony het volgende:
[..]
Je maar leveren ze hem ook meteen, of moet ik nog twee weken wachten ofzo?
Heb je het over de nieuwe mini? Dan klopt het nl niet, ik heb die van mij besteld (week terug, betalen via giro duurt laaannngg) en die hebben ze vandaag op de post gedaan zeggen ze.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:52 schreef Jornjur het volgende:
ps via internet duurde het minimaal tot 10 maart voordat hij verscheept zou worden uit azie en dat was nog maar een richt tijd.
nee, wel wel de tyfes ingescholden, alleen voordat ik hem aanraakte kwam me mama al aanlopen jammer genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
En toen? Heb je de benen van je broertje gebroken?
:p
Ik heb vorige week deze gekocht. Komt aardig geluid uit!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:59 schreef Broes het volgende:
ik wil zo een speakerset kopen (dat ik niet via mn pc of ander apparaat dingen hoef te doen)....
welke is het best voor +-170euro....het ding moet wel mee het vliegtuig in dus geen extra subwoofers etc graag.
Volgens mij staat er dan altijd alleen maar DO NOT DISCONNECT of iets dergelijks. Dus dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:38 schreef Mip1988 het volgende:
klopt het dat als je de iPod oplaad via je pc met usb, er geen dingetje met 'opgeladen' in beeld komt? hij hangt al zo'n 4,5 uur erin. in het stopcontact geeftie iig wel altijd dat berichtje
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit er eigenlijk een shuffle functie op de iPod mini? Lijkt mij van wel, maar wil het toch effe voor de zekerheid weten...
Hij is hier te downloaden:quote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Jornjur het volgende:
@ wepeel2 kan je nog iets meer vertellen over die plugin?
Niet direct: WMA-bestanden kun je wel inlezen in iTunes en dan zal iTunes het WMA-bestand converteren naar mp3/aac, zodat het wel op de iPod afgespeeld kan worden. Deze conversie kan alleen bij WMA-bestanden zonder DRM.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ondersteund de ipod eigenlijk WMA?
Ik vind iTunes juist een fijn programma. Ook om muziek mee af te spelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:13 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is er nou mis met iTunes, als ik vragen mag? Ik zag 't in het begin ook niet zitten, maar tegenwoordig zou ik niet meer zonder willen. Dat wil zeggen: om mp3's te taggen en over te zetten naar m'n iPod. Om muziek af te spelen gebruik ik nog altijd WinAmp.
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Klopt het dat je die automatische synchronisatie alleen uit kan zetten als je iPod aangesloten is? Mijn zus heeft nl net een 20 GB (uit de USA, $ 300 = 225 euro) en wil wel wat muziek van mij hebben. Maar ik ben bang dat als ik mijn iPod op haar pc aansluit, dat ik dan alles van haar krijg, en alles op mijn iPod verdwijnt zolang zij die synchronisatie aanheeft.
Oftewel, zij moet eerst haar pod connecten, de synchronisatie uitzetten, dan mijn pod aansluiten, wat van mijn muziek via ephod op de pc zetten, importeren in itunes, dan weer die van haar connecten en updaten?
Is dit de makkelijkste manier?
Heel simpel : met winamp kan ik alles en meer. Ik zie de noodzaak niet om over te stappen op een extra programma voor iPod beheer als ik het prima kan met mijn bestaande programma.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:13 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is er nou mis met iTunes, als ik vragen mag? Ik zag 't in het begin ook niet zitten, maar tegenwoordig zou ik niet meer zonder willen. Dat wil zeggen: om mp3's te taggen en over te zetten naar m'n iPod. Om muziek af te spelen gebruik ik nog altijd WinAmp.
Wat is een Smart Playlist eigenlijk? Is dat iets wat specifiek in iTunes zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:26 schreef Maaark het volgende:
Ja de winampplugin is fijn, maar als ik een smart playlist maak (die trouwens wel automatisch update op je ipod) dan kan ik hem niet sorteren op het aantal sterren, heel vreemd :S
Kan iemand me helpen?
Ik heb het even geprobeerd, maar het lukt mij ook niet. Ik vermoed dat het ook niet kan. Ik heb Anapod Explorer er nog even bijgepakt en daar lukt het ook niet mee, terwijl die toch vrij geavanceerde querie opties heeft:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:41 schreef Maaark het volgende:
Maar kan iemand me helpen met dat ik smart playlists, die gebaseerd zijn op aantal sterren of aantal keer afgespeeld, niet daarop kan sorteren? (dus meest afgespeelde nummer bovenaan, etc.) in de winampplugin.
Met een smartplaylist kun je playlists maken (duh) met nummers er in die alleen voldoen aan de dingen die jij opgeeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat is een Smart Playlist eigenlijk? Is dat iets wat specifiek in iTunes zit?
Ik gebruik die playlist functies eigenlijk nooit, omdat ik per album luister en anders op shuffle. Maar een smart playlist klinkt wel alsof je er hele slimme dingen (en slim is cool) mee kunt doen.
![]()
Best kut. Kan het wel in iTunes?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar het lukt mij ook niet. Ik vermoed dat het ook niet kan. Ik heb Anapod Explorer er nog even bijgepakt en daar lukt het ook niet mee, terwijl die toch vrij geavanceerde querie opties heeft:
[afbeelding]
saaaaaaai. onavontuurlijk persoonquote:Ik gebruik eigenlijk nooit playlists en ik shuffle ook nooit..
Jaja, breng me nog maar eens extra in verleiding.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:14 schreef spenky het volgende:
Ik heb nu ook een nieuwe blauwe 6gb ipod besteld en ook gelijk een doosje sokken en bescherm dinges van outfit jackers nog wat... Heb laten graveren dus duurt iets langer!! maar staat dattie op 14mrt word gelevert.... of ervoor....
Jah ik heb hem bij de online Apple Store bestelt, en ik heb gewoon me naam erin laten zetten...quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:21 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Jaja, breng me nog maar eens extra in verleiding.![]()
Heb je gewoon besteld via de online applestore?
Wat heb je erin laten graveren, als ik vragen mag? Gewoon je naam of .... ?
moet je hem ff resetten, grote kans dat hij het dan weer doetquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:13 schreef Foxxy het volgende:
Help! Mijn iPod is helemaal vastgelopen. Hij staat nu aan en doet helemaal niets meer, kan m ook niet uit zetten. Ook reageert ie niet als ik 'm op de pc aansluit. Iemand enig idee wat er aan te doen is? Heb 'm net een paar dagen.
Idd, na het resetten deed 'ie het weer!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:20 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
moet je hem ff resetten, grote kans dat hij het dan weer doetje moet je handleiding ff checken om te zien hoe dat moet (dacht zo: aansluiten op een stopcontact en dan play en menu enkele seconden ingedrukt houden tot de 'appel' in beeld verschijnt)
ik had ook opeens dat mijn ipodje een beetje moeilijk ging doen (zij het na een langere periode; >1jaar). gelukkig doet dat resetten wonderenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Idd, na het resetten deed 'ie het weer!
ik weet nu hoe het kwam. als je een ipod updater installeert terwijl er een ipod is aangesloten dan wordt dit apparaat verwijderd op een manier dat de pc hem permanent niet meer herkent (tot je de ipod updater opniuew installeert zonder aangesloten ipod). echter, de ipod shuffle wordt nog steeds niet herkentquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik zat net een ipodupdater van de apple site te plukken, krijg ik een boodschap in beeld 'windows versie ........ will nog longer recognize an ipod' of zoiets belachelijks en naast dat de ipod shuffle van mijn zusje alleen als massa opslag medium wordt herkent, wordt mijn ipod helemaal niet meer herkent
mensen die mij (denken te kunnen) helpen?
hear hear...quote:Op maandag 28 februari 2005 13:52 schreef Maaark het volgende:
Pff.. het is nog steeds brak dat ik, als ik anderhalve week gewacht had, ipv mijn 4g 40gig (zwart wit) een ipod photo had kunnen kopen...
tvp
Ja is wel slim van apple maar niet leuk voor mensen die pas nog een ipod gekocht hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Het is zeker een enorm slimme zet de prijzen te verlagen. Nu kunnen ze pas echt concureren met andere MP3-HDD-Spelers (iAudio, iRiver enzo)
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef spenky het volgende:
Mijne is nog steeds niet binnen!! Der staat dattie op 09/03/2005 verstuurd is maar er staat nog helemaal nix bij order status!!!! *grom*
jaah!! daar stond dus in over de order info... en daar staat dus bij alles wattik besteld heb shipped......quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:06 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje gekregen over dattie verstuurd is? (Ik wel... nu maar wachten...)
Jaah denk het ook... staat er bij jou ook al wat bij order status, want bij mij is activity nog steeds clear....quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef the_bbk het volgende:
In dat mailtje staat dat je als indicatie 3 tot 7 werkdagen aan moet houden. Ik vrees dat je dus gewoon een paar dagen geduld moet hebben... Als-ie er volgende week nog niet is zou ik anders gewoon even bellen; het telefoonnummer staat ook in het mailtje.
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef the_bbk het volgende:
Bij mij staat er nu :
Shipped
IPOD MINI,6G,GREEN-TNL
Open Est. Ship 17/03/2005
Ik weet niet echt wat er nu gaat gebeuren, ik neem aan dattie nu richting mij komt...
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef Bananenman het volgende:
M'n iPod 3G is een beetje 'verschoven'! De chrome achterkant zit héél klein beetje schuin op het plastic voorkantje als het ware, waardoor er aan de zijkant een naadje is ontstaan waar m'n nagel in kan. Geen idee hoe dit kan. Beetje lastig uit te leggen maar jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?
als je op je tracking nummer klikt dan zie je je voortgang... waar die nu is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!:
1 Shipped 17/03/2005
Invoice No. : xxxxxxxx
Carrier : TNT Nederland B.V.
Tracking Number(s) :
xxxxxxxxx
En nu maar wachten![]()
Heb hem uit Amerika...dus dat is wat lastig qua garantie. Is ook al 9 maanden oud ongeveer. Maar even zoeken op internet dan. Het is geen groot probleem oid maar toch best storendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.
Als je garantie hebt zou ik er naar laten kijken, anders proberen terug te duwen of een tutorial op internet vinden om je ipod te openen, en dan ze weer goed op elkaar doen.
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:00 schreef Summerteeth het volgende:
Moet je even naar de Apple Onderwijs-store gaan, er staat vast wel een link op de website van Apple.
Dankjewel, dat had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef Tackleberry het volgende:
Apple Store Onderwijs: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Op de store frontpage heb je rechts een linkje ernaar (Onderwijskortingen)
het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van makenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
vraagje: de batterij laadt automatisch op als je de usb-kabel in je Ipod doet. Als ik nummers wil bijwerken laadt ie dus ook op, terwijl de batterij nog niet leeg is. Kan dat kwaad? Omdat het in het geval van mobiele telefoons (de mijne iig) zo is dat je beter pas kan opladen als de batterij leeg is..
Nee hoor, dat is juist niet beter, want anders krijg je een luie accuquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van maken
in de iPod zit -volgens mij- zo'n zelfde accu als ie in mobiele telefoons zitten.
en ja voor accu's is het altijd beter om pas op te laden alsie leeg is en niet halverwege oid
ik vindt -persoonlijk- dat mijn 20 gig niet erg lang doet met een opgeladen accu.. om te 2 dagen laadt ik em op
Neem EphPod. Nooit meer gezeik.quote:
Zit bij die 40gb een dock?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:34 schreef _Kuch_ het volgende:
Woohoo! Mijne is ook binnen!! Jammer dat ik m op zn vroegst pas vrijdag krijg (hij ligt bij mn ouders..). Het is een nieuwe 40 gig
Het mooie is: hij was helemaal gratis! Kreeg hem bij een verlenging van abonnement van Hi![]()
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:52 schreef yootje het volgende:
Is het legaal om mijn vader een iPod Mini te laten bestellen met studentenkorting (hij is leraar) en dat ik hem vervolgens gebruik?
Lijkt mij toch wel, omdat je hem als student mag bestellen en hem vervolgens aan iedereen mag weggeven?
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.
Voor je het weet heb je de BBE op je dak.
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef yootje het volgende:
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.
Goed, mijn ouders dan.![]()
Je moet 18 jaar zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?
Naast dat de batterij het langer volhoudt en de kleuren wat intenser zijn, staat een makkelijke manier van onderscheiden op de achterkang. Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef ID-Tweak het volgende:
hoe kun je btw een oude mini, en een niuewe mini onderscheiden?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:28 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.
hij had m gewonnen met n prijsvraagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Logisch dat een 2e handse een oude is, de nieuwe is nog maar een paar weken uit.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hij had m gewonnen met n prijsvraag
Beetje tegenstrijdig wat je typt of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]ik heb een oude
koop nooit meer 2ehands.
![]()
![]()
De persoon waarvan hij hem tweede hands had gekocht had hem gewonnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef juss het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig wat je typt of niet.
Tweedehands iPods?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
www.apple.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
Welke is goedkoper dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:30 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
200 euro voor 4 GB, hmm. ok
Dan toch maar zo'n goedkoper spelertje halen
nee, geen ipod maar gewoon zo'n mp3spelertje, weetjewel.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:31 schreef yootje het volgende:
[..]
Welke is goedkoper dan?
Met studentenkorting zijn ze trouwens 183 euro.
Ik heb hem vrijdag binnengekregen, en het antwoord is ja..quote:
Vraag 1: Waar zit die winkel dan, klinkt wel interessant namelijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag in een winkeltje in Mestreech een heleboel leuke gadgets voor de ipod. De itrip, de oplader voor in de auto (15 euro) en dat speakersysteempje voor de Ipod. Ik denk dat ik de oplader voor in de auto ga halen.
Ja dan is de keuze makkelijk lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is 't prijsverschil tussen die twee?
Ik heb gereset.. maar hij kan nog steeds geen nummers vinden.. anyone?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Summerteeth het volgende:
Even resetten. Werkte bij mij ook.
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:41 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit echt in wat het nut is van dat Photo ding
alsof je dat echt gaat gebruiken![]()
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:57 schreef yootje het volgende:
[..]
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?
Dit kan ook met de iPod Miniquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graverenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef juss het volgende:
Nog een vraagje voor de mensen die hun Ipod op de apple-site hebben besteld;
Hoelang duurde het bij jullie voordat de Ipod werd geleverd?
Dus vanaf het moment van de bestelling tot aan het in huis hebben.
Oké, dankjewel!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graveren
Het is 50% meer: iPod shuffle 1GB kost e. 149 en niet het dubbele.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n spelertje? Lange URL naar Bol.com
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van zo'n ding nou is in tegenstelling tot de apple ipod.
Mijn vraag is of het het dubbele geld waard is.
Alvast bedankt
Het lijkt mij dat het uit hetzelfde magazijn komtquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:20 schreef yootje het volgende:
Zou het langer dure om te bestellen als je bestelt met onderwijskorting?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Stewie het volgende:
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?
Volgnesmij wel moet je maar eens bij de Media Markt kijken en dan volgensmij van het merk Belkin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:
zijn er trouwens ook fatsoenlijke autohouders voor de ipod mini?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:
zijn er trouwens ook fatsoenlijke autohouders voor de ipod mini?
ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Check dit apparaat:
[afbeelding]
Van deze site gehaald...
Zowel een houder als een oplader als een zender. Met het grote voordeel dat je de frequentie veel makkelijker met een display kan instellen. Hij is er ook voor de mini.
Ik heb zelf ook een iTrip, en op zich werkt het prima, maar in Nederland zit de FM-band tjokvol. Tijdens het rijden een nieuwe frequentie kiezen en vasthouden is echt teveel gedoe, maar met dit ding gaat het wel een stuk makkelijker. Hoewel je dan nog steeds je radio ook handmatig moet tunen.
Ik denk dat ik maar gewoon een line in ga maken in mijn autoradio, ben je van het hele gezeur af.
Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb er geen last vanwerkt perfect, geen storingen oid, gewoon op de standaar freq, maar ik zoek eigenlijk iets met zo'n spiraal, hij komt in n volvo S60, waar de 12 volt heel laag zit
als ik m daar zou inpluggen, dan komt die over de aircoknoppen ed.
ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..
Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9
net even wezen karren, maar heb toch nog iets storing erin( irriteerd als hij overspringt naar n volgend nummer.... ) even 87.5 proberen:)quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.![]()
Ik moet vanavond naar Amsterdam, dus ik ben benieuwd.
Er staat nou bij mijn bestelling 'open' en Est. Ship On or before 30/03/2005, kan ik 'm morgen verwachten? Hoop 'tquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef yootje het volgende:
Ze zeggen binnen 24 uur?
Voor de luie onder ons. Maar de service via Apple gaat het snelst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
waarom zou je hem bestellen, zitten daar nog voordelen aan ofzo?
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
waarom zou je hem bestellen, zitten daar nog voordelen aan ofzo?
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
Dat zeg ik, ben toch student hequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef yootje het volgende:
[..]
En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.
misschien een keer nieuwe batterijen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik baal van mijn iPod, hij heeft een dag en een nacht een het stopcontact gelegen, maar na 20 minuten speeltijd was-ie helemaal leeg
Hij is net 15 maanden oud, zoiets zou toch niet moeten kunnen.
De iPod zal ongetwijveld eens goedkoper worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
ja gewoon platte tekstquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:37 schreef yootje het volgende:
Overigens, die textviewer he, kan die alleen maar platte tekstbestanden goed bekijken?
Batterijen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
misschien een keer nieuwe batterijen?
Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
87,5 werkt p'fect bij mij! Voorheen kreeg ik vooral in Amsterdam storing, nu is de ontvangst zo schoon als wat!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:26 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
net even wezen karren, maar heb toch nog iets storing erin( irriteerd als hij overspringt naar n volgend nummer.... ) even 87.5 proberen:)
Naar de auto teruglopen is geen optie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef woeeiiii het volgende:
Help, ik heb net een ipod mini gekocht, maar doosje met boekjes in de auto laten leggen. Heb ik de CD nodig? Als ik m nu aan doe staat er een uitroepteken met een icoontje van een file/folder. Wat is dat? En als ik m oplaad staat er een verkeersbord ook met chinese tekens eronder. Hoe kan ik de taal veranderen?
Je moet 'm nog wel eerst configureren volgens mij, met behulp van de CD. Staat me iets van bij dat een kale iPod ook nog geen firmware er op heeft staan. Maar die is misschien ook wel te downloaden bij Apple.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef woeeiiii het volgende:
Help, ik heb net een ipod mini gekocht, maar doosje met boekjes in de auto laten leggen. Heb ik de CD nodig? Als ik m nu aan doe staat er een uitroepteken met een icoontje van een file/folder. Wat is dat? En als ik m oplaad staat er een verkeersbord ook met chinese tekens eronder. Hoe kan ik de taal veranderen?
Je kan wel opmaak toepassen, zoals schuine tekst, dikke tekst, en je kan links maken naar andere tekstbestanden.quote:
spelletjes?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef woeeiiii het volgende:
Jajaja tis gelukt, itunes geinstald, daarna de software. Alles in engels. Gelijk 232 er op gezetspelletjes al gespeeld. T wieltje leren kennen. Super
ja er zit een muziekquiz op (multiple choice) waar je zo snel mogelijk de goede tracknaam moet "ok-en"quote:
Dat je 'm bij Dixons koopt, prima.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
En dat voor dezelfde prijsquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:54 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Dat je 'm bij Dixons koopt, prima.
Maar als 'ie kapot is, dan zou ik 't toch echt via Apple regelen. Ze komen je iPod thuis ophalen en binnen een paar dagen heb je 'm weer terug, keurig thuisbezorgd. Zonder allerlei rare kosten e.d.
Misschien is zoiets beter voor je:quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef NijntjesUk het volgende:
Nou dan mag jij dat eitje uitleggen..
de oudere versie, met een accu van 8 ipv 18 uur. Bij de mediamarkt hebben ze er misschien nog wel wat liggen voor 159quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waren de iPod's woensdag bij de bijenkort 150 euro's, weet ik daar niks van.
How werkt dat met die newsfeeds?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:51 schreef DaanZutphen het volgende:
eerst connect je je ipod met de pc.
dan start je ephpod op..
Dan krijg je een wizard om met je ipod te connecte,
Ipod drive selecteren, dan weer beetje op next drukke.. hij maakt dan je ipod klaar om met ephpod te kunne werken.
Dan moet ie werken.
Links boven zie je, Add Songs, Add directory etc. daarmee voeg je dus muziek toe.
Beetje.. snelle uitleg maar ik moet het uit mn hoofd halen.
Hopelijk helpt dit
Ja dat was lache, 100 kwade Rotterdammers in de bijenkorfquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waren de iPod's woensdag bij de bijenkort 150 euro's, weet ik daar niks van.
Wat zijn de prijzen van de Ipod's bij de mediamarkt? Ik ben gisteravond even in Utrecht bij de MM geweest maar daar waren het gewoon nog de standaard prijzen. Als ze in Rotterdam beetje leuk geprijst zijn loop ik daar vanmiddag ff langs.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:05 schreef Stewie het volgende:
[..]
Ja dat was lache, 100 kwade Rotterdammers in de bijenkorfDie daarna allemaal naar de Media Markt liepen, waar zelfs de nieuwe mini 4Gb al op was.... Ik baalde er zo van dat ik maar de 6Gb heb gehaald. Elke cent meer dan waard overigens, wat een relaxt ding zo'n mini.
Nu alleen nog even 2000 Tags goed instellen...![]()
Ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:40 schreef woeeiiii het volgende:
Snap alleen niet zoveel van itunes. Hoe sleep ik nou mp3s van mijn " Library" naar "iPod van Daryl" tussen Musicstore en 90's music. Kan iemand mij verhelderen?
Totdat je je hele libary per ongeluk een keer wegflikkerd.... En dan er je iPod aanlegt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:06 schreef Svyatagor het volgende:
Je moet gewoon automatisch synchoniseren aanzetten, dan kwakt 'ie gewoon je hele library op je ipod.
Als je daartoe in staat bent ben je te stom om überhaupt een pc te bezitten. Laat staan een iPod.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Totdat je je hele libary per ongeluk een keer wegflikkerd.... En dan er je iPod aanlegt.
Ja heb je gelijk aan en ik vind ook dat Apple daar best wat duielijker in mag zijn ik ben ook een keer al mijn nummers kwijt geweest. Wat moet ik nl met precies dezelfde nummers op de PC als op de iPod. Als je een 20 gig iPod hebt laat je toch niet precies dezelfde nummers op de PC staan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:25 schreef woeeiiii het volgende:
Uit de handleiding:De iPod mini word automatisch bijgewerkt (..) nummers die niet in de bibliotheek voorkomen, worden van de iPod verwijderd.
Maar ik heb op 2 computers (verschillden) muziek staan, als ik muziek van beneden er op zet, en ik wil muziek van boven erop, dan kan dat niet, want dan word de muziek van beneden gewist
Ik heb gewoon 249,= neergelegd, dus geen korting of aanbiedeing of whatever... Ze hadden wel de nieuwe 4gb 18uur accu in de aanbieding voor 180, volgens die verkoper, maar ook die zijn uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen van de Ipod's bij de mediamarkt? Ik ben gisteravond even in Utrecht bij de MM geweest maar daar waren het gewoon nog de standaard prijzen. Als ze in Rotterdam beetje leuk geprijst zijn loop ik daar vanmiddag ff langs.
Dan zet je de nummers eerst in de libary en dan sleep je ze daar gewoon te selecteren en linkermuisknop ingedrukt houden naar je iPod die daar als het goed is als een mapje bijstaat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:39 schreef woeeiiii het volgende:
Maar hoe kan je dan handmatig slepen? Dus dat je een aantal mp3 selecteerd en dan naar verwisselbare schrijf sleept. Zoals ik vroeger gewend was met mn 128mbtje.
Ja de oude zijn hier in Twente ook al bijna overal uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:40 schreef Stewie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 249,= neergelegd, dus geen korting of aanbiedeing of whatever... Ze hadden wel de nieuwe 4gb 18uur accu in de aanbieding voor 180, volgens die verkoper, maar ook die zijn uitverkocht.
De enige Ipod mini 4Gb die ik nog in Rotterdam centrum kon vinden was de oude 4gb voor 180 bij dixons. Was gister nog 1 over in het zilver.
Okee, dan nu nog een probleem. Mn computer vind m gewoon:quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zet je de nummers eerst in de libary en dan sleep je ze daar gewoon te selecteren en linkermuisknop ingedrukt houden naar je iPod die daar als het goed is als een mapje bijstaat.
Nee eigenlijk niet, hij moet hem in pricipe gewoon meteen vinden als je hem aansluitquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:53 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Okee, dan nu nog een probleem. Mn computer vind m gewoon:
[afbeelding]
Maar nu vind Itunes m niet meer. ( heeft hij wel gedaan op deze computer)
[afbeelding]Moet je die handmatig toevoegen ofzo
![]()
Extra's -> Config -> Downlaod opties -> Selecteer daar je feeds.. of het weer.quote:
Jep tenminste in Nederland wel bij winkels zoals Dixons en Mediamarkt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef lj_lightning het volgende:
zit er bij de 4g 40 gig standaart een dock?![]()
Waar woon je, ik heb een kabeltje dat daarvoor geschikt is overquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Kan ik mn iPod aansluiten op m'n 5.1 geluidsding setje zonder schade? Het ding zit wel in het stopcontact en heeft van die koptelefoonplugdingentjes.
iPod Miniquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:25 schreef yootje het volgende:
Heeft iemand al eens Linux op zijn iPod geprobeerd? ( http://ipodlinux.org ) Dit was 1 van mijn redenen om de iPod Mini te kopen.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef tonks het volgende:
[..]
iPod Mini
Ultra-portable hard drive-based mp3 player. NOT SUPPORTED BY IPODLINUX
Owned!
Been there, done that.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:25 schreef yootje het volgende:
Heeft iemand al eens Linux op zijn iPod geprobeerd? ( http://ipodlinux.org ) Dit was 1 van mijn redenen om de iPod Mini te kopen.
In theorie ziet het er mooi uit: games, imageviewer, enz. Dingen die voor mij zeker nut hebben/leuk zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Been there, done that.
Het is ruk. Je hebt er geen flikker aan.
quote:Op zondag 3 april 2005 07:25 schreef yootje het volgende:
In theorie ziet het er mooi uit: games, imageviewer, enz. Dingen die voor mij zeker nut hebben/leuk zijn.
Ah! It's just a ride...quote:Op zondag 3 april 2005 11:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, het werkt.
Maar in de praktijk is het vrij nutteloos. Misschien later, als het in staat is fatsoenlijk muziek af te spelen.
Waar koop je zo'n kabeltje?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:27 schreef yootje het volgende:
[..]
Waar woon je, ik heb een kabeltje dat daarvoor geschikt is over
Wat vind je er dan zo nutteloos aan?quote:Op zondag 3 april 2005 11:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar in de praktijk is het vrij nutteloos.
De oude versie van de mini en de oude versie van de Photo hebben nog steeds een relatief korte batterijduur. En de U2 versie trouwens ook.quote:Op zondag 3 april 2005 13:07 schreef yootje het volgende:
Zo, de iPod Mini is binnen, wel eerste generatie, maar voor 176 euro en een netadapter heb ik dat er wel voor over.
Zijn er eigenlijk nog veel problemen met de accu's? Of is dat opgelost met de 4e generatie? (en dus Mini, Photo, U2)
Nou er zit standaard al een koptelefoon ding aan. En dat past in m'n iPod. Dus ik dacht dat het dan wel zou kunnen ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:27 schreef yootje het volgende:
[..]
Waar woon je, ik heb een kabeltje dat daarvoor geschikt is over
Ik vind er niets nuttig aan.quote:Op zondag 3 april 2005 13:09 schreef yootje het volgende:
Wat vind je er dan zo nutteloos aan?
Same here.quote:Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef _Kuch_ het volgende:
Zo, Vorige week 2300 Mp3tjes getagged, dat was echt een takkekarwei, maar het is allemaal achter de rug en de muziek staat er allemaal op.. Mooi apparaatje hoor. Ik vind alleen dat ie niet zo heel erg hard kan en ik zag in een eerder topic een link om de volumebegrenzing op te heffen.. Dus:
Die link in een eerder topic voor Imod (om de volumebegrenzing eraf te halen) is dood, heeft iemand een nieuwe link?
Wat voor een kabeltje hebben we het nou precies over?quote:
Je weet toch wel het uieinde van een koptelefoonstekker? Je moet een kabetje zoeken die aan beide kanten zo'n uitgang heeftquote:Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef Erik het volgende:
[..]
Wat voor een kabeltje hebben we het nou precies over?
Een voor onder in de iPod waar de aansluiting zit voor de firewire-kabel?
Of gewoon een simpele koptelefoon-stekker naar tulp of iets dergelijks?
Het gaat me om de 1e namelijk
Laat maar, hij doet het weer prefect als hij voor de hlft op isquote:Op maandag 4 april 2005 15:34 schreef juss het volgende:
Ik heb mn iPod mini sinds vrijdag, ben er erg tevreden mee, erg gemakkelijk in gebruik.
Hoelang heb je 'm opgeladen yootje?
Iemand verkoopt ze op ebay.nl voor 35.95, ik heb er een besteld, gewoon een Nederlandse gast, ik had hem binnen 2 dagen en ook geen zorgen over douanekosten en hoge verzendkosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Stewie het volgende:
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?
Powerbooks zijn lievquote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef defIEd het volgende:
iPod is zo mooi, de volgende laptop die ik koop zal zeker een powerbook zijn
www.apple.comquote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef lj_lightning het volgende:
godsamme het is nog verdomde lastig om een Ipod 40 gig te vindenin de tweakers PW staan een paar duitse ( en dat wil ik niet, omdat als ik gezeik krijg, ik dat in het duits moet doen en het is niet mijn beste taal
) ik heb er 1 gevonden maar die heeft weer geen dock er bij
en dat wil ik er wel bij hebben eik... weet iemand nog een goede winkel waar je hem kan halen?
![]()
Ik heb een mini en was toen ik hem kocht ook aan het twijfelen maar ben nu blij dat ik toch voor de mini ben gegaan. Vooral omdat ik hem mooier vind, hij kleiner is en vooral heel erg licht is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
verhaal
Hmm, ik heb niet echt nieuwe argumenten, maar voor mij was opslagcapaciteit zeker wel doorslaggevend voor het kopen van een 20GB ipv een mini. Het voordeel van een iPod vind ik dat je overal al je muziek bij je kunt hebben, en bij een mini blijf je weer verwisselen en verversen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
Hallo!
Ik ben van plan om een iPod te gaan kopen![]()
Ik zit alleen te twijfelen tussen een nieuwe 6 gig iPod mini, en een normale 20 gig iPod. Het verschil in prijs is eigenlijk wel zo weinig (+/- 50 euro), dus vroeg ik me in eerste instantie af waarom ik geen 20 gig zou kopen ( bijna 3,5 x meer opslagcapaciteit). Nu zit ik eigenlijk toch een beetje te twijfelen. Ik heb ze even tegenover elkaar gezet, voor zover ik nu redenen kan verzinnen waarom de één beter dan de ander zou zijn.
iPod mini (6 gig)
- Kleiner
- Mooier (imo)
- Langere gebruiksduur van batterij (tot 18 uur)
- Goedkoper
iPod (20 gig)
- Meer opslagcapaciteit!
- ...
Wie heeft er nog meer redenen waarom ik voor een van deze 2 zou kiezen?
Verder heb ik nog een vraagje. Als je de iPod via de applestore in nederland koopt is ie een stuk duurder dan vanuit Amerika (scheelt zo'n 50 euro) Als er iets met de iPod mis is, heb ik dan alleen garantie in Amerika, of heb ik die garantie wereldwijd? Met andere woorden, waarom zou ik de iPod via de nederlandse store kopen, en niet via de Amerikaanse, waar ie een stuk goedkoper is?
Apple verkoopt de 40gig niet meerquote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
www.apple.com
Gratis levering en normale prijzen.
Bij de Dixons hebben ze er nog één, voor 339 ofzo.quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef lj_lightning het volgende:
godsamme het is nog verdomde lastig om een Ipod 40 gig te vindenin de tweakers PW staan een paar duitse ( en dat wil ik niet, omdat als ik gezeik krijg, ik dat in het duits moet doen en het is niet mijn beste taal
en dat wil ik er wel bij hebben eik... weet iemand nog een goede winkel waar je hem kan halen?
![]()
160 dollar?? zoals op de site van jbl staat. Vrij veel vind ikquote:Op maandag 4 april 2005 23:18 schreef pannaking_ het volgende:
Vandaag deze Speakerset gekocht van JBL:
[afbeelding]
Prima kwaliteit kan ik mooi gebruiken in de tuin als het weer mooi weer wordt en op vakantie van de zomer.
Je kan de taal gewoon naar Nederlands doenquote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef lj_lightning het volgende:
![]()
Je kan gewoon wel met usb 1 werken alleen de eerste keer dat je update duurt het een tijdje voordat je hele collectie erop staat. Verder niet echt een probleem volgens mij....Hoe dat zit met usb poorten aansluiten enzo don't ask me.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
Ok, het wordt de 20 gig ipodIk heb nog wel een paar vraagjes waar iemand hier me misschien mee kan helpen;
Ik heb een standaard USB poort, dus usb 1 en niet 2.0 Nou zou dit in mijn ogen niet zoveel uitmaken, alleen dus dat het een stuk langzamer is. Hoe zit dat met die usb poorten? kan ik een usb 2.0 poort kopen of moet ik dan gelijk een nieuw moederbord kopen die usb 2.0 ondersteunt?
Hoe zit het met de studentenkorting? Hoe checken ze dat? Moet je een bewijs daarvan opsturen ofzo? Want volgens mij heb ik niet een of ander officieel papiertje waarop staat dat ik studeer ofzo. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |