Jaah denk het ook... staat er bij jou ook al wat bij order status, want bij mij is activity nog steeds clear....quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef the_bbk het volgende:
In dat mailtje staat dat je als indicatie 3 tot 7 werkdagen aan moet houden. Ik vrees dat je dus gewoon een paar dagen geduld moet hebben... Als-ie er volgende week nog niet is zou ik anders gewoon even bellen; het telefoonnummer staat ook in het mailtje.
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef the_bbk het volgende:
Bij mij staat er nu :
Shipped
IPOD MINI,6G,GREEN-TNL
Open Est. Ship 17/03/2005
Ik weet niet echt wat er nu gaat gebeuren, ik neem aan dattie nu richting mij komt...
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef Bananenman het volgende:
M'n iPod 3G is een beetje 'verschoven'! De chrome achterkant zit héél klein beetje schuin op het plastic voorkantje als het ware, waardoor er aan de zijkant een naadje is ontstaan waar m'n nagel in kan. Geen idee hoe dit kan. Beetje lastig uit te leggen maar jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:49 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah als je op die code die er bij staat klikt dan zie je "waar" die nu is... ( die in het grijs )
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Weet iemand wat ik bedoel dan en heeft iemand hier dit ook (gehad)?
als je op je tracking nummer klikt dan zie je je voortgang... waar die nu is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Woei! Er staat bij dattie in Nederland is!:
1 Shipped 17/03/2005
Invoice No. : xxxxxxxx
Carrier : TNT Nederland B.V.
Tracking Number(s) :
xxxxxxxxx
En nu maar wachten![]()
Heb hem uit Amerika...dus dat is wat lastig qua garantie. Is ook al 9 maanden oud ongeveer. Maar even zoeken op internet dan. Het is geen groot probleem oid maar toch best storendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb het niet (gehad), maar weet wel wat je bedoelt.
Als je garantie hebt zou ik er naar laten kijken, anders proberen terug te duwen of een tutorial op internet vinden om je ipod te openen, en dan ze weer goed op elkaar doen.
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:00 schreef Summerteeth het volgende:
Moet je even naar de Apple Onderwijs-store gaan, er staat vast wel een link op de website van Apple.
Dankjewel, dat had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef Tackleberry het volgende:
Apple Store Onderwijs: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Op de store frontpage heb je rechts een linkje ernaar (Onderwijskortingen)
het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van makenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
vraagje: de batterij laadt automatisch op als je de usb-kabel in je Ipod doet. Als ik nummers wil bijwerken laadt ie dus ook op, terwijl de batterij nog niet leeg is. Kan dat kwaad? Omdat het in het geval van mobiele telefoons (de mijne iig) zo is dat je beter pas kan opladen als de batterij leeg is..
Nee hoor, dat is juist niet beter, want anders krijg je een luie accuquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
het kan opzich niet echt kwaad denk ik, maar je moet er geen gewoonte van maken
in de iPod zit -volgens mij- zo'n zelfde accu als ie in mobiele telefoons zitten.
en ja voor accu's is het altijd beter om pas op te laden alsie leeg is en niet halverwege oid
ik vindt -persoonlijk- dat mijn 20 gig niet erg lang doet met een opgeladen accu.. om te 2 dagen laadt ik em op
Neem EphPod. Nooit meer gezeik.quote:
Zit bij die 40gb een dock?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:34 schreef _Kuch_ het volgende:
Woohoo! Mijne is ook binnen!! Jammer dat ik m op zn vroegst pas vrijdag krijg (hij ligt bij mn ouders..). Het is een nieuwe 40 gig
Het mooie is: hij was helemaal gratis! Kreeg hem bij een verlenging van abonnement van Hi![]()
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:52 schreef yootje het volgende:
Is het legaal om mijn vader een iPod Mini te laten bestellen met studentenkorting (hij is leraar) en dat ik hem vervolgens gebruik?
Lijkt mij toch wel, omdat je hem als student mag bestellen en hem vervolgens aan iedereen mag weggeven?
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen hoor, ze planten homing devices in die iPods die kunnen detecteren of je wel een student of leraar bent, en die een signaal naar Apple sturen als ze bediend worden door een non-collegier.
Voor je het weet heb je de BBE op je dak.
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef yootje het volgende:
Anders dan 99% van de mensheid wil ik keurig volgens de regels leven.
Goed, mijn ouders dan.![]()
Je moet 18 jaar zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt uit '88, je zal toch ook nog wel scholier dan wel student zijn?
Naast dat de batterij het langer volhoudt en de kleuren wat intenser zijn, staat een makkelijke manier van onderscheiden op de achterkang. Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef ID-Tweak het volgende:
hoe kun je btw een oude mini, en een niuewe mini onderscheiden?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:28 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Op de nieuwe iPod Mini's staat onderaan hoe groot de harde schijf is (4GB of 6GB), op de oude iPod Mini staat dat niet.
hij had m gewonnen met n prijsvraagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Logisch dat een 2e handse een oude is, de nieuwe is nog maar een paar weken uit.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hij had m gewonnen met n prijsvraag
Beetje tegenstrijdig wat je typt of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]ik heb een oude
koop nooit meer 2ehands.
![]()
![]()
De persoon waarvan hij hem tweede hands had gekocht had hem gewonnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef juss het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig wat je typt of niet.
Tweedehands iPods?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
www.apple.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef arco_corleone het volgende:
Wat kost zoiets nou?
Welke is goedkoper dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:30 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
200 euro voor 4 GB, hmm. ok
Dan toch maar zo'n goedkoper spelertje halen
nee, geen ipod maar gewoon zo'n mp3spelertje, weetjewel.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:31 schreef yootje het volgende:
[..]
Welke is goedkoper dan?
Met studentenkorting zijn ze trouwens 183 euro.
Ik heb hem vrijdag binnengekregen, en het antwoord is ja..quote:
Vraag 1: Waar zit die winkel dan, klinkt wel interessant namelijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag in een winkeltje in Mestreech een heleboel leuke gadgets voor de ipod. De itrip, de oplader voor in de auto (15 euro) en dat speakersysteempje voor de Ipod. Ik denk dat ik de oplader voor in de auto ga halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |