Batterijen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
misschien een keer nieuwe batterijen?
Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
87,5 werkt p'fect bij mij! Voorheen kreeg ik vooral in Amsterdam storing, nu is de ontvangst zo schoon als wat!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:26 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
net even wezen karren, maar heb toch nog iets storing erin( irriteerd als hij overspringt naar n volgend nummer.... ) even 87.5 proberen:)
Naar de auto teruglopen is geen optie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef woeeiiii het volgende:
Help, ik heb net een ipod mini gekocht, maar doosje met boekjes in de auto laten leggen. Heb ik de CD nodig? Als ik m nu aan doe staat er een uitroepteken met een icoontje van een file/folder. Wat is dat? En als ik m oplaad staat er een verkeersbord ook met chinese tekens eronder. Hoe kan ik de taal veranderen?
Je moet 'm nog wel eerst configureren volgens mij, met behulp van de CD. Staat me iets van bij dat een kale iPod ook nog geen firmware er op heeft staan. Maar die is misschien ook wel te downloaden bij Apple.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef woeeiiii het volgende:
Help, ik heb net een ipod mini gekocht, maar doosje met boekjes in de auto laten leggen. Heb ik de CD nodig? Als ik m nu aan doe staat er een uitroepteken met een icoontje van een file/folder. Wat is dat? En als ik m oplaad staat er een verkeersbord ook met chinese tekens eronder. Hoe kan ik de taal veranderen?
Je kan wel opmaak toepassen, zoals schuine tekst, dikke tekst, en je kan links maken naar andere tekstbestanden.quote:
spelletjes?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef woeeiiii het volgende:
Jajaja tis gelukt, itunes geinstald, daarna de software. Alles in engels. Gelijk 232 er op gezetspelletjes al gespeeld. T wieltje leren kennen. Super
ja er zit een muziekquiz op (multiple choice) waar je zo snel mogelijk de goede tracknaam moet "ok-en"quote:
Dat je 'm bij Dixons koopt, prima.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
En dat voor dezelfde prijsquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:54 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Dat je 'm bij Dixons koopt, prima.
Maar als 'ie kapot is, dan zou ik 't toch echt via Apple regelen. Ze komen je iPod thuis ophalen en binnen een paar dagen heb je 'm weer terug, keurig thuisbezorgd. Zonder allerlei rare kosten e.d.
Misschien is zoiets beter voor je:quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef NijntjesUk het volgende:
Nou dan mag jij dat eitje uitleggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |