abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25817490
*tvp

* mrkanarie koopt er binnenkort ook een Maar zit nog te twijfelen tussen een mini of een gewone, vind die witte wel vet, maar die heb je niet voor de mini

En wat is nou het voordeel van die Photo-dinges dan? Dat je een kleuren scherm hebt en dat je er foto's op kunt bekijken? Voor de rest niet echt dacht ik zo.
pi_25817690
Tja ik vind zelf dat ze de Photo heel wat beter hadden kunnen maken als het een volwaardig Mpeg 4 speler zou zijn dus met filmpjes enzo. Nu kun je idd foto's erop zetten(en naar mijn idee is het schermpje net een inch of wat te klein) en alles is in kleur dat is het enige. Ik denk dat ze het veel uitgebreider hadden kunnen maken. Maar nu is de prijs zo gedaalt (je hebt voor 349 een 30 gig) dat als ik voor een ipod zou gaan, nu voor een photo zou gaan(de afmetingen zijn hetzelfde misschien zelfs nog wel dunner dacht ik).
pi_25823857
ik zie neit echt in wat het nut is van dat Photo ding

alsof je dat echt gaat gebruiken
pi_25823964
Nee daarom maar omdat het prijverschil zo klein is geworden, en 10 gig meer en toch de foto optie voor ¤50 meer
pi_25823969
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 08:41 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit echt in wat het nut is van dat Photo ding

alsof je dat echt gaat gebruiken
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?
pi_25823988
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 08:57 schreef yootje het volgende:

[..]

Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:04:30 #167
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_25825715
Ik luister op me ipod mini (nieuwe) vaak naar concerten of van die dinges die in 1 stuk doorlopen maar ondeverdeert zijn in tracks. Maar als ik dus luister dan hebbik steeds bij een overgang van een track een kleine pauze... best vervelend kan dat uit ofzo, want met cd's in me cdspeler hebbik ut niet en ook niet op de pc enzo...
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_25829660
ik heb vandaag nog een beetje rondgevraagd enzo, maar ik heb gehoord dat je in principe met een Ipod veel duurder uitbent dan als je bijvoorbeeld een neemt van bijvoorbeeld Samsung, waar al microfoon en fmradio enzo bij-in zit. Wat zeggen jullie hiervan?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:33:53 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_25830260
Samsungs zijn leeeeelijk.
Als je een ipod neemt, ga je ook een beetje voor de vormgeving
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:25:29 #170
5260 Stewie
March on down the field !
pi_25840757
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?
pi_25841456
Nog een vraagje voor de mensen die hun Ipod op de apple-site hebben besteld;
Hoelang duurde het bij jullie voordat de Ipod werd geleverd?
Dus vanaf het moment van de bestelling tot aan het in huis hebben.
pi_25841624
Op zich heeft de Ipod Mini een hele goede prijs hoor. Bij de gewone iPod is dat wat minder.
pi_25841673
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 08:59 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.
Dit kan ook met de iPod Mini En dan gebruik je je camera om tussentijds je foto's op te bekijken
pi_25843130
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef juss het volgende:
Nog een vraagje voor de mensen die hun Ipod op de apple-site hebben besteld;
Hoelang duurde het bij jullie voordat de Ipod werd geleverd?
Dus vanaf het moment van de bestelling tot aan het in huis hebben.
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graveren
pi_25843271
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graveren
Oké, dankjewel!
Ik heb 'm niet laten graveren, maar pasen zat er tussen, dus dan zal 't wel wat langer duren neem ik aan..
pi_25843300
Ze zeggen binnen 24 uur?
pi_25844047
Heeft iemand toevallig zo'n spelertje? http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=4i4s82o88uMs4Sh1JEkSxIrk4F74B3U_-fA=?BOL_OWNER_ID=9000000003473280&Section=home
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van zo'n ding nou is in tegenstelling tot de apple ipod.
Mijn vraag is of het het dubbele geld waard is.
Alvast bedankt
pi_25846254
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n spelertje? Lange URL naar Bol.com
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van zo'n ding nou is in tegenstelling tot de apple ipod.
Mijn vraag is of het het dubbele geld waard is.
Alvast bedankt
Het is 50% meer: iPod shuffle 1GB kost e. 149 en niet het dubbele.

Nee, ik kan niet vergelijken. Ken deze bouwmarkt mp3-spelers niet . Of je de 50 euro extra er voor over hebt, moet je zelf bepalen.
pi_25848479
Zou het langer dure om te bestellen als je bestelt met onderwijskorting?
pi_25848689
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 08:20 schreef yootje het volgende:
Zou het langer dure om te bestellen als je bestelt met onderwijskorting?
Het lijkt mij dat het uit hetzelfde magazijn komt , maar het zou wellicht voor kunnen komen dat ze voor die 4 tientjes wat manuren inzetten om te kijken of je echt bent ingeschreven bij een onderwijsinstelling
pi_25856869
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Stewie het volgende:
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?

neem n Itrip kwaliteit is goed

illegaal is het echter wel

mijne werkt perfect
pi_25857122
zijn er trouwens ook fatsoenlijke autohouders voor de ipod mini?
pi_25857196
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:
Volgnesmij wel moet je maar eens bij de Media Markt kijken en dan volgensmij van het merk Belkin.
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:50:33 #184
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25857393
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:

Check dit apparaat:

Van deze site gehaald...

Zowel een houder als een oplader als een zender. Met het grote voordeel dat je de frequentie veel makkelijker met een display kan instellen. Hij is er ook voor de mini.

Ik heb zelf ook een iTrip, en op zich werkt het prima, maar in Nederland zit de FM-band tjokvol. Tijdens het rijden een nieuwe frequentie kiezen en vasthouden is echt teveel gedoe, maar met dit ding gaat het wel een stuk makkelijker. Hoewel je dan nog steeds je radio ook handmatig moet tunen.
Ik denk dat ik maar gewoon een line in ga maken in mijn autoradio, ben je van het hele gezeur af.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_25857535
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Check dit apparaat:
[afbeelding]

Van deze site gehaald...

Zowel een houder als een oplader als een zender. Met het grote voordeel dat je de frequentie veel makkelijker met een display kan instellen. Hij is er ook voor de mini.

Ik heb zelf ook een iTrip, en op zich werkt het prima, maar in Nederland zit de FM-band tjokvol. Tijdens het rijden een nieuwe frequentie kiezen en vasthouden is echt teveel gedoe, maar met dit ding gaat het wel een stuk makkelijker. Hoewel je dan nog steeds je radio ook handmatig moet tunen.
Ik denk dat ik maar gewoon een line in ga maken in mijn autoradio, ben je van het hele gezeur af.
ik heb er geen last van werkt perfect, geen storingen oid, gewoon op de standaar freq, maar ik zoek eigenlijk iets met zo'n spiraal, hij komt in n volvo S60, waar de 12 volt heel laag zit als ik m daar zou inpluggen, dan komt die over de aircoknoppen ed.
pi_25857636
gevonden! dit zoek ik!

alleen dan niet voor de achterlijke prijs van 51 euro excl.

woensdag 30 maart 2005 @ 16:17:44 #187
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25858041
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

ik heb er geen last van werkt perfect, geen storingen oid, gewoon op de standaar freq, maar ik zoek eigenlijk iets met zo'n spiraal, hij komt in n volvo S60, waar de 12 volt heel laag zit als ik m daar zou inpluggen, dan komt die over de aircoknoppen ed.
Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..
Check mijn band Glorybox
pi_25858150
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..
ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:01:46 #189
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25859184
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9
Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.
Ik moet vanavond naar Amsterdam, dus ik ben benieuwd.
Check mijn band Glorybox
pi_25859833
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.
Ik moet vanavond naar Amsterdam, dus ik ben benieuwd.
net even wezen karren, maar heb toch nog iets storing erin( irriteerd als hij overspringt naar n volgend nummer.... ) even 87.5 proberen:)
pi_25860417
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef yootje het volgende:
Ze zeggen binnen 24 uur?
Er staat nou bij mijn bestelling 'open' en Est. Ship On or before 30/03/2005, kan ik 'm morgen verwachten? Hoop 't .
pi_25862102
waarom zou je hem bestellen, zitten daar nog voordelen aan ofzo?
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
pi_25862445
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
Voor de luie onder ons. Maar de service via Apple gaat het snelst.
Het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt, alles gaat toch richting Apple.
Dus als je hem naar Dixons brengt duurt het alleen langer voor jou.
Als er problemen zijn komen ze hem ophalen en heb je hetzelfde week nog terug.
hap hap
pi_25862939
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.
pi_25865285
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef yootje het volgende:

[..]

En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.
Dat zeg ik, ben toch student he .
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:07:56 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25865570
Ik baal van mijn iPod, hij heeft een dag en een nacht een het stopcontact gelegen, maar na 20 minuten speeltijd was-ie helemaal leeg
Hij is net 15 maanden oud, zoiets zou toch niet moeten kunnen.
pi_25869108
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik baal van mijn iPod, hij heeft een dag en een nacht een het stopcontact gelegen, maar na 20 minuten speeltijd was-ie helemaal leeg
Hij is net 15 maanden oud, zoiets zou toch niet moeten kunnen.
misschien een keer nieuwe batterijen?

Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:14:27 #198
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25869160
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
De iPod zal ongetwijveld eens goedkoper worden.

Moet je er op wachten? Nee.
Ik ga naar huis.
pi_25873477
Overigens, die textviewer he, kan die alleen maar platte tekstbestanden goed bekijken?
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:10:04 #200
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_25874988
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 07:37 schreef yootje het volgende:
Overigens, die textviewer he, kan die alleen maar platte tekstbestanden goed bekijken?
ja gewoon platte tekst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')