Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Je bent niet blind, je bent een VBL-user die in ONZ laat blijken dat hij niet weet waar hij het over heeft.
Marco B. is permanent stoned, dat is een publiek geheim.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Mên, was hij stoned toen die foto gemaakt werd?
Om je behoefte om me uit de tent te lokken dan maar even te bevredigen:quote:Op zondag 27 februari 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.
Vraag me alleen af waarom je toestemming vraagt bij een mod om dit te plaatsen.
Die topics kan je niet als user openen?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:16 schreef Croupouque het volgende:
want ik zat net in mijn 'rol' en had ook al wat leuke topics voorbereid. Het is misschien mijn fout geweest dat ik dat laatste niet duidelijk genoeg verteld heb aan mijn medemods.
Jazeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die topics kan je niet als user openen?
Het is dan ook allemaal één grote grap.quote:Zie trouwens niks in MED.
Een kant van het verhaal is DE waarheid?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, hij vertelt gewoon heel open waarom hij weg gaat, dat de crew er niet zo goed vanaf komt in dat verhaal is de schuld van de crew zelf.
Hij wordt gewoon de crew uitgewerkt met een slap excuus. Misschien waren ze bang dat hij te populair kon worden?
iQue?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Skaai het volgende:
Nu moet ik die blauwe tag weer uit mijn Croupouque sleutelhanger knippen.
ga jij ons de andere kant van het verhaal vertellen?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kant van het verhaal is DE waarheid?
Dat snappen alleen ik en Pouque.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef BrauN het volgende:
Croupouque, vriend, je kunt altijd nog chauffeur worden.
[afbeelding]
In het zwart is alles veel leuker hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
Croupouque, bedankt voor je inzet en veel plezier in het zwart.
Heb je al gemailed?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
We verwachten nu elk weekend een TTT he
Met mij als nieuwe mod, wordt het alleen beter, geen zorgen dus.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef -Fred- het volgende:
Ik vind het heel jammer, onzin zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Gegroet![]()
Mezelf kennende post ik over een week weer zoals normaal.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop maar dat je nog wel goesting hebt om nu dan toch wel af en toe een mooi topic te openen. Succes weer als user C..
Als Fok!/ONZ weer leuk wordt met de overgebleven altijd aanwezige mods bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Mezelf kennende post ik over een week weer zoals normaal.
Goede woordkeus.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als Fok!/ONZ weer leuk wordt met de overgebleven altijd aanwezige mods bedoel je?
Laat het even weten als je een paar krukken hebt ontvangen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Oh het steun mij topic loopt nog steeds.
Er was niets mis met C's manier van modereren, zoals jij schrijft, dus op een grappige manier. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef tommy4487 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er mis was met het moderen van CroupouqueIk vind zijn manier van slotjes zetten altijd wel leuk
wat een onzin wat doet hij anders dan andere mods?
Mag een sluitpost niet grappig zijn ofzo
Ze willen iemand die meer tijd heeft dan ik, daar komt het op neer.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef tommy4487 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er mis was met het moderen van CroupouqueIk vind zijn manier van slotjes zetten altijd wel leuk
wat een onzin wat doet hij anders dan andere mods?
Mag een sluitpost niet grappig zijn ofzo
quote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ze willen iemand die meer tijd heeft dan ik, daar komt het op neer.
ah vroegâh mien jongquote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef Croupouque het volgende:
kan wel zijn maar volgens mij ben jij na dirkh de meest actieve mod in onzquote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hier nog niemand van de crew zien typen dat het niet waar is wat er in de OP staat.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kant van het verhaal is DE waarheid?
dat zegt meer over t totale ontbreken vanquote:Op maandag 28 februari 2005 00:11 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kan wel zijn maar volgens mij ben jij na dirkh de meest actieve mod in onz
Prima, maar waarom mogen zij dan wel mod blijven?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat zegt meer over t totale ontbreken vanTessje
en Knut dan over zijn aanwezigheid
kan zijn maar waarom moet hij dan (ik weet dat hij niet weg moet maar zelf is opgestapt) weg en niet bv Tessje?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat zegt meer over t totale ontbreken vanTessje
en Knut dan over zijn aanwezigheid
Lucille schrijft toch echt iets anders in MED:quote:Op maandag 28 februari 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
Er was niets mis met C's manier van modereren, zoals jij schrijft, dus op een grappige manier. Laat dat duidelijk zijn.
Wat niet bleek te werken was weekend-modereren.
quote:Het is jammer dat de manier waarop hij dacht in Onzin te kunnen modereren niet helemaal de manier is waarop wij het voorsteld hadden
Ja, op dezelfde manier waarop Ronald Koeman is opgestapt zeker, de eer aan jezelf houden omdat je weet dat je er anders binnen korte tijd toch uitgeflikkerd wordt...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:15 schreef tommy4487 het volgende:
(ik weet dat hij niet weg moet maar zelf is opgestapt)
De conclusie die je trekt is ook niet waar hoor. En zo ernstig is het allemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hier nog niemand van de crew zien typen dat het niet waar is wat er in de OP staat.
En als ik die feiten lees krijg ik de indruk dat hij met een slap excuus de crew uitgewerkt is. Waarom is een 5e mod aanstellen bijvoorbeeld een probleem? En dat hij alleen in het weekend ging modden was toch al bij zijn aantreden bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |