* Reactie verwijdert.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Conflict het volgende:
Toch bedankt kerel!
Ik dacht dat jij Croupouque helemaal niet kende als user en mod.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ja maar incompetenter als deze zal niet snel te vinden zijn.
Waarom heb ik nou nooit een spreekwoordelijke beurt van je gekregen, Kasta? Was dat nou zoveel gevraagd? Of ben je gewoon moe in het weekend?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, kan ik binnenkort weer een nieuwe incompetente mod bashen.
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:32 schreef mechatronics het volgende:
Je wordt ontslagen, omdat je alleen maar in het weekend kan?
Laten we hopen van wel....quote:Op zondag 27 februari 2005 21:31 schreef MofoF1 het volgende:
Jammer man... maar tof dat je gewoon user blijft. Ga je ook weer briljante topics openen?
ja tessje is er helemaal nooit, gaat zij ook weg? (je hebt inside information, kom op geven)quote:Op zondag 27 februari 2005 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.
Aha, zo dus, dat verklaard.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.
krijg een overdosisquote:Op zondag 27 februari 2005 21:42 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Mooi zo. Wanneer gaat die andere afwezige weg?
Alhoewel het moeilijk te geloven zal zijn, ben ik toch echt consequent en rechtvaardig Crou; dus laat ik de mods met potentie met rust en pak ik alleen mods die daadwerkelijk niks te zoeken hebben in de crewquote:Op zondag 27 februari 2005 21:32 schreef Croupouque het volgende:
Waarom heb ik nou nooit een spreekwoordelijke beurt van je gekregen, Kasta? Was dat nou zoveel gevraagd? Of ben je gewoon moe in het weekend?
Nu krijg je een 3 maandban...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
die kuthoer van een Tessje bijvoorbeeld.
Snakey... Wie is dat?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alhoewel het moeilijk te geloven zal zijn, ben ik toch echt consequent en rechtvaardig Crou; dus laat ik de mods met potentie met rust en pak ik alleen mods die daadwerkelijk niks te zoeken hebben in de crew.
Zo'n zwakbegaafde prutser als Snakey of die kuthoer van een Tessje bijvoorbeeld.
Goeie optie!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
...wellicht heb ik een grootse carrière verkwanseld, en beland ik op straat:
[afbeelding]
Integendeel, ik heb juist geprobeerd om het zo netjes en redelijk mogelijk te verwoorden. Als dat zo op je overkomt dan is dat jammer. Want rancuneus ben ik wel heel eventjes geweest, maar een week later zou dat toch wel verdwenen moeten zijn. En ook al vind ik het jammer, rancune zou ik het niet meer noemen.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goh, dat is zeker het slechtste nieuws sinds ... Wagguseffe ... Hé, Croup... leuk joh. Vanwaar eigenlijk je "full disclosure"? Het komt een beetje rancuneuze (toekomstige) ex-moderator-achtig over. Wat ik dan weer niet achter je gezocht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |