* Reactie verwijdert.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Conflict het volgende:
Toch bedankt kerel!
Ik dacht dat jij Croupouque helemaal niet kende als user en mod.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ja maar incompetenter als deze zal niet snel te vinden zijn.
Waarom heb ik nou nooit een spreekwoordelijke beurt van je gekregen, Kasta? Was dat nou zoveel gevraagd? Of ben je gewoon moe in het weekend?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, kan ik binnenkort weer een nieuwe incompetente mod bashen.
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:32 schreef mechatronics het volgende:
Je wordt ontslagen, omdat je alleen maar in het weekend kan?
Laten we hopen van wel....quote:Op zondag 27 februari 2005 21:31 schreef MofoF1 het volgende:
Jammer man... maar tof dat je gewoon user blijft. Ga je ook weer briljante topics openen?
ja tessje is er helemaal nooit, gaat zij ook weg? (je hebt inside information, kom op geven)quote:Op zondag 27 februari 2005 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.
Aha, zo dus, dat verklaard.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt ben ik niet 'ontslagen', maar ben ik er zelf mee opgehouden. Dat ik alleen in het weekend aanwezig zou zijn stond overigens al in mijn sollicitatiemail.
krijg een overdosisquote:Op zondag 27 februari 2005 21:42 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
Mooi zo. Wanneer gaat die andere afwezige weg?
Alhoewel het moeilijk te geloven zal zijn, ben ik toch echt consequent en rechtvaardig Crou; dus laat ik de mods met potentie met rust en pak ik alleen mods die daadwerkelijk niks te zoeken hebben in de crewquote:Op zondag 27 februari 2005 21:32 schreef Croupouque het volgende:
Waarom heb ik nou nooit een spreekwoordelijke beurt van je gekregen, Kasta? Was dat nou zoveel gevraagd? Of ben je gewoon moe in het weekend?
Nu krijg je een 3 maandban...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
die kuthoer van een Tessje bijvoorbeeld.
Snakey... Wie is dat?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alhoewel het moeilijk te geloven zal zijn, ben ik toch echt consequent en rechtvaardig Crou; dus laat ik de mods met potentie met rust en pak ik alleen mods die daadwerkelijk niks te zoeken hebben in de crew.
Zo'n zwakbegaafde prutser als Snakey of die kuthoer van een Tessje bijvoorbeeld.
Goeie optie!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
...wellicht heb ik een grootse carrière verkwanseld, en beland ik op straat:
[afbeelding]
Integendeel, ik heb juist geprobeerd om het zo netjes en redelijk mogelijk te verwoorden. Als dat zo op je overkomt dan is dat jammer. Want rancuneus ben ik wel heel eventjes geweest, maar een week later zou dat toch wel verdwenen moeten zijn. En ook al vind ik het jammer, rancune zou ik het niet meer noemen.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goh, dat is zeker het slechtste nieuws sinds ... Wagguseffe ... Hé, Croup... leuk joh. Vanwaar eigenlijk je "full disclosure"? Het komt een beetje rancuneuze (toekomstige) ex-moderator-achtig over. Wat ik dan weer niet achter je gezocht had.
Je verwijt anderen dat je niet netjes bent behandeld. Dat je niet netjes te woord bent gestaan. Dat je geen respons kreeg op je ontslagaankondiging. Wel verpakt in een zogenaamd leuk en lief topic. Maar je trapt wel degelijk na. Of ik ben blind.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb juist geprobeerd om het zo netjes en redelijk mogelijk te verwoorden. Als dat zo op je overkomt dan is dat jammer. Want rancuneus ben ik wel heel eventjes geweest, maar een week later zou dat toch wel verdwenen moeten zijn. En ook al vind ik het jammer, rancune zou ik het niet meer noemen.
Uhm tis gewoon uitleg van hoe en waarom meer nietquote:Op zondag 27 februari 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwijt anderen dat je niet netjes bent behandeld. Dat je niet netjes te woord bent gestaan. Dat je geen respons kreeg op je ontslagaankondiging. Wel verpakt in een zogenaamd leuk en lief topic. Maar je trapt wel degelijk na. Of ik ben blind.
Hoewel je bewoordingen wel een beetje overdreven zijn is dat is een feit, iets waarvoor zelfs excuses voor aangeboden werden. En de reden waarom ik het aanbod om alsnog door te gaan afsloeg.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwijt anderen dat je niet netjes bent behandeld. Dat je niet netjes te woord bent gestaan.
Huh? Wat? Waar?quote:Dat je geen respons kreeg op je ontslagaankondiging.
Je bent niet blind, je bent een VBL-user die in ONZ laat blijken dat hij niet weet waar hij het over heeft.quote:Wel verpakt in een zogenaamd leuk en lief topic. Maar je trapt wel degelijk na. Of ik ben blind.
Mên, was hij stoned toen die foto gemaakt werd?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Je hebt het goed gedaan hoor P!
En onze goede vriend Marco B. wil ook nog wat zeggen:
[afbeelding]
Afscheid nemen bestaat niet
Och, hij vertelt gewoon heel open waarom hij weg gaat, dat de crew er niet zo goed vanaf komt in dat verhaal is de schuld van de crew zelf.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwijt anderen dat je niet netjes bent behandeld. Dat je niet netjes te woord bent gestaan. Dat je geen respons kreeg op je ontslagaankondiging. Wel verpakt in een zogenaamd leuk en lief topic. Maar je trapt wel degelijk na. Of ik ben blind.
Oe! Oe! Mag ik?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Wat denk je dat de reacties zouden zijn wanneer ik een topic opende met enkel de aankondiging dat ik stop?
Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Je bent niet blind, je bent een VBL-user die in ONZ laat blijken dat hij niet weet waar hij het over heeft.
Marco B. is permanent stoned, dat is een publiek geheim.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Mên, was hij stoned toen die foto gemaakt werd?
Om je behoefte om me uit de tent te lokken dan maar even te bevredigen:quote:Op zondag 27 februari 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.
Vraag me alleen af waarom je toestemming vraagt bij een mod om dit te plaatsen.
Die topics kan je niet als user openen?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:16 schreef Croupouque het volgende:
want ik zat net in mijn 'rol' en had ook al wat leuke topics voorbereid. Het is misschien mijn fout geweest dat ik dat laatste niet duidelijk genoeg verteld heb aan mijn medemods.
Jazeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die topics kan je niet als user openen?
Het is dan ook allemaal één grote grap.quote:Zie trouwens niks in MED.
Een kant van het verhaal is DE waarheid?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, hij vertelt gewoon heel open waarom hij weg gaat, dat de crew er niet zo goed vanaf komt in dat verhaal is de schuld van de crew zelf.
Hij wordt gewoon de crew uitgewerkt met een slap excuus. Misschien waren ze bang dat hij te populair kon worden?
iQue?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Skaai het volgende:
Nu moet ik die blauwe tag weer uit mijn Croupouque sleutelhanger knippen.
ga jij ons de andere kant van het verhaal vertellen?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kant van het verhaal is DE waarheid?
Dat snappen alleen ik en Pouque.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef BrauN het volgende:
Croupouque, vriend, je kunt altijd nog chauffeur worden.
[afbeelding]
In het zwart is alles veel leuker hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
Croupouque, bedankt voor je inzet en veel plezier in het zwart.
Heb je al gemailed?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
We verwachten nu elk weekend een TTT he
Met mij als nieuwe mod, wordt het alleen beter, geen zorgen dus.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef -Fred- het volgende:
Ik vind het heel jammer, onzin zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Gegroet![]()
Mezelf kennende post ik over een week weer zoals normaal.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop maar dat je nog wel goesting hebt om nu dan toch wel af en toe een mooi topic te openen. Succes weer als user C..
Als Fok!/ONZ weer leuk wordt met de overgebleven altijd aanwezige mods bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Mezelf kennende post ik over een week weer zoals normaal.
Goede woordkeus.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als Fok!/ONZ weer leuk wordt met de overgebleven altijd aanwezige mods bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |