Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Je bent niet blind, je bent een VBL-user die in ONZ laat blijken dat hij niet weet waar hij het over heeft.
Marco B. is permanent stoned, dat is een publiek geheim.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Mên, was hij stoned toen die foto gemaakt werd?
Om je behoefte om me uit de tent te lokken dan maar even te bevredigen:quote:Op zondag 27 februari 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik lees niks, en plaatste m'n bijna 90.000 posts alleen maar in VBL.
Vraag me alleen af waarom je toestemming vraagt bij een mod om dit te plaatsen.
Die topics kan je niet als user openen?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:16 schreef Croupouque het volgende:
want ik zat net in mijn 'rol' en had ook al wat leuke topics voorbereid. Het is misschien mijn fout geweest dat ik dat laatste niet duidelijk genoeg verteld heb aan mijn medemods.
Jazeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die topics kan je niet als user openen?
Het is dan ook allemaal één grote grap.quote:Zie trouwens niks in MED.
Een kant van het verhaal is DE waarheid?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, hij vertelt gewoon heel open waarom hij weg gaat, dat de crew er niet zo goed vanaf komt in dat verhaal is de schuld van de crew zelf.
Hij wordt gewoon de crew uitgewerkt met een slap excuus. Misschien waren ze bang dat hij te populair kon worden?
iQue?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Skaai het volgende:
Nu moet ik die blauwe tag weer uit mijn Croupouque sleutelhanger knippen.
ga jij ons de andere kant van het verhaal vertellen?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kant van het verhaal is DE waarheid?
Dat snappen alleen ik en Pouque.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef BrauN het volgende:
Croupouque, vriend, je kunt altijd nog chauffeur worden.
[afbeelding]
In het zwart is alles veel leuker hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
Croupouque, bedankt voor je inzet en veel plezier in het zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |