Schijt aan.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens zie je vlakken, hij is niet precies de goede kleur.
De kleuren kloppen niet, de compressie is te matig en de grap is moeilijk voor buitenstaanders.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vooruit![]()
![]()
!!:
Dd
!1:DD
[afbeelding]
Je ziet het helemaal fout, vriend. De OP zorgt er juist voor dat dit een potentiële TTT is, niet de overige posts. Je hebt duidelijk een ietwat schuine kijk op het reilen en zeilen van dit forum.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef The_Langolier het volgende:
Tja, ook al is het dan een topic van braun, het is wel een leuk topic. Als het een TTT zou worden zou ik dat terecht vinden. Maar dan heeft dat wel in hoge mate aan de participatie van andere users gelegen.
wat een slechte tvp![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 18:55 schreef Toeps het volgende:
Braun, je plaatjes doen het niet.
lijkt mij niet, eerlijk gezegd..quote:Op zondag 6 maart 2005 19:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik wil Braun's creaties zien, aangezien hij me dit topic net aanraadde. Lijkt mij een reden.
Het ergste is, ik heb ze ook niet meer op mijnen computer staan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef Sjoe538 het volgende:
plaatjes van braun doen het niet hier, wel een ttt in mijn opinie
jammer..quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het ergste is, ik heb ze ook niet meer op mijnen computer staan.
als BrauN jou wel had gezien stond jij erbij en keek hij er naarquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:04 schreef Sjoe538 het volgende:
ik was er bij, je zag me alleen niet![]()
:D:D:D!!
kei grappig man !!!!
whehehehe
hahaha whhehehehequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:44 schreef Herald het volgende:
[..]
als BrauN jou wel had gezien stond jij erbij en keek hij er naar
snap je'm?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |