goed zo, want als je deze tandenborstel had gepost was je af!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:40 schreef mechatronics het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over heb.
Dus hier een plaatje van een tandenborstel.
[afbeelding]
Voor de homo's zul je bedoelen.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ook 1 voor de vrouwen
[afbeelding]
Waar die blijft enzoquote:Op zondag 27 februari 2005 18:01 schreef Croupouque het volgende:
Wat heeft dit inmiddels eigenlijk met Braun te maken? [afbeelding] ?
Niets, hoezoquote:Op zondag 27 februari 2005 18:01 schreef Croupouque het volgende:
*niets* !quote:Op zondag 27 februari 2005 18:01 schreef Croupouque het volgende:
nee we hebben elkaar nooit op IRC gesprokenquote:Op zondag 27 februari 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
Herald, had ik tegen jou onreine taal uitgeslagen op IRC?
omdat verwelkom BrauN *hier* terug en daarna verwelkom BrauN hier *niet* terug werden geslotenquote:Ik begreep namelijk niet helemaal waarom deze TTT werd geopend.
Die kneus met zo'n viezerik als avatar. Je weet wel, die user die denkt dat ie altijd grappig is, geen zak bijdraagt aan FOK! en om de haverklap wordt gebanned om dingen die absoluut niet door de beugel kunnen. Triest ventje, wel...quote:Op zondag 27 februari 2005 18:14 schreef Renmaestro het volgende:
Wie?
Is het dan toch waar dat ze een verborgen agenda hebben met wat wel en niet mag?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die kneus met zo'n viezerik als avatar. Je weet wel, die user die denkt dat ie altijd grappig is, geen zak bijdraagt aan FOK! en om de haverklap wordt gebanned om dingen die absoluut niet door de beugel kunnen. Triest ventje, wel...
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:16 schreef BrauN het volgende:
Die kneus met zo'n viezerik als avatar. Je weet wel, die user die denkt dat ie altijd grappig is, geen zak bijdraagt aan FOK! en om de haverklap wordt gebanned om dingen die absoluut niet door de beugel kunnen. Triest ventje, wel...
Klinkt als een gezellige jongeman.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja. Maar dit was gewoon even een stukje ophelderende zelfreflectie.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:20 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Is het dan toch waar dat ze een verborgen agenda hebben met wat wel en niet mag?![]()
Tssssskkk![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:12 schreef koffiekoekje het volgende:
woehoe!!! opleuk Topic
[afbeelding]
STERFquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:37 schreef BrauN het volgende:
Ja ik wil graag even melden dat ik een improductieve dag achter de rug heb.
Geef me een doodsverwensing als het woord 'improductief' niet bestaat, a.u.b.
Ha! Neger! Het bestaat wel!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
STERF
contraproductief bestaat wel
quote:im·pro·duc·tief (bn.)
1 niet productief, niets voortbrengend => onrendabel
2 [taalk.] (van affixen) niet meer bruikbaar om nieuwe afleidingen mee te vormen <=> productief
'T is wel een lelijk woord zeg.quote:
Je hebt gelijk, hier heb ik absoluut geen weerwoord op. Ik neem al mijn woorden terug. Allemaal!quote:
niets, helemaal niets....quote:Op zondag 27 februari 2005 18:01 schreef Croupouque het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |