is het volgens mij stiekem ook....quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wie?
lijkt wel een jonge versie van Patty Brard op die foto
Vreselijk. Waarom komen dat soort mensen toch altijd op tv?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:41 schreef Muck het volgende:
is het volgens mij stiekem ook....
bezope vmbo-er? :/ en wa ben jij dan? :|quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hou ze praat: net een bezopen VMBO-er.
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hou ze praat: net een bezopen VMBO-er.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand die tenminste weet hoe hij smilies moet plaatsen.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:47 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
bezope vmbo-er? :/ en wa ben jij dan? :|
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:47 schreef Varr het volgende:
Ik kan er wel bovenop hoor...
hehe indeed.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.
Whehehehe, inderdaad kut hoer is het!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hoe ze praat: net een bezopen VMBO-er.
och jee, ja, die... wat een ramp zeg! hoe heet ze ook weer... Jocelyn... nog wat... Brown?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef Evil-Angel het volgende:
Elke keer als ik dat mens ziet moet ik denken aan die catwoman![]()
Die haar bekkie heeft laten verbouwen en er nu uitziet als 1 of andere alien![]()
nee, jocelyn brown is heel iemand anders (sorry)quote:Op zondag 27 februari 2005 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
och jee, ja, die... wat een ramp zeg! hoe heet ze ook weer... Jocelyn... nog wat... Brown?
mja, ik heb zitten twijfelen of het met een j of een y was, maar na veel ge-google, heb ik toch besloten tot een j. Maar als het een y moet zijn, so be it.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:09 schreef Fester het volgende:
Wat ik wel zeer stoer vind van Veronica, is dat ze iemand in dienst hebben die Yorinde heet(spelfout is artistieke vrijheid zullen we maar zeggen
)
Ik vind 'r wel grappig. Ze weet dat ze niets van die auto's weet en probeert ook niet de wijsneus uit te hangen wat dat betreft.
Ik zou 'r zo mijn auto meegeven hoor (AX uit '88)
Ja dat is idd ranzig hoor...zou het haar moeder zijn???quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, jocelyn brown is heel iemand anders (sorry)
ik bedoelde jocelyn wildenstein, brrrr
[afbeelding]
kijk ook eens op de site waar dit vanaf komt... [
http://www.awfulplasticsurgery.com
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
Ze is dom, niet aantrekkelijk maar toch wil ik haar neuken elke keer dat ik haar op tv zie in die hoerige outfits
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Jorinde is gewoon een kloon van Brard
Toch welquote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
[..]
wtf is dit gesoept ofzo? ik bedoel, zooo lelijk kan een mens toch niet zijn
Idd Het lijkt helemaal nergens opquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef Robertje het volgende:
Dat mens kan volgens mij alleen maar puberprogramma's maken die haar leuk vinden.
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou dat wijf nog niet met een stok aan willen raken.
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou dat wijf nog niet met een stok aan willen raken.
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
Ze is dom, niet aantrekkelijk maar toch wil ik haar neuken elke keer dat ik haar op tv zie in die hoerige outfits
ik en soepen?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
[..]
wtf is dit gesoept ofzo? ik bedoel, zooo lelijk kan een mens toch niet zijn
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef JaapB het volgende:
Vanaf de eerste keer dat ik haar op TV zag en hoorde ben ik er van overtuigd dat de "Missing Link" gevonden is!
Ze lijkt hier op Ron Perlman*.quote:
Hellboy!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Ron Perlman*..
*de acteur die the Beast speelde in de serie Beauty and the Beast
Exactomundo! Die ogen, precies hetzelfde.quote:
Neuh het moet volgens mij wel met een J hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik heb zitten twijfelen of het met een j of een y was, maar na veel ge-google, heb ik toch besloten tot een j. Maar als het een y moet zijn, so be it.
Maar inderdaad leuk van veronica Yorin-de-mol....
Haar wenk-wattes????????quote:Op zondag 27 februari 2005 21:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Eerst was er zo een spotje op die zender waar die troela dat auto programma heeft (of had) en daar pakte ze zo'n oranje pion op en zei ze 'dit had jij ook kunnen zijn' en dat was echt eng want haar wenkbrouwen gingen ongeveer 45 graden zo draaien jezus wat een trol!
Ja met au ik weet 't maar ik zag die beelden weer voor me dus dan kan er iets fout gaan...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wie?
quote:
das wel héél dom....quote:Op maandag 28 februari 2005 02:37 schreef Tichelaar het volgende:
Sommige mensen denken dat ze Yorin de Mol heet
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Wassenbeeld Yorinde Mol trekt weinig bekijks
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
exact mijn eerste gedachtequote:
yorin de molquote:Op zondag 6 maart 2005 12:15 schreef Tarak het volgende:
Ik vind Yorinde Moll wel leuk presenteren!
Dat denk ik nu ook steeds als ik die naam hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef satecl het volgende:
gelukkig dat zij zelf niet meedoet met veronica lekkerste...
Idd. Ze is een ex-gabbertje, dus misschien hebben de pillen haar aangetast ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
hoe weet jij dat ze ex-gabbertje was dan...?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ze is een ex-gabbertje, dus misschien hebben de pillen haar aangetast ofzo.
Ze zei in een aflevering van "I love the 90's"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze ex-gabbertje was dan...?
*hinnik*quote:
Waar zijn der tieten?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef TheMaestro het volgende:
Zonder hoofd is het inderdaad een stuk beter [afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik mis die iig nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef MiestOr het volgende:
ik mis die foto van haar halfnaakt ofzo nog voor een of andere tandpasta-reclame
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpgquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef MiestOr het volgende:
ik mis die foto van haar halfnaakt ofzo nog voor een of andere tandpasta-reclame
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpg
linkje voor de mensen die er wellicht pijn van aan de ogen krijgen![]()
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpg
Man.. op die foto's is d'r bek net zo plat als d'r borsten... En die hebben al een negatieve graad.quote:
nee ze heeft gewoon een goed lichaamquote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
plaats je die smiley bij elke naakt foto?
waarschijnlijk neuk je ook nog wel een tweehoofdige aap met HIV dan; dat zegt op zich dus niks.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
WILBURquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Hierbij haar antwoord op jullie geklaag
[afbeelding]
Bijna iedereen is knapper dan Viola Holt. Maar Yorinde heeft meer trekken van een primaat dan Violaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Jorinde is iedergeval knapper dan Viola Holt.
Wat een concentratiekampfiguur.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met de Schindler plugin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is hartstikke geshopt hoor.
Ik vind haar niet lelijk op tv.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef JaapB het volgende:
[..]
Bijna iedereen is knapper dan Viola Holt. Maar Yorinde heeft meer trekken van een primaat dan Viola :![]()
Ze bekent tot ze lesbisch is? Zal ze lang moeten bekennen denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef test55 het volgende:
ze is lesbisch gadverdamme ik heb elke week elke vrijdag trouw naar de dgb gekeken vanwegen haar en nu bekend ze tot ze lesbisch is
Godzijdank!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef test55 het volgende:
ze is lesbisch gadverdamme ik heb elke week elke vrijdag trouw naar de dgb gekeken vanwegen haar en nu bekend ze tot ze lesbisch is
Dus jij kijkt naar een programma omdat de presentator/presentatrice hetero is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef test55 het volgende:
Whaha, door te kijken naar een tv programmaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef test55 het volgende:
Hiervan kijkt 15 procent omdat ze het programma intersant vinden, de overige 60 procent bekend tot ze het programma saai vinden en tot ze kijken omdat ze jorinde geil vinden en dat ze hopen op een avontuurtje met jorinde.
Wtf, wat hebben die mannen dan wel niet voor een monster thuis zitten als ze dit al geil vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef test55 het volgende:
In de laatste kosmos heeft jorinde bekend tot ze lesbisch is.
De presentatrice bekend van o.a de grote beurt en veronica`s lekkerste heeft een voorkeur voor vrouwen zo zou ze volgens eigen zeggen tijdens een avondje stappen vreemd zijn gegaan met een vrouw hoe ver ze gegaan zijn is niet bekend.
Jorinde heeft op dit moment een relatie met een bokser hoe hij reageert op dit lesbisch avontuurtje is nog niet bekend dit verhaal heeft ze bevestigd vanochtend bij giel.
Maurice de hond heeft een enquête laten doen en hier kwam uit tot bijna 75 procent van de kijkers naar de grote beurt mannen zijn.
Hiervan kijkt 15 procent omdat ze het programma intersant vinden, de overige 60 procent bekend tot ze het programma saai vinden en tot ze kijken omdat ze jorinde geil vinden en dat ze hopen op een avontuurtje met jorinde.
Door make-up ga je er over het algemeen beter uitzien. Zij is dus zonder die laag nog lelijker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Ze heeft niet echt wat je zegt een mooi gezicht.. Of het komt door die laag make-up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |