yorin de molquote:Op zondag 6 maart 2005 12:15 schreef Tarak het volgende:
Ik vind Yorinde Moll wel leuk presenteren!
Dat denk ik nu ook steeds als ik die naam hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef satecl het volgende:
gelukkig dat zij zelf niet meedoet met veronica lekkerste...
Idd. Ze is een ex-gabbertje, dus misschien hebben de pillen haar aangetast ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hou ze praat: net een bezopen VMBO-er.
hoe weet jij dat ze ex-gabbertje was dan...?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ze is een ex-gabbertje, dus misschien hebben de pillen haar aangetast ofzo.
Ze zei in een aflevering van "I love the 90's"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze ex-gabbertje was dan...?
*hinnik*quote:
Waar zijn der tieten?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef TheMaestro het volgende:
Zonder hoofd is het inderdaad een stuk beter [afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik mis die iig nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef MiestOr het volgende:
ik mis die foto van haar halfnaakt ofzo nog voor een of andere tandpasta-reclame
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpgquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef MiestOr het volgende:
ik mis die foto van haar halfnaakt ofzo nog voor een of andere tandpasta-reclame
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpg
linkje voor de mensen die er wellicht pijn van aan de ogen krijgen![]()
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Op tvbabes.com staat dat ze topless in een reclame zat van FA en dat zou deze geweest kunnen zijn: http://i46.photobucket.co(...)ast/yorinde_moll.jpg
linkje voor de mensen die er wellicht pijn van aan de ogen krijgen![]()
Man.. op die foto's is d'r bek net zo plat als d'r borsten... En die hebben al een negatieve graad.quote:
nee ze heeft gewoon een goed lichaamquote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
plaats je die smiley bij elke naakt foto?
waarschijnlijk neuk je ook nog wel een tweehoofdige aap met HIV dan; dat zegt op zich dus niks.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
Ze is dom, niet aantrekkelijk maar toch wil ik haar neuken elke keer dat ik haar op tv zie in die hoerige outfits
WILBURquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Hierbij haar antwoord op jullie geklaag
[afbeelding]
Bijna iedereen is knapper dan Viola Holt. Maar Yorinde heeft meer trekken van een primaat dan Violaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Jorinde is iedergeval knapper dan Viola Holt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |