is het volgens mij stiekem ook....quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wie?
lijkt wel een jonge versie van Patty Brard op die foto
Vreselijk. Waarom komen dat soort mensen toch altijd op tv?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:41 schreef Muck het volgende:
is het volgens mij stiekem ook....
bezope vmbo-er? :/ en wa ben jij dan? :|quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hou ze praat: net een bezopen VMBO-er.
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hou ze praat: net een bezopen VMBO-er.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand die tenminste weet hoe hij smilies moet plaatsen.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:47 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
bezope vmbo-er? :/ en wa ben jij dan? :|
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:47 schreef Varr het volgende:
Ik kan er wel bovenop hoor...
hehe indeed.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.
Whehehehe, inderdaad kut hoer is het!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:42 schreef Nickthedick het volgende:
JAAAAAAAAH, wat een biatch is dat zeg! En hoe ze praat: net een bezopen VMBO-er.
och jee, ja, die... wat een ramp zeg! hoe heet ze ook weer... Jocelyn... nog wat... Brown?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef Evil-Angel het volgende:
Elke keer als ik dat mens ziet moet ik denken aan die catwoman![]()
Die haar bekkie heeft laten verbouwen en er nu uitziet als 1 of andere alien![]()
nee, jocelyn brown is heel iemand anders (sorry)quote:Op zondag 27 februari 2005 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
och jee, ja, die... wat een ramp zeg! hoe heet ze ook weer... Jocelyn... nog wat... Brown?
mja, ik heb zitten twijfelen of het met een j of een y was, maar na veel ge-google, heb ik toch besloten tot een j. Maar als het een y moet zijn, so be it.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:09 schreef Fester het volgende:
Wat ik wel zeer stoer vind van Veronica, is dat ze iemand in dienst hebben die Yorinde heet(spelfout is artistieke vrijheid zullen we maar zeggen
)
Ik vind 'r wel grappig. Ze weet dat ze niets van die auto's weet en probeert ook niet de wijsneus uit te hangen wat dat betreft.
Ik zou 'r zo mijn auto meegeven hoor (AX uit '88)
Ja dat is idd ranzig hoor...zou het haar moeder zijn???quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, jocelyn brown is heel iemand anders (sorry)
ik bedoelde jocelyn wildenstein, brrrr
[afbeelding]
kijk ook eens op de site waar dit vanaf komt... [
http://www.awfulplasticsurgery.com
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
Ze is dom, niet aantrekkelijk maar toch wil ik haar neuken elke keer dat ik haar op tv zie in die hoerige outfits
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Jorinde is gewoon een kloon van Brard
Toch welquote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
[..]
wtf is dit gesoept ofzo? ik bedoel, zooo lelijk kan een mens toch niet zijn
Idd Het lijkt helemaal nergens opquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef Robertje het volgende:
Dat mens kan volgens mij alleen maar puberprogramma's maken die haar leuk vinden.
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou dat wijf nog niet met een stok aan willen raken.
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou dat wijf nog niet met een stok aan willen raken.
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef Sphinx2K het volgende:
Ze is dom, niet aantrekkelijk maar toch wil ik haar neuken elke keer dat ik haar op tv zie in die hoerige outfits
ik en soepen?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
[..]
wtf is dit gesoept ofzo? ik bedoel, zooo lelijk kan een mens toch niet zijn
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef JaapB het volgende:
Vanaf de eerste keer dat ik haar op TV zag en hoorde ben ik er van overtuigd dat de "Missing Link" gevonden is!
Ze lijkt hier op Ron Perlman*.quote:
Hellboy!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Ron Perlman*..
*de acteur die the Beast speelde in de serie Beauty and the Beast
Exactomundo! Die ogen, precies hetzelfde.quote:
Neuh het moet volgens mij wel met een J hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik heb zitten twijfelen of het met een j of een y was, maar na veel ge-google, heb ik toch besloten tot een j. Maar als het een y moet zijn, so be it.
Maar inderdaad leuk van veronica Yorin-de-mol....
Haar wenk-wattes????????quote:Op zondag 27 februari 2005 21:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Eerst was er zo een spotje op die zender waar die troela dat auto programma heeft (of had) en daar pakte ze zo'n oranje pion op en zei ze 'dit had jij ook kunnen zijn' en dat was echt eng want haar wenkbrouwen gingen ongeveer 45 graden zo draaien jezus wat een trol!
Ja met au ik weet 't maar ik zag die beelden weer voor me dus dan kan er iets fout gaan...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wie?
quote:
das wel héél dom....quote:Op maandag 28 februari 2005 02:37 schreef Tichelaar het volgende:
Sommige mensen denken dat ze Yorin de Mol heet
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Wassenbeeld Yorinde Mol trekt weinig bekijks
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Wassenbeeld Yorinde Mol trekt weinig bekijks
exact mijn eerste gedachtequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |