abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25289986
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja...het zou zo simpel en mooi kunnen zijn.
Er gaat een wereld open wanneer die snor weg is. Maar goed, hoe is dat mogelijk?
slettebak [@] gmail.com
  zondag 27 februari 2005 @ 23:38:30 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25290019
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:36 schreef RayMania het volgende:
Wie kan Arie eigenlijk laten oprotten, of is gewoon echt 'de hoogste'?
De raad van commisarissen, met aan het hoofd Van Praag, zijn de enigen die Van Eyden kunnen laten oprotten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25290064
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef golfer het volgende:

[..]

De raad van commisarissen, met aan het hoofd Van Praag, zijn de enigen die Van Eyden kunnen laten oprotten.
Nou, als Michael nog een Ajax-hart heeft doet hij dat maar heel snel .
Met welke reden maakt niet uit .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25290108
De raad van commisarissen, wie zitten daar allemaal in eigenlijk?
pi_25290125
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:43 schreef Radegast het volgende:
De raad van commisarissen, wie zitten daar allemaal in eigenlijk?
Dat geeft ook niet veel hoop.
slettebak [@] gmail.com
pi_25290140
De raad van commisarissen, dat is echt een enge zin. Van die bobo's die geen verstand van voetbal hebben natuurlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25290161
http://www.ajax.nl/show/id=96165

Raad van Commissarissen
De Raad van Commissarissen van AFC AJAX NV bestaat uit het bestuur van AFC Ajax en uit twee commissarissen.

John Jaakke, fosiel Hein Blocks, Klaas Nuninga , Sjoerd van Loon en Frans Eijken.
slettebak [@] gmail.com
pi_25290195
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:45 schreef RayMania het volgende:
De raad van commisarissen, dat is echt een enge zin. Van die bobo's die geen verstand van voetbal hebben natuurlijk .
Op Klaas Nuninga na.
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 23:51:12 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25290258
Jaake is t vriendje van van der Eijden dus dat houdt elkaar wel de hand boven het hoofd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25291886
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef Nashje het volgende:
Één van de spandoeken over Arie:

[afbeelding]
Bron F-side.nl
pi_25294581
De vraag is nu natuurlijk of deze winst van gisteren het bekende 'schok-effect' was, of iets anders. Zou het sowieso een winstpartij zijn geweest, of is het de verdienste van een aantal spelers die beter werden neergezet...

Volgende week tegen AZ weet Ajax waar het staat.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 28 februari 2005 @ 08:48:46 #152
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25294636
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De vraag is nu natuurlijk of deze winst van gisteren het bekende 'schok-effect' was, of iets anders. Zou het sowieso een winstpartij zijn geweest, of is het de verdienste van een aantal spelers die beter werden neergezet...

Volgende week tegen AZ weet Ajax waar het staat.
Gezien het aantal gemiste kansen van Roda sluit ik een schokeffect uit. Zo best was het spel nmiet van Ajax kant.
Volgens mij is ondertussen ook wel wetenschappelijk bewezen dat het schokeffect niet bestaat
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25294714
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:48 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij is ondertussen ook wel wetenschappelijk bewezen dat het schokeffect niet bestaat
Er zijn veel dingen die de wetenschap niet kan verklaren.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 28 februari 2005 @ 09:06:34 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25294781
Nouja, Roda kreeg pas een beetje kansen toen Ajax de 3-0 en 4-0 had kunnen maken (Babel en Rosales beiden alleen voor de keeper). Ajax speelde niet goed, maar 't creeerde in elk geval nog kansen. Of dat was omdat Roda zo bar slecht verdedigde (met een goeie Kujovic in 't doel), dat is een andere.
pi_25294845
Rafael van der Vaart als player-manager aanstellen
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:03 schreef golfer het volgende:
Jol of Ten Cate.

Die kakkerlak van een Beenhakker wil ik niet terugzien in Amsterdam.
pi_25295010
Wat lees ik nou in het AD..... wordt Pienaar gevolgd door psv?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25295064
Prachtig plaatje:
pi_25295122
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:37 schreef StarGazer het volgende:
Tja, die moet van de zomer eigenlijk ook verkocht worden. Contract loopt na volgend seizoen af. Nu het moment om te verlengen, is immers weer geblesseerd.
pi_25295127
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:48 schreef JaWi het volgende:

[..]

Op Klaas Nuninga na.
Klaas Nuninga moet de nieuwe TD worden!
pi_25295573
El Salvador heeft gesproken.
quote:
Ajax moet eerst op zoek naar de oorzaak

AMSTERDAM, maandag

Net als vele anderen vind ook ik het heel triest hoe de situatie bij Ajax is geëscaleerd. Want als je binnen acht maanden door allerlei negatieve ontwikkelingen vier sleutelfiguren kwijtraakt, dan mag je als club best eens goed in de spiegel kijken.

Of ze nu om advies bij mij kunnen aankloppen? Het is bekend dat ik daar geen goede ervaringen mee heb. In het verleden werd pas om mijn mening gevraagd, vlak voordat de al genomen beslissing naar buiten moest worden gebracht. En steeds was het precies het tegenovergestelde van wat ik tegen de club had gezegd. Ik voelde me dan ook gebruikt.

Toch blijft Ajax m’n club en daarom ben ik begin januari toch ingegaan op het verzoek van voorzitter John Jaakke om weer een keer te praten. Samen met directeur Arie van Eijden is hij toen in Barcelona geweest om mijn mening te peilen over de benoeming van een nieuwe technisch directeur.

In dat gesprek ging het mij in de eerste plaats niet om een naam, dus heb ik niet de nadruk gelegd op wie ze moesten nemen. Voor mij was veel belangrijker dat binnen de club eerst naar de kern van het probleem moest worden gezocht. Met andere woorden, voordat je een beslissing neemt, moet je eerst weten waar de oorzaak van de ontstane problemen zit. Dus het antwoord op de vraag waarom iets mis zit. Pas dan neem je een beslissing.

Eerlijk gezegd weet ik niet of ze al iets met mijn mening hebben gedaan.

Inmiddels moet Ajax niet alleen op zoek naar een nieuwe technisch directeur, maar ook naar een nieuwe trainer. Ik zag de bui al hangen, toen Louis van Gaal bij Ajax vertrok en Ronald Koeman daar eigenlijk de schuld van kreeg. Daarna ontstond er een steeds negatievere sfeer rond zijn persoon, die hij helaas niet met goede prestaties heeft weten af te remmen.

En moet je nu het effect zien van de beslissing, om ruim een jaar geleden door de ontwikkeling te breken die binnen de club gaande was. Al die oud-spelers hadden iets positiefs in gang gezet, toch besloot het bestuur om een situatie bij te stellen die op dat moment redelijk functioneerde. Nog steeds vraag ik me af waarom dat toen zo nodig moest.

Als ik de boel kort moet samenvatten, dan zijn de huidige problemen vooral door twee beslissingen veroorzaakt. Allereerst het besluit om Ronald Koeman aan zijn contract te houden, toen Barcelona hem graag wilde hebben. Daarmee ontnam Ajax niet alleen Ronald, die graag terug naar Spanje wilde, een unieke promotie, op dat moment liet de club ook de mogelijkheid lopen om Frank Rijkaard weer bij Ajax te betrekken. Nu werden de rollen omgedraaid en ging Frank naar Barcelona en moest Ronald in Amsterdam blijven.

Het tweede besluit is natuurlijk de aanstelling van Louis van Gaal als technisch directeur, terwijl je op je klompen kon aanvoelen dat dit problemen zou opleveren met diverse coaches die op dat moment bij Ajax aan het werk waren.

Twee cruciale beslissingen, waarbij ik me afvraag waar het bestuur alle knowhow vandaan heeft gehaald om tot deze keuzes te komen. Want dat ze niet goed zijn uitgepakt, is nu wel duidelijk. Binnen acht maanden Marco van Basten, John van ’t Schip, Louis van Gaal en Ronald Koeman zien vertrekken, is niet bepaald iets waar je trots op mag zijn.

Johan Cruyff
pi_25295670
Logisch!
pi_25296054
De Spurs zullen Martin niet zonder slag of stoot laten gaan...
Leuk stukje .
quote:

Spurs set for battle with Ajax over Jol
By Neil Ashton, Daily Mail
28 February 2005

It might not be a fair fight, but the very least Spurs chairman Daniel Levy can do right now is to roll up his sleeves and prepare to take on one of European football's heavyweights.

Tottenham might talk about their own glorious history - most of it rooted in the days of the Double over 40 years ago - but it does not compare to the prestige on offer at Ajax.

Forget the £1million-a-year contract Martin Jol is on at Spurs. The game is about medals and the chance to manage Ajax - four-times European Cup winners, twice beaten finalists and boasting De Toekomst, the training complex that is the envy of the world - is a mouth-watering prospect for any manager.

Jol, twice voted coach of the year by his peers in Holland, is high up on the wanted list following Ronald Koeman's exit on Friday but at Spurs there is a typically uncomfortable silence.

Levy has been through four managers since he took charge of the club in 2001 but a tug-of-war for a Tottenham coach would be something of a novelty for the chairman.

Ruud Krol and Tonny Bruin Slot are likely to remain in charge of the Ajax team until the end of the season, but the board will discuss the position in the next couple of days.

For now, at least, Spurs have their stories straight and, on Saturday night, Levy and his sporting director Frank Arnesen were singing from the same song-sheet.

'No comment,' is currently the club's official line but, behind the scenes, Spurs have done little to persuade Jol that Tottenham is the place to be.

As Ajax prepare to flex their considerable muscle and remind Jol of their pedigree - as if he needs reminding - Levy has failed to reassure the Spurs supporters that the Dutchman will be hanging around White Hart Lane a little while longer.

The chairman spoke at length with Arnesen on Saturday night about a potential approach from Ajax and they are waiting for the Dutch club to officially register their interest.

Jol, for the time being, is keeping his powder dry. After Spurs' pedestrian performance over Fulham, the club suddenly have European ambitions - UEFA Cup, not Champions League - of their own.

'We were 14th or 15th in the league when I came here and I thought 10th would be good,' said Jol. 'But everyone told me I had to say sixth or seventh, so I will be satisfied if we do something in the FA Cup or play for European football.

'Maybe we won't achieve something this season, but it will be a dream if we are still playing for European football on the last game.'

Jol's dream - like the dreams of George Graham, Glenn Hoddle and David Pleat and Jacques Santini before him - is to rebuild Tottenham and take them into the Champions League.

At Ajax European football is more or less guaranteed. They are third in the league after beating Roda JC yesterday and can secure a place in the Champions League for next season.

Jol, meanwhile, is trying to concentrate on the bread and butter. Inspired substitutions against Chris Coleman's hardworking side paid dividends. Fulham had long since settled for a point by the time Jermain Defoe and the disappointing Mido - all tricks and flicks - were hauled off.

Fredi Kanoute scored the first goal when he won the mind games with Fulham goalkeeper Edwin van der Sar and sent a free-kick spinning into the Dutchman's left-hand corner. Robbie Keane finished Fulham off with a superb solo effort on the stroke of fulltime.

Defeat leaves Coleman's side looking over their shoulders at the relegation battle, but their eight- point lead over Southampton should be enough to see them safe.

' Teams like Palace and Blackburn have it all to do,' Coleman said. 'They are trying to catch us - we're not trying to catch them.

'Two wins would make the world of difference, but there are no panic stations. It was always going to be tight at the bottom and we always have to have one eye on the teams below us.

'Martin Jol has been able to bring a lot of new players to the club. He has spent a bit of money and we can't live with that. We can't pay £4m for a defender - those days have gone for us. They can take two top strikers off and put two on, but there are no excuses from us.'
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 11:12:56 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25296160
quote:
t zal toch niet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 28 februari 2005 @ 11:38:19 #164
73091 Vom
de Cowboy
pi_25296539
quote:
Nou daar blijven ze mooi met hun klauwen van af
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  maandag 28 februari 2005 @ 12:35:32 #165
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25297370
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:38 schreef Vom het volgende:

[..]

die kiest echt niet psv boven Ajax hoor....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25297601
Denk ook niet dat hij erheen zou gaan.
pi_25297656
Als hij weggaat, dan kiest hij voor het buitenland (verwacht ik)!
pi_25297797
Ten Cate staat in principe open om te praten met Ajax, na het huidige seizoen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25297997
Belangrijkste nog wie komt er op de TD. Laat ze eerst maar iemand op de TD zetten voordat ze een trainer aan nemen.
pi_25298004
Alsof Pienaar naar PSV gaat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 13:33:41 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25298121
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:38 schreef Vom het volgende:

[..]

met alle plezier

Jol pas na dit seizoen praten? is dat niet een beetje laat voor ajax?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25298180
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:

Jol pas na dit seizoen praten? is dat niet een beetje laat voor ajax?
Op korte termijn valt toch geen goede kandidaat te strikken, dus laat Krol en Bruins Slot het seizoen maar afmaken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 28 februari 2005 @ 13:46:39 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25298367
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:52 schreef Chadi het volgende:
Denk ook niet dat hij erheen zou gaan.
Denk ook niet dat hij echt gewenst is, wellicht wel als reserve achter John de Jong
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25298955
Met nog elf competitieduels te gaan is Escudé hard op weg een van de meest trefzekere verdedigers van Ajax te worden van de laatste tien jaar. Alleen Cristian Chivu (zes goals in 2002/03) en Frank de Boer (negen in 1994/95) maakten er vooralsnog aan het einde van de rit meer.
pi_25299153
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Moet ie dan naar Charlton Athletic of zo gaan? Ik weet niet waar ie anders terecht zou kunnen. En Ajax is te slecht voor een Pienaar in vorm, dus ik zou de stap voorwaarts wel begrijpen eigenlijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25299227
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Moet ie dan naar Charlton Athletic of zo gaan? Ik weet niet waar ie anders terecht zou kunnen. En Ajax is te slecht voor een Pienaar in vorm, dus ik zou de stap voorwaarts wel begrijpen eigenlijk...
DD wat ben je toch een arrogante hond
pi_25299306
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hence the PI. .
En we weten allemaal dat Pienaar veel te veel flair en klasse heeft voor zo'n simpel team als psv.
-
pi_25299391
Ik ben 9 van de 10 keer zelf te lui om PI's te gebruiken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 15:47:15 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25299629
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
tis door de jaren heen wel gebleken dat er genoeg ajacieden met alle plezier naar Eindhoven kwamen, andersom is dat nauwelijks gebeurt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25300025
Afdankertjes he
pi_25300134
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:28 schreef Radegast het volgende:
Met nog elf competitieduels te gaan is Escudé hard op weg een van de meest trefzekere verdedigers van Ajax te worden van de laatste tien jaar. Alleen Cristian Chivu (zes goals in 2002/03) en Frank de Boer (negen in 1994/95) maakten er vooralsnog aan het einde van de rit meer.
Ik vind Escude ook steeds beter worden
pi_25300311
quote:
Op maandag 28 februari 2005 16:21 schreef Robar het volgende:
Afdankertjes he
Sibon
Koning.
pi_25300541
Je kan beter zeggen dat Pienaar te slecht is voor een ajax in vorm
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 17:29:15 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25300585
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:03 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Sibon
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman (als speler), Oijer, heerlijk al die afdankertjes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25300821
Straks Arie van E. bij FC Godenzonen. Ben benieuwd of die nog wat te zeggen heeft.
pi_25300855
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:24 schreef kamagurka het volgende:
Je kan beter zeggen dat Pienaar te slecht is voor een ajax in vorm
Onzin. Pienaar is juist één van de beste spelers, mits op zijn eigen positie. Vaak genoeg bewezen ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25300877
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik denk, ik probeer het een keer, effe kijken hoe dat voelt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 28 februari 2005 @ 17:59:27 #188
82589 S-Two
barba macacu
pi_25300962
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
Straks Arie van E. bij FC Godenzonen. Ben benieuwd of die nog wat te zeggen heeft.
Hoop dat ie het voorbeeld van Koeman volgt, maar hij zal wel weer met laffe praatjes komen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 28 februari 2005 @ 18:00:21 #189
82589 S-Two
barba macacu
pi_25300989
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En hoe voelt het nou dan om ook eens de beste te zijn?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25301004
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Lekker eh
pi_25301130
Hoop nieuws opeens:

28/2/2005 - Rijkaard bevestigt aanbod Ten Cate
(Van onze verslaggever RvN)
Vanmorgen wilde Ten Cate de interesse van Ajax al niet ontkennen in El Mundo Deportivo (zie bericht) al liet hij weten in ieder geval niet voor het einde van het seizoen bij barcelona te vertrekken. tegen het betrouwbare Spaanse persbureau EFE zou Barcelona coach Frank Rijkaard op een persconferentie vandaag hebben bevestigd dat zijn assistent een aanbod van Ajax heeft ontvangen. Volgens Rijkaard heeft Ten Cate in Nederland een uitstekende naam en zou Ajax een prachtige uitdaging zijn voor zijn assistent.

28/2/2005 - Zaakwaarnemer: Jol interesse in positie coach en TD
De zaakwaarnemer van Martin Jol, Raiola, zou tegenover de Haagse Courant hebben laten weten dat Martin Jol wel open zou staan voor de functie van coach bij Ajax. Maar datzelfde zou gelden voor de positie van technisch directeur. Raiola ontkent echter geruchten dat er deze dagen gesprekken op het programma staan, volgens de zaakwaarnemer zou Ajax zich niet gemeld hebben voor Jol. Volgens de krant zou volgens de geruchten Cruijff Jol hebben aanbevolen bij Ajax.
pi_25301138
Jol TD en Ten Cate als trainer zou ook mooi zijn overigens
pi_25301315
Volgens Genee is Haan de nieuwe coach

Oh wat hoop ik dat dat waar is, dan ben ik volgend jaar nog niet uitgelachen

Als je bij PSV wil spelen moet je volgens mij regelmatig uitblinken dus vandaar de vraag:

In welke wedstrijden speelde Pienaar goed?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25301333
Haan komt bij Voetbal Insite, vandaar dat hij het zegt...

En ik denk dat Ten Cate komt en Jol blijft waar hij zit.
pi_25301588
quote:
Op maandag 28 februari 2005 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dan kan je zo al zo'n 10 CL-duels opschrijven, juist het podium waarop PSV zelden excelleerde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 februari 2005 @ 20:21:15 #196
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25301690
quote:
Op maandag 28 februari 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik vind Escude ook steeds beter worden
100% Eens.
pi_25301835
Ten Cate .
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 20:34:02 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25301882
Ik mag hopen dat ten Cate geen trainer van ajax wordt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25301895
quote:
Op maandag 28 februari 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag hopen dat ten Cate geen trainer van ajax wordt.
Eigen belang is okay .
slettebak [@] gmail.com
pi_25302465
quote:
Volgens Genee is Haan de nieuwe coach

Idd wat methodmich zegt
Ga maar 's wat CL wedstrijden bekijken
pi_25303288
quote:
28/2/2005 - Derksen voegt naam Laudrup toe aan geruchten

Johan Derksen kon in het programma Voetbal Insite ook niet veel meer duidelijkheid geven over de geruchtencarroussel bij Ajax voor de posities van coach en technisch directeur. Volgens hem zou Van Eijden hebben laten weten dat de nieuwe TD niet noodzakelijk eerder hoeft te worden aangesteld dan de nieuwe coach. Derksen had het idee dat de naam van Jol vooral door de zaakwaarnemer zou zijn gepusht, hetgeen wel in overeenstemming lijkt met diens uitlatingen. Ten Cate zou hebben laten weten nog een vierjarig contract te hebben.

Derksen liet verder weten dat de naam Spelbos waarschijnlijk door Cruijff zal zijn gepusht (het ligt voor de hand voor de positie van TD). Een nieuw gerucht dat Derksen op had gevangen was de naam van Michael Laudrup voor de TD-positie. Die zit nu bij Brondby.
Twi .
slettebak [@] gmail.com
  Trouwste user 2022 maandag 28 februari 2005 @ 23:08:01 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_25303457
Ze lezen mee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25303753
Dingen die vaak genoeg op Fok voorbij komen zijn al snel een 'gerucht' .
slettebak [@] gmail.com
pi_25303794
Ik zie Ten Cate bij Ajax wel zitten, hij is volgens mij het brein achter het goede presteren van Barca.
That's all folks!
pi_25303917
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie Ten Cate bij Ajax wel zitten, hij is volgens mij het brein achter het goede presteren van Barca.
Ehm, het brein achter het goede presteren van Barca, sorry? Met zo'n selectie kan een tafeltennis-coach die van de LOM-school komt nog kampioen worden.......
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25303986
Dat zeggen ze van Real ook.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 28 februari 2005 @ 23:32:26 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25304035
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ze lezen mee

Is mij al vaker opgevallen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25304056
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Onzin. Pienaar is juist één van de beste spelers, mits op zijn eigen positie. Vaak genoeg bewezen ook.
Als ajax zijn potentieel echt goed zou benutten weet ik niet of Pienaar nou zo'n node gemiste kracht zou zijn... er lopen veel grotere talenten rond.
Pienaar was twee jaar terug idd een belofte, maar die's amper ingewilligd
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 28 februari 2005 @ 23:36:34 #209
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25304130
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als ajax zijn potentieel echt goed zou benutten weet ik niet of Pienaar nou zo'n node gemiste kracht zou zijn... er lopen veel grotere talenten rond.
Pienaar was twee jaar terug idd een belofte, maar die's amper ingewilligd
Pienaar kan wel een beetje bikkelen, en dat mis ik bij de andere spelers dan weer. Je moet een beetje balans in je team hebben.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25308457
quote:
Als je bij PSV wil spelen moet je volgens mij regelmatig uitblinken dus vandaar de vraag:

Sorry hoor, ik moet hier even op reageren!

1.
Wil jij zeggen dat iedereen bij PSV regelmatig uitblinkt????
Dan heb je of stront in je ogen of je hebt een giga roze gril op je harses!
De kracht van dit PSV is naar mijn mening juist dat er geen uitblinkers lopen, maar dat het een goed gebalanceerd geheel is! Er lopen echt geen absolute toppers op dat veld die een wedstrijd kunnen beslissen. PSV beslist wedstrijden als collectief, door middel van tactiek en niet omdat er uitblinkers lopen. Of ben jij zo iemand die na 1 mooi doelpunt al iemand er bovenuit vindt steken? Tsja, in dat geval zul je er bij PSV snel bovenuit steken, want zoals ik al zei echte toppers lopen er niet. PSV heeft goede spelers, maar individueel zijn meerdere spelers van Ajax beter. Ajax faalt alleen dramatisch als collectief!

2.
Pienaar is een verschrikkelijk goede voetballer met veel techniek en een gezonde werklust! Dat hij dit seizoen niet lekker speelt is erg logisch aangezien hij veel blessureleed heeft. Daar kom je niet zo maar even bovenop! En de vergelijking van iemand anders met John de Jong gaat helemaal niet op, want die is nog nooit de middelmaat ontstegen! John de Jong zal met een sterke tegenstander bar weinig laten zien. Pienaar daarentegen heeft op het Europese vlak met zeer sterke tegenstanders bewezen mee te kunnen!

En dat wilde ik nu even kwijt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')