Twiquote:28/2/2005 - Derksen voegt naam Laudrup toe aan geruchten
(Van onze verslaggever RvN)
Johan Derksen kon in het programma Voetbal Insite ook niet veel meer duidelijkheid geven over de geruchtencarroussel bij Ajax voor de posities van coach en technisch directeur. Volgens hem zou Van Eijden hebben laten weten dat de nieuwe TD niet noodzakelijk eerder hoeft te worden aangesteld dan de nieuwe coach. Derksen had het idee dat de naam van Jol vooral door de zaakwaarnemer zou zijn gepusht, hetgeen wel in overeenstemming lijkt met diens uitlatingen. Ten Cate zou hebben laten weten nog een vierjarig contract te hebben.
Derksen liet verder weten dat de naam Spelbos waarschijnlijk door Cruijff zal zijn gepusht (het ligt voor de hand voor de positie van TD). Een nieuw gerucht dat Derksen op had gevangen was de naam van Michael Laudrup voor de TD-positie. Die zit nu bij Brondby.
Ehm, het brein achter het goede presteren van Barca, sorry? Met zo'n selectie kan een tafeltennis-coach die van de LOM-school komt nog kampioen worden.......quote:Op maandag 28 februari 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie Ten Cate bij Ajax wel zitten, hij is volgens mij het brein achter het goede presteren van Barca.
quote:
Als ajax zijn potentieel echt goed zou benutten weet ik niet of Pienaar nou zo'n node gemiste kracht zou zijn... er lopen veel grotere talenten rond.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Pienaar is juist één van de beste spelers, mits op zijn eigen positie. Vaak genoeg bewezen ook.
Pienaar kan wel een beetje bikkelen, en dat mis ik bij de andere spelers dan weer. Je moet een beetje balans in je team hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ajax zijn potentieel echt goed zou benutten weet ik niet of Pienaar nou zo'n node gemiste kracht zou zijn... er lopen veel grotere talenten rond.
Pienaar was twee jaar terug idd een belofte, maar die's amper ingewilligd
Sorry hoor, ik moet hier even op reageren!quote:Op maandag 28 februari 2005 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je bij PSV wil spelen moet je volgens mij regelmatig uitblinken dus vandaar de vraag:
In welke wedstrijden speelde Pienaar goed?
Nou noem ze maar op danquote:Op maandag 28 februari 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kan je zo al zo'n 10 CL-duels opschrijven, juist het podium waarop PSV zelden excelleerde.
nee, maar na de herhaling van vandaag weet ik meerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:27 schreef JeroenV het volgende:
Even weer over de nieuwe coach/TD:
Ik lees net dat Arie van Eijden gister in FC Godenzonen gezegd zou hebben dat Blind en Spelbos hiervoor goede opties zijn. Mag hopen van niet, heeft iemand dat gezien?
Hey , ik heb er ook om geroepen jah!quote:
Ik zag alleen het laatste stuk, en daar werd veelvuldig de naam Blind genoemdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:27 schreef JeroenV het volgende:
Even weer over de nieuwe coach/TD:
Ik lees net dat Arie van Eijden gister in FC Godenzonen gezegd zou hebben dat Blind en Spelbos hiervoor goede opties zijn. Mag hopen van niet, heeft iemand dat gezien?
quote:ARIE VAN EIJDEN: „IK WORD ER NIET VROLIJK VAN”
AMSTERDAM, dinsdag
Nu een groot deel van de supporters hun zin heeft, willen ze na het vertrek van Ronald Koeman nóg meer koppen zien rollen. ’Arie, rot op’, scandeerde de aanhang van Ajax zondag in Kerkrade. Algemeen directeur Arie van Eijden zat op de tribune en vond dat niet prettig. Binnen acht maanden keerden Marco van Basten, John van ’t Schip, Louis van Gaal en Ronald Koeman zijn club de rug toe. In het bedrijfsleven heeft de directeur dan een groot probleem. Hoe gaat dat bij Ajax, meneer Van Eijden?
- Maandag is vergaderdag bij Ajax. Is er al met de toekomstige trainer gesproken?
„We hebben met niemand contact gehad, al zal dat deze week wel gaan gebeuren. Er is alleen intern overleg gevoerd.”
- En? Wijzer geworden?
„Ook van interne gesprekken kun je wijzer worden.”
- Martin Jol is kandidaat, maar volgens de Spaanse media hebben jullie Henk ten Cate een aanbieding gedaan en heeft hij vervolgens bedankt voor de eer.
„Dat heb ik ook begrepen. Maar dat is absoluut onzin.”
- Ten Cate wordt zelfs geciteerd.
„Echt waar? Dat is vreemd. Ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat we hem geen aanbieding hebben gedaan. Het zijn de bekende geruchten die nu de ronde doen. Dat noem ik draaiverhalen.”
- Bent u geschrokken zondag, van die spreekkoren en spandoeken?
„Geschrokken is een groot woord, maar ik word er niet vrolijk van. Ik heb echt niet zo’n dikke huid; ik ben een gevoelsmens.”
- Daar kwamen de verwijten in de media overheen. U wordt verantwoordelijk gehouden voor het vertrek van vier sleutelfiguren in een kort tijdsbestek.
„Het is triest dat veel mensen de dingen kennelijk niet goed kunnen scheiden.”
- Zoals?
„Ik vind de kritiek onterecht. Ik zet altijd de laatste handtekening, dat klopt. Maar ik beslis nooit alleen.”
- U bent er intern ook niet op aangesproken?
„Gelukkig weten de clubmensen, plus een aantal insiders die iets buiten de club staan, hoe de verhoudingen liggen.”
- Vandaar ook dat u zelf niet wenst op te stappen.
„Inderdaad. Dat lijkt me op dit moment niet zo nuttig. Alleen als de vereniging aangeeft dat ze niet verder met me willen, heb ik een probleem. Maar dat is een andere discussie.”
- Bent u teleurgesteld in bepaalde mensen?
„Ben je mal? Het schijnt zo te werken. Natuurlijk, zo’n persoonlijke aanval laat me niet koud. Maar iedereen mag een mening hebben. Ik vind het alleen erg jammer dat er zo veel dingen door elkaar worden gehaald.”
Let us knowquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, maar na de herhaling van vandaag weet ik meer
Was hij maar nietszeggend, hij kan en mag te veelquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
Die lul krijgt ook veel te veel aandacht. Ongelooflijk dat er zoveel wordt geschreven over en gevraagd aan zo'n nietszeggend figuur.
Daar teken ik voor......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |