DD wat ben je toch een arrogante hondquote:Op maandag 28 februari 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Moet ie dan naar Charlton Athletic of zo gaan? Ik weet niet waar ie anders terecht zou kunnen. En Ajax is te slecht voor een Pienaar in vorm, dus ik zou de stap voorwaarts wel begrijpen eigenlijk...
Hence the PI.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
DD wat ben je toch een arrogante hond
tis door de jaren heen wel gebleken dat er genoeg ajacieden met alle plezier naar Eindhoven kwamen, andersom is dat nauwelijks gebeurtquote:Op maandag 28 februari 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Pienaar naar PSV gaat.
Ik vind Escude ook steeds beter wordenquote:Op maandag 28 februari 2005 14:28 schreef Radegast het volgende:
Met nog elf competitieduels te gaan is Escudé hard op weg een van de meest trefzekere verdedigers van Ajax te worden van de laatste tien jaar. Alleen Cristian Chivu (zes goals in 2002/03) en Frank de Boer (negen in 1994/95) maakten er vooralsnog aan het einde van de rit meer.
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman (als speler), Oijer, heerlijk al die afdankertjesquote:
Onzin. Pienaar is juist één van de beste spelers, mits op zijn eigen positie. Vaak genoeg bewezen ook.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:24 schreef kamagurka het volgende:
Je kan beter zeggen dat Pienaar te slecht is voor een ajax in vorm![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
DD wat ben je toch een arrogante hond
Hoop dat ie het voorbeeld van Koeman volgt, maar hij zal wel weer met laffe praatjes komenquote:Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
Straks Arie van E. bij FC Godenzonen. Ben benieuwd of die nog wat te zeggen heeft.
En hoe voelt het nou dan om ook eens de beste te zijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 17:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Ik denk, ik probeer het een keer, effe kijken hoe dat voelt...
Lekker ehquote:Op maandag 28 februari 2005 17:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Ik denk, ik probeer het een keer, effe kijken hoe dat voelt...
Dan kan je zo al zo'n 10 CL-duels opschrijven, juist het podium waarop PSV zelden excelleerde.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In welke wedstrijden speelde Pienaar goed?
100% Eens.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind Escude ook steeds beter worden![]()
Eigen belang is okayquote:Op maandag 28 februari 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag hopen dat ten Cate geen trainer van ajax wordt.
Idd wat methodmich zegtquote:Op maandag 28 februari 2005 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Genee is Haan de nieuwe coach![]()
![]()
In welke wedstrijden speelde Pienaar goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |