Schandalig van die man om dit soort uitspraken te doen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
van der Eijden over Krolniet echt wat je hoort te zeggen en zeker niet als iemand die nul verstand heeft van het technische gedeelte.
da's ook een kwaliteit, steeds de verkeerde mensen binnenhalen. Van Gaal vond ik trouwens niet de verkeerde man.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:12 schreef pascalheister het volgende:
ze hebben elke keer van die verkeerde mensen daar bij ajax
bedoel tech. directeurs dan, van praag en os ook al van die aparte figurenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's ook een kwaliteit, steeds de verkeerde mensen binnenhalen. Van Gaal vond ik trouwens niet de verkeerde man.
Niks mis met van Praagquote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoel tech. directeurs dan, van praag en os ook al van die aparte figuren
ondanks dat ik het eenv erschrikkelijke vent vind deed hij het bij ajax wel goed. Van Os was gewoon echt goed, die man heeft van ajax een financieel volwassen organisatie gemaakt.quote:
Tja...het zou zo simpel en mooi kunnen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:22 schreef JaWi het volgende:
Van der Eijden weg, Adriaanse terug, als TD, Rijkaard als coach, Krol als assistent.
*Wakker schrikt.
Dat probeerde hij tijdens zijn eerste termijn ook al, kennelijk mag hij nu zijn werk afmakenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:hij maakt ajax volgens mij alleen maar kapot
Er gaat een wereld open wanneer die snor weg is. Maar goed, hoe is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...het zou zo simpel en mooi kunnen zijn.
De raad van commisarissen, met aan het hoofd Van Praag, zijn de enigen die Van Eyden kunnen laten oprotten.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:36 schreef RayMania het volgende:
Wie kan Arie eigenlijk laten oprotten, of is gewoon echt 'de hoogste'?
Nou, als Michael nog een Ajax-hart heeft doet hij dat maar heel snelquote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De raad van commisarissen, met aan het hoofd Van Praag, zijn de enigen die Van Eyden kunnen laten oprotten.
Dat geeft ook niet veel hoop.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:43 schreef Radegast het volgende:
De raad van commisarissen, wie zitten daar allemaal in eigenlijk?
Op Klaas Nuninga na.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:45 schreef RayMania het volgende:
De raad van commisarissen, dat is echt een enge zin. Van die bobo's die geen verstand van voetbal hebben natuurlijk.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef Nashje het volgende:
Één van de spandoeken over Arie:
[afbeelding]
Bron F-side.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |