The One With The East German Laundry Detergentquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Even offtopic:
Hoe heet die aflevering dat Chandler het de 1e keer uit maakt met Janice en dan zoveel koffie zuipt?
Dattie helemaal gaat flippen?
jaaaa....vooral in een aflv als Gunther die peuk overneemt en de opmerking die dan maakt...meesterlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 6 nu op dvd gehaald. Ik kan er niet echt 1 seizoen uit halen die ik nu echt het leukst vindt. Ze zijn allemaal geweldig. De afleveringen waarbij Chandler rookt zijn trouwens echt meesterlijk.
welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaaa....vooral in een aflv als Gunther die peuk overneemt en de opmerking die dan maakt...meesterlijk
Gelukkig is Friends wel errug leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Freinds sucks Big time!!!!
Is het dan trouwens definitief afgelopen met Chandler en z'n gerook? Ken nl nog niet alle afleveringenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is 3-18: The One With The Hypnosis Tape
Noem er eens een paar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Nope, ook in latere afleveringen is hij soms te zwak en steekt er eentje op. Maar Monica ruikt dat altijd direct.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef SuperSiem het volgende:
Die aflevering komt uit seizoen 5 en Net5 is nu ergens halverwege seizoen 4 geloof ik. De aflevering zou dus over een week of 3/4 wel langs moeten komen. Is een erg grappige aflevering trouwens.
dan kom ik toch nog op ¤ 135 uit voor de eerste negen series en bij deze aanbieding heb je zelfs een box om de hele serie heen...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Los zijn ze tot en met serie 9 toch 5 euro per deel?
die actie geld niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de FRS ja. En dan is het ook nog eens 3 + de 4e gratis.
27 delen = 7x3 = 21 delen + 7 gratis = 28 (heb je een disc dubbel, of je neemt die laatste gratis disc niet). Dan dok je dus 21 x 5, da's 105 euro. En dan moet je nog serie 10 los kopen.
Dat is toch de box t/m serie 10?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Aanbieding bij Bart Smit, Central Perk Box voor ¤ 130??? (ik hoorde zo'n gerucht)
als dat zo is sta ik om 1 uur bij de Bart Smitquote:
idd heel serie 1 is al op dvd te krijgen..... nog lang niet alles uitgezonden in NLquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef Dos37 het volgende:
vandaag ga ik de spin off Joey op DVD halen heb ik ook weer wat te kijken
Is het de complete serie? dus tot en met 10?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
ik heb 'm binnen voor ¤ 130......, ben ik even blij dat ik niet gehapt heb voor die "aanbiedingen" van boven ¤ 200.
Volledig met alle series, gewoon die Central Perk box die je overal aangeboden ziet op marktplaats.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Chielus het volgende:
Is het de complete serie? dus tot en met 10?
Ga vanmiddag toch nog maar een x naar Bart Smit, zag hem gisteren niet liggen en was te druk om te gaan vragen.
dvdfreak sucks big time!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Freinds sucks Big time!!!!
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Waar ergens kan ik Seizoen 10 in de orginéle verpakking vinden?
bij mij wel 100 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over naquote:
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen idee
ik heb maar de lelijke gekocht
neem gerust je tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over na ')
Heb vestingen in Zwolle volgens mij wel goed afgezocht....Op E-bay zie ik ook alleen maar de nieuwe verpakkingen staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Prior het volgende:
[..]
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.
Marktplaatsquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik moet alleen nog seizoen 5 17-23, maar kan die nergns meer vinden
Alles magquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
ik vind het een overgewaardeerde serie, mag dat?
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik kan er zelf ook niet al te lang achter elkaar naar kijken, maar af en toe is het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
mompelt iets over vrij land enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Op de site van Otto verkopen ze hem nog. Tenminste, op het plaatje staat die er bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakking
Daar zit ik nou. ik vond de laatste seizoenen helemaal niet zo slechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef StarGazer het volgende:
Seizoen 3 blijft toch de beste van alle seizoenen die ik tot nu toe heb gezien. (The one with the flashback) . In seizoen 7 is helaas duidelijk te zien dat de sleur er in begint te komen, duidelijk de minste van de seizoenen die ik tot nu toe heb gezien .
Ik moet toegeven dat seizoen 8 weer een stijgende lijn is ja. Ik heb nog niet alles gezien, maar ik vind het tot nu toe een zeer vermakelijk seizoenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar zit ik nou. ik vond de laatste seizoenen helemaal niet zo slecht
Gvd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef SuperSiem het volgende:
En om de keuze nog wat lastiger te maken: dit is de Amerikaanse uitgave.
[afbeelding]
Hij is wel wat duurder, maar op de regio1-uitgaves staan wel veel meer extra's, zoals interviews en audiocommentaren.
Zijn dat de oude kartonnen hoesjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef HomerJ het volgende:
Bij Albert Heijn zijn de friends DVD in de aanbieding, 5 euro per DVD, dus 15 per seizoen. Dat is niet veel
Wat een sexy boxjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef SuperSiem het volgende:
En om de keuze nog wat lastiger te maken: dit is de Amerikaanse uitgave.
[afbeelding]
Hij is wel wat duurder, maar op de regio1-uitgaves staan wel veel meer extra's, zoals interviews en audiocommentaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |