je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Waar ergens kan ik Seizoen 10 in de orginéle verpakking vinden?
bij mij wel 100 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over naquote:
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen idee
ik heb maar de lelijke gekocht
neem gerust je tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over na ')
Heb vestingen in Zwolle volgens mij wel goed afgezocht....Op E-bay zie ik ook alleen maar de nieuwe verpakkingen staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Prior het volgende:
[..]
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.
Marktplaatsquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik moet alleen nog seizoen 5 17-23, maar kan die nergns meer vinden
Alles magquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
ik vind het een overgewaardeerde serie, mag dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |