je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Waar ergens kan ik Seizoen 10 in de orginéle verpakking vinden?
bij mij wel 100 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over naquote:
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen idee
ik heb maar de lelijke gekocht
neem gerust je tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over na ')
Heb vestingen in Zwolle volgens mij wel goed afgezocht....Op E-bay zie ik ook alleen maar de nieuwe verpakkingen staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Prior het volgende:
[..]
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.
Marktplaatsquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik moet alleen nog seizoen 5 17-23, maar kan die nergns meer vinden
Alles magquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
ik vind het een overgewaardeerde serie, mag dat?
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik kan er zelf ook niet al te lang achter elkaar naar kijken, maar af en toe is het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
mompelt iets over vrij land enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Op de site van Otto verkopen ze hem nog. Tenminste, op het plaatje staat die er bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakking
Daar zit ik nou. ik vond de laatste seizoenen helemaal niet zo slechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef StarGazer het volgende:
Seizoen 3 blijft toch de beste van alle seizoenen die ik tot nu toe heb gezien. (The one with the flashback) . In seizoen 7 is helaas duidelijk te zien dat de sleur er in begint te komen, duidelijk de minste van de seizoenen die ik tot nu toe heb gezien .
Ik moet toegeven dat seizoen 8 weer een stijgende lijn is ja. Ik heb nog niet alles gezien, maar ik vind het tot nu toe een zeer vermakelijk seizoenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar zit ik nou. ik vond de laatste seizoenen helemaal niet zo slecht
Gvd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef SuperSiem het volgende:
En om de keuze nog wat lastiger te maken: dit is de Amerikaanse uitgave.
[afbeelding]
Hij is wel wat duurder, maar op de regio1-uitgaves staan wel veel meer extra's, zoals interviews en audiocommentaren.
Zijn dat de oude kartonnen hoesjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef HomerJ het volgende:
Bij Albert Heijn zijn de friends DVD in de aanbieding, 5 euro per DVD, dus 15 per seizoen. Dat is niet veel
Wat een sexy boxjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef SuperSiem het volgende:
En om de keuze nog wat lastiger te maken: dit is de Amerikaanse uitgave.
[afbeelding]
Hij is wel wat duurder, maar op de regio1-uitgaves staan wel veel meer extra's, zoals interviews en audiocommentaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |